אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
שלום .. אני צריך עזרה ממממממש דחוף עשיתי OC למעבד והוא ככה פתאום נכבה אחרי שהעליתי את הפאס ל220 עכשיו הוא פועל אבל אין מסך לא עולה התמונה אבל הכל עובד ..?? אני צריך עזרה מהר איך מאפסים ביוס או משהו יש לי MSI 945P תודהה
-
- 2 תגובות
- 429 צפיות
-
-
שלום לכולם; ברשותי 8800GTS 320MB וכבר זמן רב הוא בהמהרה קבועה של 600/1800, לאחרונה התוכנה RIVA TUNER עושה בעיות, יש קריסות בלתי מוסברות של התוכנה, או שאפילו התוכנה מאפסת את המהירויות עם הפעלת המחשב (אין קריסות במשחקים, ולמעם האמת הכרטיס שומר על טמפרטורות סבירות+) חשבתי על לצרוב את המהירויות החדשות לביוס של הכרטיס, ובכך לפתור את עצמי מההתעסקות בתוכנה; מה דעתכם? וכיצד התהליך נעשה?
-
- 0 תגובות
- 429 צפיות
-
-
שלום, אני רוצה לקנות גוף קירור כי אני חושב שזו הסיבה שהמחשב עושה רעש בקיץ (המאוורר שעל המעבד עושה המון רעש כשחם לו וככל שה RPM עולה ככה הוא יותר רועש) עד עכשיו היה לי מקורי של אינטל. התקציב הוא עד 200 ש"ח - נראה לי סביר אני כמעט בטוח שזה LGA775 אבל לא במאה אחוז. האם יש דרך פיזית לראות את זה? (לפי אוורסט נראה לי 775, אבל היה שם כמה פעמים 478 מופיע אז אולי לא..) אופציה ששקלתי היא GH-PDU22-SC G-Power Lite CPU Heatpipe Cooler - 155NIS ב KSP האם שווה לקנות ביג טייפון? למה הוא יותר טוב ? תודה
-
- 0 תגובות
- 429 צפיות
-
-
עידכנתי דרייבר חדש בגלל STALKER ל-93.71.(היה לי 84.21). עתה הוא לא שומר לי את ה-OC!ניסיתי להסיר את RIVA ולהתקין שוב=ללא תועלת. ניסיתי להסיר את NV ולהתקין=ללא תועלת. משום מה הוא גם מראה לי UNDERCLOCK של הזיכרונות! יש למישהו רעיון?או יכול להיות שהדרייבר דפוק?
-
- 0 תגובות
- 428 צפיות
-
-
שמעו התקשרתי לחנות מחשבים,וביקשתי את הקירור SUNBEAM TUNIQ (הבנתי שזה הקירור למעבד הכי טוב).עכשיו הוא אמר שאין לו...הוא אמר שיש לו קירור של Evercool ,ושזה קירור טוב מאוד.וזה עולה 350 שקל... עכשיו האם כדאי לי לקנות?יש לי תקציב זה לא הבעיה.אבל האם שווה לי לקנות את זה??? האם זה קירור יותר טוב מ- SUNBEAM TUNIQ.ואם שניהם לא הכי טובים..אז איזה קירור הכי טוב שקיים למעבד?גם שקט וגם תותח???תעזרו לי הטמפרטורות במחשב שלי גבוהות אני חייב לקנות דחוף קירור.יש לי מעבד Q6600.
-
- 1 תגובה
- 428 צפיות
-
-
אני רוצה להתחיל לעשות oc למחשב שלי... איך אני עושה את זה ואיך אני יודע אם המערכת שלי יציבה אחרי הoc? חיפשתי מדריכים אבל לא הבנתי כלום... בתודה מראש
-
- 0 תגובות
- 428 צפיות
-
-
אני צריך קירור איכותי וקל להרכבה. אני רוצה לעשות OC עצבני לכרטיס.
-
- 1 תגובה
- 428 צפיות
-
-
קודם כול: איך אפשר לדעת מה הטמפרטורה של הזיכרונות (DDR?) כי יש לי אוורסט ולא רשום שם... ויש את הסוג הזה של הקירור לזיכרונות: Thermaltake Copper Memory Heat Spreader ממה שהבנתי זו חברה טובה לקירור וזה אמור ליהיות דיי טוב...מה אתם אומרים?
-
- 1 תגובה
- 428 צפיות
-
-
יש לי מעבד אינטל 2.0 כאשר המעבד במאמץ הוא בטמפ' של בין 25 ל- 28 מעלות...... וכאשר הוא במנוחה הטמפ' שלו היא בסביבות ה-19 עד 22 מעלות..... הבעיה היחידה שלי זה לוח האם שלי והזכרונות..... יש לי לוח אם MSI P4MAM-V וזיכרונות 256 מ"ב ראם.... יש מצב שכאשר אי יעשה לו אוברקלוק אי יביא קירור של זלמן משהו טוב מאוד....!! השאלה שלי היא האם אני יכול לעשות לו אוברקלוק רציני ?? תודה לכל העוזרים....
-
- 1 תגובה
- 428 צפיות
-
-
אם מחברים אותם לספק הם מיסתובבים על הכי מהר תמיד?
-
- 1 תגובה
- 428 צפיות
-
-
השאלה בכותרת... הכיוון הטבעי הוא כשהמדבקה שיושבת על ה thunderblade כלפי חוץ - ואז הוא שואב אוויר מה xp-120 ודוף אותו החוצה.. האם עלי להפוך את המאוורר כך שיחוף אוויר על הגוף קירור, ולא ישאב ממנו? תודה, נדב.
-
- 3 תגובות
- 428 צפיות
-
-
שלום אחריי שהיו לי 73 טמפ' בלי מאמץ !! וגוף הקירור היה נקי והמאוורר שלי היה על כמעט 6,000 RPM החלפתי ל פולו 735 . פשוט מכונה חייתית שאני ממליץ עליה לכל בנאדם שמחפש פתרון קירור טוב לכל ! קראתי עליו הרבה מאמרים והמלצות (חפשו בגוגל) , עכשיו הטמפ' שלי 41-43 בלי מאמץ מיוחד לפעמים יורד לפחות.. מי שמחפש פתרון טוב זה ה-דבר ! החסרון היחידי שאני שם אותו תמיד על רמת MAX והוא מרעיש והבקרת טמ' שלי לא שולטת כנראה התקנה לא משהו אבל שטויות אני מחפש ביצועים לא איכפת לי רעש. גם אם כן הוא מאוד שקט עם תשימו על בינוני ! אז שיהיה לכם יום טוב ורציתי להגיד תודה לכל האנשים פה שעזרו לי בבעיות שהיו לי. אחלה פורום אחלה אנשים
-
- 2 תגובות
- 428 צפיות
-
-
אני מתכנן אוברקלוק למחשב שלי ואני צריך מישהוא שמבין ויכול ללות אותי לאורך הפרוייקט ואף להדריך אותי האיסיקיו שלי 786510 תודה מראש לעוזריםםםםםם...
-
- 0 תגובות
- 428 צפיות
-
-
יש אפשרות שמישהו יכול להביא לי איזה קירור טוב למעבד של אינטל 3.2 סוקט 478 למה המעבד בחום של 65 ויותר
-
- 0 תגובות
- 428 צפיות
-
-
צריך עזרה בלמוצוא אותם כדי להשלים את ה-OC שלי , תודה לעזורים
-
- 0 תגובות
- 428 צפיות
-
-
בדקתי שבתוכנה speedfan טמפרטורות ויש שם סעיף שנקרא internal temp ורשום לי שהחום של הדבר הזה זה 95 מעלות ושזה חם. שאלה ראשונה מזה הדבר הזה? והשניה מה אפשר לעשות בנושא הזה? תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 428 צפיות
-
-
כמו שאמרתי אני הולך לעשות אוברקלוק ל-3800+ שלי מ-2.0GHz ל-2.4GHz, עכשיו השאלה היא האם אני יכול להגיע לתוצאה הזו גם עם הזכרונות האלה? - PQI PC3200 2048MB DDR 400MHz Dual Channel (2x1024MB) Mirrored Black Copper 3-4-4-8 התזמונים לא משהו ל-OC אבל לא נראה לי שיש השפעה כזאת, הרי אני לוקח לוח של DFI.
-
- 1 תגובה
- 428 צפיות
-
-
-
או-קיי תרד חדש: איזה סמפרון יתן את ה OC הטוב ביותר? - גם ביחס וגם במהירות המקסימלית? לסוקט A כמובן.
-
- 0 תגובות
- 428 צפיות
-
-
ה8800gtx שלי לא עובר את הcore bus:610 יש לי ספק כח קרוסאייר 520hx אז זאת לא הבעיה.. הטמפרטורה לא יותר מ70 במעמץ ואני לא מקבל ארטיפקטים זה רק ברגע שאני מעל אותו קצת יותר הוא מייד קורס... אם אני יקנה לו קירור זה יפתור את הבעייה או שזה מגבלות של הכרטיס?תודה רבה מראש!
-
- 0 תגובות
- 428 צפיות
-
-
קודם כול המון תודה לכם אנשים אבל השאלה מה עדיף ?Thermaltake BIG Typhoon 4 IN 1? ל ?Zalman 9500 Cu LED? ??? ואני יודע ששניהם מתאימים לסוקט 775 שזה הלוח שלי השאלה שלי האם בטוח לא תהיה לי בעיה עם הגודל שלהם בתוך הלוח???? שוב הלוח שלי הוא Intel Cherry Creek D915PCY אני יודה מאוד למי שיוכל לעזור לי...
-
- 0 תגובות
- 428 צפיות
-
-
המארז: compucase ci-6a19.
-
- 1 תגובה
- 428 צפיות
-
-
הקירור של הCPU עובד ב100% בגלל ששיחקתי פעם אחת בSPEEDFAN וקבעתי שהתוכנה תשלוט במאווררים, ומאז הכל השתגע. החזרתי את זה בSPEEDFAN שהמהירות תקבע ע"פ SmartGuardian וזה פשוט לפעמים משתנה לי ושוב עובד על 100%. מה עושים ? *ניסיתי גם למחוק את הSPEEDFAN וזה לא עזר. תודה
-
- 0 תגובות
- 427 צפיות
-
-
שלום יש לי מעבד סוקט A 462 ואני רוצה מאוור שהעיקר יהיה שקט אבל יש לי בעיה אי לי חורים מסביב למעבד אז ביטי למשל לא מתאים לי בבקשה תנו לי עזרה הרעש שיגע אותי
-
- 1 תגובה
- 427 צפיות
-
-
אני צריך קירור טוב ברמה של הטוניק ובסכום שלו לתושבת 478 תגידו איך הקירור של Thermaltake Big Typhoon with Silent 120m"m Fan ומה ההבדל בין: BigTyp 120 CL-P0114 לזה: BigTyp 120 Vx CL-P0310-01 ואם יש הבדלים ביניהם? אפשר להציע עוד קירורים לתושבת 478 ובמחיר של הטוניק!
-
- 2 תגובות
- 427 צפיות
-


