עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. אז ככה קניתי את הכרטיס לפני כחודש והחלטתי ששוה לי לפתוח לכרטיס צינורות ולהפוך אותו לשווי רמה כמו ה-6800GT. הורדתי את התוכנה RivaTuner עשיתי את כל הצעדים שרשומים במדריך הנ"ל [בערך]: http://www.aoaforums.com/forum/aoa-faq/32005-overclocking-your-nvidia-6800-6800le-ddr.html בקיצור הגעתי לקטע של הפתיחת צינורות ולא הבנתי מה צריך לעשות, שאלתי גם עוד מישהו והוא אמר שכנראה איי אפשר.. האם זה נכון, אני לא יכול לפתוח לו צינורות? הינה תמונות: החלק שיותר למטה: תודה רבה לכל העוזרים!!. ועוד משהו שקשור לאוברקלוקינג.. נניח ואני עושה אוברקלוקינג לכרטיס, איך אני צריך לעשות אותו, להעלות 10 הרץ לליבה ו-10 לזיכרונות ז"א נגיד בהתחלה שיהיה 1010 [במקום 1000] ו-360 למעבד [במקום 350] או …

    • 2 תגובות
    • 445 צפיות
  2. אני רוצה לדעת איזה מבין המעבדים הללו יתר קל לעשות אוברקלוק ואיזה מעבד מגיע להמהרה גבוה יותר אשמח לתגובה

    • 3 תגובות
    • 445 צפיות
  3. Started by termister2000,

    היי הכרטיס הוא של SAPPHIRE וכל פעם שאני מעלה תדרים בATI TOOL הוא מחזיר אותם ישר בחזרה... למה??? :s05: :s05:

    • 0 תגובות
    • 445 צפיות
  4. Started by moshe55501,

    האם מישהו יכול להביא לי לינק של מדריך לאוברקלוק עדכני לגבי המעבד שלמעלה והמפרט של המעבד רשום במפרט מחשב

    • 4 תגובות
    • 445 צפיות
  5. המפרט שלי הוא כזה AMD Athlon XP 2600 Barton Abit NF7-S Gigabyte Radeon 9600Pro W.D. 80GB/8MB A-Data 512DDR400 Compucase 6A19 כרגע אני באוברקקלוק של 170FSB (זה 166 במקור) במעבד וכרטיס מסך coreclock 420 (מקור 400) memoryclock 61 מקור (596) בלי מאמץ המעבד על 46 וכרטיס מסך על 38. כמה אוברקלוק אני יכול לעשות בשביל שימוש שוטף?

    • 0 תגובות
    • 445 צפיות
  6. Started by tigerex,

    האם זה נכון שאפשר להעלות את המגההרץ של ה-cpu בעזרת קירור? ואם כן אז איך דבר זה קורה?

  7. ואם כן איך אפשר לפתור את זה??

    • 2 תגובות
    • 445 צפיות
  8. Started by lazygecko,

    אני רוצה להחליף את המאורר הרועש של ה P4 שלי ב Silent Boost. יש גרסה שמתאימה לי ? יש תחליף אחר קל להתקנה באותו מחיר בערך ? 150 ש"ח. תודה.

    • 0 תגובות
    • 445 צפיות
  9. יש לי 4GB kingston 800mhz (1X4) עכשיו אני מתכנן OC בהמשך ואני צריך קירור לזכרונות שלי אתם יכולים להמליץ לי על קירור טוב לזכרונות תודה

    • 4 תגובות
    • 445 צפיות
  10. שלום לכולם.... ברצוני לשאול אותם ולאה שמבינים בזה.....מה יתן לי ..ז"א למה זה יגרום עם אני יגביר את מכפלת המעבד......ולא רק את הFSB ??

    • 3 תגובות
    • 445 צפיות
  11. Started by Alroit,

    שלום לכל מומחי ה- OC ממש רוקי בנושא הזה אשמח לעזרה בנושא או הפניות לביצוע מפרט טכני: Gigabyte GA-965P-DS4 ver 2.0 CPU E6600 2GB (2x1GB) 667MHz GeForce 8500GT 521MB Vista נכון להיום אני משתמש בתוכנת ה - EASY TUNE 5 של Gigabyte לביצוע ה- OC אבל זה לא יציב. אשמח לעזרה בביצוע ה- OC תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 445 צפיות
  12. אני מעוניין לדעת מהי מערכת הקירור המומלצת ל OC עבור המעבד המוזכר בכותרת, הבנתי שניתן להאיץ אותו לרמה של +3200 השאלה היא האם צריך קירור מתקדם יותר מהסטנדרטי שבא עם המעבד או שהסטנדרטי מספק, ואם לא מהי המהירות הנורמלית שאיתה ניתן להגיע עם הקירור הסטנדרטי ? ומהו הנזק לאורך זמן למעבד עקב היותו מואץ מעבר למהירות המוצהרת? ובנוסף האם מבחינה פיזית גוף קירור סטנדרטי של פרסקוט בתושבת 478 יתאים לאת'לון ואם כן האם הקירור של הפרסקוט יותר טוב מהקירור הסטנדרטי של האת'לון?

    • 1 תגובה
    • 445 צפיות
  13. Started by X-Gamer,

    יש לי MX 440 של XFX והוא ב-OC core: 340 Memory: 310 עם הקירור סטוק(צלעות על הליבה וזהו) עכשיו אם אני יוסיף מאוורר על הצלעות ויוסיף סינקים לזיכרונות זה אני יוכל להגיע ל-370 לליבה ול-350 לזיכרונות?

    • 2 תגובות
    • 445 צפיות
  14. Started by poltergeits,

    פרטים נוספים : [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 3 תגובות
    • 445 צפיות
  15. Started by robicon,

    יש לי מאורר 120 של זלמן במארז מקדימה שמכניס אוויר והבעיה שאני שם את היד לפניו אני לא מרגיש זרימת אוויר ויש לי אותו מאוורר מאחורה שמוציא אוויר ואותו אני מרגיש מצויין בדקתי בעין והוא מסתובב והוא לא מוצי אוויר מהמארז(גם את זה בדקתי שלא שמו אותו הפוך בטעות) בדקתי בספיד פאן והוא על 100 אחוז ואני לא יודע כבר מה לעשות...... יש למישהו פתרון או עצה?

    • 0 תגובות
    • 445 צפיות
  16. Started by RJ1,

    בסופו של דבר עשו לי אוברקלוק והכל הסתדר לטובה. עכשיו בדקתי בתוכנה SpeedFan את הטמפרטורה של המעבד ותחת SuperPI ב2.7GHz הוא מגיע בין 33-36 מעלות לשתי הליבות. רציתי לדעת אם כדאי להעלות עוד קצת, לנגיד 333?

    • 0 תגובות
    • 445 צפיות
  17. חיפשתי אפשרות כזאת בביוס ואני לא מוצא יש אולי דרך אחרת או שיש מקש שפותח לי אפשרויות מתקדמות בביוס?? ואם כן אז מה?? תודה למי שיענה לי!! נ.ב הדגם של הלוח הוא ms9367e

    • 2 תגובות
    • 445 צפיות
  18. Started by nahonh,

    שלום יש לי במארז : מאוורר 120 מאחור 2 מאווררים 80 בדלת 1 מאוורר 80 בתקרת המארז ואופציה לעוד מאוורר 120 מקדימה. עכשיו אני מעוניין לדעת איך לחבר את המאווררים מבחינת הוצאת/הכנסת אוויר. תודה על העזרה נ.ב זה המארז:http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_280_1571&products_id=9467

    • 1 תגובה
    • 445 צפיות
  19. Started by dddddd,

    בנוגע לאבורקלוק. מישהו יכול להדריך אותי ללוח אם הספציפי הזה וההגדרות שהוא נותן? מעבד:c2d e6400 כרטיס מסך:ati x1950pro 512mb לוח אם:‏AW9D-MAX abit זכרון:‏2x1GB Corsair CL4 800MHz הרדיסק:Seagate ‏400GB 7200RPM, 16MB, SATA II‎ מארז:‏HEC Compucase CI-6A21 Black and Silver ספק כח:PS-05 BIG FAN 500W (12cm Fan) (24pin JSP-TECH

    • 0 תגובות
    • 445 צפיות
  20. Started by gilgol,

    זו המערכת שלי, הגיעה אתמול סהכ כולל הביג ווטר 850 (שאין לי תמונה פה)

    • 1 תגובה
    • 445 צפיות
  21. Started by niner,

    האם השימוש בתוכנה מסוכן למחשב ויכול לגרום נזק?

    • 2 תגובות
    • 445 צפיות
  22. העלתי את ה fsbל 240. amd64bit2000@2400 ואני רוצה להמהיר את הזכרון לאותה מהירות. הזכרון הוא Samsung pc 3200, עם מתח של 2.7 וולט כיצד ממהירים את הזכרונות? לא מצאתי אפשרות בלוח. מי שיכול לעזור אני אודה לו מאוד

  23. קניתי מחשב חדש עד מעבד AMD ATHLON XP 3800+ X2 הטמפרטורה של המעבד במנוחה- 37 מעלות. הטמפרטורה המקסימלית של המעבד במאמץ ( לא בדקתי עם תוכנה ייעודית פשוט הפעלתי סימולטור טיסנים ומסוקים, ניסיתי לצרוב ולהעביר כמות גדולה של נתונים באותו זמן וכו'...) היא 45 מעלות. ראוי לציין שהמאוורר של המעבד לא מרעיש כלל, אחד מהשקטים שראיתי האמת... אני לא מתכנן אוברקולקינג בקרוב לפחות, כנראה רק בעתיד. האם בנתונים הנוכחיים של הטמפרטורות ב IDLE ובמאמץ כדאי להחליף קירור? כלומר אקבל שיפור ביצועים, הארכת חיי המעבד או כל ייתרון אחר שיצדיק החלפת מערכת קירור? תודה!

    • 6 תגובות
    • 445 צפיות
  24. Started by a_beilis,

    הקירור הסטוק נורא מרעיש...אני מעוניין להחליף לקירור שקט וגם יעיל(יותר חשוב שקט) בעלות של עד 150 שקל+- תודה מראש

    • 8 תגובות
    • 445 צפיות
  25. Started by Ido.K,

    בלי שיקרה להם איזה משו חריג?! תודה ענקית לעוזרים.

    • 1 תגובה
    • 445 צפיות

דיונים חדשים בפורומים