עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by p-o-i,

    אני צריך ביוס לGF5200 של ASUS....מישהו יכול לכוון אותי לאתר להוריד ביוס כזה??...

  2. Started by sharon_ven,

    ייעוץ בבחירת קירור לכ.מסך 6600GT מה שאני הבנתי הכי מומלצים הם: Arctic Cooling NV Silencer 6 Rev.2 Thermalright VGA Cooler V1 Zalman Vga Cooler VF700-Cu מטרת הקירור היא כמובן אוברקלוקינג מה מתוכם אתם הייתם קונים? למה? איזה מהם יש לו ביצועים נטו הכי טובים? (לא יחס ביצועים שקט) מי הכי שקט מביניהם? האם יש קירור אויר שלא ציינתי שמאוד מומלץ? אפשר אולי באנץ של השלושה? תודה רבה לכל העוזרים

    • 3 תגובות
    • 457 צפיות
  3. שלום חבר'ה יש לי בעיה... ניסיתי לעשות אוברקלוק למעבד pentium 4 2.000 GHz כשאני בא להיכנס לזה רשום לי שם locked... כאילו נעול ולא הצלחתי לשחרר את זה... מה הסיבה לכך? ואיך פותרים את זה?

    • 1 תגובה
    • 457 צפיות
  4. Started by Oranili,

    יש לי AMD 4200 S939 עכשיו הוא עומד על 60 מעלות במאמץ! ו39 במנוחה. האם זה טוב ? ובכרטיס X1950 מה המעלות שאסור לעבור איתו ? תודה

    • 2 תגובות
    • 457 צפיות
  5. Started by d-undertaker,

    יש לי מעבד אינטל פנטיום 2.8 סוקט 478 ג'יפורס FX5200 512 זיכרון לוח אם אני אחר כך יגיד פשט שכחתי תשם.. הקיצור הקירור שלי הוא המקורי של אינטל וניקיתי אבל המון פעמים ויש לי 3 מאווררים במארז אחד מאחורה אחד מקדימה ואחד ששמתי לפני כמה ימים בשביל לקרר תמעבד כי הוא התחמם יותר מדי אז שמתי אותו מעל המאוורר של המעבד

    • 2 תגובות
    • 457 צפיות
  6. Started by telzur,

    אני לא יודע כלום אבל ממש כלום על אוברקלוקינג ורציתי לדעת כמה דברים: 1.לאילו רכיבים אני עושה OC 2. איך אנשים מגיעים לרמות כלכך גבוהות?? 3.אינטל e6600 ו ge force 7900 gs טובים ל OC 4. מה צריך לעשות כדאי לבצע OC תודה על העזרה...

    • 1 תגובה
    • 457 צפיות
  7. אני מתלבט אם לקנות את ה A64 3500 עם ליבה WINCHESTER או 3200 עם ליבה WINCHESTER אני מתכוון לקנות את הגוף קירור XP-120 עם מאוורר של אנרמקס (רוב הסיכויי) ככה שאני מתכוון לעשות OC. ולוח אם של GIGABYTE 8KNS ULTRA 939. שאלותבבקשה תענו בסדר הנשאל) 1. מבחינת OC איזה מעבד כדי יותר? 2. איזה הבדל בין הליבות חוץ מהעובדה שהWINCHESTER מתחממת פחות? האם הצריכת חשמל הוקטנה? 3. המכפלה במעבדים הנ"ל היא נעולה או לא? בבקשה תענו בהקדם האפשרי אני צריך לתת תשובה לחנות. תודה.

    • 2 תגובות
    • 457 צפיות
  8. Started by sh2006,

    צריך ספק 400W למערכת AMD תקציב 250 שקל

    • 2 תגובות
    • 457 צפיות
  9. האם למרוח על כל המעבד ( DUAL CORE AMD +3800) שיכבה אחידה ואז להניח את הבלוק של הקירור מים או שיש שיטה אחרת ?

  10. שלום, יש לי מעבד אינטל פנטיום 4 2.4... של נורטווד. אתמול העלתי אותו ל 2.996 ג'יגה הרץ... אבל כשאר הפעלתי 3dmark03 ( לא משנה כל כך גירסא) המעבד כבה לי אחריי דקה... כי רציתי לראות הבדלים בתוצאות של המעבד. כן נאי יודע כמובן שצריך למצוא נקודה יציבה.. מתח נכון.. כל זה אני יודע. אבל אני רוצה להזחקי אוות בכ 2.9 ולסגור מארז.. עכישו נאי מתלבט לקנות ביט טייפון לקרר אותו ולהיום עם 2.9 או שזה לא כל כך קריטי , והאם הסקוט שיש לי 478 אני אקנה את הקירור הואיתאים לי בעתיד ללוחות החדשים? כי ראיתי תמיכה ב 775.. תודה על העזרה.

    • 0 תגובות
    • 457 צפיות
  11. Started by djez26,

    אני עושה אוברקלוק אבל אני רוצה שהכרטיס מסך לא יושפע מזה איך אני עושה את זה יש לי לוח של ABIT N-FORCE2 NF7-S2 אם למישהו יש מושג אז בבקשה תכתבו וחברה אם יש תמונות זה יועיל מאוד תודה רבה לכם .... DJEZ26

    • 1 תגובה
    • 457 צפיות
  12. שלום, אני רוצה להתחיל בOC ואמרו לי שכדי להגיע למשהו גבוהה אני צריך להוריד את המכפלה, במקום 200כפול9 ל200כפול8. אז לא הבנתי מה יוצא לי מזה שיהיה לי במקום 1.8 יהיה לי 1.6. ד"א אמרו לי גם להוריד את היחס של המעבד לזכרונות מ2:2 ל 2:1.66 זה אומר שזה יוריד לי את המהירות זכרונות ל166MHZ ?;

    • 4 תגובות
    • 457 צפיות
  13. שלום לכולם ... מישהו יודע האם יש בעיה לחבר את המאוורר הנ"ל עם AMD3200? לפי העמוד הזה http://www.bigbruin.com/reviews05/bigtyphoon/index.php?file=3 יש איזו שהיא בעיה ... תודה, צח

  14. Started by jonsi11,

    התנתק לי המאוורר שלו והוא עבד ככה כנראה כמה ימים עד שהיום הפעלתי משחק והוא הגיע ל 95 מעלות ורק אז המחשב ציפצף האם זה נורמלי? זה לא אמור לצפצף בטמפרטורה יותר נמוכה? כי הטמפרטורה עכשיו שהמאוורר עובד 39 מעלות ושאלה אחרונה, כרגע נראה שלא נגרם נזק לכרטיס השאלה אם זה באמת ככה איך אני יכול לבדוק והאם ב 95 מעלות הוא יכל להידפק או שהוא מסוגל להגיע ליותר? תודה לעונים

    • 0 תגובות
    • 457 צפיות
  15. Started by oamir1,

    איך אני מפרק את המאורר מהמעבד בלי / אם הצלעות קירור? ואם צריך להוציא את הצלעות - צריך לשים חומר תרמי לפני שמחזירים? רק לשם הבהרה: אין שום ברגים שמחברים את המקום

    • 3 תגובות
    • 457 צפיות
  16. Started by Raped,

    שמעו חברה קיבלתי מחשב חדש אתמול אני רק מחכה לכרטיס מסך קיצור אני עכשיו בדקתי אותו אני רואה שהקירור של המעבד Thermaltake Big Tyhpoon VX אני מפעיל תמחשב הוא כזה זז לא מסתוב זז ממש כזה אחרי כמה שניות הוא מתחיל להסתובב ולעצור להסתובב ולעצור רציתי לדעת אם המאורר שלו מתחיל לעבוד מאיזה שהוא טמפרטורה הוא שהוא מקולקל למה זה פעם ראשונה שאני מדליק תמחשב יענו הם עשו לו הרצה בחנות אבל בבית פעם ראשונה קיצור מה עושים במצב כזה זה נראה לי מוזר אני מדליק הוא לא עובד אחרי כמה שניות הוא מתחיל להסתובב קצת ולעצור מסתובב ועוצר נראה לי קצת מוזר[br]פורסם בתאריך: 23.11.2007 בשעה 17:41:41 בבקשה זה דחוף לי חברה

    • 1 תגובה
    • 457 צפיות
  17. Started by moshe55501,

    האם הקירור big water 745 יעבוד עם ספק גנרי

  18. Started by idani1983,

    אני מחפש מאורר 120 מ"מ איכותי שניתן לקנות בארה"ב ואם אפשר וזה לא פוגע בביצועים אז גם עם תאורה והכי חשוב כמובן שיהיה שקט תודה רבה

    • 3 תגובות
    • 457 צפיות
  19. תראו יש לי בעיה... שאלתי כבר בפורום תמיכה טכנית אך שם ענו לי כמה דברים שלא ניראים לי... קישור לשאלה ב"תמיכה טכנית" http://www.hwzone.co.il/community/index.php?topic=104936.0 הבעיה שלי היא: הבעיה שלי היא שקניתי את הלוח ויש לי זיכרונות 256X2 של kingston 400 DDR pc-3200 אבל הוא מזהה את הזכרונות כ DDR 333.... מה לעשות?! הלוח הוא ABIT NF7 2.0 הוא תומך ב400 DDR מישהו אמר לי שם שאני חייב לעשות אוברקלוק.... אבל זה לא ניראה לי כי לפני זה היה לי לוח של גיגביט שעבד מצויין והוא זיהה את הזיכרון 400 DDR בלי בעיה! בלי אוברקלוק בלי כלום! מישהו אולי יודע את הפיתרון?! בתודה אלעד. נ.ב: מישהו אולי מכיר את הSETUP של הביוס כי אולי אני צריך להגדיר לו שם את זה אבל אני לא מוצא את המקום …

    • 2 תגובות
    • 457 צפיות
  20. Started by matvey99,

    שלום , קניתי היום מאוורר של AC של 12 ס"מ דגם AF12025 ויש לו חיבור 3 פינים שחיברתי לכניסה בלוח אם שכתוב NB FAN ואני עדיין לא מצליח לשנות את מהירות המאוורר ב SPEED FAN , עזרה מישהו? תודה.

    • 0 תגובות
    • 457 צפיות
  21. Started by uguru1969,

    האם אפשר להתקינו על לוח אם P5B-DLX עם המאוורר מבלי שתווצר בעית גישה לזכרונות? תודה

    • 1 תגובה
    • 457 צפיות
  22. Started by SAMSONG,

    ראיתי את התמונה הזאת http://www.hwzone.co.il/ocdb/users_pics/AMD/1863_2.JPG ואני רוצה את התוכנה בבקשה שמישהוא יביא לי אותה תודה samsong

    • 1 תגובה
    • 457 צפיות
  23. דבר ראשון נתחיל בזה שעד היום היה לי ניסיון רע עם Overclock ולכן כל הלבטים. בעבר רכשתי Celeron 300A (לאלה שזוכרים) למטרות OC, אפילו קניתי שניים מרוב התלהבות אבל התוצאה היתה קפיאות אחרי חצי שעה עבודה עם עומס גרפי גבוה או משהו בסיגנון (באותה תקופה כלל לא ידעתי על שינויי מתח - אם זה היה קיים אז). ניסיון שני היה עם המהרת TI4200 של Asus שהניב אחוז שיפור אפסי ובסופו של דבר גרם לארטיפקטים. דבר נוסף שתמיד הפריע לי זה שבשביל לעשות OC כמו שצריך על מעבד לדוגמא, צריך להשקיע ברכיבים מסויימים שמייקרים את המערכת ולבסוף מגיעים לסכום כסף שדומה לקניית מעבד חזק יותר ללא כל התוספות ל-OC. לאחרונה עם יציאת ה-Conroe והמאמר הבא שניתקלתי בו (לקח לי הרבה זמן לאתר אותו שוב) http://www.hardwarezone.c…

    • 3 תגובות
    • 457 צפיות
  24. יש לי לוח Abit NF7 Series עכשיו אני רוצה לחבר מאוור נוסף 80 מ"מ לאן אני מחר אותו מאיפה אני מביא חשמל והאם טמפ' 52-54 מעלות לא במאמץ של מעבד AXP 2600+ זה בסדר? ???

    • 5 תגובות
    • 457 צפיות
  25. Started by Ac-Boy,

    תנו הצצה במפרט ותגידו לי אם אפשרי רק אתקן את המפרט יש לי ספק 430W של טרמלטייק עריכה הזכרונות בתדר 667

    • 1 תגובה
    • 457 צפיות

דיונים חדשים בפורומים