אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
יש לי את המעבד הזה עם קרור סטוק ושמתי לב שעם מזגן בחדר המעבד על 49-50 במנוחה והלוח על 34 עם המארז של קומפיוקיס 6A19 (שאמרו שהוא מאוד מאוורר) לחבר שלי יש INTEL 1.5 עם ליבת ווילמייט גם עם קרור סטוק ומארז ג'נרי עם 80 מ"מ מאחורה ומקדימה ועם אבק בסינק בלי מזגן וחדר חם ואצלו זה 35 ככה! איך זה יכול להיות? הליבה של האינטל הזה כל כך קרירה?
-
- 2 תגובות
- 494 צפיות
-
-
אחרי הרבה החלפות ועוגמת נפש, במזל טוב יש לי מחשב שעובד, ועובד טוב. החלפתי לוח אם ושבבי זיכרון, המפרט החדש מעודכן. עדיין לא נגעתי בכלום מבחינת אוברקלוק למעט נעילת ערוץ PCI-E והנמכת יחס זיכרונות ל1:1. אני רוצה לעשות אוברקלוק צנוע שמתאים לקירור של המערכת. בעיקרון, אם אני מצליח לייצב את הזיכרונות על 900 MHZ ועוד לסחוט מהם CL4 - יצאתי גדול. גם אם אני אצליח לעשות את זה "רק" ב-800 MHZ - דיינו. לפי כל זה המעבד אמור להגיע ל2.8 ב-800 ול3.15 ב-900. הוא כבר עבד על יותר מזה, עם הקירור הנוכחי. (רק יצויין שהזכרונות אמורים להגיע לתזמוני CL4 ב-2.1 וולט, כרגע הם בסטוק 1.8 ) השאלה שלי היא בעצם: איך? מה לעשות קודם? להתחיל להאיץ את המעבד לאט לאט, להגיע לתדר שאני רוצה ואז לשנות את המתח לזכרונו…
-
- 0 תגובות
- 494 צפיות
-
-
שלום, יש לי מחשב עם p4 presscot (אני חושב שככה כותבים את זה ) יש לי שני מאווררים , אחד מקורי של אינטל והשני לא מקורי, הם עושםי המון רעש אבל המון!!, אמרו לי שזה בגלל המעבד, זה נכון?? ואם כן, יש דרך לפתור את זה?
-
- 1 תגובה
- 494 צפיות
-
-
יש לי את המפרט הבא Intel E4300 ASRock 4CoreDual-VSTA (4 PCI, 1 PCI-E x16, 1 AGP, 2 DDR DIMM, 2 DDR2 DIMM, Audio, LAN) 2*512 MB (PC3200 DDR SDRAM) NVIDIA GeForce4 Ti 4400 (128 MB) LGL1752T(Digital) [NoDB] WDC WD800JB-00FMA0 (74 GB, IDE) IBM-DTLA-307060 (60 GB, 7200 RPM, Ultra-ATA/100) TOSHIBA DVD-ROM SD-M1502 (16x/48x DVD-ROM) TOSHIBA ODD-DVD SD-R5272 (DVD+RW:8x/4x, DVD-RW:8x/4x, DVD-ROM:12x, CD:32x/10x/40x DVD+RW/DVD-RW) היום התקנתי את ה Tuniq האם יש טעם לעשות OC או לחכות רק עד שאחליף זכרונות ואז יהיה על מה לדבר ? אם כבר איזה זכרונות אתם ממליצים לי לקנות ל OC.
-
- 5 תגובות
- 494 צפיות
-
-
שלום, ראיתי שלTT יש מאווררים עם לדים, זוהרים למארז. השאלה שלי האם הם אמינים? הם טובים? הם יעשו את העבודה? המארז המתוכנן הוא Nzxt Apollo.. אני מוסיף לו מאוורר 120mm מקדימה
-
- 2 תגובות
- 494 צפיות
-
-
יש לי לוח של גיגהבייט 6VTXEA לוח לא רע בכלל תומך במעבדי טואלטין מבוסס ציפסט VIA 133A PRO עכשיו יש לי אליו מעבד פנטיום 3 800EB קיצר אני ראיתי שאל הלוח יש לי גמרפים שנותנים אפשרות של אוברקלוק עד 150FSB ועשיתי אוברקלוק למהירות הזאת ומה אני מגלה אוברקלוק של 100מה"צ בלבד!! יש דרך לקבל יותר?? אולי איך שהוא לעלות יותר את ה-FSB כי המעבד עצמו עובד ככה 6X133 וחשבתי לקבל קצת יותר אוברקלוק... מה זה כולה 100מה"צ אוףףף יש לי אליו וולקנו 7 נחמד אם זיכרון הייניקס 256מגה C3 PC133
-
יש לי מעבד חדש 3GHZ של INTEL PRESSCOT הידועים כמתחממים מהר אשמח אם תפרטו גם (אם תוכלו) על עוד דברים איתם אוכל לקרר את המעבד- כי אפשר לומר שאני חדש בתחום תודה על העזרה
-
- 3 תגובות
- 494 צפיות
-
-
שלום. לא מזמן עשיתי OC למעבד שלי. 2500MHZ@3042MHZ מתח למעבד דרך הביוס : 1.4250 \ מתח ללוח אם : 0.50 (תוספת, אני חושב) \ מתח לזכרונות : 1.8 דרך CPU-Z בדקתי את המתח, ונכתב כי הוא 1.500, וגם בתוכנה OCCT אותו דבר. השאלה היא כזאת : למה ? והאם צריך לדאוג ? ידוע לי ש1.45 למעבד AMD זה במילא דיי הרבה. מדוע המתח לא כמו בביוס ? טמפרטורה מעולה, 43-46 מעלות במאמץ של ORTHOS ד"א, שיניתי את המכפלה לX12, ותדר הבאס הוא בערך 254.
-
- 1 תגובה
- 494 צפיות
-
-
אז ככה אני תמיד מכין ב-ATITOOL פרופיל עם מהירויות נמוכות כדי שהטמפ ב2D תהיה נמוכה יותר בכל כרטיס אבל בכרטיס הזה זה פשוט נתקע כאשר אני מנסה להוריד,האם אפשר לסדר את זה? הוא גם לא נותן לעלות קלוקים בזכרון,בליבה הוא מגיע ל620 יציב(מתוך 500).
-
- 3 תגובות
- 494 צפיות
-
-
אני לא יודע למה המהירות של המעבד שלי והFSB קצת גבוהות מהסטוק יש לי AMD 3200 והוא פועל על 2009.1\2000 והFSB שלי פועל על 200.9\200 זה בסדר או שזאת בעיה??
-
- 4 תגובות
- 494 צפיות
-
-
Heading ;D עריכה : אה, יש עברית (-: טמפ': cpu : 40 - 47c idle, 55~ load gpu : dosent come with a sensor )-: כאמור, ספק everpower 400W. המערכת שלי לא צורכת יותר מ250W.
-
- 0 תגובות
- 494 צפיות
-
-
יש לי מאוורר AC FREEZER PRO 7 ... ועכשיו רואים שיש על הצלעות שלו אבק... בכמות כזאת שחוסמת את המעבר של האויר .. השאלה היא אם ככה אני צריך כל חצי שנה לפתוח את המאוורר... לנקות.. לשים משחה תרמית והכל... ולהחזיר?
-
- 1 תגובה
- 494 צפיות
-
-
סליחה על הבורות .. 1.האם מאורר יכול להישחק?נגיד אם לא משמנים?ואז מה?הוא זז לאט יותר או לא זז בכלל? 2.האם מאורר יכול להישרף ? ואם הוא נשרף הוא יכול לקחת איתו עוד רכיבים כמו כרטיס מסך שהוא נשרף?
-
- 2 תגובות
- 494 צפיות
-
-
ערב טוב. שמח וטוב לב אני בא היום לעשות איזה אוברקלוק קטן למחשב החזק שלי (2.6C) אני נכנס לביוס, משנה את ה-CPU overclock מ-disable ל-enable ולוחץ על CPU host frequency למרות שה-FSB הוא 200mhz, הוא מתחיל לי שם עם 133. מה אני צריך לעשות מפה? תודה מראש, manbot
-
- 2 תגובות
- 494 צפיות
-
-
אני צריך קירור מים שיחזיק לי את המעבד ואת כרטיס מסך אבל הכי שקטה שאפשר לא חשוב תקציב ולא מתכן אוברקלוק למעבדי קונרו
-
- 4 תגובות
- 494 צפיות
-
-
היי אנשים .. בסוף לא הכתי על הטוניק .. כי צריך לפרק הרבה עבודה בכל מקרה זו לא הבסיבה העיקרית פשוט מאיפו שאני קונה לא עובדים עם החברה, אז לא תיהייה לי אחריות כמו שצריך. אז הלכתי על ה Big Typhoon VX והמפרט : Q6600 Asus P5K Gecube 2600xt Kingstone 800MH'z 2 GB CL 5 WD 250AAKS Enermax Liberty 400W Jsp-Tech 550D מה אתם אומרים ? אני יעשה OC רציני ?
-
- 2 תגובות
- 494 צפיות
-
-
יש לי בעיה באוברקלוק מעל520MHZ עם הזכרונות (g.skill( הגעתי עם המעבד ל2340 mhz עם מכפלה של 9 עם תזמונים של 2.5-3-3-5 V.2.9 עכשיו ניסיתי גם תזמונים כמו 2.5-3-3-7 ב-550 MHZ במתח V2.9 וגם 2.5-4-3-8 מעבד 2476 MHZ עברתי את הטסטים #5,#8 בMEMTEST במשך שעות ללא שגיאה אבל ב-WIN לא הצלחתי לעבור אף טסט של prime ניסיתי לעלות מתחים למעבד הגעתי עד 1.5 ללא הצלחה כרגע אני על המתח הרגיל ראוי לציין שהטמפ' טובות 32 במנוחה 39 במאמץ אולי לעלות עוד קצת מתח למעבד? יש למישהו הצעות או למה אני לא מצליח יותר מזה? תודה מראש !
-
- 0 תגובות
- 494 צפיות
-
-
יש לי AXP2500+ סוקט 462 [A] חשבתי אולי לשים לו את ה-BT בקומבינה או שזה נכנס? ואם לא מומלץ הBT מה כדאי למעבד הסחאלה הזה חחח? אני רוצה שיהיה שקט במיוחד ועם הביצועים הטובים ביותר לא יכול לעבור את ה-250 שקל... -תודה!
-
- 0 תגובות
- 494 צפיות
-
-
הממ עד 200 שח אלא אם כן יש משהו ממש טוב מעל הכרטיס הוא של GIGABYTE
-
- 3 תגובות
- 494 צפיות
-
-
אוקיי אז אני אתחיל.. יש לי מחשב דיי ישן, אין לי ידע רב ברכיבי מחשב ( גרסאות מה יותר טוב וכאלה אין לי מושג ) ברצוני לעשות OC על מנת לקדם את המחשב שלי למשהו שמתקרב למחשבים של היום, שיוכל להפעיל משחקים חדשים ( לא דום 3 כן, משחקים אם גרפיקה לא מהסרטים ) ושפשוט יהיה יותר חזק אז הנה המפרט: יש לי מעבד אינטל 866MHZ ( כן פנטיום 3 ) לוח אם ASUS CUV4X-C כרטיס מסך GF4 MX440 וזכרון 2X215 133MHZ בקיצר 512 אשמח לקבל הצעות לOC ותודה לעוזרים נ.ב. איזה תוכנות אני צריך על מנת לראות את הטמפ' ואת כל המידע שאני צריך בשביל הOC? ( חוץ מהביוס אם יש )
-
- 3 תגובות
- 494 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני שובר ת'ראש כבר יומיים על הזכרונות האלה , לא מצליח לעבור את ה- 1120MHZ ב 5-5-5-18. הם מסוגלים הרבה יותר ... אם יש למישהו ניסיון איתם או יכול לעזור , אני אשמח מאוד ! Corsair Dominator 8500c5d+f 2.1v v1.1(D9GMH זה הקונפיג עכשיו (יציב): Maximum Supported Memory Clock: 533.3 MHz Current Timing (tCAS-tRCD-tRP-tRAS): 5.0-5-5-18 Command Rate: 2T Read to Read Delay (tRD_RD) Same Rank: 4T Read to Read Delay (tRD_RD) Different Rank: 6T Write to Write Delay (tWR_WR) Same Rank: 4T Write to Write Delay (tWR_WR) Different Rank: …
-
- 3 תגובות
- 494 צפיות
-
-
אני רוצה להוריד מהאינטרנט ביוס פרוץ ללוח שלי הקובץ: http://web21.p15131386.pureserver.info/?url=&dlid=127 השאלה שלי האם הביוס תואם ? יש למישהו ניסיון עם הקובץ? האם יש סיכון בצריבת הביוס הזה ?
-
- 0 תגובות
- 494 צפיות
-
-
-
יש לי את הלוח הזה ואני לא כל כך מצליח לעשות לו אובר יכול להיות שהלוח מגביל אותי?? מעבד:3500+ winchester זכרון:vitesta 512 ddr500 x2 ספק:400 של HEC המעבד יציב על 2600MHZ ולא מוכן לעלות יותר מזה תודה
-
- 2 תגובות
- 494 צפיות
-
-
יש לי כ.מסך של XFX 7900GT Extreme שבסטוק עובד ב 520\750 , טמפרטורה במנוחה עומדת על 52 בעומס אני חושב 57 , זה טבעי ...כדאי להחליף קירור ? זה יפגע באחריות ?
-
- 3 תגובות
- 494 צפיות
-


