עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. רציתי לדעת אם זה בסדר לשים אותו במגירה הכי תחתונה או שצריך לשים אותו בערך באמצע כדי שלא שלא יתחמם יותר מדי? בגלל שאם אני שם אותו למטה אז הוא ממש צמוד לרצפה של המארז (בערך ס"מ)

    • 2 תגובות
    • 510 צפיות
  2. Started by rk666,

    השאלה בכותרת, יש הבדל יותר מידי גדול בינהם.

    • 0 תגובות
    • 510 צפיות
  3. ביצעתי אוברקלוק לכרטיס מסך מסוג x800gt. כאשר העליתי את מהירות הליבה מ 475 ל519 ואת הזכרונות מ 495 ל- 529 הכל עבד כרגיל. הרצתי 3dmark05 והעסק פעל יפה (לא זוכר כמה יצא...אבל היה שיפור משמעותי). כאשר העליתי ב-3 מגה הרצים את מתח הליבה ובמספר זהה את הזכרונות כניסיון לדחוק עוד טיפה מהאוברקלוק ולהפסיק, נתקע המחשב. (התוכנה הייתה ati tool). עשיתי ריסט והמסך התחלה של ווינדוס עלה, אח"כ המחשב נעצר על מסך "ברוך הבא" המעצבן של ווינדוס. ניסיתי להפעיל את המחשב כאשר מאוורר ביתי מכוון על כרטיס המסך וזה לא עזר. מה לעשות? האם הלך הכרטיס? האם אפשר לבטל את האוברקלוק בביוס? אני אובד עצות!

    • 2 תגובות
    • 510 צפיות
  4. לפי הביקורת על יכולות הOC של ה2.4C שפורסמה באתר הגיעו עם Asus P4P800 Deluxe לOC נחמד אז יש ןלו אותם יכולות OC כמו של הAsus P4P800

    • 1 תגובה
    • 510 צפיות
  5. Started by zoloboy,

    אני מחפש מאוורר למעבד super שקט ל p4 יש המלצות אנשים

    • 1 תגובה
    • 510 צפיות
  6. Started by yakbay,

    שלום אני רוצה ממכם המלצות על קירור שמתאים למארז קטן שמונח אופקית ,אז קירור למארז יש לי מאוורר 120 שמכניס אוויר מהצד מאוורר של ספק שמוציא אוויר גם כן מאותו צד ומאוורר 80 שמוציא אוויר שמורכב על החלק האחורי עכשיו רציתי המלצות לקירור של המעבד, חשבתי על המניפה של zalman ואז ראיתי גם מאווררים כמו הac שהמאוורר מכניס אוויר למעבד בעמידה בגלל שזה מארז שוכב אולי יהיה יותר יעיל אז יש לי את ההתלבטות הזאת ,השיקולים העיקריים שלי זה שיהיה שקט וקר כמובן ושלא יחסום את הקירור לחלקים אחרים מעבד amd2800 athlon תודה.

    • 0 תגובות
    • 510 צפיות
  7. שלום לכולם שידרגתי את המחשב ל p4 - 3 gb פרסקוט לוח של אינטל 865pe יש לי בעיה שבמד טמפרטורה אני רואה שהמעבד מגיע ל 60 + (מעלות) ומשהו שנקרא ZONE 2 מגעיה ליותר מ 55 מעלות יש לי מעוורר 12 ס"מ מאחור ומאוורר גדול על המעבד עדיין כלום לא עוזר מה לעשות??? עזרו לי בבקשה תודה

    • 2 תגובות
    • 510 צפיות
  8. Started by fransis,

    http://www.pch.co.il/docs/pd1706383779.htm. האם כדאי לי לקנות אותו ? הוא שווה משהו בכלל ? הוא יותר טוב מהוולקנו 7+ ? (יש לי P4 2.66.)

    • 2 תגובות
    • 510 צפיות
  9. Started by shaharo,

    שלום אני קונה שדרוג למחשב שלי מבוסס axp עם המערכת הזו אני רוצה לעשות אוברקלוק רציני אז מה אתם אומרים abit an-7 axp 2500+ geil pc3200 volcano 12 עכשיו מה עדיף מובייל או רגיל? ראיתי באתר של פנדס שהמובייל יש להם fsb של 266 mhz זה לא יוריד בביצועים? ומה בקשר לזכרון כדאי לי לקנות זכרון יותר מהיר שיעויל לאוברקלוק? pc4000? תעזרו לי . תודה

    • 4 תגובות
    • 510 צפיות
  10. 37-40 במנוחה 56-59 במאמץ איך ההגדרות האלה בסדר ?

    • 1 תגובה
    • 510 צפיות
  11. שלום לכם חברה, איני נוטה לכתוב כאן הרבה אך אני משתדל לעבור על הפורום ומעודכן ביותר. אז ככה לעניינו.. הקירור שנרכש כדי לתמוך באובר האגרסיבי למעבד - Big Typhoon VX - הזכרונות מגיעים עם קירור - הזכרון נרכש במיוחד לאוברקלוק. הצלחתי להגיע עם המעבד הנ"ל על באס של 450 (מכפלת מעבד מקסימלית - 8) 450X 8= 3600MHZ. SPD - אוטומטי על 3.2 העברתי אותו ל2.4 ז"א מהירות זיכרון 2.4*450= 1080 (זכרון עובד על 1066MHZ). ה- SETUP הנ"ל ללא נגיעה בחשמל - על AUTO! אתמול עוד התלהבתי מהתוצאות אבל לאחר שהלכתי לישון והתעוררתי בבוקר נוכחתי לדעת שה SETUP אגרסיבי מדי (ללא נגיעה במתחים) והמחשב נתקע חשוב לציין שהמשחקים להורדת הבאס (מ 450 ומטה) לא עזרו והמחשב מאז עובד בין 20- 40 דקות ונתקע. ה SETUP עכש…

    • 3 תגובות
    • 510 צפיות
  12. Started by choni,

    אלו מישהו בפורום יודע באיזה גז משתמשים "זלמן" בצינורותה הגז לקרור CPU וכו' , והאם יש מקום לרכוש אותם כצנורות נטו ללא מאוורר. תודה

    • 1 תגובה
    • 510 צפיות
  13. Started by Ido.K,

    אז ככה כרגע יש לי 256x2 אני רוצה להוסיף עוד 512 האפשרות היחידה שלי היא ככה להוסיף עוד סטיק אחד וזה יצא ככה 256x2+512x1 וזה יעבוד בסינגל צאנל במקום דואל צאנל על 1T מה עדיף לעשות והאם זה יתאים לצרכי אוברקלוק!? תודה ענקית לעוזרים.

    • 3 תגובות
    • 510 צפיות
  14. אני עשיתי OC לE6600 וכרגע אני ב3200 multiplier X8 . הבאס עומד על 400. הזכרונות שלי הם OCZ 800mhz. 4.4.4.15. בEVEREST ובCPU-Z רשום שב 400MHZ התזמונים הם 5.5.5.15. ב333MHZ הם 4.5.5.13 וב266MHZ הם 4.4.4.15. השאלה שלי היא האם אני צריך לקבוע בביוס את התזמונים על 5.5.5.15 או להשאיר אותם על 4.4.4.15 כמו שהם עכשיו.(הם על manual). תודה.

    • 0 תגובות
    • 510 צפיות
  15. עושים OC ידנית או חומרנית? (למעבד) 1. מה זה ביוס ואיך משנים אותו? 2. עושים OC בעזרת תוכנה במחשב או שפותחים את המארז ומשנים שם משהו? 3. אם עושים OC בעזרת תוכנה במחשב אז איך קוראים לתוכנה? אם עושים OC ידנית (משנים משהו בחלקים עצמם, לוח אם וכדומה...) מה משנים, עושים? 4. כשעושים OC למעבד זה גם מעלה את ה MHZ של הזיכרונות או שעושים OC לזיכרונות בנפרד? תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 510 צפיות
  16. שלום,קניתי מחשב חדש עם מעבד intel 930 עם מאוורר מקורי של אינטל...בחרתי את המעבד הזה ולא את ה 830 כי אמרו לי שהוא יותר קר אבל משום מה הוא מגיע לי לטמפ' מאוד גבוהות....שאני מדליק אותו הוא מתחיל מ 56~ מעלות מה שלא נראה לי הגיוני...כי יש לי לוח של asus p5wd2-e וחשבתי שהוא יקרר קצת את המעבד שלי מכיוון שהוא הכי טוב אבל אני לא חושב שזה קשור.. אני אודה לכל מי שיש intel 930 עם המאוורר המקורי של אינטל שיגיד לי כמה מעלות זה אצלו מתי שהוא מדליק את המחשב + כמה מעלות זה במאמץ מועט וכמה מעלות במאמץ.. ואני רוצה לקנות big typhoon ויש לי שאלה האם המאוורר שמעל הוא מוציא אויר מהקירור או מכניס. כאילו המאוורר שמעל הקירור האם הוא מאוורר intake או מאוורר שמוציא אויר החוצה. ואני צריך המלצה על משח…

    • 4 תגובות
    • 510 צפיות
  17. Started by דניאל99,

    רציתי לדעת לכמה OC אפשר להגיע עם קירור זול יחסית (או עם מאוורר ביתי אם זה יותר טוב). הכוונה היא בעיקר לאיזה מעבד מאילו שמוכרים היום זה יקביל מבחינת ביצועים. יש לי את כל הרכיבים חוץ מלוח אם, ואני מתלבט אם כדאי לקנות לוח אם ולעשות OC, או לחסוך ולקנות מחשב חדש.

    • 1 תגובה
    • 510 צפיות
  18. אני לא בטוח כי המאוורר המובנה של המארזhttp://www.antec.com/us/support_productInfo_details.php?ProdID=00161 והמאוורר של המעבד http://www.thermaltake.com/coolers/cl-p0200silent939/cl-p0200.htm יספקו קירור הולם לפעילות תקינה של המחשב. מה אתם חושבים? יש צורך להוסיף איוורור? (צירפתי את המפרט להתרשמות כללית) LITE-ON DVD 16*48 Retail ANTEC SLK1600 Beige Mini Tower Mitsumi floppy 1.44 Gigabyte NVIDIA GeForce 6600 128MB PCI-E GV-NX66128DP2 ASUS A8N-E nVIDIA nForce4 Ultra Socket 939 Westren Digital 160GB SATA II JS 8MB 7200RPM Thermaltake 430Watt W00069 PFC Kingston 512MB (2x256) Dual 400Mhz PC 3200 C3 Microsoft® Multim…

    • 1 תגובה
    • 510 צפיות
  19. Started by 7omaHawk,

    שלום! הייתי רוצה שתתנו לי לינק למדריך אוברקלוקינג מ-א' עד-ת'. הייתי מעדיף שיהיה בעברית. אם עברתי על איזה חוק או שהשאלה הזאת נשאלה פעם אחת יותר מדי אני מצטער.

    • 1 תגובה
    • 510 צפיות
  20. Started by shlomi8,

    עשיתי אובר למעבד (מפרט בצד) מ3.2 ל3.65 עכשיו.... בדקתי עם התוכנה super pi mod וכלום לא השתנה מבחינת השניות שם.... מישהו יכול להסביר? נ.ב מחר אני ימשיך את האובר כי עכשיו כבר מאוחר ומחר בצפר...))

    • 0 תגובות
    • 509 צפיות
  21. Started by parker,

    המחשב שלי ממש מיאש אותי וזה לא נראה כאילו אני אקבל מחשב חדש בקרוב, אז חשבתי שאולי אני יעשה לו oc, הלוח אם שלי הוא: MSI-MS6163 pro מכפלה אני לא יכול להעלות, והבאס שלי נעול, רציתי לדעת אם תוכלו להגיד לי איך להעלות את הבאס או משהו, יבורך כל מי שיעזור לי :[

    • 3 תגובות
    • 509 צפיות
  22. Started by SixKiller,

    שלום אני צריך עזרה אני חיפשתי שם שעות על גבי שעות ואני לא מוצא שם כלום יש לי שם רק דבר אחד שראיתי שהוא נותן לי לשנות לאפשרות Ignore ולבין מה שהוא כבר... יעני זה לא משנה אם תוכלו לעזור אני ישמח

    • 4 תגובות
    • 509 צפיות
  23. Started by bad-sector,

    איפה ניתן למצוא שבלונות לחורים בלוח האם או בכרטיס המסך? זה ממש סרט לפרק הכל בשביל לדעת איפה החורים, יש סיכוי שיש כאלה מוכנות? תודה מראש..

    • 0 תגובות
    • 509 צפיות
  24. Started by devilon,

    יש לי E4300 עם לוח אם 945P-S3 רציתי לעשות OC למעבד נכנסתי לביוס ובחלק של ה CPU HOST FREQUENCY(MHZ) רשום 100 במקום 200 מה אני צריך לעשות כדי שזה יהיה 200 כמו שזה צריך ליהיות ? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 509 צפיות
  25. 55-57 במאמץ. 46-47 במנוחה. אוברקלוק סופי שבוצע(עם קירור סטוק רגיל...): 3.29Ghz 235Mhz FSB הגדרתי בביוס שהזיכרון יהיה על 400mhz ולפי אוורסט(התוכנה) הזיכרון עולה בהתאמה למעבד. ז"א שהזיכרון כרגע על 235mhz במקום 200mhz. כל זה בוצע ללא העלאת מתח והגבלתי בנוסף תpci\agp בביוס שagp=66Mhz pci=33mhz האם כל התהליך שביצעתי נכון ולא מזיק...? והאם ניתן להוסיף עוד, או שבשביל זה אני אצטרך קירורים לזכרונות ולמעבד. הלוח פועל על 32-33 מעלות. השאלה העיקרית היא האם הייתי אמור להעלות מתח...?

    • 1 תגובה
    • 509 צפיות

דיונים חדשים בפורומים