אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
אז ככה דבר ראשון יש לי שאלה המעלות של הכרטיס מסך שלי leadtek gforce 6200 עכשיו אחרי אוברקלוק ופתיחת צינורות במאמץ של ממש אבל ממש הם מגיעים ל70 ורק בניד פור ספיד הם מגיעים ל75 (קירור סטוק) זה טוב? ועכשיו בקשר למעבד המעבד שלי זה p4 2.66 socket 775 64 bit והלוח אם שלי זה asus p5s800 -vm קיצר ואלה המעלות אני בטוח שהם טובות אבל השאלה אם לאוברקלוק במאמץ של ממש המעבד שלי מגיע ל30... קיצר ניסיתי דרך הביוס והכל אבל אין שם שום מקום להעלות ואני לא יודע איזה תוכנות צריך להשתמש כדי להעלות את הfsb דרך הווינדוס אם מישהו יכול לעזור לי אני יודה לו מאוד (וחיפשתי גם 10 עמודים קודם) ולא מצאתי מדריך טוב שיעזור לי תודה לעוזריים
-
- 8 תגובות
- 510 צפיות
-
-
רציתי לדעת אם זה בסדר לשים אותו במגירה הכי תחתונה או שצריך לשים אותו בערך באמצע כדי שלא שלא יתחמם יותר מדי? בגלל שאם אני שם אותו למטה אז הוא ממש צמוד לרצפה של המארז (בערך ס"מ)
-
- 2 תגובות
- 510 צפיות
-
-
השאלה בכותרת, יש הבדל יותר מידי גדול בינהם.
-
- 0 תגובות
- 510 צפיות
-
-
ביצעתי אוברקלוק לכרטיס מסך מסוג x800gt. כאשר העליתי את מהירות הליבה מ 475 ל519 ואת הזכרונות מ 495 ל- 529 הכל עבד כרגיל. הרצתי 3dmark05 והעסק פעל יפה (לא זוכר כמה יצא...אבל היה שיפור משמעותי). כאשר העליתי ב-3 מגה הרצים את מתח הליבה ובמספר זהה את הזכרונות כניסיון לדחוק עוד טיפה מהאוברקלוק ולהפסיק, נתקע המחשב. (התוכנה הייתה ati tool). עשיתי ריסט והמסך התחלה של ווינדוס עלה, אח"כ המחשב נעצר על מסך "ברוך הבא" המעצבן של ווינדוס. ניסיתי להפעיל את המחשב כאשר מאוורר ביתי מכוון על כרטיס המסך וזה לא עזר. מה לעשות? האם הלך הכרטיס? האם אפשר לבטל את האוברקלוק בביוס? אני אובד עצות!
-
- 2 תגובות
- 510 צפיות
-
-
לפי הביקורת על יכולות הOC של ה2.4C שפורסמה באתר הגיעו עם Asus P4P800 Deluxe לOC נחמד אז יש ןלו אותם יכולות OC כמו של הAsus P4P800
-
- 1 תגובה
- 510 צפיות
-
-
אני מחפש מאוורר למעבד super שקט ל p4 יש המלצות אנשים
-
- 1 תגובה
- 510 צפיות
-
-
שלום אני רוצה ממכם המלצות על קירור שמתאים למארז קטן שמונח אופקית ,אז קירור למארז יש לי מאוורר 120 שמכניס אוויר מהצד מאוורר של ספק שמוציא אוויר גם כן מאותו צד ומאוורר 80 שמוציא אוויר שמורכב על החלק האחורי עכשיו רציתי המלצות לקירור של המעבד, חשבתי על המניפה של zalman ואז ראיתי גם מאווררים כמו הac שהמאוורר מכניס אוויר למעבד בעמידה בגלל שזה מארז שוכב אולי יהיה יותר יעיל אז יש לי את ההתלבטות הזאת ,השיקולים העיקריים שלי זה שיהיה שקט וקר כמובן ושלא יחסום את הקירור לחלקים אחרים מעבד amd2800 athlon תודה.
-
- 0 תגובות
- 510 צפיות
-
-
שלום לכולם שידרגתי את המחשב ל p4 - 3 gb פרסקוט לוח של אינטל 865pe יש לי בעיה שבמד טמפרטורה אני רואה שהמעבד מגיע ל 60 + (מעלות) ומשהו שנקרא ZONE 2 מגעיה ליותר מ 55 מעלות יש לי מעוורר 12 ס"מ מאחור ומאוורר גדול על המעבד עדיין כלום לא עוזר מה לעשות??? עזרו לי בבקשה תודה
-
- 2 תגובות
- 510 צפיות
-
-
http://www.pch.co.il/docs/pd1706383779.htm. האם כדאי לי לקנות אותו ? הוא שווה משהו בכלל ? הוא יותר טוב מהוולקנו 7+ ? (יש לי P4 2.66.)
-
- 2 תגובות
- 510 צפיות
-
-
שלום אני קונה שדרוג למחשב שלי מבוסס axp עם המערכת הזו אני רוצה לעשות אוברקלוק רציני אז מה אתם אומרים abit an-7 axp 2500+ geil pc3200 volcano 12 עכשיו מה עדיף מובייל או רגיל? ראיתי באתר של פנדס שהמובייל יש להם fsb של 266 mhz זה לא יוריד בביצועים? ומה בקשר לזכרון כדאי לי לקנות זכרון יותר מהיר שיעויל לאוברקלוק? pc4000? תעזרו לי . תודה
-
- 4 תגובות
- 510 צפיות
-
-
37-40 במנוחה 56-59 במאמץ איך ההגדרות האלה בסדר ?
-
- 1 תגובה
- 510 צפיות
-
-
שלום לכם חברה, איני נוטה לכתוב כאן הרבה אך אני משתדל לעבור על הפורום ומעודכן ביותר. אז ככה לעניינו.. הקירור שנרכש כדי לתמוך באובר האגרסיבי למעבד - Big Typhoon VX - הזכרונות מגיעים עם קירור - הזכרון נרכש במיוחד לאוברקלוק. הצלחתי להגיע עם המעבד הנ"ל על באס של 450 (מכפלת מעבד מקסימלית - 8) 450X 8= 3600MHZ. SPD - אוטומטי על 3.2 העברתי אותו ל2.4 ז"א מהירות זיכרון 2.4*450= 1080 (זכרון עובד על 1066MHZ). ה- SETUP הנ"ל ללא נגיעה בחשמל - על AUTO! אתמול עוד התלהבתי מהתוצאות אבל לאחר שהלכתי לישון והתעוררתי בבוקר נוכחתי לדעת שה SETUP אגרסיבי מדי (ללא נגיעה במתחים) והמחשב נתקע חשוב לציין שהמשחקים להורדת הבאס (מ 450 ומטה) לא עזרו והמחשב מאז עובד בין 20- 40 דקות ונתקע. ה SETUP עכש…
-
- 3 תגובות
- 510 צפיות
-
-
-
אז ככה כרגע יש לי 256x2 אני רוצה להוסיף עוד 512 האפשרות היחידה שלי היא ככה להוסיף עוד סטיק אחד וזה יצא ככה 256x2+512x1 וזה יעבוד בסינגל צאנל במקום דואל צאנל על 1T מה עדיף לעשות והאם זה יתאים לצרכי אוברקלוק!? תודה ענקית לעוזרים.
-
- 3 תגובות
- 510 צפיות
-
-
אני עשיתי OC לE6600 וכרגע אני ב3200 multiplier X8 . הבאס עומד על 400. הזכרונות שלי הם OCZ 800mhz. 4.4.4.15. בEVEREST ובCPU-Z רשום שב 400MHZ התזמונים הם 5.5.5.15. ב333MHZ הם 4.5.5.13 וב266MHZ הם 4.4.4.15. השאלה שלי היא האם אני צריך לקבוע בביוס את התזמונים על 5.5.5.15 או להשאיר אותם על 4.4.4.15 כמו שהם עכשיו.(הם על manual). תודה.
-
- 0 תגובות
- 510 צפיות
-
-
עושים OC ידנית או חומרנית? (למעבד) 1. מה זה ביוס ואיך משנים אותו? 2. עושים OC בעזרת תוכנה במחשב או שפותחים את המארז ומשנים שם משהו? 3. אם עושים OC בעזרת תוכנה במחשב אז איך קוראים לתוכנה? אם עושים OC ידנית (משנים משהו בחלקים עצמם, לוח אם וכדומה...) מה משנים, עושים? 4. כשעושים OC למעבד זה גם מעלה את ה MHZ של הזיכרונות או שעושים OC לזיכרונות בנפרד? תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 510 צפיות
-
-
שלום,קניתי מחשב חדש עם מעבד intel 930 עם מאוורר מקורי של אינטל...בחרתי את המעבד הזה ולא את ה 830 כי אמרו לי שהוא יותר קר אבל משום מה הוא מגיע לי לטמפ' מאוד גבוהות....שאני מדליק אותו הוא מתחיל מ 56~ מעלות מה שלא נראה לי הגיוני...כי יש לי לוח של asus p5wd2-e וחשבתי שהוא יקרר קצת את המעבד שלי מכיוון שהוא הכי טוב אבל אני לא חושב שזה קשור.. אני אודה לכל מי שיש intel 930 עם המאוורר המקורי של אינטל שיגיד לי כמה מעלות זה אצלו מתי שהוא מדליק את המחשב + כמה מעלות זה במאמץ מועט וכמה מעלות במאמץ.. ואני רוצה לקנות big typhoon ויש לי שאלה האם המאוורר שמעל הוא מוציא אויר מהקירור או מכניס. כאילו המאוורר שמעל הקירור האם הוא מאוורר intake או מאוורר שמוציא אויר החוצה. ואני צריך המלצה על משח…
-
- 4 תגובות
- 510 צפיות
-
-
רציתי לדעת לכמה OC אפשר להגיע עם קירור זול יחסית (או עם מאוורר ביתי אם זה יותר טוב). הכוונה היא בעיקר לאיזה מעבד מאילו שמוכרים היום זה יקביל מבחינת ביצועים. יש לי את כל הרכיבים חוץ מלוח אם, ואני מתלבט אם כדאי לקנות לוח אם ולעשות OC, או לחסוך ולקנות מחשב חדש.
-
- 1 תגובה
- 510 צפיות
-
-
אני לא בטוח כי המאוורר המובנה של המארזhttp://www.antec.com/us/support_productInfo_details.php?ProdID=00161 והמאוורר של המעבד http://www.thermaltake.com/coolers/cl-p0200silent939/cl-p0200.htm יספקו קירור הולם לפעילות תקינה של המחשב. מה אתם חושבים? יש צורך להוסיף איוורור? (צירפתי את המפרט להתרשמות כללית) LITE-ON DVD 16*48 Retail ANTEC SLK1600 Beige Mini Tower Mitsumi floppy 1.44 Gigabyte NVIDIA GeForce 6600 128MB PCI-E GV-NX66128DP2 ASUS A8N-E nVIDIA nForce4 Ultra Socket 939 Westren Digital 160GB SATA II JS 8MB 7200RPM Thermaltake 430Watt W00069 PFC Kingston 512MB (2x256) Dual 400Mhz PC 3200 C3 Microsoft® Multim…
-
- 1 תגובה
- 510 צפיות
-
-
שלום! הייתי רוצה שתתנו לי לינק למדריך אוברקלוקינג מ-א' עד-ת'. הייתי מעדיף שיהיה בעברית. אם עברתי על איזה חוק או שהשאלה הזאת נשאלה פעם אחת יותר מדי אני מצטער.
-
- 1 תגובה
- 510 צפיות
-
-
עשיתי אובר למעבד (מפרט בצד) מ3.2 ל3.65 עכשיו.... בדקתי עם התוכנה super pi mod וכלום לא השתנה מבחינת השניות שם.... מישהו יכול להסביר? נ.ב מחר אני ימשיך את האובר כי עכשיו כבר מאוחר ומחר בצפר...))
-
- 0 תגובות
- 509 צפיות
-
-
המחשב שלי ממש מיאש אותי וזה לא נראה כאילו אני אקבל מחשב חדש בקרוב, אז חשבתי שאולי אני יעשה לו oc, הלוח אם שלי הוא: MSI-MS6163 pro מכפלה אני לא יכול להעלות, והבאס שלי נעול, רציתי לדעת אם תוכלו להגיד לי איך להעלות את הבאס או משהו, יבורך כל מי שיעזור לי :[
-
- 3 תגובות
- 509 צפיות
-
-
שלום אני צריך עזרה אני חיפשתי שם שעות על גבי שעות ואני לא מוצא שם כלום יש לי שם רק דבר אחד שראיתי שהוא נותן לי לשנות לאפשרות Ignore ולבין מה שהוא כבר... יעני זה לא משנה אם תוכלו לעזור אני ישמח
-
- 4 תגובות
- 509 צפיות
-
-
איפה ניתן למצוא שבלונות לחורים בלוח האם או בכרטיס המסך? זה ממש סרט לפרק הכל בשביל לדעת איפה החורים, יש סיכוי שיש כאלה מוכנות? תודה מראש..
-
- 0 תגובות
- 509 צפיות
-
-
יש לי E4300 עם לוח אם 945P-S3 רציתי לעשות OC למעבד נכנסתי לביוס ובחלק של ה CPU HOST FREQUENCY(MHZ) רשום 100 במקום 200 מה אני צריך לעשות כדי שזה יהיה 200 כמו שזה צריך ליהיות ? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 509 צפיות
-


