אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
יש לי מאורר וואנטק אירו פלו שלא משנה כמה אני מוריד לו את הrpm הרעש שלו לא יורד עד שהוא מפסיק להיסתובב... מנסיון... אפשר להשתיק את הטורנדו??? עם fan mate ודומיו
-
- 3 תגובות
- 528 צפיות
-
-
1. איך עושים את ה OC ? מעלים לבד קצת קצת או שעושים שיחפש את המקסימום של הליבה ושל הזכרון ואז רק בודקים שזה יציב ומשאירים ? 2. עשיתי ע"י שאמרתי לו לחפש את המקיסמום - כמה זמן להשאיר את הבדיקה אחרי זה, כדי לבדוק שזה באמת יציב ? 3. איך מעלים את ה SHADER ? הוא עולה לבד ביחס לאחרים ? 4. ******* - בסדר הצלחתי לשמור - אבל שאלה - התוכנה חייבת להיות פועלת כדי שה OC ישאר ? 5. באיזה תוכנה אני יכול לראות את מהירות ה- CORE, MEMORY ו- SHADER ? תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 528 צפיות
-
-
מישהו יכול לתת שם של אתר או חנות שאפשר לקנות שם דברים למודינג ( גרילים למאווררים , כבלים מעוגלים וכאלה )
-
- 1 תגובה
- 528 צפיות
-
-
יש לי P4 2.8C, ASUS P4P800SE ויש לי שני סטיקים של 256 מגה של KingMax במהירות 400 מגה הרץ כל אחד, אשר עבדו כדואל לפני שהוספתי עוד סטיק של 512 של A-DATA במהירות 400 מגה הרץ... בקיצור יש לי 3 סטיקים של סה"כ 1GB זיכרון... כשהיה לי רק 512 מגה בשני סטיקים יכולתי בכיף לעשות OC למעבד עד 3.4 בלי בעיות... תמיד הייתי על 3.15 GHZ והיום החלפתי משחה תרמית (ארקטיק סילבר 5) וניקיתי אבק מכל המחשב.. רציתי להעלות את מהירות המעבד כי הוא על 35 מעלות אבל אני לא יכול מעל 225 MHZ לבאס (מכפלה 14) שזה יוצא 3150 MHZ... כשאני עושה אפילו 226 MHZ לבאס, אם המחשב בכלל עולה, הוא נתקע לגמרי אחרי כמה שניות שהווינדוס עלה, ואם הוא לא עולה אז הוא פשוט לא עולה יש לכם מושג למה זה? לדעתכם זה בגלל הזיכרונות? …
-
- 3 תגובות
- 528 צפיות
-
-
למישהו יש את הלוח אם הזה והוא מצליח לעשות אוברקלוק מכוון שאני לא מצליח לנעול אותו... וזה מבאס למה יש לי קירור ממש טוב לאו סי!!
-
- 0 תגובות
- 528 צפיות
-
-
יש לי שני 120 שמסתובבים בסביבות ה 1700+- זה בסדר לא בסדר ? אני חסיד של שקט בד"כ אבל אשמח לדעת שעם זאת הם עושים את העבודה כמו שצריך.
-
- 1 תגובה
- 528 צפיות
-
-
השאלה בכותרת. אשמח לדוגמאות ומחירים.
-
- 6 תגובות
- 528 צפיות
-
-
טוב יש כמה דברים שרציתי לשאול לכמה מעלות המעבד הזה צריך להגיע במנוחה (מומלץ) ולכמה יכול (כאילו PUSH TO THE LIMIT) קראתי וראיתי שזה ל- 40 מעלות תקנו אותי אם אנ יטועה עכשיו לפי כמה תוכנות החום של המעבד שלי נע בין 26-30 לכמה אתם חשובים אפשר להגיע? CPU Type Intel Pentium 4A, 1600 MHz (16 x 100) CPU Alias Northwood, A80532 לוח אם : Motherboard Name Intel Maryville D850MV עכשיו נכנסתי לביוס וכל הקטע עפ המכפלות והמהירויות היה במין צבע אפור ולא יכולתי לגשת אליו יש איזו שהיא דרך לעבור את זה?
-
- 14 תגובות
- 528 צפיות
-
-
בהנחה שהוא ממש מעל המאורר של המעבד - כדאי לדחוף אוויר על המעבד או להוציא?
-
- 2 תגובות
- 528 צפיות
-
-
שלום לכם. אני חדש בעסק של האוברקלוקינג. קניתי לאחרונה מחשב חדש לאחר שקראתי לא מעט כתבות על הנושא ואני רוצה עכשיו להתחיל בעסק. בשלב הראשון אני רוצה כמובן להתחיל להאיץ קצת את המעבד. הבנתי שיש את הערך של המגה הרץ והמכפלה שאני צריך לשנות אבל הייתי רוצה לפי חוות דעת שלכם לדעת כלהמ אני יכול לשנות בהתאם לחומרה שלי. המעבד של הוא AMD Athlon 2500+ ויושב עליו Volcano 10 הנתונים של המעבד: Internal Clock: 1829 system Bus: 332 System Clock: 166 Multiplyer: 11 מה אתם הייתם מציעים להעלות קודם ועד כמה?
-
- 4 תגובות
- 528 צפיות
-
-
ידוע שצריך לנעול את הPCI/AGP לפני שמתחילים להאיץ , וראיתי בתפריט של הPCI/AGP שיש מלא תדרים לבחור ולמטה יש FIXED , משמעותו נעילה של AGP/PCI?? תודה רבה!
-
- 4 תגובות
- 528 צפיות
-
-
יש לי מארז 6a19 עם מאורר ac12025 שמוציא אוויר מאחורה את המאורר המקורי שהגיע עם המארז שמכניס מקדימה...ויש לי ביגטייפון אני רוצה להחליף את המאורר של הביג טייפון בזה http://logicpc.co.il/heb/itdetail.aspx?icom=6228 הוא יותר טוב מהמקורי של הביגטייפון?גם מבחינת רעש וגם מבחינת ביצועים... ואני רוצה לשים את המאורר של הביג טייפון במקום המקורי שקיבלתי עם המארז...כדאי? יש לי גם מאורר ac9025 פנוי...כדאי לשים אותו בדלת שיכניס אוויר?
-
- 8 תגובות
- 528 צפיות
-
-
שלום, בכרטיס מסך MX4000 128Mb, ישנו מאורר עגול. האם הכרטיס עשוי להישרף במידה והאורור לא יופעל? (המאורר מרעיש ושימון לא מועיל)
-
- 0 תגובות
- 528 צפיות
-
-
חסרה אצלי בביוס הגדרה של mch באוברקלוק.. יכול להיות שזה הספק? אמרו לי שהספק שלי ג'נרי.. כדאי להחליף? ואם כן לאיזה? תקציב 250-300 ש"ח
-
- 4 תגובות
- 528 צפיות
-
-
שלום, אחרי התקנת הזלמן המעלות המעולות, אני יכול רשמית להתחיל בתהליך האובר קולקינג עכשיו העלית ל3.0 ג"יגה הרץ הכל טוב ויפה אני מעלה עוד קצת FSB לא הולך נתקע בטעינה של הווינדוס או מרסט לפני, ניסיתי לחשבן עם הזרם של הזיכורנות גם לא הולך בכלל המסכים לא נדלקים ואין צליל אישור הפעלה הטוט הזה... בבקשה תעזרו לי אני יודע שהלוח והמעבד והכרטיסים שלי מסוגלים ליותר מעבד: 2.80 ג"יגה הרץ אינטל פנטיום 4 ליבת נורטווד לוח אם: Gigabyte G8IPE1000 Series זיכורן עובד בשיטת ערוץ כפול חשוב לציין מקום ל4 סטיקים כולם בשימוש יש לי 4 זיכרונות 2 של NCP 400 מגה הרץ... ועוד 2 של קינג סטון גם הם 400 מגה הרץ... כל אחד מהזיכרונות זה 256 מגה בייט סה"כ הכל 4 סטיקים של 1024 מגה בייט בקיצור 1 ג"יגה זיכרון פנ…
-
- 5 תגובות
- 528 צפיות
-
-
יש לי מעבד 2.8 C ולוח GIGABYTE IP1000PRO2 ורציתי לעשות OC למעבד, ויש לי כמה שאלות: א.איך?(איפה אני מוצא את זה בלוח) ב.עד כמה אני יוכל בלי קירור נוסף(גוף קירור אחר) * יש לי זכרונות Geil Golden Dragon Value הטמפ' שלי במנוחה היא בסביבות 32-36 מעלות תודה
-
- 1 תגובה
- 528 צפיות
-
-
COOLERMASTER Aero 7+ http://www.pch.co.il/docs/pd318468362.htm או ZALMAN CNPS6000-Cu FOR AMD http://www.pch.co.il/docs/pd1964125499.htm לא בטוח שאני לא יעשה OC בעתיד אבל בכללי מה יותר טוב ומה יותר כדאי?
-
- 8 תגובות
- 528 צפיות
-
-
והם כן האם הקרור שה Q6600 מגיע איתו מחזיק את החום שלו ולא צריך לחקנות קרור אחר
-
- 1 תגובה
- 528 צפיות
-
-
אוקי קודם כל מכיוון שהכרטיס מסך מגיע במנוחה ל55 ובמאמץ מלא (קריסיס) לכ95 מעלות, זה לא רק פוגע בכרטיס אלא מחמם את כל שאר המערכת. השאלה איזה קירור מומלץ ביותר לכרטיס מסך: Thermalright HR-03GT Zalman VF1000 Thermaltake Duo Orb ובקשר לקירור שלי למעבד כרגע יש לי Thermaltake V1 עם המעבד Q6600, עשיתי אוברקלוק ל-3.2 עם מתח 1.312 (FSB 400). במנוחה אני מקבל מהמעבד עצמו 40 מעלות ומהליבות 43-47 מעלות, במאמץ המעבד עצמו 42-43 והליבות 60-66 (במאמץ של 100%). בPRIME95 TORTURE TEST אני מקבל 55-60 מעלות בליבות. האם הטמפ' האלה בסדר לקירור? או שאמור להיות פחות חם?
-
- 3 תגובות
- 528 צפיות
-
-
OC בתהליכים, אתמול פירקתי את כל המחשב, וחידשתי משחה, הפעם בשכל, קצת באמצע, הטייפון עליו ולהניע את הטייפון שמאלה וימינה, הפלא ופלא, הטמפ' צנחו(בוולטים גבוהים) מ-60 ל-40. 40 מעלות ב-S&M, ב1.71V, גבוהה מדי, יחסית לטמפ'? כרגע בתהליכים, עוד לא נמדד מתח במתח נמוך... מפרט: AMD 3200+ LBBLE 0518APFW twinmos 3200 ddr400 @ 500mhz 2.5-4-4-8 2.8V DFI Ultra-D THE VERY HEAVY AND BIGTYPHON עידכון: 35 במאמץ, 1.65V, שלושים וארבע שניות בפי. [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 528 צפיות
-
-
שמתי משחה טרמית לבנה על כרטיס 8600GT . עכשיו בסוף לא הסתדר לי והורדתי את המאוורר והחזרתי את הקירור הרגיל שהיה לי . בקיצור הכרטיס עכשיו עם המשחה הזו ואני לא יודע איך אני מוריד אותה כי חלק ממנה יבש .
-
- 1 תגובה
- 527 צפיות
-
-
מכיוון שברשותי ג'יפה עם OC, הייתי רוצה לדעת עד כמה רחוק הגיעו איתו. לכל בעלי הג'יפה4 תנו תוצאות OC ו3DMark2001! אני אתחיל:GF4MX420 Core 250@299 Memory 200@273 (400@546DDR) 5591 3Dmark2k1 התוצאה ב3DMARK היתה עם 270@200 לזיכרון אבל התוצאה לא השתנתה כשהעלתי מעבר לזה. בתודה מראש, manbot.
-
- 3 תגובות
- 527 צפיות
-
-
שלום, לאחר שעשיתי אוברקלוק ל- E6600 לוח אם P5W DH יש לי תופעה מוזרה במשחק אחד FLIGHT SIMULATOR 2004 שבו אחרי איזה 10 דקות הזיכרון שלי ב-TASK MANAGER מראה לי 1.71GB (לא עבר מעולם את הג'יגה) ואף לעיתים קרובות קורס.... האם יכולה להיות בעיה של זיכרון ? איך אני יכול לוודא שהזיכרון שלי עובד 100% אחרי האוברקלוק ? תודה מראש, חיים.
-
- 1 תגובה
- 527 צפיות
-
-
רציתי לדעת עד כמה המערכת הזאת טובה למשל החום של המעבד שלי 36 ולוח אם 31 עד כמה המערכת תוריד את החום מהרמה הזאת ועוד דבר תגידו כל כמה זמן מחליפים מים?
-
- 2 תגובות
- 527 צפיות
-
-
יש לי פנטיום 2 333 שיוצר בינואר 99, מה שאומר שהמכפלה נעולה בו (למעלה ולמטה). הצלחתי לעשות לו OC ע"י העלאת מהירות הבאס מ-66 ל-83, ועכשיו הוא רץ במהירות 416mhz. המהירות הבאה שהלוח שלי תומך בה היא 100mhz, ובזה המעבד כבר לא הצליח לעמוד (500mhz). איך אני יכול להעלות את ה-FSB בקפיצות קטנות יותר (כרגע זו קפיצה של 13mhz) ? שמעתי שיש תוכנה שיכולה לעשות את זה מתוך windows.
-
- 2 תגובות
- 527 צפיות
-


