עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. שלום, עשיתי לחבר שלי OC.. בהעלאה של 10 FREQUANC?Y כל פעם והמהירות עמדה על כ-23 מעלות. בפעם הרביעית שהעלתי ל240 (טוב הקפדה על הסתכלות על המעלות של המעבד) [מעבד AMD ATHLON 3000+) בפעם הרביעית המסך לא עלה לא ראו במסך כלום והוא לא זיהה את המחשב... היות ולא רואים במסך אני לא יודע איך לעשות ריסטרט לביוס... האם יש דרך אחרת לעשות ריסטרט לביוס? מה גרם לבעיה? אם אני לא יצליח חבר שלי יהרוג אותי זה יהיה משהו כזה: אני מפחדדד :'( חבר שלי =

    • 1 תגובה
    • 530 צפיות
  2. Started by aviran_n,

    אני עכשיו עם האחרונה שיצאה באתר שלהם.. רציתי לדעת אם יש גרסא יותר מומלצת (או אפילו ביוס צד שלישי לא מתוצרתם שידוע שהוא טוב יותר). תודה לעוזרים

  3. חוץ מהלד, האם יש עוד הבדלים?? כי אני חושב לקנות את זה עם הלד אבל אם הוא שונה אז נוותר על זה...

    • 2 תגובות
    • 530 צפיות
  4. מרות שנעלו לי ת'נושא הקודם..אני פותח חדש כי זה לא עזר לי..אניי צריך לעשות 2 דברים 1. לנתק ת'מאוורר וההיטסינק של המעבד (פנטיום 4) ואני לא מצליח!!, שיחררתי את הקלאצ'ים האלה שמורכבים עליו (2 הידיות האלה) אחרי שניתקתי זה פשוט לא יוצא, חיפשתי עוד ידיות או איזשהוא מנגנון להוצאת ההיטסינק ולא מצאתי.., מישהו יכול להגיד לי אייך? 2. אני צריך לחבר ת'ספארק 7+, איך אני עושה את זה בפשטות?? נ.ב אני ממש ממש חדש במודינג ואת כל השיפוץ עשיתי ביומיים ולמדתי המון ממכם (תודה רבה מאוד banzzy-boy) ועזרתי הרבה אבל יש כמה דברים שאני עדיין לא יודע, אם תעזרו לי אתם גדולים!!!

    • 1 תגובה
    • 530 צפיות
  5. Started by DarkW,

    ברשותי המפרט הבא: לוח אם: Intel, דגם - D845BG, גרסא - AAA74060-403. מעבד: Model : Intel® Pentium® 4 CPU 1.60GHz Speed : 1.60GHz Type : Standard Package : FC µPGA478 Rated Speed/FSB : 1600MHz / 4x 100MHz Multiplier : 16/1x Minimum/Maximum Multiplier : 0/1x / 16/1x Generation : G7 Name : P4N (Northwood) Pentium 4C 130nm 1.6-3.4GHz 1.475-1.575V Revision/Stepping : 2 / 4 (9) Stepping Mask : B0 Microcode : MU0F2407 Core Voltage Rating : 1.500V Maximum Physical / Virtual Addressing : 36-bit / 32-bit Native Page Size : 4kB Co-Processor (FPU) Type : Built-in Revision/Stepping : 2 / 4 (9) Processor Cache(s) Internal Data Cache : 8kB Synchronous Write-Thru (4-way sectored, 64 byte …

    • 3 תגובות
    • 530 צפיות
  6. Started by tomer_et,

    אני מעוניין לבנות מערכת מחשב שקטה. לגבי המעבד והספק - לקחתי כבר מאווררים שקטים לפי המלצות של המדריך בערוץ ומהצעות של אנשים נוספים בפורום. עכשיו נשאר לי להחליף את המאווררים שמגיעים עם המארז - כדי שהם לא יציקו לי. מדובר במחשב ללא OC ושלא אמור לעבוד בעומס גדול. המחשב מיועד בין היתר לנגן סרטים - ולכן אני מעוניין במחשב שקט. אני חושב לקנות מארז RAIDMAX APEX שמגיע במקום עם שני מאררים של 120mm. אודה לכם אם תוכלו להמליץ לי על חלופה שקטה עבור מארז זה ? תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 530 צפיות
  7. Started by Netanel o_0,

    אני לא עוסק בOC, ואף פעם לא עשיתי OC. קניתי מחשב לפני שבוע, וSKYPC עשו לי אוברקלוק לE5200 ל3GHZ. המחשב במקור בא עם 4G זכרון. הורדתי עכשיו ל2G ושמתי 2 במחשב אחר. רציתי לדעת אם עצם זה שהורדתי זכרון משפיע, איכשהו, על הOC ואם צריך לשנות הגדרות.

    • 2 תגובות
    • 530 צפיות
  8. Started by TapUdi,

    יש לי את הכרטיס Geforce 4 Ti 4400 מבית Leadtek הכרטיס עצמו מגיע עם צלע קירור ממתכת כלשהי(אני מניח שזוהי אלומניום) ו-2 מאווררים עליה בנוסף לזה יש לי מארז Enermax 3181 מקורר כמו שצריך רציתי לדעת אם הקירור הזה יספיק לי בשביל אוברקלוקינג לכרטיס מסך ואם בכלל כדאי לי לעשות OC ועד כמה כדאי? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 530 צפיות
  9. לא מדבר על הקירורים הכבדים הפשוטים והזולים שיש בשוק או שהמוכר מצרף לך את זה על הדרך כי שמת לו כמה אלפיות בכיס ?! תודה רבה

    • 7 תגובות
    • 530 צפיות
  10. Started by Armageddon1,

    יש לי מעבד פנטיום 4 1.6 נורטווד והוא על 40 במנוחה ואיך שאני פותח איזה משהו אקספלורר זה קופץ ישר ל45 -50 מה הבעיה? צריך להחליף משחה תרמית?

    • 0 תגובות
    • 530 צפיות
  11. אז ככה קניתי היום את ה V12 הכל הלך סבבה שמתי את המשחה על כל הליבה בדיוק תקעתי תסינק עליו כמו שצריך והפעלתי עם הסינק הישן הטמפ' הייתה 52-57 מעלות ועכשיו על 38-39 מעלות ובדקתי בתוכנה של Abit EQ לא בדקתי כמה במאמץ אבל אני מניח שיותר ניסיתי איזה OC קטן וגם הוא לא יציב משהו יכול להיות שאני צריך להעלות מתח מייד עם התחלת ה OC ..?

    • 4 תגובות
    • 530 צפיות
  12. Started by yonik,

    במחשב הישן שלי שכידוע מהתקופה שאי אמ די היו מתחממים יש מאוור פשוט אחד על היטסינק,המאוור עשה די הרבה בעיות ורעשים ולא הסתובב טוב והמעבד הגיע לחום של 80 ו90 מעלות ותקע הרבה תמחשב,כמו כן בגלל שיש מאוורר אחד גם הכרטיס מסך התחמם והמסך הרבה פעמים קפא הבאתי מאוורר חדש מאותו סוג והוא מולבש יפה על ההיטסינק ואני רוצה לשאול היכן לשים את המאוור הישן(שימנתי אותו והוא סבבה) כדי שיהיה זרימת אוויר טובה ביותר השקעים האחרים בלוח לא נמצאים קרוב לסי פי יו אלא למטה למטה מתחת ל pci האחרון,וגם הצעות איך לשפצר אותו באופן פשוט,שיפצרתי אותו מעל הכרטיס מסך(יוצא שהוא מקרר תחלק הקרוב לחלק האחורי של המחשב) אבל לא יודע אם זה נכון לעשות וגם הידקתי אותו סתם עם חוט חשמל קטן כזה אבל זה לא פרקטי כי הוא כבר …

    • 0 תגובות
    • 530 צפיות
  13. Started by soundf,

    עזבו תהודעה שההיתה ליפני הגעתי למסקנה שאני קונה אחד מאלו: הינה ה 3 שאני מתלבט בינהם: 1: Zalman zm-mfc1 מחיר נמוך: 156 שח http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_145&products_id=3663 ביקורת : http://www..co.il/reviews/zmmfc1.php 2: Akasa Multi mode fan control LCD display AK-FC-03מחיר 293 http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_145&products_id=9807 ביקורת ענקית: http://www..co.il/reviews/fc03.php 3: AeroCool GateWatch Black מחיר 303 http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_145&products_id=7756 ביקורת ענקית: http://www..co.il/reviews/gatewatch.php מה אתם אומרים??? ההיתלבטות הגדולה בין ה 2 ל3 תודהההההההההההההההה …

    • 4 תגובות
    • 530 צפיות
  14. שלום, יש לי כמה שאלות לגבי אוברקלוקינג של I7. אני קונה מחשב כזה בקרוב, וממאמרים ברשת הבנתי שאפשר להגיע איתו לאוברקלוקינג יציב של בערך 4 ג'יגההרץ. 1. האם לוחות ה X58 הבסיסיים של ג'יגהבייט (UD4P) או של אסוס (P6T SE) מספיקים או שצריך ללכת על הלוחות היותר יקרים? 2. לגבי זכרונות, הבנתי שבאוברקלוקינג של 4 ג'יגה הם עובדים בערך ב 1600 מגההרץ. האם זה אומר שצריך לקנות זכרונות של 1600 מגההרץ או שאפשר לקנות כאלה של 1333 ולעשות להם אוברקלוק? (הכוונה אם זה בטוח). בכל מקרה, אני מתכוון להביא את הזכרונות מארה"ב וההבדל שם הוא בערך 20 דולר בין 6 ג'יגה של 1333 לכזה של 1600, אז ההפרש במחיר לא קריטי. 3. מה לגבי המתח של הזכרון? חלק עובדים ב 1.5 וולט וחלק ב 1.65. האם זה משנה? 4. הבנתי שהקירור הר…

    • 3 תגובות
    • 530 צפיות
  15. אני רוצה מ1.8 לעלות אותו ל2.4 בלי שום קירור נוסף כי אין ביכולתי להוסיף מכיוון שאני מעלה אותו עד רק ל2.4 לא צריך קירור נוסף אני מקווה נכון ?? בטח מעל 3ghz אני יצטרך אבל אני רוצה לעלות רק ל2.4 אוקיי אז ככה הבעיה אני לא יכול לשנות את המכפלה אז אני צריך לשנות את הFSB והבעיה בכך שאני לא יודע איך עושים את זה מצאתי בלוח האם את האפשרות הזאת שרשום לי למעלה 9 ומתחת לזה 200 ואני יודע שה200 זה הFSB כי 9x200=1800 אז ככה איך אני מעלה את ה200 הזה על מה אני צריך ללחוץ כי כשאני לוחץ ENTER זה לא עוזר ולא משנה כלום ?! תדעו שאני חדש בOC ..

    • 2 תגובות
    • 530 צפיות
  16. היי, אני ממש לא מבין בשביל מה ומי דרוש אוברקלוקינג? אני מצליח להבין אנשי וידאו שצריכים לבצע רינדור שדורש הרבה משאבים. אני מניח שרוב החברה כאן לא עוסקים בוידאו...או אולי כן?! אנא, תאירו את עניי!

    • 1 תגובה
    • 529 צפיות
  17. Started by zahiz007,

    היי חברים, התחדשתי במחשב חדש (מיד הנתונים) ותהיתי האם כדאי לנסות oc קטן, האם זה ישפיע בכלל? האם זה אפשרי? המפרט: Q6600 2.4 2GB זיכרון 9600gt מארז גינרי רגיל מסופק ע"י מרדנית (מי שמכיר) ספק כח 450 watt גם הוא גינרי לכן לא הייתי מצפה ממנו דגולות... אני מקווה שזה מספיק נתונים. תודה מראש, צחי

    • 3 תגובות
    • 529 צפיות
  18. שאלה בכותרת.

    • 3 תגובות
    • 529 צפיות
  19. האם אפשר להחליף לגוף קירור של מעבד (פנטיום 4 1.7) רק את המאוורר?

    • 2 תגובות
    • 529 צפיות
  20. Started by Goliath,

    שלום, אני חדש בפורום, ואני די חדש בנושא של מחשבים, אז כשאתם עונים תנסו להסביר יותר בפירוט. אני עוד מעט קונה מחשב חדש, ואני רוצה לדעת על איזה טמפרטורה בערך תעמוד המערכת שלי (כרטיס מסך, מעבד...). אז המארז שאני קונה הוא SuperTalent (chieftec OEM) Aluminium CA-601ufs silver tower w/transparent window כרטיס המסך שלי יהיה Ati Technologies Radeon 9800 Pro 128 mb DH Dvi OEM והמעבד intel pentium 4 2.8C Ghz HT 512k 800Mhz socket 478 למעבד אני קונה את המאוורר Vantec AeroFlow TMD VP4-C7040 CPU cooler עכשיו אני רוצה לדעת על איזה טמפרטורה יעמדו החלקים האלה, והמלצות להוספת\שינוי דברים. כי כמו שאמרתי, אני די חדש בעניין המחשבים. בתודה, אסף.

    • 5 תגובות
    • 529 צפיות
  21. יש לי לוח של גיגה בייט ga-7va-c ם צ'יפסט של via kt 333 לאיזה קלוק אוכל להגיע עם הלוח הזה?

    • 1 תגובה
    • 529 צפיות
  22. Started by War-Hammer,

    Leadtek Geforce 4 TI 4200 128mb DDR כמה שאלות: 1: מה ייתן לי לעדכן ביוס שאני מוריד מהאתר של החברה של הכרטיס שלי? חוץ מזה שאני יסכן אותו? יהיה שיפור בכלל? שווה לעשות את זה? 2: יש אולי ביוסים שאני יכול להשים על הכרטיס שלי כמו ששמים למשל לרדאון 9500NP והוא הופך ל 9700 או למשל 9800SE שהופך ל 9800 PRO, יש אולי משהו שאני יכול לעשות בכרטיס שלי? 3: תציעו לי אפשרויות אין לי מושג מה אני יכול לעשות לכרטיס שלי, הכוונה שלי היא לאוברקלוק שהוא לא רק העלאת מהירויות השעון קיים דבר כזה ל TI שלי?

    • 7 תגובות
    • 529 צפיות
  23. אני רוצה לקנות עוד מאוורר אבל אני לא יודע לאן אני מחר אותו זאת אומרת את החשמל שלו שהוא יעבוד.... תודה מראש!

    • 2 תגובות
    • 529 צפיות
  24. אז ככה יש לי פרסקוט 3 גיגה הרץ ולוח של asus p4u800-x בקיצור לא עשיתי כלום בסך הכול הרכרבתי את המעבד זיכרונות וכו וכו בקיצור אני מדליק את המחשב ואחרי 10-20 דקות המעבד פשוט רותח ואני מיתכוון שאפילו בצד השני של המארז עם אני נוגע היד שלי נשרפת..... אז החלפתי לוח והחלפתי ספק ועדיין אותה בעייה אפילו משחה טרמית שמתי חדשה ועדיין אותו דבר וגם הוספתי 3 מאווררים וזה עדיין לא עוזר.. חברה תעזרו לי דחוףףףףף

    • 2 תגובות
    • 529 צפיות
  25. Started by Guyn,

    היי חבר'ה, אני זקוק לקירור לכרטיס המסך GeForce 7900GT. לא למטרות OC, אלא לקירור בלבד (כרגע הטמפ' מגיעות ל-70 מעלות ומעלה במאמץ). קראתי באתר ביקורות טובות על ה-crystal orb, אך האם הוא יתאים לסדרה 7? מה ההמלצות שלכם? בתקציב של עד 100 שקל.

    • 3 תגובות
    • 529 צפיות

דיונים חדשים בפורומים