אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
-
אהלן , את המפרט אתם יכולים לראות בצד אני מוסיף תמונה של הטמפרטורות של המחשב בזמן מנוחה , אשמח לחוות דעה האם זה הגיוני ? [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 534 צפיות
-
-
שלום חברים המאוורר של המעבד (AMD Athlon 64 3000+ Socket 939 ) התחיל להרעיש וגם ניקוי לא עוזר זהו המאוורר מקורי של AMD (נרכש בתצורת BOX) ואין לי בעייה עם הטמפרטורה של המעבד כך שחיפשתי מאוורר חליפי פשוט ולא הצלחתי למצוא מישהו שמוכר את המאוורר בלבד או לחילופין גוף קירור מקורי ל-AMD מה שהצלחתי למצוא זה: http://www.arcticcooling.com/cpu2.php?idx=93&data=1&disc= (נמכר בנעה ב-55 כולל משלוח) מה דעתכם? האם יש למישהו נסיון עם גוף הקירור הזה ? כמה הוא שקט? והעיקר, האם מסובך להרכיב אותו ? (יש לי חבר שלמרות שאיננו מאותגר טכנית, הצליח לקצר ולהרוס לוח אם בהרכבת קירור למעבד כך שהעניין קצת מדאיג אותי...)
-
- 2 תגובות
- 534 צפיות
-
-
מבחינת היופי אני מעדיף צינורות כמה שיותר דקים, השאלה שלי היא אך ורק מבחינת ביצועים, האם למערכת קירור מים בעלת משאבה עם ערך מוצהר של 500L\PH (שוב, זה מה שמוצהר, לא יודע עד כמה זה באמת נכון), מספיקים צינורות 1/4", או שעם משאבה כזאת הכרחי להשתמש בצינורות 3/8" בשביל לא להפריע לפעולת המשאבה? תודה רבה!
-
- 1 תגובה
- 534 צפיות
-
-
שלום רב! לאיזה כיוון אמור המאורר להזרים אוויר,האם לכיוון הלוח או החוצה? לוח אם AMD או בכלל גם לגבי פנטיום. תודה מראש איתן
-
- 4 תגובות
- 534 צפיות
-
-
זה הלוח אם שלי : http://www.microlandcomputer.com/ssproduct.asp?pf_id=10160337 השאלה שלי היא לאן אני מחבר את החוט של המאוורר? תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 534 צפיות
-
-
אני יודע שיש תוכנה שמעלה את הקלוק בכרטיס אבל איך מעלית את המתח?
-
- 4 תגובות
- 534 צפיות
-
-
המחשב התחיל להרעיש וכשאני רוצה לנקות אני מנקה הכל חוץ מהספק.. עכשיו איך אני מנקה אותו?
-
- 3 תגובות
- 534 צפיות
-
-
לפי המדריך שלכם אני צריך לבטל מספר דברים בביוס כמו spread spectrum, cpu thermal trottling והCOOL'N'QUIET
-
- 3 תגובות
- 534 צפיות
-
-
צריך המלצה למארז וקירור שיחזיקו לי מעבד כפול ליבה. משהו שיהיה יפה וטוב ושיכלול גם ספק עד 1000 שקל אפשרות חריגה אם שווה את זה
-
- 5 תגובות
- 534 צפיות
-
-
אתמול קיבלתי את הלוח אם החדש (השני מת...) הלוח הוא GIGABYTE X48-DS5. על הלוח הקודם עשיתי דיי בקלות (3.4GHZ (426X8 ל-Q6600 שלי עם מתח 1.39V ועכשיו אני מנסה להשיג את אותה מטרה... בהתחלה שמתי 426X8 במעבד, זיכרונות על 1022MHZ 2.2V מתח למעבד - 1.43V, מתח לצ'יפסט- 0.3+. המחשב עלה ופתאום נתקע עוד לפני שהספיקו לעלאת כמה תוכנות אחדות... עשיתי RESTART ונכנסתי לביוס. בעודי משוטט בביוס פתאום המחשב קפא! (אני לא יודע אם זה יעזור, אבל היה משהוא על המתחים שהם לא אופטימליים בביוס שהבהב ואחרי שהמחשב קפא הוא המשיך להבהב...). כיביתי את המחשב ואיפסתי את הביוס וניסיתי שוב אבל הפעם עם מכפלה 9 - כדי לנסות להקל על הצ'יפסט... ושוב אותה בעיה בדיוק... (ה-WIN נתקע בהתחלה וכשניכנסים לביוס ושוהים ש…
-
- 4 תגובות
- 534 צפיות
-
-
יש לי Sapphire Radeon 8500LE 128MB DDR 128BIT אני מרגיש כאילו הוא כבר לא "סוחב" במשחקים חדשים.... עכשיו השאלה היא אם כדאי לעשות אוברקלוק כי אוברקלוק משפר רק את מהירות הכרטיס ולא את היכולות הגרפיות שלו... בכל מקרה... אתם יכולים להמליץ לי על חומרים לאוברקלוק וכמה לדעתכם אני יכול להגיע (במהירות) ? תודה ! ! !
-
- 3 תגובות
- 534 צפיות
-
-
יש לי מחשב חזק AMD DUL COR 4400 ו2GB זיכרון עכשיו הוא עשה לי איזה 4 פעמים מסך כחול וריסט עכשיו בדקתי טמפרטורה והיא על 126 זה לא טוב נכון..!? [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 534 צפיות
-
-
הוא פועל פסד...הכל טוב...אני אפילו לא חושד בו שהוא יתקלקל.... ההרד דיסק: WD 80 BB יש איזה דרך לעשות שהוא ירעיש פחות...כי זה רעש בלתי נסבל... דרך אגב המארז שלי פתוח..!!..
-
- 3 תגובות
- 534 צפיות
-
-
יש לי את המחשב הזה כבר שנה וארבע חודשים... לעולם לא עשיתי אוברקלוק למעבד ונראה לי שזה זמן מתאים להתחיל, (====ראה מפרט====) אני לא רוצה להשקיע גרוש בקירור, וגם שימו לב שהזכרונות האלו הם VALUE... יש פוטנציאל למשהו סביר ? אני רוצה לנסות רק בשביל הנסיון כי למחשב הבא שלי (עוד שנה וחצי אני משער) אני מתכנן משהו רציני יותר, אבל עדיין, אני לא רוצה לעשות סתם אם אין בכלל פוטנציאל.... תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 534 צפיות
-
-
אני מעריך שהקירור הכי יקר יכול להגיע גג ל-350 ש"ח אז נגיד שזה התקציב שלי (אבל שוב...כעיקרון הוא בלתי מוגבל) מאוד חשוב שאני לא יצטרך לפרק את הלוח בשביל הרכיב את הקירור! אני רוצה לקנות לאח שלי מחשב עם מעבד E2140 או E2160 או E2180 (מה מהמעבדים הכי טוב ל-OC?) בגלל מחסור בתקציב. הלוח אם כניראה יהיה Gigabyte P35-DS3L אבל אולי ABIT P35-E (שוב, איזה מהלוחות עדיף ל-OC?) והזכרונות יהיו G. Skill DDR2 800Mhz CL4 (4-4-3-15) PC6400
-
- 5 תגובות
- 534 צפיות
-
-
אז ככה.. CPU: Core2duo 6550 2333MHZ 1333FSB OC 3500MHZ 2000FSB BUS 500MHZ קירור TT Big typhoon 120 VX Mbord: GA-P35-DS3 Memory: 2GB DDR2 800MHZ OC1000MHZ הגדרות בביוס על סטנדרט ומתח על מצב אוטומטי.. אך PCI-E ידני על ל100 MHZ כי אחרת OC לא עולה. סטפינג מקסימלי 7 של הזכרונות זה 2.00 כרגע (עם הOC מצב רגיל זה 2.44) עכשיו אם אני מכוון את הבאס ל444 עם מצב זכרונות רגיל (2.44) הזכרונות על 1066 ומעבד 3100.. עובד טוב. אני מנסה להעלות על באס 533 ומצב זכרונות 2.00 - 1066 ומעבד 3700 - והמחשב לא מקבל את זה ולא עולה, מה אני יכול לעשות? לשנות משהו? אני ממש חיכיתי לחורף בשביל להתעלל במחשב (מעבד עם OC במנוחה על 23 )
-
- 0 תגובות
- 534 צפיות
-
-
שלום לכם, אפשר בבקשה לקבל המלצה לתוכנה הטובה ביותר / הנפוצה ביותר שיש היום לבדיקת טמפרטורות המערכת ? אני מעוניין לקבל בתוכנה אחת כמה שיותר פרטים - טמפרטורת המעבד, כרטיס המסך, ה-HD ועוד... תודה!
-
- 2 תגובות
- 534 צפיות
-
-
יש לי לוח MSI KT3 ULTRA-ARU עם KT333 ומעבד AXP1700+ JIUHB שהומהר ל 167X12.5\13=2094MHX אחרי אידכון BIOS הוא אומר שזה AXP2600+ המטח של הליבה אכשיו ב1.7V ואני לא יחול לאלות יותר. המכפלות אצלי בביוס הם 14,15 ורק אז יש מספרים נמוחים עד: 12.5/13 ועם אני בוחר ב 14 או 15 זה כמו 4 או 5. היתי מאלה את הבס אוד יותר אבל אז כל המהירות של הלוח תאלה ותידפוק לי הכול, אחרי 166 הלוח חוזר למהירות המקורית שלו (PCI/AGP) אז השאלה שלי היא האים יש דרך להאלות את המכפלה ליותר מ12.5/13?
-
- 4 תגובות
- 534 צפיות
-
-
-
יש לי ATI RADEON 9550 128MB ואני מנסה לעשות אוברקלוקינג. אני משתמש בתוכנה ATI TOOL, אני שם הגדרות קלוק אבל כשאני עושה ריסטרט זה לא נשמר... אז עשיתי 2 פרופילים, אחד רגיל ואחד למשחקים, הגדרתי הוטקייז וכשאני לוחץ על נגיד F12 זה טוען לי את ההגדרות המומהרות. זה נחשב אוברקלוק? גם אם זה לא נשמר לי אחרי ריסטרט? (יש אפשרות שהתוכנה תטען פרופיל מסויים על STARTUP אבל חבר שלי אמר לי שהוא רק עושה SET CLOCK ואחרי ריסטרט זה עדיין נשמר...?)
-
- 2 תגובות
- 534 צפיות
-
-
שלום אנשים רציתי לדעת מה אתם חושבים על ההחלפה של הקירור ציפסט שמגיע עם הלוח אם האם כדאי? הטמ"פ לוח היא בין 40 ל 43 מעלות האם שווה להחליף את הקירור לציפסט? האם זה ישנה ממש? וראיתי גם שיש ברגים מיוחדים כדי לפתוח את זה לא?
-
- 1 תגובה
- 534 צפיות
-
-
הרכיבים הם לוח אם GA P35 DQ6 מעבד E6400 ספק CORSAIR HX520W זכרונות CORSAIR DDR2, XMS2-6400 2x128Mx64non-ECC 240 DIMM, unbuffered, 4-4-4-12 כרטיס מסך ATI RADEON X1950 GT הצלחתי להגיע עד 450 FSB במכפלה של 8 עשיתי בדיקת מאמץ והכל היה טוב, מעל אני לא מצליח להגיע.ניסיתי 480 העלתי מתחים והכל,זה לא מצליח חשבתי שזה בעיה של הזכרונות נעלתי אותם על 2.2 (כאילו 1:1) אבל זה לא עזר,אחרי זה הורדתי את המכפלה ל 6 וזה שוב עובד טוב, אז זה שולל את זה שהזיכרון מפריע נכון? ומראה כאילו הבעיה היא במעבד. כי זה עדיין רץ על 480 רק במכפלה נמוכה,אני צודק? מה האפשרות שלי להמשיך ? תודה...
-
- 4 תגובות
- 534 צפיות
-
-
לפי everest הטמפרטורות אצלי הן: motherboard-28 CPU-27 cpu#1/core #1-37 cpu #1/core#2-32 cpu #1 / core #3-37 cpu#1/core#4-32 GPU-48 GPU Ambient-36 GPU Memory-40 WDC-30 cooling fan:cpu - 0.4 cooling fan:chasis-0.6 cooling fan:GPU-1.6 voltage:cpu core-1.1 המפרט שלי הוא: Intel® Core2 Quad Processor Q6600 SLACR STEPPING G0 ARCTIC COOLING Freezer 7 Pro LGA775 GIGABYTE GA-P35-DS3L Core 2 Quad Intel P35 DDR2-1066 G.Skill DDR2 2048MB 800MHZ Dual Channel CL5 INNOVISION I-Chill Geforce 8800GT OC 512MB DDR3 PCI-E Western Digital WD3200AAKS 320GB SATA2 7200rpm 16MB Hard Drive Cooler Master RC-690 No Power Supply ATX Mid Tower Case SeaSonic S12II-430 PSU Scythe 120mm S-FLEX …
-
- 3 תגובות
- 534 צפיות
-
-


