אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
הטמפ' של 2 המעבדים הוא פחות או יותר אותו דבר ושל המעבד הוא הרבה יותר סימנתי בתמונה
-
- 1 תגובה
- 554 צפיות
-
-
אני זוכר שהיתה תוכנה לאוברקלוק לכרטיס מסך אולייייייי ATI TRAY TOOLS או ATI TOOL או בכלל RIVA TUNER אני ממש לא זוכר איזה מהם, שהיה סימון כזה "enable pipeline" וזה פתח צינורות בלי צורך לצרוב ביוס ודברים כאלה... אני הוזה? תודה.
-
- 1 תגובה
- 554 צפיות
-
-
שלום לעולם כרגע הבאתי מעבד MOBILE 2500 והגעתי איתו בלי שום בעיה ל 2700MHZ בבאס 245 !! עכשיו השאלה שלי כי כזאת, מעבד 3200+ הוא 2200MHZ אז 2700MHZ כמה זה ב + הזה ??? איזה חישוב אני צריך לעשות ???
-
- 1 תגובה
- 554 צפיות
-
-
אני רוצה ליקנות מאורר טוב ,עד עכשיו החלטתי על הThermaltake Extreme 3 in 1 cooler - Polo 735 האם הוא מאורר טוב ויספק טמפרטורה טוב למעבד ATHLON XP 2500?
-
-
גלשתי פה בפורום השזה ושמתי לב שאנשים אמרו שיש מעבדים שהמכפלה שלהם נעולה ובגלל זה אי אפשר לעשות OC. זה נכון? אני עומד לקנות בעוד שבוע מעבד: AMD ATHLON XP 2500 ORIGINAL BOX חשבתי לעשות לו אוברקלוק (לא בקרוב, בעוד חודשיים משהו כזה, כשיהיה לי כוח), אבל אני עכשיו חושב שאני בכלל לא אוכל לעשות לו אוברקלוק לפי מה ששמעתי. אז אתם יכולים בבקשה להסביר לי: אני יכול לעשות למעבד הזה OC? ועד כמה אני יכול להגיע בו מבחינת מהירות (עם וולקנו 12)? מהירות שתהיה יציבה ולא תעשה לי בעיות.
-
- 3 תגובות
- 554 צפיות
-
-
שלום. ברצוני לברר מי הם ההיטסינקים החזקים כיום בשוק, אשמח אם תפרטו על חמישה דגמים של היטסינקים - החזקים כיום בשוק אבל לא מחברה אחת, נסו לשלב כמה חברות. תודה רבה רבה רבה לעוזר :-*
-
- 4 תגובות
- 554 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני חדש בפורום ואני מקווה שאני רושם את ההודעה במקום הנכון.אם לא אז סליחה מראש. אני מתעניין בשני מארזים שראיתי באינטרנט.האחד הוא Lian-Li 6070 והשני הוא ThermalCare . הבנתי ששניהם טובים.במה כדאי לי לבחור? ואם כן מי מוכר אותם בארץ? מאוד חשוב לי הקירור והאפשרות להוספת דיסקים בעתיד (Raid). תודה מראש, קובי
-
- 1 תגובה
- 554 צפיות
-
-
איזה כיףףףף, היום הרגשתי שקריר בחדר אז אמרתי יאללה נבדוק- פירקתי את המחשב, ניקיתי אותו מהאבק (אוי ווי...כמה שהיה שם... השתמשתי בפן -עם אוויר לא חם הפעלתי הכל חזרה , עם ההמהרות שמופיעות בפרטים- איזה פלא, המעבד בכלל על 30 מעלות, הכ.מסך על 55 (זה 9800XT!! עם קרור סטוק הוא לא יורד מ70, עם הקרור שלי הוא לא יורד מ65 בעומס -אחרי המהרה) פתאום אחרי שעה בHL2 אני רואה הוא בכלל על 57 מעלות, אמרתי חייבים לנצל את זה... הקיצר- הכ.מסך שלי (מופיע בפרטים) מעל ההמהרה הבסיסית והקבועה שלו (שוב, מה שמופיע בפרטים) מעל זה כבר מציג אטיפקטים... אבל היות והחורף הגיע לקחתי אותו לעבודה בתחום אחר (ואני אומר עבודה ולא שיאים, לדעתי אני יכול יותר בשביל להפציץ ב3DMARK אבל זה לא שווה- אני מחפש משהו שאוכל…
-
- 2 תגובות
- 554 צפיות
-
-
שלום, יש לי פנטיום IV 3.06. בעקבות רעש בלתי נסבל החלפתי את המאוורר של במעבד בזלמן 950. Motherboard Intel Brownsville II כרטיס מסך On Board 1 * HDD 40 GB WD 1 * HDD 80 GB WD זיכרון Kingston 750 DDR 2 * צורבי DVD מערכת הפעלה XP עדין המחשב מרעיש (אומנם פחות) אז הפריט הבא שאני רוצה להתמקד בו זה ספק הכח: מחפש את עזרתכם: 1. החלפת ספק הכח בספק שקט. האם יש ספק כח ללא חלקים מכאנים וללא מאווררים? 2. מאוורר 80 מ"מ שקט. יעצו לי בפורום אחר לגבי ספק SEASONIC SII 430W. האם גם אתם בעד? כמו כן המאוורר עדיין פתוח... תודה.
-
- 2 תגובות
- 554 צפיות
-
-
כל שבוע אני רואה פה משהו אחר ששובר שיא עולם באוברקלוק.... איזה שאים יש לנו עכשיו?
-
- 5 תגובות
- 554 צפיות
-
-
שלום לכולם אני צריך תוכנת מאמץ יש למישו משו להציעה לי חוץ מ PRIME 95 תודה רבה לכל העוזרים
-
- 5 תגובות
- 554 צפיות
-
-
עם oc אפשר לעלות את המשחקים להגדרות יותר גבוהות? או שהמשחקים יעבדו יותר חלק? (=לא יקרטעו) *ה OC הוא בעצם קרור החלקים במחשב?
-
- 3 תגובות
- 554 צפיות
-
-
כתוצאה מלחץ פיזי מתון (טוב , אולי לא כל כך מתון...) נשבר לי אחד מפינים שמחברים את ה V1 ללוח האם , השאר אומנם מחזיקים אותו למקום אבל לא בטוח עד כמה טוב (זה שנשבר שלם אבל מקובע למקום בלי להשמיע קליק - מתפרק ל-2 חלקים). איפה אפשר להשיג כאלה ...
-
- 0 תגובות
- 554 צפיות
-
-
מפרט בצד סך הכל הטמפ' של המחשב שלי טובות: מעבד 39 כרטיס מסך 45 אבל הגוף קירור שעל הצ'יפסט חם מאוד,איפה אני יכול להשיג קירור טוב,אולי אפילו מאורר 40 מ"מ לחבר עליו. הכי חשוב שלא תהיה הרכבה מסובכת. תודה.
-
- 9 תגובות
- 554 צפיות
-
-
עשיתי לכרטיס שלי OC דרך ATITOOL, עכשיו הצלחתי להגיע ל430 MHZ יציב לליבה, אבל כשאני מעלה ל435 מוצגים ארטיפקטים בסריקה, אבל הATITOOL לא סופר אותם. מה זה אומר? לא הייתי טיפש מספיק כדי להשאיר את הליבה בתדר עם הארטיפקטים.
-
- 2 תגובות
- 554 צפיות
-
-
יש לי מחשב בן שנה וחצי מ TMS,שעבר אוברקלוקינג על ידם. מאז התקנתי ושיניתי רכיבים (החלפת כרטיס מסך, הוספת זכרון) מפרט: e6750 4gb ram p35-ds3l corsair 450 hd4870 המערכת עבדה ב 3.2 GHZ , והם השאירו לי פתק עם הנתנוים כדי שאני יוכל לשנות במקרה ויקרה משהו: מעבד 400X8 זיכרון 400X2 מתח 1.300 PCI-E 100 עכשיו בדקתי עם everest את המערכת שלי וזאת התמונה http://img43.imageshack.us/gal.php?g=everesty.jpg תמונה ראשונה אז נכנסתי לביוס ושיניתי את הנתונים לפי מה שהם נתנו לי: http://img43.imageshack.us/gal.php?g=everesty.jpg תמונה 3 אבל אז אני שומר ומפעיל מחדש, ונכנס לביוס וזה מראה לי את זה http://img43.imageshack.us/gal.php?g=everesty.jpg תמונה 2 מה אני עושה לא נכון ?
-
- 1 תגובה
- 554 צפיות
-
-
יש לי שאלה איזה קירור מתאים ל8800/gts640/gtx ואם בכלל יש כזה תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 554 צפיות
-
-
הטמפ' של ההרד דיסק שלי 36-40 מעלות!!! למה?! יכול להיות גם בגלל זה מתכבה לי המחשב כשאני משחק במשחק?? כי המחשב חדש והHD ישן... -תודה לעונים!
-
- 3 תגובות
- 554 צפיות
-
-
שאלום אנשים. מה קורה?^^ אוקיי, אזככה. יש לי מארז ANTEC ובו 2 מאווררים. עכשיו יש לי עמדות לעוד כמה ואני רוצה לדעת באיה מאווררים 120 מ'מ להשקיע. [ לא יקרים, 50 שקל גג לאחד , ועם אפשר יותר זול ] עכשיו איך אני יודע איזה מאוורר הוא טוב ואיזה לא? מהירות? משו ? ( לא מבין בתחום הזה.. ) עכשיו רציתי לשאול עם זה לא משנה איזה מאוורר אני יקנה? כולם יתאימו למארז? של ZALMAN נגיד, זה לא משנה שהמארז של ANTEC נכון? עוד שאלה, יש לי מעבד 805 Dual Core של אינטל. יש לי קירור סטוק, שווה לי להכניס ביג טייפון לOC בגדול? תודה לעוזרים.
-
- 3 תגובות
- 554 צפיות
-
-
מישהו יכול להביא לי שם לא תוכנה טובה שתמדוד את הטמפ' של המארז דיסק קשיח לוח אם ומעבד? ותוכנה קלה לשימוש לא תופסת המון ולא עושה בעיות מי שמהיא לי יברוך ותודה
-
- 3 תגובות
- 554 צפיות
-
-
שלום הפעלתי עכשיו תמחשב החדש עם כרטיס מסך 7600 GS שהיה לי פה עד יום ראשון שאני יקבל את ה 8800GT בקיצור יש לי 2 שאלות 1,למה שאני מדליק תמחשב הקירור של המעבד Themaltake Big Typhoon מתחיל להסתובב ועוצר מסתובב ועוצר? 2, עם איזה אני יכול לבדוק תמעלות של המעבד שלי? תודה רבה ושבת שלום
-
- 3 תגובות
- 554 צפיות
-
-
שלום! עשיתי OC לכרטיס מסך בעזרת תוכנת RivaTuner והגעתי לתדרים הבאים: 648 MHz לליבה ו 1008 MHz לזכרונות עשיתי בדיקת יציבות והמקסימום שההכרטיס הגיע הוא 70 מעלות מה דעתכם? כדאי להוריד/לעלות את התדרים?
-
- 1 תגובה
- 554 צפיות
-
-
סגרתם לי תדיון הקודם והבאתם לי אזהרה...שכחתי לומר סליחה הדיון שלי כבר היה בעמוד ה2 אף אחד לא ענה איזה 14 שעות...ואתם סוגרים אין צדק!!!אזהרות בלי סיבה מה אתם עושים כל היום??מחפשים אזהרות??כי אני לא רואה שאתם עוזרים לאנשים רק דופקים אותם. בנתיים אני עם קרור הסטוק ואני לא רוצה שתהיה בעיה עם חום במעבד.. ממה שאני מבין אין לי בעיה לעלות את FSB עד שהמתח יעצור אותי כי רק שאני מעלה תמתח עולה הטמפ' אומה?? OC ראשון שלי!! מה הקטע של הלוח שלי??כדי להגיע ל400 אני צריך לשים תBIOS החדש?? העלתי ל330 ,משהו הכניע אותי. מה זה יכול להיות??הTWINMOS 667CL5?? איפסתי תביוס...המחשב עלה...הכל טוב...אני לא יודע אם לעשות OC שוב?? זאת הייתה טמפ'?? למה הטמפ במנוחה על 50???אני יודע שיש בעיה בלוחות של DF…
-
- 1 תגובה
- 554 צפיות
-
-
אני לקראת רכישה של מחשב חדש ויצא לי לראות בפורום כאלו שמדברים על כך שיש חנויות שעושות OC למחשב חדש שנרכש מהן וכך בעצם אפשר לקבל מהחנות את המחשב עם OC. מכוון שאין לי ידע ב OC אשמח לתשובות שלא ברורות לי. 1. אני קונה מחשב ללא מערכת הפעלה, האם בכל זאת ניתן לבצע OC בחנות? אם כן האם ה OC ישאר גם לאחר שאתקין מערכת הפעלה בבית? 2. האם החנויות המדוברות מבצעים OC לכל רכיבי המחשב? (מעבד, כרטיס מסך, זכרונות ולוח אם..) 3. אילו חנויות מומלצות עושות OC? תודה.
-
- 1 תגובה
- 554 צפיות
-


