אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
איזה מאורר מעבד איכותי עם גוף קירור טוב שיתאים ל E8400 במחיר של עד 170 שקל כדאי לי לקנות ? ואם אתם יודעים חנות שתמכור כזה באזור עכו-נהריה-קריות תודה לעוזרים
-
- 17 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום לכולם. אני צריך מעבד,לוח אם ל-OC רצחני ביותר. זיכרון יש לי כבר של וידבונד 256 -3200 ואני לא יודע מה עדיף-2 סטיקים של 256 או אחד של 512. אם האפשרות השנייה עדיפה בהרבה אז זה בסדר כי יש תקציב(ודרך אגב זה יהיה טוב שיהיה לי גם סטיק של 512 וגם אחד של 256?)
-
- 26 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
קודם כל כל הכבוד ל-Tycoon על השיא החדש של 3000MHz@4564MHz ואני מניח שגם לאליאור... אמנם כבר סיפרתם על הפרוייקט בת'רד הזה, אבל קפצתם לשיא ממש מדהים עכשיו! יש לי גם שאלה: הA-DATA עבד לך 1:1 ביותר מ300 ?? גם המתח (כפי שמופיע בCPU-Z) ממש נמוך - 1.552V! סחתיין! הOC המדהים: לחץ כאן
-
- 23 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אין הרבה מה להגיד... תביעו את דעתכם.
-
- 17 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
-
לא מצאתי מדריך כזה ואני רוצה לשים יש לי היט סינק ויש לי משחה השאלה היא רק איך שמים ..?? עם מה כדאי למרוח ? מכחול ? קלף ? שמעתי כל מיני רעיונות ... ומה הסכנות אם זה נוזל טיפה לצדדים ...? כמה זמן לוקח לזה להתייבש או שאפשר לעבוד עם זה מייד ?
-
- 2 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
האם התוכנה לא עובדת אצלי בגלל שיש לי WIN 10 64BIT והיא לא תואמת ?
-
- 6 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אהלן מה קורה? אני רוצה לקנות משחה טרמית.. מה שיש לי עכשיו במחשב מרוח זה Arctic Cooling MX-2 ונגמר לי!.. אני רוצה לקנות משחה הכי טובה כיום בשוק, אם אין את המשחה בארץ אז גם תמליצו לי! אני יזמין מ- ebay.. יצא כבר MX-4 אולי היא הכי טובה כיום בשוק? http://www.arctic-cooling.com/catalog/product_info.php?cPath=39_&mID=580 תודה לעוזרים והמשך יום טוב אנשים
-
- 3 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
קניתי השבוע כיד שניה (אין אחריות פה הדגש..) Q6600 את המפרט כולו אפשר למצוא בצד ימין.. כרגע בלי אובר קלוק מעוניין לעשות במידה והטמפרטורות כרגע מתאימות, מורכב על המעבד V1 ככה שאני מעריך שאני יכול להשיג תוצאה יפה הבעיה שאני לא רוצה להסתכן ולא יודע כל כך מה לעשות מצאתי כל מיני סרטונים ביוטיוב שמראים איך עושים פשוט לשנות בדיוק את מה שמשנים שם וזה יהיה בסדר גם אצלי? סרטון לדוגמא http://www.youtube.com/watch?v=fYg4bIWMa9g לינק לבדיקת מאמץ שעשיתי http://up49.siz.co.il/up2/gwmrjyin2krl.jpg תודה
-
- 20 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
מכיוון שרוב פירסומי היו בפורום זה אז אני אומר לכם שלום כאן עושה רושם שכל מה שאני כותב באתר הזה מצונזר נמחק או ננעל!!!!! נמאס לי מהמנהלים כאן והיחס המגעיל שאני ועוד אנשים מקבלים כאן(למעט מור ובני שאני מאד מעריך)חבורה של דיקטטורים שכל מה שאיכפת להם זה מעצמם מור תזכור את זה טוב (כי אני בטח אזכור את זה ) ולא תעוותו את הדברים אחר כך כמו שעשיתם לTHE BYTER או לCUPRA אני בין האוברקלוקרים הרצינים האחרונים שנשארו כאן וגם אני היום אומר שלום ועם יחס שכזה במקודם או במאוחר כולם יבינו אז להתראות חברים נ.ב פירסומים של הפרוייקטים החדשים שלי תמצאו במקומות אחרים בארץ ובעולם (שם לפחות יש יחס נורמלי למשתמשים) אני מניח שגם הודעה זאת תמצא את עצמה נמחקת או משהו כזה אז מי שהספיק להתראות
-
- 27 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום לכולם הנה התוצאה שלי כרגע - מעבר לזה אני לא יכול להגיע ללא תוספת מתח http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=760570 המפרט בצד עם ה770T-UD3P כרגע הכל על default חוץ ממתח למעבד 1.55 ומתח לCPU NB שעומד על +0.5 העלאת מתח של הCPU NB הורסת את היציבות וגם הורדת מתח דופקת את היציבות המעבד לא מוכן להגיע ל3.8 גם עם 1.6V. יש קירור די טוב והטמ''פ היא לא הבעיה. הצעות להתקדמות ?
-
- 19 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
קודם כל כולם אני חדש פה ככה שאם זה לא המקום הנכון או עשיתי משהו לא טוב תודיעו לי ! עכשיו לשאלה - לפני חודש קניתי מחשב חדש -המעבד AMD PHENOM 2 965 וקניתי לו קירור את הNoctua NH D-14 בכדי לעשות OC . המעלות שלי במנוחה הם 35-37 ואצל כמה אנשים אחרים בעלי אותו קירור ראיתי שהמעלות הם 25-27 בסביבות האלו. עכשיו השאלה שלי איך זה שיש הבדל של 10 מעלות עם אותו קירור ? מה יכול לגרום לזה ?
-
- 14 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אני רוצה למרוח מחדש לפני האוברקלוק משחה טרמית שהגיע לי עם הקירור ללוח אם . איך אנ מפרק את הביג טייפון מהלוח אם!?
-
- 34 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
צהריים טובים. ברשותי אינטל פנטיום 4 2.4 ואני עושה איתו אוברקלוק ל3.2 בלי בעיה עם זכרון 256 מגה SDRAM 133 MHZ וקירור סטוק. אז חשבתי שאם אני ישדרג לABIT IS7-E , ג'יגה 500 מגה הרץ של PDP או OCZ (מי עדיף?) וקירור של זלמן למעבד אני יגיע ל3.8. היש מצב??? אשמח לתשובות BOSE.
-
- 30 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
-
קונה מחר-מחרתיים את הרכיבים הבאים, בכוונה להגיע לסביבות ה-3.8-4.0G יציב בטמפרטורות סבירות ורמת שקט טובה: מעבד: [..] INTEL CORE i7 S1366 2.8GHz 930 - BOX - זמין במלאי ₪1522 לוח אם: [..] GIGABYTE GA-EX58A-UD3R ₪1146 זיכרון: [..] KINGSTON HYPER-X 6144MB (2048MBX3) DDR3 1600MHz CL9 ₪991 קרור למעבד: [..] SCYTHE MUGEN II REVB ₪225 הרכבת מחשב: [..] הזמנת חלקים ללא הרכבה ₪0 מחיר סופי: ₪3884 המפרט הורכב ב - www.IQPC.co.il שאלה אחת נותרה לי כרגע - יש משמעות ממשית לבחירת לוח האם שאיני מודע לה? מביני עניין טענו שלפחות מניסיונם הם היו בוחרים ב- ASUS P6T SE במקום במחיר די דומה: http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu2.asp?id=5248 וכל עוד אנחנו בעניין - כיוון שיש חשיבות גדולה לרמת השקט…
-
- 11 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום, קניתי היום קירור לChipset, הייתה בו מדבקה תרמית שאיתה מחברים אותו למחשב. מסיבות שאינני רוצה להיכנס אליהם, המדבקה נהרסה והורדתי אותה. אילתרתי באופן זמני משהו שיחזיק את הקירור כמו שצריך אך צריך למצוא פתרון לטווח הארוך. עם מה אני יכול לחבר את הקירור לצ'יפסט? מוכרים מדבקות תרמיות? דבק תרמי? כמה זה עולה ומאיפה ניתן להשיג, תודה.
-
- 14 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
הי, קיבלתי מחשב ישן מחברים ואני מתכנן לעשות את המוד 771 ל775. לוח האם הקיים הוא gigabyte ga-g41-combo ספק antec ne550m קייס גנרי כלשהו אבל נמוך. ממדידה שעשיתי, כנראה לא יכנס גוף קירור ארוך מ14 ס''מ. אני מחפש קירור בתקציב מינימלי (עד 220 ש''ח) שיוכל לעמוד בכמה שיותר המהרה ל Xeon e5450 שהוא אם אני זוכר נכון בסטוק 85w. כמובן במגבלות הגובה של המארז. הקירור ששמתי עליו עין כרגע הוא scythe kama cross 2 מסטארט פי.סי. שעולה 185. אם למישהו יש המלצות אשמח לשמוע. תודה
-
- 3 תגובות
- 1.9k צפיות
- 1 follower
-
-
-
-
הממ...אז ככה... אני מחליף מחשב ואמרתי לעמצי למה לא להוסיף עוד טיפה כסף ולסיים את המערכת קירור מים שלי? יש לי משאבה atman at 103 יש לי בלוק קירור של TT שהשגתי... רק חסרים לי רדיאטור וצנרת לאחר שלא הצלחתי למצוא רדיאטור של קטנוע החלטתי להוסיף עוד קצת כסף ולקנות רדיאטור (במקום לקנות איזה ביג טייפון בשביל השקט...) השאלה היא איזה רדיאטור כדאי לי לקנות? עכשיו יש'לי מארז עם מאוורר 120 מ"מ מאחור. האם יש רדיאטור שאני אוכל להלביש על הגריל של המארז בשביל שאני לא אצטרך להתחיל לקמבן גם מקום לרדיאטור? וחוצמזה...מהנסיון שלי עם צנרת...היא לא תמיד מתאימה לחיבורים של TT (ולא תמיד גם לזה של המשאבה אבל זה ניחא) האם יש צנרת מיוחדת עם עובי צינור (לא קוטר פנימי אלא עובי הגומי) שיהיה מספיק דק בשב…
-
- 33 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום חברים, אני חדש לפורום וזאת ההודעה הראשונה שלי, וזו עומדת להיות גם מערכת קירור המים הראשונה שלי הלוח שאשתמש בו הוא asus p6t deluxe v2 עם מעבד core i7 920 יש לי מספר שאלות: 1. צריך המלצות על waterblock טוב ל-cpu 2. האם שווה להשקיע בקירור מים גם ל-northbridge chipset? האם זה ייתן לי שיפורים משמעותיים ב-overclocking של המעבד ו/או ביצועים טובים יותר על הכרטיס מסך שלי (4850x2 2gb אגב...)? אם כן, אשמח לקבל המלצות גם ל-waterblock מתאים בשביל ה-northbridge, אחד שמתאים אל הלוח 3. האם יש אפשרות לקנות את הרכיבים הנ"ל בארץ או שאין סיכוי ועדיף/חובה להזמין מחו"ל? אציין גם שהנסיון שלי ב-overclocking גם הוא מועט, ותמיד היה על קירור אוויר, אבל אני להוט ללמוד תודה , עידן
-
- 12 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
לא ידעתי אם להעלות את זה או לא אבל אמרתי למה לא נפרגן:P בעקבות הערוץ שלי שמתפתח לו לאט לאט EK נתנו לי קוד עבור 10 % הנחה חד פעמי על CART....אם יש מישהו שרוצה להצטרף ולבנות לולאה מגניבה אפשר לקנות יחד
-
- 1 תגובה
- 1.9k צפיות
-
-
מאז העדכון שעשיתי, המערכת מסרבת לעלות ומתקבלת הודעה CPU FAN ERROR אני כן יכול להיכנס לממשק של ה BIOS וראיתי שמבחינת הביוס מהירות סיבוב של 525RPM זו בעיה. מדובר בקירור יחסית טוב, שכחתי כרגע את השם, הטמפ' בסדר לדעתי כך שהחלטתי להגדיר בביוס IGNORE CPU FAN SPEED, ועכשיו המערכת עולה והכל בסדר גמור. לשאלתי: איך אני מגדיר לו שיציג הודעת אזהרה רק מתחת ל 500RPM? כמובן רעיונות אחרים גם יתקבלו בברכה, ה IGNORE מבחינתי זה זמני, לא? תודה לעוזרים!
-
- 3 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
היי אנשים. בשעה טובה, הכול הגיע. (חוץ מהמארז, יגיע מחר) ברגעים אלו, כל החומרה מחוברת כמו שצריך (גם למסך ומקלדת ג'נרים כמובן ). אני מעוניין לחנוך את המערכת בעזרת איזה OC עסיסי. אז היה המערכת: i7-920 Cooler Master V8 Rampage II Extreme OCZ Platinum 3x1GB 1,333MHZ CL7 GTX295 SupremeFX X-Fi 3x WD3200AAKS RAID0 HD103UJ Backup בואו עזרו לי, חברי ה-OCרים! אילו מתחים מומלצים? האם זה נכון שהזכרונות שברשותי יכולים להגיע ל-1,800MHZ על 8-8-8-21 ומתח של 1.65V? אילו הגדרות לתת לכל הרכיבים? אילו בנצ'מרקים תרצו לראות? אילו בדיקות מאמץ מומלצות? תודה רבה ויום טוב תמונות של החלקים והמערכת רק מתי שהכול יורכב במארז כמו שצריך
-
- 17 תגובות
- 1.9k צפיות
-


