עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by DeaglinG,

    מישהו מכיר? 80x80x25 0.3A תודה

    • 1 תגובה
    • 565 צפיות
  2. Started by assafmag,

    מה אתם אומרים על הרעיון הבא: להשאיר את המארז פתוח ולכוון לכיוונו מאוורר (ביתי) חזק. לי זה נשמע ממש מתבקש, אנשים עושים את זה או שזה דבילי?

    • 6 תגובות
    • 565 צפיות
  3. אני לא יודע אם אני צריך לפנות לפורום לוחות אם, אבל חשבתי שפה זה עדיף לשאול לא מזמן קניתי מחשב חדש והלוח אם הוא AI7 של אביט. קראתי את הכתבה עליו ועל יכולות האוברקלוק שלו... הבעיה שאני לא מבין באוברקלוק כלום! כמובן אני יודע שחייבים קירור טוב על החלקים שממהירים אבל אני לא יודע לגבי מתחים מהירויות וכו'. בדרייברים יש OCGURU שמאפשר מצבים מסויימים של אובר קלוק כמו טורבו F1 וכו'. הבעיה שאני לא יודע למה זה בדיוק עושה אוברקלוק! לזכרון?! (אם אפשר) לבאס?! למעבד?! לכרטיס מסך?! למה? אם מישהו יוכל לעזור לי אני מאוד אשמח! המפרט שלי: P4 2.8C GHz ABIT AI7 i865PE Hercules 9800SE AIW 2x256 DDR400MHz Samsung Compucase-HEC CI-6A19 BLACK תודה לכל העוזרים.

    • 4 תגובות
    • 565 צפיות
  4. Started by moshe20,

    שלום התקנתי את התוכנה SPEED FAN ורשום לי בה שיש לי 127 מעלות שזה ממש גבוה במשהו שנקרא AUX מה זה ואיך אני מסדר את זה תודה אני צרף תמונה

    • 1 תגובה
    • 565 צפיות
  5. Started by tavor21,

    אני רוצה לקנות מאוור חזק למעבד ויש מבחר גדול מי שהו יכול להמליץ על משהו ....

    • 7 תגובות
    • 565 צפיות
  6. אני הולך להזמין מערכת לקירור מים. מה שאני צריך זה הברגה של 4\1 ובקצה השני 8\3. האם המחברים הבאים זה מה שאני צריך או להיפך ?? http://www.voyeurmods.com/index.php?action=item&id=977&prevaction=category&previd=2&prevstart=0 http://www.voyeurmods.com/index.php?action=item&id=978&prevaction=category&previd=2&prevstart=0

  7. שלא יהיה יקר מדי... הבנתי שהIS7\IC7\ לא נותנים להעלות יותר מ2.8 מתחים לזכרונות אז מה משתלם בטווח מחירים שלהם?

    • 3 תגובות
    • 565 צפיות
  8. יש מצב כזה? כאין שום דרך? כי חבל לי לא לעשות יש קירור לא רע =\ בקרה תנו לי דרך חייב להיות חרשתי גוגל =\ תודה

    • 1 תגובה
    • 565 צפיות
  9. Started by shahaf14,

    דילמה אישית שלי... תאכלס זה יוצא אותם מחירים בערך .... החסרון בבניה זה הסכנה לדליפות ... והיתרון זה הכיף D= ולגבי לקנות.... אם אתם ממליצים לי לקנות אז על איזה אתם ממליצים? בסביבות ה 500-600 שקל

    • 8 תגובות
    • 565 צפיות
  10. Started by Bengo5,

    אוקי אז ככה קניתי היום וונדטה מfox pc אני מנסה לחבר אותו למחשב וזה פשוט לא מתחבר אחרי שאני מורח עליו את המשחה הטרמית קשה להכניס אותו לא יודע איך להסביר המפרט כתוב לי בחתימה אם אתם צריכים

    • 1 תגובה
    • 565 צפיות
  11. שלום, המפרט שלי בצד... היום עדכנתי ביוס ללוח GA-965GM-S2 REV2 מF1 לF7 כי לא הייתה לי אפשרות לעשות OC בF1 ועכשיו כן יש לי את האפשרות(נקראת MIT משהו כזה) יש לי קירור AC 7 FREEZER PRO עם משחה של שקל תשעים(ג'נרית). אני מתכנן לקנות משחה איכותית הרבה יותר כדי לקבל תוצאה טובה. עכשיו המעבד שלי על 46 מעלות בלי OC. אני לא עושה OC עד שאני לא מחליף משחה. אז איזה משחה מומלצת? עד כמה כדאי לעלות את התדר למעבד הזה, ללוח הזה ולקירור הזה+המשחה שתמליצו? תודה!

    • 3 תגובות
    • 565 צפיות
  12. Started by tront,

    אני מתכנן לעשות אוברקלוקינג למעבד אני קונה את הביג טייפון האם אני צריך לקרר עוד משהו, למשל את הזכרונות אני צריך גם לקרר או לא??

    • 3 תגובות
    • 565 צפיות
  13. ??? ראיתי בנצ'ים זה הקירור הסטוק של amd עובד על 12v אצלי הוא עובד על 2 אני משאר שמדובר של החיברים של 12v אצלי הוא עובד על 2v במאמץ שזה ממש נמוך אני בקושי שומע אותו גם שהמחשב במאמץ הcool n queit מכובה בביוס אבל זה עדין עובד על v ממש נמוך איך אני יכול להגביר אותו? המפרט של בצד

    • 0 תגובות
    • 565 צפיות
  14. היום הזמנתי מחשב חדש: gigabyte p35s3r ocz platinum 4-5-4-15 enermax librety 500 hd2600xt ddr3 מארז ג'יגהבייט האוררה arctic cooling freezer מחר מגיעים לחנות מעבדים חדשים מסדרה e8000 בחרתי כרגע ב e8200 והוא עולה בדיוק כמו Q6600 אבל אני לא יודע איזה מהם עדיף לקנות או שאולי כדאי להוסיף קצת ולקנות e8400 במהירות 3GHZ וכמו כן רציתי לשאול אם הלוח הנ"ל ממולץ? והאם המאורר מספיק טוב לאוברקלוקינג? יש לי אפשרות לקנות זכרונות מארה"ב הזכרונות שבחרתי מספיק טובים או שכדאי לקנות משהו יותר חזק?

    • 0 תגובות
    • 565 צפיות
  15. Started by 10GaZ,

    אני בבאס 400 (עם זכרונות Crosair 677mhz 8)) באופן מפתיע משהו, הדבר שעוצר אותי זה הטמפ' של המעבד שבעומס כבד עוברת את ה65 ובמצב רגיל נעה בין 46-48. מכיוון שקירור אחר לא אפשרי כרגע, חשבתי על להוריד את המתח של המעבד מ1.325 (המתח המקורי שלא נגעתי בו) ל1.3 קודם כל, האם ההבדל משמעותי? (אני מבחין ב2-3 מעלות הבדל בעומס מלא) והאם זה עלול לפגוע במעבד או ביציבות שלו?

  16. היי במהלך התעללות הOC שעובר ה-FX שלי, מצאתי בפוקס את התוכנה שממהירה אותו, שבאה יחד עם הכרטיס (פאקינג באנדל יש לכרטיס הזה! ), אקיצר המהירות המקס' בתוכנה (ASUS SMART DOCTOR) היא 280 ליבה 460 זכרונות. סטוק 250\405 :-\ אז הקטע הוא שהכרטיס עובד די טוב במהירויות האלה, אבל ציפיתי להרבה הרבה יותר מהליבה :-\ רציתי לדעת האם יש איזשהו דרך להעלות את המקס' OC הזה, כי בתוכנות אחרות שיש לי בהן את האפשרות להעלות עוד הכרטיס אומנם עובד יציב על לופ 3DMARK2003 במהירות של יותר מ-280 ליבה (מהזכרונות בסה"כ אני מרוצה... לא רציתי הרבה יותר מהם), אבל כשאני מפעיל NFSU הוא נתקע או בהתחלה או באמצע, או שבהיילו הוא פשוט נכנס ויוצא אחרי שנייה. אגב, בדקתי ומצאתי שהתזמון של הזכרונות (אמרתי את זה נ…

    • 4 תגובות
    • 565 צפיות
  17. Started by skullfacer,

    זאת http://skypc.co.il/pl_product~AC-MX-1~18~0.htm או זאת http://skypc.co.il/pl_product~AC-MX-2~18~0.htm

    • 7 תגובות
    • 565 צפיות
  18. מאוורר לקירור מעבד Z600 http://www.hardware.info/productdb/bGZkbZiXmJHKZMg/viewproduct/Scythe_Slip_Stream_120mm_1900rpm/ החברה בצעה בדקה למאוורר הנ"ל והתברר שהנתונים בבדיקה נמוכים ממה שהחברה מדווחת שימו לב מנימום 40.5 cfm ומקסימום 89.5 cfm החברה הצהירה על 110 רעש גם שונה וגבוהה מהנתונים של היצרן למה ? מה זה מנימום ומקסימום ? הרי המאוורר מחובר לחשמל ועובד מקסימום לא ?

    • 2 תגובות
    • 565 צפיות
  19. Started by RoyShefy,

    אני אצל חבר והוא קנה FX5200 וזה קקה והגיעו שמועות לאוזני שאני יכול להפוך אותו ל5600 אולטרה שזה יספק אותו רציתי לישאול אם זה תלוי רק במהירויות שעון או גם בסופטמוד שאני צריך לעשות עם תוכנה כל שהיא..? ואם זה רק מהיריות שעון אז מה הן המהירויות של 5600 אולטרה?? עזרהההה

    • 5 תגובות
    • 565 צפיות
  20. Started by Eliranos,

    שלום, יש לי שאלה בקשר לאוברקלוק בלוח אם מסוג ASUS P5K DELUX אם יש מישהו שמבין בלוח ובביוס שלו אני ישמח אם הוא יוכל ליצור איתי קשר בסקייפ שם משתמש: אלירן עמר תודה רבההה

    • 0 תגובות
    • 564 צפיות
  21. חברה כל כך הרבה חברה שעושים פה אובר קלוק למעבד ברטון אבל השאלה שלי איזה לוח הכי שווה צריך להיות לו את האפשרויות הבאות: שינוי מתח לזיכרונות ולמעבד שינוי באס ציפ סט איכותי כמו ה 2Nforce או KT600 כרטיס קול 5.1 עם יציאה דיגיטלית כרטיס רשת לפחות 4USB 2.0 לפחת 2 יציאות פייר וואיר IDE x2 ata 133-100 2x SATA ושיהיה יציב מעל לכל הלוחות מיהו הלוח המנצח.....

    • 6 תגובות
    • 564 צפיות
  22. Started by K0sTa,

    תגידו לי בבקשה מה כל דבר אומר בתמונה: http://planet.nana.co.il/supersus/diyon.JPG תודה. ועוד משהו! המעבד שלי זה 3200+ מה מסמן הפלוס ? למה הכוונה?

    • 5 תגובות
    • 564 צפיות
  23. אני אמור בשבוע הבא בע"ה לקבל את החלקים ולהרכיב תמחשב ורציתי לדעת מה האפשרויות שלי להמהרה שלו ולהתייעץ במה כדאי או לא כדאי לגעת במערכת המפרט: AMD 3000+ venice 939(stock cooling) GigaByte K8N51GMF-9 6100 O\B TwinMos 512MB 400 Mhz Compucase CI-6A19+HEC 300w אלו הם החלקים הרלוונטיים לא? ד"א אני מתכנן בעוד מתישהו להוסיף עוד סטיק של 512 ולקנות כרטיס מסך(יש יציאת PCI-e) אז מאיפה להתחיל בכלל? והאם אפשר לראות שיפור משמעותי במפרט שכזה שיהיה לי בכלל כדאי לעשות OC? תודה לכל העוזרים

    • 4 תגובות
    • 564 צפיות
  24. זה המפרט: מעבד: AMD ATHLON 64 4600+ X2 DUAL CORE SOCKET AM2 65W - 2.4GHz 1MB CACHE - ADO4600CUBOX - BOX מחיר: ¤661 אחריות :שלוש שנים יבואן רשמי. לוח אם: ASUS M2N-E מחיר: ¤527 אחריות: שלוש שנים. כרטיס מסך: BFG PCI-EX GeForce PX8800GTS OC 320MB GDDR3 320 BIT TV/O DUAL DVI - DX10 - RETAIL מחיר: ¤1866 אחריות: שלוש שנים. דיסק קשיח: WD 250GB 16MB SATA2 7200 RPM - WD2500KS מחיר: ¤396 אחריות: שלוש שנים. זיכרון: G.SKILL 2048MB (1024MBX2) DDR2 667 CL5-5-5-15 - F2-5400PHU2-2GBNT מחיר: ¤717 אחריות: ללא הגבלת זמן. מארז: GIGABYTE TRITON TOWER CASE ALUMINIUM - BLACK/SILVER - GZ-XX1CA מחיר: ¤348 אחריות: שנה. ספק כוח: ENERMAX LIBERTY 400W - ELT400AWT מחיר: ¤427 אחריות:…

    • 8 תגובות
    • 564 צפיות
  25. Started by mokisho,

    עשיתי O.C קטן יש לי מעבד E6600 ולוח אם P5W DH העלתי את ה FSB ל 380 והמעבד כרגע ביחס 1:1 עם הזיכרון הטמפרטורה במנוחה 43 גם למעבד וגם ללוח האם בעומס היא מגיעה ל 45 ללוח האם ו65 למעבד האם זה בסדר ? העומס נבדק בתוכנה של אברסט במשך 15 דקות

    • 4 תגובות
    • 564 צפיות

דיונים חדשים בפורומים