עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by mmyy212,

    הי לפני כשבועיים קניתי מחשב חדש לאחר מספר ימים הבחנתי ברעש שמגיע מהמאוורר של הכרטיס מסך בדקתי בעזרת GPU-Z ו MSI Afterburner וגיליתי שכאשר מהירות המאוורר היא 20% ומטה - יש רעש בנוסף, גיליתי שהמהירות המינימלית האפשרית עם MSI היא 25% (וכשאני לוחץ על AUTO - כ 44%) , בזמן שהוא בדרך כלל נמצא ב 17-18% במנוחה/גלישה האם יתכן שהמאוורר מרעיש כי הוא מסתובב לאט מידי? או שיש איזשהי בעיה? (מדגיש - המחשב אצלי כשבועיים) האם מומלץ להשתמש בהמלצה האוטומטית של התוכנה, למרות ההבדל הגדול? או שעדיף לכוון ידנית למהירות קבועה? האם יש סיכון עתידי כלשהו בשימוש קבוע במהירות גבוהה? תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 2k צפיות
  2. Started by Animor,

    שלום, יש לי קירור למעבד של Scythe, נדמה לי שזה הדגם Yasya: http://www.scythe-eu.com/en/products/cpu-cooler/yasya.html המאוורר הנוכחי מחובר ללוח האם ויש לו גם בקר חיצוני, אבל הוא התקלקל. כתוצאה מכך המאורר לפעמים עובד ולפעמים לא. אם אני נניח מדליק את המחשב, לפעמים המאורר פשוט לא מתחיל להסתובב. ניסיתי לנתק את החיבור לבקר החיצוני, כי גם ככה הוא לא עובד, ניסיתי לחבר בכל מיני אופציות, אבל זה לא עוזר. אני לא מעוניין להחליף את כל גוף הקירור, אלא רק את המאוורר שמורכב עליו מהצד. אם מדובר באמת ב-Yasya, אז אלה הפרמטרים: Fan Dimensions: 120 x 120 x 25 mm Fan Speed Max. Band: 740 (±25%) - 1,900 rpm (±10%) Fan Speed Min. Band: 470 (±30%) - 1,340 rpm (±10%) Noise Level: Max. Band 9.8 - …

    • 12 תגובות
    • 2k צפיות
  3. Started by mokisho,

    איך הציון שלי? [attachment deleted by admin]

    • 20 תגובות
    • 2k צפיות
  4. Started by AmonAmarth,

    אהלן, ברשותי ספק CORSAIR TX750, עם הזמן הוא התחיל לעשות רעש של טרקטור. מחיפוש ברשת מצאתי שדרוש מאוורר מסוים שיעבוד עם הספק אחרת הוא לא יקבל מתח כי לא כל מאוורר כנראה מותאם לספק כוח. לא יודע אם זה נכון ולא מבין בנושא הזה בדיוק. אשמח להמלצה למאוורר לספק, 140mm אפשר מהארץ אבל מעדיף מחול לגבי טווח מחירים אין לי מושג. אני לא מבין בזה אשמח להמלצות גם בזה תודה וחג שמח!

  5. זה המאוורר סטוק שיש לי כרגע, איזה FAN אני יכול להלביש עליו ולסגור עם סיליקון שיתאים לו עם יחס ספיקת אוויר גבוהה? יש לי 2 מאווררי 80mm ללא שימוש והם גדולים מידי לעבודה

    • 36 תגובות
    • 2k צפיות
  6. Started by shlomiokev,

    שלום רציתי לשאול האם חייב שכל החומרה תתמוך בoc על מנת שאפשר יהיה לבצע oc או מספיק שרק חלק .. (לדוגמא שרק הלוח אם או המעבד יהיו תואמים לoc ולהמחשה לוח אם z87 עם מעבד i7 4770k ) אז האם חייב שכל החומרה תתמוך ? או שמספיק לדוגמא רק מעבד / לוח אם / כרטיס מסך / זכרונות ? ואם לא אז איזה חלק בדיוק צריך שיתמוך ..? תודה רבה למגיבים.

    • 4 תגובות
    • 2k צפיות
  7. Started by YINON110,

    בע''ה, אני צריך תוכנות לבדיקת מאמץ של המעבד ושל כרטיס המסך. אפשר לקבל המלצה ? תודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 2k צפיות
  8. טוב אז רשמית החורף הגיע איך יודעים זאת ??? טמפ' מעבד צונחת בהדרגתיות מ29C ל22C לכל מי שרוצה להשוות טמפ' ומעניין אותו על כמה טמפ' יושבים מחשבים עם חומרה דומה לשלו מוזמן לכתוב את סוג המעבד ולציין את הטמפ' שלו היום ומלפני חודש וכמובן סוג הקירור כולל מארז נתחיל עם שלי AMD 3200+ VENICE CORE ללא OC ירידה מ29C ל22C מאוורר סטוק של SPIRE מארז גנרי שעבר שידרוג לשני מאווררי 120 גנריים אחד בגג ואחד בדופן +מוד ל3 דרגות מהירות

    • 37 תגובות
    • 2k צפיות
  9. Started by KoM,

    היום מתקרב, והאמת חשבתי על היום ;D אני כבר סוחב את זה יותר מדיי זמן ונמאס, אני רוצה לעשות את המוד ללוטז' לסלרון ורציתי לשאול כמה שאלות אם אתם יודעים : האם כל חוט דק יספיק ? כי כרגע אני לא מוצא חוט נחושת דק. האם לא תהייה בעייה להניח את המעבד על הסוקט, הרי החוט מגביה אותו במעט... תודה, מחכה לתשובות מהירות...

    • 21 תגובות
    • 2k צפיות
  10. http://forums.extremeoverclocking.com/showthread.php?s=&postid=448209 בעיקרון ובקיצור; הבחור אומר שע"י הוצאת העיגול שמחזיק את הכנפיים (/להבים - איך שתיקראו לזה) גורמים למאוורר להסתובב מהר יותר ופחות רעש. הוא טוען שמה שמחזיק את המאוורר זהו השדה המגנטי שנוצר. אני *עוד*( ;D) לא ניסיתי את המוד. למישהו יש השערות? או מישהו מוכן להתנדב לניסוי? ( )

    • 7 תגובות
    • 2k צפיות
  11. אני בזמן האחרון חושב על לעשות אוברקלוק אבל אני ממש פוחד להרוס תמעבד או להגיע לטמפרטורות לא רצויות. הסיבה השניה שאני חושש זה שקראתי לא פעם ולא פעמיים שאנשים נתקעו או שהחומרה שלהם נפגע כתוצאה מהאוברקלוק. כרגע המעבד שלי בסטוק והשאלות שלי הם: במה אוברקלוק ל-3000MHZ יתבטה לעומת 2400MHZ (מתי אני ירגיש את השינויי) אני יכול לעשות אוברקלוק בהיתחשב שיש לי זכרונות של CL5- KINGSTON 2048 800mhz (הם מתאימים ל-OC-השאלה מופנת למבינים בלבד) הטמפרטורות שלי בתוכנה core temp הם: core 0 36c core 1 : 39c core 2 : 32c core 3 : 37c הטמפרטורות טובות?? המערכת שלי כוללת גם: ASUS MAXIMUS FORMULA-עוד משהו שיכול אולי להגביל אותי (אפשרויות שונות למתחים וכו'-ביוס אולי יותר מסובח?? ???) …

    • 34 תגובות
    • 2k צפיות
  12. Started by Xvertigo,

    טוב, אז מצאתי חלק מהתמונות שצולמו כמה ימים לפני ה OCtober הקודם, חבל שאין את התמונות של הCPUZ. יום שישי בלילה, אני , גיא ואלכס (TMS) בחנות עם Dewer (שהשגתי) מלא בחנקן, QX9650 וBlack Ops מHWzone.... תענוג! http://picasaweb.google.com/Tal.Vertigo/DropBox?authkey=Gv1sRgCMaL_fSM1LO64wE&ref=nf#

    • 4 תגובות
    • 2k צפיות
  13. שלום! אז יש לי תכרטיס הזה ואני חושב שאני צריך ליקנות קירור,תגידו לי עם זה בסדר, הכרטיס במנוחה שאני בלי מזגן על 58 ובמאמץ 85,שאני עם מזגן מנוחה 53 מאמץ 81 אני חושב שזה מאוד חם ואני לא רוצה שהכרטיס יהרס לי כי אין לי כח לחזור ל KSP האלה עם צריך תגידו לי ואני יעדכן תקציב גם המארז שלי יחסית טוב nzxt tempest

    • 26 תגובות
    • 2k צפיות
  14. שלום לכולם! אני מעוניין לקנות מעבד חדש (ואולי במקרה הצורך גם לוח אם חדש) ואני מעוניין לדעת איזה מעבד הוא בעל הפוטנציאל הכי גדול לאוברקלוק ואיזה מעבד יהיה הכי משתלם גם מבחינה כספית למטרה זו.

    • 49 תגובות
    • 2k צפיות
  15. שלום, אני חדש בתחום ה-OC וזה נראה תחום מאוד מעניין, אני צריך מדריך שמלמד צעד אחר צעד איך עושים OC למעבד. ויש לי כמה שאלות: =============================================================== 1. לפי מה שהבנתי שעושים OC למעבד אז גם המהירות של הסלוטים של ה-PCI וה-AGP משתנה, איך אני נועל אותה? 2. הקירור המקורי של מעבדי אינטל מספיק ל-OC של 400MHZ? 3. עם עושים OC למעבד וקורה משהו (לדוגמא המעבד נשרף), מישהו יכול לדעת שעשיתי OC? או שיחליפו לי אותו? תודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 2k צפיות
  16. Started by venom2k6,

    שלום אני מעויין לקנות את המארז של זלמן ZALMAN Z-Machine LQ1000 Black הוא בא עם קירור מיים נראה מערכת דיי רצינית מישהוא יכול לתת לי חוות דעת על המארכת?

    • 28 תגובות
    • 2k צפיות
  17. Started by djzander,

    יש לי 1100 ככה לבזבז על לוח חדש , עכשיו מה שאני חושב לעשות זה למכור את הלוח לנוכחי שלי והמעבד ולעבור לamd מה אתם אומרים הכל במצב בן זונה טוב נירא . קיצר אני צריך לוח שהוא טוב לoc ושיש לו תמיכה גם בvga וגם pcix ושתי כניסות ide ואם יש אזז אפשרות גם לddr רגיל וגם ל2 . אם אפשר תביאו לי גם לamd וגם לאינטל ונדון על הנושא .

    • 22 תגובות
    • 2k צפיות
  18. אני מעוניין בשני מאווררים 120mm שקטים אם אפשר חרישים למחשב שלי מתוך ניסיון שלכם אשמח לקבל המלצות לדגמים שנחשבים הכי שקטים ואמינים בתודה איציק

    • 19 תגובות
    • 2k צפיות
  19. המפרט הוא כלהלן: CPU Type DualCore Intel Core 2 Duo E8400, 3800 MHz (9 x 422) Motherboard Name Gigabyte GA-EP35C-DS3R (3 PCI, 3 PCI-E x1, 1 PCI-E x16, 4 DDR2 DIMM, 2 DDR3 DIMM, Audio, Gigabit LAN) Motherboard Chipset Intel Bearlake P35 DIMM1: Kingston KTC1G-UDIMM 1 GB DDR2-800 DDR2 SDRAM (5-5-5-18 @ 400 MHz) (4-4-4-12 @ 266 MHz) (3-3-3-9 @ 200 MHz) DIMM3: Kingston KTC1G-UDIMM 1 GB DDR2-800 DDR2 SDRAM (5-5-5-18 @ 400 MHz) (4-4-4-12 @ 266 MHz) (3-3-3-9 @ 200 MHz) Video Adapter NVIDIA GeForce 9600 GT (512 MB) ה-OC היציב האחרון שעשיתי היה על 3.6 כאשר המתח היה על 1.38(אם אני לא טועה) ול-NB(אצלי MCH) היה על +0.1V. אני מנסה להתייצב על 3.8 אבל כל פעם שאני מריץ בדיקת…

    • 18 תגובות
    • 2k צפיות
  20. Started by poltergeits,

    כל מה שאני יודע שזה קשור לזכרונות ולתיזמונים שלהם מי שיכול להוסיף בבקשה קצת הסבר תודה מראש

    • 17 תגובות
    • 2k צפיות
  21. Started by BeNzZy-BoY,

    קניתי לפניי כשמונה ימים את המעבד AMD 2500+ BARTON מ-pch כעיקרון המעבד אמור להיות נעול כי הוא אחרי השבוע ה-39 (שבוע 40) אבל עוד לא קיבלתי את שאר המפרט (לוח אם + זיכרונות) ככה שאני לא יכול להיות בטוח לגמרי.. במידה וחס וחלילה המעבד יהיה נעול, האם אין לי שום סיכוי לעשות אובר קלוק או שאפשר ואני פשוט אצטרך להסתפק באובר קלוק קטן ?! על כל פנים אני שוקל להחליף את המעבד הזה למעבד אחר, על איזה מעבד amd אחר שהוא בערך ברמה של המעבד שלי אתם ממליצים לי ? קחו בחשבון שאני מתכנן אובר קלוק בינוני+ ואני לא רוצה להתאכזב... ???

    • 43 תגובות
    • 2k צפיות
  22. Started by Idanp,

    סתם עיניין אותי לדעת כמה אתם מקבלים, אז תיהיו ילדים טובים ושימו תוצאות ------------------------------------------------------------------------------- OMRIJ- Radeon X850XT 580\1240 - 29812 idanp- Radeon X800XL 470\1210 - 29119 SubX- Radeon X800GT 600\1110 - 26511 Fire15- Geforce 6600GT 625\1330- 24875

    • 30 תגובות
    • 2k צפיות
  23. שלום רב, האם אפשר לשמן את המאוורר ע"י שמן סויה או על ידי שמן טיגון אחר??? ובמה זה שונה משמן מכונות? תודה רבה לעוזרים.

    • 9 תגובות
    • 2k צפיות
  24. ז"א גם לליבה שהוא מראה כלא מחוברת לכלום בCCC? (כשהראשונה מחוברת למסך)

    • 28 תגובות
    • 2k צפיות
  25. Started by T3,

    אז ככה היה לי OC קבוע למעבד Core 2 Quad Q9550 ה OC היה למהירות של 3.4Ghz יש לי קירור Thermalright Ultra 120 Xtreme + מאוור S-FLEX 1600RPM וזה המעלות מצוינות !! לא עובר את ה 63 מעלות במאמץ אני כול כמה זמן סתם בודק מעלות ונכנס ל CPU-Z פתאום אני קולט שרשום לי 2.83 במקום 3.4 אני נכנס לביוס ושאני נכנס ל tweaks רשום לי באדום שהיה קריסה או משהו ( אחרי זה אני לוחץ ENTER וההודעה נעלמת ואני רואה רשום 3.4Ghz) אחרי זה אני עושה save&exit ואז המחשב מפעיל את עצמו ונכבה ועולה שוב אני נכנס לוינדוס ורואה שוב 2.83 ... שככתי לציין שה OC הזה היה יציב כבר מעל שנה. נ.ב ה OC נעשה ע"י החברה שקניתי ממנה ( TMS ) מצטער על החפירה אבל זה ממש חשוב לי תודה רבה לעוזרים.

    • 15 תגובות
    • 2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים