עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. שאני נכנס לביוס רשום להעלות בהדרגה את ה- cpu oc וזה נמצא בהגדרות של הזיכרון ....עכשיו השאלה עם זה מעלה את התדר של המעבד או שזה ממהיר את הזכרון, ועד כמה אפקטיבי זה... http://www.noacomp.co.il/Product.aspx?productid=511

    • 3 תגובות
    • 570 צפיות
  2. בוקר טוב!! קניתי כרטיס חדש ויש לי שתי שאלות 1-מה הטמפ במנוחה ובמאמץ המומלצות של הכרטיס? 2-ראיתי בדרייבר שהמאוורר של הכרטיס על 38 אחוז תגידו,זה אמור להיות ככה?,זה לא איטי מידי? תודה ויום טוב! ליאור

    • 0 תגובות
    • 570 צפיות
  3. האם זה קשור לקירור? יש לי GTO2 ואני רוצה לסחוט ממנו עוד קצת.. כשאני שובר את מחסום ה 550/590 מופיעים ארטיפקטים ב ATI TOOL... האם צריך להיזהר או שזה לא נורא? האם גוף קירור אחר יעזור כאן? תודה

    • 3 תגובות
    • 570 צפיות
  4. Started by AgeBlade,

    חיפשתי בפורום ולא מצאתי הודעות על הקירור של הזלמן לכרטיס מסך הדגם- Zalman fv700 alcu מה כדאי ללכת יותר על הזלמן או הסילנסר ? למישהו יש את הזלמן ויכל להביע דעה עליו? תודה, עידן

    • 5 תגובות
    • 570 צפיות
  5. Started by swg,

    שווה לעשות OC ל-GF 5200 128MB? זה יתרום לי משהו מסויים במשחקים(הלא כבדים) שאני משחק? אני באופן אישי לא מאמין שזה ישנה משהו, אבל אולי מישהו עשה ויכול לתת לי חוות דעת. תודה מראש. .swg

    • 5 תגובות
    • 570 צפיות
  6. שלום ה 9800 NP לא ממש חזק ב OC וזו אשמת הזכרונות כבר ב 305(610) האם קירור נוסף ישפר לי משמעותית את יכולות ה O.C אני מבקש התרשמות מניסיון אישי בלבד

    • 5 תגובות
    • 570 צפיות
  7. Started by An7i,

    לכל חברי הפורום התותחים פה שלום רב ביקרתי כבר בכמה אתרים בנושא של אובר קלוקינג וראיתי שהאמת פה החברה הרציניים אז אני צריך קצת עזרה קניתי מחשב חדש והרכבצי אותו באמת בהשקעה שיכלתי לעמוד בה אבל מרכיבים אכותיים ככה לפחות אני חושב אני אשמח אם תוכלו לעבור על המפרט שלי ולהגיד לי אם הוא באמת בנוי לאוברקלוקינג אם אני צריך את זה בכלל ואם אני ארגיש ממש בהבדלים ואם כן אשמח מאוד מאוד אם מישהו יתן לי מפרט שינויים (אבל מישהו שמבין כי אני מפחד כרגע לדפוק את הרכיבים ) המפרט הבא הוצא מהתוכנה cpuz לוח אם - asus p5e rev 1.x.x ציפסט - x38 גשר צפוני - 82801ir (ich9r)b ביוס - american megatrends inc גירסה - 0303 תאריך עידכון - 10/30/07 מעבד -3.00GHz e8400 טכנולוגיה - 45nm מתח ליבה כרגע - 1.1…

    • 3 תגובות
    • 570 צפיות
  8. Started by JSK,

    שלום, אני מתכוון לרכוש את הכ. מסך Connect3D Radeon X1900XT 256Mb עוד פרטים פה: http://www.connect3d.com/products/pcie_x1900xt.htm. האם צריך לקנות לו קירור מיוחד חוץ מהקירור שבא איתו (המאוורר הסטנדרטי) כדי שהוא יהיה בטמפ' נורמלית ולא יתחמם יותר מדי?

  9. Started by yoav1000,

    יש לי זיכרונות corsair TWIN2X2048-6400C4 האם ניתן להשאיר אותם במתח של 2.05V ל24/07? הצלחתי להגיע לתדר 1111Mhz 5-5-5-18 על 2.05V

    • 5 תגובות
    • 570 צפיות
  10. שלום.. יש לי ספק זרוק כלשהו (מצאתי זרוק ליד השכונה) ...שהוצאתי ממנו את המאוורר עכשיו אני שואל האם ניתן להישתמש במאוורר הזה לקירור המארז? אם כן זה יהיה מעולה... דבר שני איך ניתן לדעת אם הוא המאוורר פועל מבלי לחבר אותו ללוח שלי (מפחד שלא יעשה לי איזה משהו) ? דרך אגב זה מאוורר 80 מ"מ , 12v ,ורשום עליו שם כזה : SUPERRED רשמתי לכל מקרה...אם זה עוזר תודה לעוזרים...

  11. Started by fog,

    המפרט שלי מופיע מימין. כשהתקנתי את הקירור של sunbeam בהתחלה זה הוריד לי את הטמפ' של המעבד מ-40~ ל-30~ בזמן מנוחה. בזמן האחרון ראיתי שהטמפ' הולכת ומטפסת בחזרה לאזור ה-40 מעלות במנוחה כאשר הבעייה היא שבטמפ' הזאת המעבד כבר מתחיל להאט לי את המחשב משמעותית, חלונות נפתחים אחרי זמן רב, תוכנות נטענות לאט ומשחקים מקרטעים. הנחתי שהבעייה היא במשחה התרמית ולכן לפי המלצה מהפורום רכשתי משחה תרמית חדשה - Arctic Silver 5 והיום בבוקר הסרתי את הקירור, ניקיתי אותו מאבק לחלוטין בשטיפה, הסרתי משחה ישנה ושמתי משחה חדשה לפי המדריך באתר (אם כי הייתה לי פאשלה קטנה כי בהנחה הראשונה של הגוף קירור לא דייקתי אז הייתי צריך לגרור אותו על פני המעבד, אך דבר כזה הוא כמעט בלתי נמנע עם הקירור הזה). החזרתי ה…

    • 4 תגובות
    • 570 צפיות
  12. Started by AtR,

    מה שנמע אחים שלי? אני עוסק באוברקלוקינג כבר זמן מה.. ועשיתי כבר אוברקלוק למעבד שלי קצת פרטים: (יחס של הזכרונות 1:1 Intel P4E 775 Socket 3.0@3.3 (220 FSB , אבל אני יכול לעלות גם ל-3.6 (240FSB עם יחס של הזכרונות 4:5) אבל אז המחשב לא נראה לי ממש יציב בלי גוף קירור מתאים.... עכשיו בקשר לכרטיס מסך..: יש לי GigaByte Radeon 9800 pro עם אוברקלוק של הזכרונות ב-373.5 MHZ ובליבה: 384.5 MHZ שזה נראה לי די יציב למרות שאני יכול לעלות יותר אבל אני פוחד להסתכן... לשעבר: זכרונות: 338 MHZ וליבה: 378 MHZ אז עכשיו השאלה היא: איזה גוף קירור יהיה הכי נאמן וטוב לכרטיס מסך שלי...? ומה האוברלקוק הכי גבוה שאוכל להגיע עימו...? נ.ב. השלב הבא שלי הוא לחשוב על גוף קירור למעבד כדי לדפוק לו אוברקלוק מ…

    • 3 תגובות
    • 570 צפיות
  13. שוב שלום היום אני הולך ל- KSP ( סומך עליהם . אחרת על מי אני אסמוך ? ) אני קונה א - מאוורר לצד 120 MM .. השאלות שלי בנוגע למאוורר זה הן : א - מה אני אמור לדעת לפני שאני קונה את המאורר הזה ? ב - שיוצא או יכניס אוויר ? (אני חוש שיוצא - שואב אוויר מבפנים ומוציא אותו .. אבל תייעצו לי אתם ואני אראה לפי התגובה שלכם מה לבחור בסוף .. בכל מקרה אני אראה את השפעתו כאשר הוא מכוון לבפנים וכשאר הוא מכוון לבחוץ ) אני מעוניין לקנות מאוורר למעבד ... יותר נכון מאוורר + גוף קירור חדש ... יש לי תושבת AM2 ( 940 ) מה המאוורר + גוף קירור מומלצים בטוחו המחירים כמובן .. נ.ב המעבד נמצא באוברקלוק - האם להשקיע במאוורר + גוף קירור ברוב הכסף למעבד ומאוורר פחות טוב לטובת הוצאת\הכנסת אוויר ל…

    • 1 תגובה
    • 570 צפיות
  14. Started by Discreet,

    הציפ' ב50 מעלות זנ מוזר לי מאד.

    • 3 תגובות
    • 570 צפיות
  15. Started by Genom_g,

    סוף סוף אחרי שקניתי את הקירור של הזלמן עשיתי OC וקיבלתי ב- 3DMARK 05 6250 נקודות שזה המון והייתי מאוד שמח לראות שזה שיפר את הניקוד באיזה 1200 נקודות שיפור אדיר רציתי לדעת מה אתם חושבים על זה והאם כדי לי להמשיך את ה OC דרך אגב אני יכול יותר ממה שעשיתי

    • 4 תגובות
    • 570 צפיות
  16. בוקר טוב, ??? כיצד ניתן להוריד את הטמפ' ב- 10-20 מעלות ברכיב P4 3.2G סוקט 478 MB של Asus ? האם יש פיתרון איכותי אך לא מורכב ? כגון: מקום נוסף על שולחן העבודה ? נאמר שההשקעה עד 500 ש"ח בברכה עדי דורון

    • 4 תגובות
    • 570 צפיות
  17. Started by shirNoshe,

    אני עם GB ולא מצליח לעבור את ה-OC.הוא נותן לי הודעה של משהו על דרייברים.ב-RIVA אני מרגיש שאפשר יותר וראיתי שיש בביוס עוד אפשרויות לעשות OC לכרטיס.יש העלאת מתח לחריץ ה-PCX,יש אפשרות להעלות את התדר,ואפשרות לבוסטר(או משהו דומה). השאלה היא האם ב-RIVA אני ב-TOP?אי אפשר להעלות בדרך נוספת עוד?(אני לא רוצה לעשות MOD). ןהאם יש נניח אפשרות להוריד מהליבה ולהעלות בזיכרונות או הפוך?מה עדיף/כדאי?. תודה.

    • 4 תגובות
    • 570 צפיות
  18. Started by adito,

    אז ככה... יש לי gigabye gf 6600gt עשיתי לו OC והגעתי בליבה מ500 עד 561 ובזכרון מ 1000 ל1117 ואם אני מעלה עוד קצת כבר יש ארטאפקטים... במצב כזה בשביל להעלות עוד אני צריך לעלות במתח... איך אני מעלה מתח בלי לגעת פיזית בכרטיס? לא מצאתי בbios. דרך אגב יש עליו קירור דיי טוב vga silencer 6 ככה שאני לא ממש דואג מטמפ' תודה לעונים.

    • 2 תגובות
    • 570 צפיות
  19. Started by davis5,

    קניתי לוח msi neo2 platinum מעבד amd venice 3000 זיכרון 2X256 pc 3200 של ceon [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 570 צפיות
  20. Started by NISAN,

    שלום יש לי את המפרט הבא: epox ep-8rda3+ amd barton 2500+ mushkin pc 2700 512 הצלחתי לעלות את הבאס ל200 אבל מעבר לזה אין לי אפשרות בביוס. זה הולך בקפיצות של 133\166\200. איך אני יכול לעלות מעבר ל200? אני ראיתי אנשים באינטרנט שהצליחו להגיע עם הלוח הזה לאיזה 250 אז בטוח אפשר. אגב יש לי קירור מים למעבד ולגשר הצפוני אז אין בעית חום. תודה מראש על התגובות. ניסן.

    • 3 תגובות
    • 570 צפיות
  21. אני עכשיו בתהליך בניית פאן באס.. הסופר לד של המתג הראשי שלי נשרף ... ): אוקיי סתכלו על התמונה הזאתי עכשיו התסכלו על המתג הראשי..מכיוון שנשרף לי הלד הכחול של המתג הראשי אז אני אקנה בקרוב חדש.. אבל האם אני יכול בנתיים לשים את הנגד בלי הלד ולא יהיו בעיות? ובעתיד אחרי שאני אקנה את הלד אני אוכל לחבר אותו ישר בלי להוסיף נגד..(שזה יחסוך עבודה קשה..).. אז האם זה יעבוד? תודה רבה, בנצי! :

    • 5 תגובות
    • 570 צפיות
  22. Started by עינב,

    שלום . יש לי מעבד סלרון 800 , עכשיו בביוס יש אפשרות להעלות את המהירות שלו ... העלתי את המכפלה ל 9 זאת אומרת שבביוס הוא מראה לי שהמעבד עכשיו הוא 900 , אבל בתוכנת CPUZ הוא עדיין מראה לי שהמעבד עומד על 800 ... למה זה ככה והאים עשיתי משהו לא בסדר. ... ?

    • 7 תגובות
    • 570 צפיות
  23. Started by HeroesCut,

    איזה קירור מתאים למעבד core i7 920? תקציב עד 350 ש"ח

    • 3 תגובות
    • 569 צפיות
  24. Started by verynoti,

    חברה תעזרו לי בבקשה האם הטמפ' פה תקינה במיוחד של הכרטיס מסך?

    • 4 תגובות
    • 569 צפיות
  25. Started by eyalha,

    שלום, הכרטיס מסך שלי הוא 8800GTS 640 חדש של לידטק. הטמפרטורה שלו (בזמן עבודה רגילה בויסטה, אני לא יודע איך לבדוק בזמן משחק) היא כ70 מעלות.. זה לא הרבה מדי? (ללא OC וללא ניסיון לOC..) אולי צריך להגביר את מהירות המאוורר שלו? מה לעשות?

    • 5 תגובות
    • 569 צפיות

דיונים חדשים בפורומים