אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
rivatuner לא עובד אצלי משום מה מערכת הפעלה vista 64bit האם יש תוכנה שגם קלה להפעלה וניתן לעשות בה OC ולשמור אותו
-
- 5 תגובות
- 580 צפיות
-
-
http://www.glacialtech.com/product/standard_PC.htm טוב אז ככה קניתי מחשב וקיבלתי איתו מאוורר מסריח של 8 ס"מ צעקתי על המוכר כי קניתי מארז של EZCOOL ולא רגיל אז הוא הבין שהוא לא ירוויח פה אז הוא הציע לי את המאוורר הזה... כי הוא אמר שהמארז לא מגיע עם מאוורר מקורי של EZCOOL עכשיו אני לא מכיר יותר מדי פתרונות קירור וחברות אבל הייתי שמח לקבל חוות דעת על החברה ואם מישהו יודע על המאוורר הזה ספציפית. הוא עולה 55 ש"ח והוא 12 ס"מ זה די דחוף להיום אז אני ישמח לתגובה עניינית ומהירה תודה ניר
-
- 3 תגובות
- 580 צפיות
-
-
מישהו יודע מה ההבדל בן-Liquid Neon ל-Cold Cathode ? ועוד שאלה... איזה צבע צבע הקתודות שבאות עם Vantec nexus NXP 301 ? לינק-http://www.jab-tech.com/customer/product.php?productid=1844&cat=60&page=1 תודה מראש... :-*
-
- 0 תגובות
- 580 צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת איך אפשר לקרר את הלוח. הכוונה שבתוכנה אוורסט הקטגוריה motherboard הטמפ' קצת גבוהה 40-45 ללא מאמץ בכלל והבנתי שזה לא כל כך בריא. עכשיו כמו שהבנתי (או כמו שאמרו לי) הטמפ' מתכוונת לכל הלוח ולא לאחד מהצ'יפסטים או משהו כזה. עכשיו אין לי מושג איך לקרר את הלוח אני בטח לא אמור לשים עליו מאורר של סלון? אולי מישהו יתקן את מי שאמר לי שהכוונה היא לטמפ' של כל הלוח או ימליץ על קירור איכשהו. תודה רבה לכל העוזרים!!!
-
- 0 תגובות
- 580 צפיות
-
-
אהלן, רציתי לקנות קירור למעבד מ-KSP למחשב החדש שלי והמוכר עושה לי בעיות חשבתי על Mugen 2 והוא אומר לי שזה לא יתאים ללוח וכל מיני שטויות כאלו (כאילו הוא מתחמק מלתת לי את הקירור) הלוח זה Asus P6T Deluxe והמארז Antec 900 ואיך הקירור Thermaltake V1 AX 110MM שהוא דחף לי במקום?.. והאם הMUGEN 2 יתאים גם ללוח UD3R X58 של ג'יגהבייט באותו מארז? חוץ ממכם בדקתי את זה, והבנתי שאני יכול לחבר את הקירור ללוח אבל אני אצטרך להוציא מאוורר שנמצא מאחורי המארז (אבל אפשר לחבר אותו מחוץ למארז אז מה זה משנה )
-
- 4 תגובות
- 580 צפיות
-
-
1) מה הטמ'פ שמעבד פנטיום 4 2.8 צריכה להיות בזמן מנוחה (שלי 60-65 וזה גבוה מידי נכון?) 2)איזה גוף קירור אתם ממליצים לי ליקנות למעבד אבל לא יקר מידי
-
- 7 תגובות
- 580 צפיות
-
-
שאני עם מזגן בחדר זה 45 מעלות הCPU (מזגן מיני מרכזי זה לא כזה קר בחדר) ויש לי 991RPM לפי everst במאוורר של המעבד. זה אומר שהמאוורר לא טוב וצריך להחליף? צירפתי את המפרט והמעלות לפי everest צולם ביום חם בלי מזגן :-| [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 580 צפיות
-
-
אזהרה : ייתכן שמדובר בשאלה טיפשית של N00B , אז אל תקטלו אותי ישר השאלה שלי היא כזאת , האם ניתן לפתוח מכפלת של מעבד שלא פתוחה בסטוק (כמו במעבדיי FX של AMD למינייהם) , ואם כן , איך עושים את זה? צריך לפתוח את המחשב ולהתחיל להתעלל במעבד או שעושים את זה תוכנתית ? אני שואל כי המעבד הישן שלי AMD ATHLON XP 2500+ מתחיל כבר לקרטע במשחקים , וחשבתי אולי לדחוף אותו קצת קדימה (העליתי אותו כבר קצת , מהירות סטוק : 1833 מגה, מהירות עכשיו :1925 , אני קונה עוד מעט מחשב חדש אז אני לא רואה טעם לשפר את זה מעבר לקרור הסטוק שלו , אגב , את מתח הליבה השארתי על 1.6 , גם סטוק) הערה : התלבטתי קשות אם לשים את השאלה פה או בפורום מעבדים לוחות אם וזכרונות , תעבירו את הת'רד לשם אם בחרתי לא נכון...
-
- 0 תגובות
- 580 צפיות
-
-
שלום, אני מבקש את עזרתכם שתמליצו לי כיצד הכי טוב לארגן את כל הכבלים שיש לי בתוך המארז על מנת שלמאווררים שלי יהיו תוצאות אפקטיביות של קירור המארז. יש לי מלא כבלים שונים ומשונים ואני מאמין שכולם עברו את זה ואיכשהו סידרו אותם, אז בבקשה, לכל מי שיש עצה טובה אשמח לקבלה, תודה.
-
- 4 תגובות
- 580 צפיות
-
-
למישהו יש נסיון עם הסטיקים של 256 מ"ב - וינבונד ? איזה תזמון מומלץ עבורם ?
-
- 3 תגובות
- 580 צפיות
-
-
שלום, אני מעונין לקנות זיכרון שתי גיגה שיעבדו בdc מהחנות skypc מקסימום 550 אם יש משו ששוה תחריגה סבבה
-
- 3 תגובות
- 580 צפיות
-
-
המאוורר של הכרטיס מסך עושה יותר מדי רעש לטעמי והייתי רוצה לקנות קירור שקט יותר אשמח לקבל הצעות לקירור שקטות עד 200 ש"ח
-
- 6 תגובות
- 580 צפיות
-
-
קודם כל זה המפרט שלו מעבד : amd 8650 phenom לוח אם : ma 790gp ds4h זכרון פנימי : 4gb כונן קשיח : 1tb 7200 כרטיס מסך : Palit hd4870 1GB המארז הוא סופרנו של Thermaltake השאלה שלי זה אם צריך להוסיף איזה מאוורר למארז או כל מיני מערכות קירור למעבד\כרטיס מסך ואם כן אם אז איזה? חוץ מזה מה זה משחות תרמיות ולמה צריך אותן?
-
- 4 תגובות
- 580 צפיות
-
-
מטרה של ה-OC: להגיע עם מעבד P4 2.4A FBS533 למהירות 2.7GHZ -/+. תקציב: עד 450 שקל. אני מאוד רוצה שהיה מהחנות הזאת http://www.optimasys.co.il/TohenMainF.asp?idd=5&cat=MainboardforIntel תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 580 צפיות
-
-
אהלן.. היום החלטתי פעם ראשונה לעשות OC לכרטיס מסך שלי (עם הS1 שלו) דרך RIVATUNER.. העלתי לאט לאט וכל פעם בדקתי חצי שעה עם התוכנה שמומלצת במדריך. הגעתי ל680 לליבה ושם זה נעצר.. ב690 הכרטיס נכבה לי אחרי 10-25 דק' (אני משער שזה מה שקורה, כי המסך ממשיך כביכול לקבל תצוגה, ולא עובר לSTANDBY MODE, אבל היא שחורה לגמרי). עכשיו, הגעתי ל810 לזכרונות והורדתי קצת את הליבה ל675 (אז בעצם 675\810) ושיחקתי CRYSIS WARHEAD.. פעם ראשונה שהמשחק שחיק על HIGH! (הכל על HIGH). הייתה בדיקה אחת שניסיתי על 685\820 לפני שהורדתי קצת בליבה, והיא קרסה אחרי משהו כמו 25 דק'. אני לא יודע אם הזכרונות מסוגלים ליותר, מה גם שכשהתקנתי את הקירור הדבק שעל ההיטסינקים של הזכרונות היה חלש מדי, אז השארתי את המדבקות ה…
-
- 2 תגובות
- 580 צפיות
-
-
תגידו עד כמה אפשר להגיע עם 8800GTS? אני הצלחתי עד 650 בליבה 1512 בשיידר ו-1900 בזיכרונות. עד כמה אתם חושבים אני יכול להעלות וישיהיה יציב? אני רוצה להשיג את האוברקלוקינג המקסימלי מישהו יודע? ומה הדרך הכי יעילה לבדיקת יציבות? תודה רבה לעוזרים...
-
- 1 תגובה
- 580 צפיות
-
-
ברשותי מארז CM690 ושני מאווררים נוספים, איפה לשים אותם ?, את שניהם למעלה ? או אחד למעלה ועוד אחד בצד[יש כבר אחד בצד], ואיך לקבוע אותם? הוצאה או הכנסה ?
-
- 2 תגובות
- 580 צפיות
-
-
יש לי בעייה עם שינוי הFSB ברגע שאני משנה את הFSB למעל מ202 (אני יכול לשנות רק מ200+) אז הWINDOWS לא עולה, ואם אני משנה את הFSB דרך המחשב (עם תוכנה של MSI) אז הוא קורס לי אחרי כמה דקות (לא משנה איזה FSB אני כותב לו לשנות, ושוב רק מעל 202 FSB) א. איך ניתן לסדר זאת? ב.אני די חדש באוברקלוקינג אז תשדדלו לעשות הסבר פשוט? תודה מראש
-
- 6 תגובות
- 580 צפיות
-
-
למעבד p 2.4 וזיכרונות kingston 512 ddr 400 mhz , corsair xms 512 ddr 333 mhz cl 2 , מה המתח המקסימלי המהווה קו אדום שאותו אסור לעבור, ואיך בודקים על כמה " cl " הזיכרון באמת עובד.
-
- 2 תגובות
- 580 צפיות
-
-
עשיתי אוברקלוק למעבד ובערך שבועיים שלוש של משחקים (כבדים כל המסננים עד לסוף ממש וכל ההגדרות עד לסוף ממש) ואז עשיתי גם לכרטיס מסך למהירויות של פרו, הנה הפרטים המלאים. הלוח 18-22 מעלות המעבד 36-43 מעלות והמעבד באוברקלוק מ2500+ ל3200+ במתח סטוק\ הכל היה טוב ויפה כל התקופה שהוא באוברקלוק הזה, ואז עשיתי אוברקלוק לכרטיס מסך למהירויות של פרו גם הכל היה טוב במשך כמה ימים שיחקתי משחקים (הכל הגדרות הכי גבוהות שיש עם כל המסננים) ולא היה שום מסך כחול פתאום שאני סתם ככה בווינדוס אז היה לי מסך כחול. עם יש עוד שאלות אז בכייף. למישהו יש הצעות רעיונות?
-
- 8 תגובות
- 580 צפיות
-
-
היי, מה קורה? אני מעוניין לקנות את ה-Vantec Hexus Panel, ראיתי תמונות של החיבורים שלו, אני חושב שהבנתי איך לחבר, אבל אני רוצה שתסבירו לי יותר טוב איך לחבר אותו, אז תעזרו לי בבקשה. ויש לי שאלה, עם איזה תוכנה אפשר לבדוק את הטמפרטורה של המעבד? {יש לי לוח של אינטל אז אי אפשר לבדוק בביוס}. תודה מראש, מתן.
-
- 0 תגובות
- 580 צפיות
-
-
מה הFSB שאפשר להגיע אליו ללא העלאת מתחים?הצלחתי להגיע ל413 מעבר לזה המחשב לא נדלק.ספק של אנרמקס 420W.הלוח מעודכן לביוס שתומך 1333.
-
- 6 תגובות
- 580 צפיות
-
-
-
שלום כולם יש לי E8400 AC F7P OCZ Platinum 80MHZ CL5 ממה שיש כאן: הזכרונות נמצאים על 960MHZ? אני ממש לא רוצה לעשות OC לזכרונות, אז איך בביוס אני מוריד את ה FSB:DRAM ? יש לי P35-DS3L עוד שאלה בנוגע למתח לפי התמונה, יש לי 1.3V למעבד?
-
- 5 תגובות
- 580 צפיות
-
-
אני מחפש איזה היט סינק טוב ללוח אם שמתחמם לי בטירוף, מה יש לכם להמליץ??
-
- 2 תגובות
- 580 צפיות
-


