עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by uzi4u2,

    קודם רציתי להודות לכל האנשים שעזרו לי לבחור מחשב מוקדם יותר שנית השאלה דיי ברורה האם הקירור מים עושה עבודה טוהב יותר מהקירור הרגיל ? זה שהוא שקט יותר לא ממש מעניין אני לא גר בארץ ( כרגע בהונגריה ) אז כמות החום שיש פה היא לא כזאת מטורפת כמו בארץ . מה היתרון שייתן לי קירור מים ? אני לא מעוניין סתם להשוויץ "שיוו תראה יש לי מים במחשב אני יכול ממש לבנות שם אקווריום " אלה יותר לכיוון של יעילות/תועלת תודה רבה למגיבים מראש ! המחשב שנבחר בסופו של דבר הוא הפנטיום E630

    • 3 תגובות
    • 583 צפיות
  2. Started by chinchi,

    גוף קירור גרוע + מאוורר רועש מקורי של אינטל, ברצוני להחליפו . המעבד: p4 3.06 socket 478. אנא המליצו לי על גוף קירור שקט אך זול, עדיף מחנות זמינה בנתניה (אפשר קיאספי) + מחשה תרמית טובה. תודה.

    • 3 תגובות
    • 583 צפיות
  3. יש לי מעבד p3-1000 עכשיו אני עושה אוברקלוקינג ויש לי אפשרות כזאת בביוס: 133/33 - כשה אני מעלה את זה עולה המגה-הרץ עכשיו תסבירו לי מזה ה33 הזה ואמרו לי שאני צריך להעלות גם את המהירות של הזיכרון - איך אני עושה את זה????

    • 1 תגובה
    • 583 צפיות
  4. זה הלוח שלי.. אני התחלתי בפרוייקט בניית מערכת קירור מים... איך אני מחבר את הבלוק ללוח?? אין לי שם חורים .. מה אני אעשה? והדגם.... Gigabyte GA7N400L

    • 4 תגובות
    • 583 צפיות
  5. Started by JellyBlast,

    שלום, קניתי לא מזמן מחשב חדש עם 7600gt. המארז שלי הוא Antec Sonata II Piano 450W SmartPower 2.0 Case עם ביג טייפון. במארז יש רק מאוורר אחד של 120mm והביג טייפון חוסם אותו לגמרי. הכרטיס מסך מגיע לכמעט 70 מעלות במנוחה והוא קורס במשחקים. עכשיו רציתי לשאול מה האפשרויות שלי X_X? תודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 583 צפיות
  6. http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=6555 לא כתוב שם שכן, וגם באתר של AC לא. תודה, בז'נגלו.

    • 4 תגובות
    • 583 צפיות
  7. ערב טוב יש לי שני שאלות האחד יש לי 2 מאווררים של SLFEX איך אני שולט עליהם במהירות בעזרת SPEED FAN היה לי מאווררים ישנים ללא החיבור עם ה4 פינים ויכלתי לשלוט דרך ASUS עם החדשים שאני מחבר את החיבור איני יכול דרך ה ASUS ועוד שאלה האם 1.272V מתח למעבד זה בסדר/< תודה רבה לעונים.

    • 1 תגובה
    • 583 צפיות
  8. שלום, יש לי לוח אם 945 של אינטל והמאוורר שעל המעבד מסתובב במהירות של 1.3 פעם הצלחתי איכשהו שהוא יסתובב על 4.0 ואני לא זוכר איך... איך עושים את זה?

    • 2 תגובות
    • 583 צפיות
  9. Started by yanir1,

    אני צריך מאוורר 80מלימטר תנו הצעות שיקרר טוב ולא רועש

    • 3 תגובות
    • 583 צפיות
  10. בעבר ביצעתי מספר בדיקות על המערכת שהייתה לי System: P4-2.4B Msi Neo2-p 865pe 1GB ram 333ddr 2X80GB(ATA100) Redon 9800pro 128Mb 256-Bit Sblive Test 1 cpu:memory 1:1 cpu 2700 memory Speed 150 (300) 2.5,3,3,6 Sandra int - 3390 - 3369 float - 3366 - 3367 Everest MR 3344 - 3341 MW 1209 - 1211 ML 111.8 - 111.2 3dmark05 2375 3dmark03 5963 Test 2 cpu:memory 4:5 cpu 2610 memory speed 181 (362) 2.5,3,3,7 Sandra int - 3353 - 3348 float - 3349 - 3367 Everest MR 3266 - 3273 MW 1382 - 1383 ML 124.4 - 12423 3dmark05 2416 3dmark03 5945 ועכשיו עם הגעתו של הזיכרון החדש הנה התוצאות New Ram !!!!PDC1G3200+XBLK 400(2,2,2,5), 533(3,4,4,8) test 3 cpu:memory 3:4 cpu 2700 memory speed 200 (400) …

    • 1 תגובה
    • 583 צפיות
  11. תוכלו לתת לי פרטים על זה בבקשה או מדריכים שמפרטים על זה טוב במה זה כרוך וכול'? תודה מראש למגיבים

    • 1 תגובה
    • 583 צפיות
  12. Started by nivabotbol,

    שלום לכולכם! אני מחפש קירור טוב למעבד Intel D805 Dual Core תקציב- 150 ש"ח, שיהיה כמה שיותר איכותי, כי אני מתכנן OC בקרוב תודה ניב

    • 9 תגובות
    • 583 צפיות
  13. Started by y10,

    שלום אני מחפש משהו שיתאם לי בין חיבור של מאוורר ללוח אם לחיבור הרגיל הזה דרך הספק שמחברים מאווררים ודיסק קשיח וכ'ו כיאלו אני צריך מתאם מחיבור לחיבור יש כזה דבר??

    • 6 תגובות
    • 583 צפיות
  14. היי, קניתי מחשב חדש והתקינו לי 2 מאוורים של 92ממ קדמיים שלא עובדים (כנראה לא מחוברים).. איך אני מחבר אותם ? יש לי את ה- ANTEC ATLAS (מארז) והמאוורים הקדמיים הם 9925 של: http://www.arctic-cooling.com/fans2.php?idx=82

    • 2 תגובות
    • 583 צפיות
  15. Started by nivezrati,

    שלום לכולם כאמור עכשיו הצלחתי להדליק את התאורה האחורית של הצג שלי הצג ממש סבבה והכל אבל הוא ממש מתחמם וחשבתי לשים לו את ההנגד של ה100 אוהם לכיוון התאורה ומה שהכי מפריע לי זה שהקונטרסט (התווים) שלא בשימוש כל כך כהים שבזוויות מסוימות כמעט קשה לקרוא את הכתוב יש לי נגד של 1000 אוהם ואני מתכוון לשים אותו לקונטרסט אבל אני לא יודע בבירור איך לחבר אותו אז מי ששם אחד כזה בבקשה שיעזור לי? ולמי שלא שם זה לא מפריע לכם? איך אתם מתגברים על זה? בתודהההה ניב ;D

    • 7 תגובות
    • 583 צפיות
  16. Started by Esparco,

    יש לי ספק 350W עכשיו רציתי לדעת כמה מאווררים אני יכול להוסיף בלי שיהיו לי בעיות מתח אחרי OC יש לי HD אחד ו CDRW אחד מחוברים היו לי 4 מאווררים ואחרי OC ל 1900 מ 1700 הוא היה יציב אבל לפעמים נופל או שלא עובד אחרי ריסט מבעיות שנראה לי נבעו בגלל ספק חלש

    • 4 תגובות
    • 583 צפיות
  17. היי המערכת הקודמת שלי הייתה מבוססת על 939 של AMD ואני מתכנן לקנות לוח אם חדש מבוסס P35, ליתר דיוק P5KE/WIFI של אסוס ומעבד E8400. אני יודע שהקירור הנוכחי שלי(בכותרת) שנשאר לי מהמערכת הקודמת תומך גם בסוקט 775 אך האם באמת לא תהיה לי בעיה להרכיב אותו על הלוח אם החדש? ההברגות לא השתנו? ולאיזה טמפרטורה מקסימלית וטמפרטורת מנוחה המעבד צריך להגיע עם הקירור הנ"ל? תודה.

    • 3 תגובות
    • 583 צפיות
  18. Started by 1tanai,

    איפה המדריך ועוד שאלה קטנה:איך משנים את המתח במעבד

    • 2 תגובות
    • 583 צפיות
  19. Started by Br33z3R,

    שלום, אני סובל כבר הרבה זמן מרעשים בלתי נסבלים שנובעים מהמאוורר של כרטיס המסך: Leadtek GeForce 6600GT (AGP. ניסיתי הכל, לפרק,לנקות, לשמן, למרוח משחה תרמית - כלום! אני מעוניין לקנות מאוורר חדש אך אני לא יודע איזה. הבנתי שלא ניתן לקנות את המאוורר המקורי. אשמח להצעות (עד 150 ש"ח) וגם אשמח לדעת אם יוכלו לעשות את זה בחנות שבה אקנה או שיהיה עלי להרכיב את המאוורר לבד? ד"א, הטמפ' של הכרטיס במנוחה היא: GPU- 52c GPU Diode - 80c (קצת מלחיץ)

    • 0 תגובות
    • 583 צפיות
  20. Started by gshhar,

    מה זה החלון הזה ואיך אני מפעיל את התוכנה? דרך אגב יש לי בארטון 2500.

    • 1 תגובה
    • 583 צפיות
  21. Started by ProSoldier,

    בס"ד אני מתלבט כבר כמה ימים מה לקחת XP-90 XP120 או XP-90C? אני הבנתי שה-XP-120 גדול וה- XP-90C כבד. ממש חשוב לי שהמעבד יהיה הכי קר שיכול להיות משלושת המוצרים האלה. המחיר לא בעיה, לגבי XP-120 אין לי בעיה שהוא יקח pci אחד (כי אני קונה כרטיס של רדון). מה דעתכם לקחת?

    • 5 תגובות
    • 583 צפיות
  22. היי אני מחפש קירור טוב למעבד E8400 שיקרר טוב אחרי הOC... תודה

    • 3 תגובות
    • 583 צפיות
  23. Started by Bear Cub,

    איך אפשר לדעת אם צריך קירור למעבד? Intel Core 2 Duo E6300 1.86GHz 2Mb מה לגבי המעבד הזה? *לא יודע למה אבל יש לי הרגשה ששאלתי שאלה מטופשת*... : תודה.

    • 7 תגובות
    • 583 צפיות
  24. Started by the duck,

    שלום, אני מחפש קירור למעבד שלי ואני לא יודע אם עדיף קירור מים או קירור רגיל, בנתיים אני מתלבט בין שתי אלה: zalman cnps9700 או קירור מים של thermaltake BigWater 735 מה הכי טוב מבחינת הקירור ורמת הרעש? או אולי בכלל עדיף ללכת על משהוא אחר? התקציב הוא עד 600 שקל. המפרט שלי: I מעבד: AMD Athalon 64 x2 Dual core processor 5200+ I לוח אם: ASUS M2N32-SLI DELUXE I זיכרון: Corsair 2GB Kit PC2-6400 DDR2-800 CL4 (2x1024) I כ.מסך: ASUS EN8800GTS GeForce 8800GTS 320MB PCIe I ספק: Enermax Liberty 500W Active PFC I מארז: ENERMAX UberChakra ועוד שאלה מישהוא יודע על איזה טפרטוררת אמור לעבור הכרטיס מסך הזה? תודה!

    • 4 תגובות
    • 583 צפיות
  25. Started by michfir,

    אהלן, רציתי לדעת אם מישהו כבר ניסה לעשות אוברקלוקינג עם הE6600, אם כן, אז אפשר קצת פרטים?.

    • 2 תגובות
    • 583 צפיות

דיונים חדשים בפורומים