אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
האם הייתם מוכנים לשלם עבור מערכת קירור מים מקצועית מתוצרת הארץ 1000-2000ש"ח בהערכה?
-
- 6 תגובות
- 591 צפיות
-
-
אוקיי, באיזו טמפרטורה אני צריך להתחיל להיזהר עם הOC? PRIME95 מביא למאמץ מלא נכון? אם כן אז במאמץ הטמפרטורות שלי זה: * מעבד - 52 * לוח אם - 63 בערך, שזה נראה לי המון אבל כלום לא קורס בינתיים. בכל אופן, כמה זה יותר מדי?
-
- 4 תגובות
- 591 צפיות
-
-
שלום, עשיתי OC קליל לE5200, עד 3GHZ מ2.5, לא OC רציני בכלל מכיוון שלוח האם (או לפחות הביוס) לא נותן לי לקבוע מתח קבוע ולכן המתח נע בין 1.18 ל 1.21, דבר שמונע ממני לעשות OC גדול יותר, לא היה לי זמן כרגע ואחרי בדיקת מאמץ קצרצרה של 10 ד"ק בOCCT טמפ' מקסימלית במאמץ הייתה 55 מע'. השאלה שלי היא האם זה בסדר להיות במתח ברירת המחדל הלא קבוע בOC קטן כזה? והאם יש צורך בלהריץ בדיקה של יותר משעה בOCCT על מנת לקבוע יציבות? ;D
-
- 3 תגובות
- 591 צפיות
-
-
אני מחפש קומבינה להדביק היטסינק לזכרון או להיטסינק אחר יש משהו כזה שזה גם דבק וגם משחה טרמית ?
-
- 1 תגובה
- 591 צפיות
-
-
מישהו יודע איך עוקפים את נעילת המכפלה של פנטיום 3 מהירות 800 MHZ ? וגם יש לי בעיה יש לי לוח אם של VIA שיש לו AGP 4X (בדקתי באתר של החברה) וכאשר אני מתקין את הדרייברים של NVIDEA לגיפורס 4 הAGP הופך להיות 2X איך אני יגרוס למחשב להפעיל את ה-AGP 4X???????? :'( אם אתם לא יודעם תנולי מדריכים או משהו?
-
- 2 תגובות
- 591 צפיות
-
-
אני יודע איך לבנות פאן באס פשוט אבל אני רוצה משהו משוכלל עם לדים ואפשרות ל7 וולט לא רק לכיבוי והדלקה ואם יותר קל אז ל5וולט במקום לשבע
-
- 1 תגובה
- 591 צפיות
-
-
-
בלוח שלי 7vrxp ver 1/1 אם לוחצים ctrl+f1 הוא נותן לי כל מיני אופציות שאני לא כלכך מבין.. רציתי שמישהו יעזור לי אפילו בבאי סי קיו לשנות שיהיה מקסמלי... עכשיו הבעיה שלי שהחלפתי מעבד ל2000 אי אמ די והלוח ישר זיהה אותו אבל מה שמוזר שאני מעלה את הבאס מהווינדוס אז המחשב קורס אבל לא נותן מסך כחול כמו שהיה ב1900 שלי לפני זה.. הוא פשוט קורס אז אני כבר לא יודע למה לשייך את הבעיה כי המחשב שלי נקי מכל הסלוטים של הפי סי אי אפילו הוצאתי את הכרטיס קול שלי מהסלוט בעצם לא מחובר כלום חוץ מהכרטיס מסך asus ge force 3 ti 200 אתם חושבים שהוא יכול להוות בעיה ולגרום לתקיעות שלי?? ראוי לציין שאני עובד עם המאורר הנוכחי שלי שקיבלתי עם המחשב אבל הטמפרטורות מעבד 47 לוח 37 נורמליות ולכן לא נראה לי שזא…
-
- 0 תגובות
- 591 צפיות
-
-
שלום חבר'ה.... יש לי מעבד 2.8 פרסקוט ואני רוצה לעשות לו oc... חשבתי על המאוורר הזה.... Thermaltake SlientTower.... רציתי לדעת איך הוא מבחינת ביצועים? אני יודע שהוא שהוא שקט בגלל השם (האמנם?) אבל האם אני יכול לבצע איתו אובר קלוקינג מתון? ואם כן באיזה רמה?
-
- 3 תגובות
- 591 צפיות
-
-
אני מחפש משהו כמו CoolerMaster AeroGate 2 רק שאפשר להכניס ת h.d לבפנים ואז זה אמור לקרר אותו או משהו עכשיו יש לי כמה שאלות זה משתלם? זה באמת מקרר או שעדיף ללכת על אחד בלי מקום ל H.D ? וכמה זה עולה ואיפה אפשר להשיג (חיפשתי בתאילנד לא היה :-\)
-
- 4 תגובות
- 591 צפיות
-
-
שלום, הזמנתי היום באייבורי מחשב e6600 msi p965 neo-f 7.1 msi nx 7900gt 256 m"b ocz 1g 667 ורציתי לדעת לגבי לוח האם וכרטיס המסך, האם בלוח אם של MSI ניתן לעשות OC והאם הלוח טוב בכלל בשביל זה ואותו הדבר לגבי כרטיס המסך אם אפשר לעשות לו OC. תודה
-
- 8 תגובות
- 591 צפיות
-
-
פעם ראשונה היום עשיתי OC עשיתי לכרטיס מסך (7300GS) טמפרטורה נשארה נמוכה 32 מנוחה(קירור סטוק!) את הOC עשיתי עם nTune ואני חייב לציין חח שלא נגעתי במתח כי אין לי מושג איך.. ולא במהריות של המאוורר חח איך? זה שיפור טוב? ליפני הOC אחרי הOC הפרש של כימעט 100 נקודות.. חח החזרתי את זה לסטוק חח אני מעדיף לא לקחת סיכונים.. אבל שיפור יפה לא? 100 נקודות.. איך זה? חח פעם ראשונה שאני עושה OC למשהו בכלל
-
- 5 תגובות
- 591 צפיות
-
-
שלום לכולם, כרגע יש לי את המאוורר המקורי הוא עובד טוב אבל קצת מרעיש. אין בכוונתתי לעשות המהרהשל המעבד וכו'. פשוט מחפש מאוורר מתאים ושקט שיעשה את העבודה בשקט ושלא יהיה מהיקרים. תודה לכל העונים
-
- 5 תגובות
- 591 צפיות
-
-
-
לילה טוב לכולם קיבלתי את המחשב החדש שלי היו כולם יכולים לראות בצד... ורציתי לדעת האם גם אני יכול לשנות מהירות מאורר עם כרטיס 4870 עם קירור צד שלישי של ac.....? אני מדבר על האפשרות שתיהיה קלה מאוד בדרייבר החדש 8.10 שאמור לצאת מחר מחרותיים.. תודה לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 591 צפיות
-
-
שלום לכולם! עד עכשיו הייתי משתמש בתוכנה SPEEDFAN אך מכיוון שאני רוצה שבהפעלת המחשב התוכנה תיפתח אוטמטתי, ול-SPEEDFAN לוקח איזה 5 דקות עד שהוא נפתח והוא מעט בצורה מוגזמת את הפעלת המחשב. אז הייתי רוצה כמה שמות שיתנו לי לשלוט על המאוורר של המעבד. תודה מראש ושבת שלום
-
- 7 תגובות
- 591 צפיות
-
-
אני פשוט לא מצליח להעלות את ה-FSB יותר מ-212 . המכפלה היא 8 . FSB 213 והוינדוס לא עולה יותר . תודה .
-
- 2 תגובות
- 591 צפיות
-
-
שלום, אני רה להשקיט את המארז, הבעיה שהתקציב שלי דל מאוד ! חשבתי לשים קלקר בתוך המארז, איך זה יהיה ? זה ייצור חום ? אם אפשרי לעשות דבר כזה, איזה עובי של קלקר אני צריך ?
-
- 1 תגובה
- 591 צפיות
-
-
אני הזמנתי את המארז ENERMAX CHAKRA ECA3052 MID TOWER CASE +25cm FAN w/o PSU - http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=2775 . גיליתי שהמאורר הצידי (ה25 ס"מ) מיתנגש עם המאוורר למעבד של TT BIG TYHPHOON VX - http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=878 . טוב חברה אז השאלה שלי אליכם היא כזאת : מה עדיף ? לקחת את המארז 3050 , בלי המאוורר הצידי ועם הBIG TYHPOON וליסגור עיניין ? או שאולי לקחת את המארז 3052 , עם המאורר הצידי ולקחת קירור למעבד - SCYTHE NINJA PLUS REV.2 - 6 HEAT PIPES CPU COOLER - http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=2915 ? אז מה לדעתכם עדיף ? קירור יותר חזק למעבד או המאורר הצידי הגדול בימיוחד (25 ס"מ) שייתן לי זרימת אוויר טובה בהרבה מ3050 (בל…
-
- 5 תגובות
- 591 צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין לרכוש קירור פאסיבי לכרטיס הנ"ל של חברת nvidia. חיפשתי באינטרנט, מצאתי אחד ב-200 ש"ח אבל זה יקר מדי ועוד עם משלוח יצא ים בכסף. תודה לכל העוזרים
-
- 4 תגובות
- 591 צפיות
-
-
האלן הורדתי speed fun והמהירות שהמאורר שמוציא עומדת על 490,אני רוצה להגביר את המהירות,איך אני עושה את זה? תודה.
-
- 3 תגובות
- 591 צפיות
-
-
שלום לכולם! נכנסתי למאפיני מעבד בביוס ויש לי שם RATIO וזה עומד על 3 מה זה אומר בכלל? אני יודע שזה יחס אבל איך זה מתקשר? ראיתי באתר של הלוח אם שלי (FREETECH P6F116V) שהRATIO צריך להיות על 5 עם מעבד כמו שלי (667\133 P3) לשנות את זה?? ועוד דבר שאני מריץ את הבאס ל-150 אני רואה הרבה הודעות שהמחשב נותן לי בדוס אני לא מספיק לקרוא את זה אבל זה קורה רק שאני מריץ את הבאס. ושאני מריץ את BURN IN WIZARD של סנדרה המחשב נתקע מה עושים?? תודה לכולם!
-
- 3 תגובות
- 591 צפיות
-
-
היי, אשמח אם מישהו יסביר איך בודקים את טמפ' כרטיס המסך ורכיבים שונים, אשמח אם אפשר לעשות זאת מתוך הווינדוס ולא דרך הביוס.. תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 591 צפיות
-
-
אני קונה מערכת עם 2.4c asus p4p800 deluxe אם אתם יכולים להמליץ לי על זיכרונות מתאימים-512 מגה .....{האם זיכרונות במהירות 3200 יכולים לעבור את ה-200 מה"צ בבטחה}או ש-200 מה"צ זו רק המהירות המוצהרת שלהם כמו שלמשל לוחות מסויימים תומכים בבאס של 200 מה"צ אבל למעשה יכולים לעבור אותו בהרבה ה-o/c שלי יהיה מקסימום עד 2600 2700 מה"צ.. למעבד..{רק כדי שיהיה לי יותר מה"צ ל-FSB} .
-
- 3 תגובות
- 591 צפיות
-
-
המעבד שלי על 2250 מגה הרץ במקום הוא 2000 זה 12 אחוז אוברקלוק.. וכשאני מריץ איתו בדיקה ב 3Dmark05 אני מקבל ציון יותר נמוך מאשר כשהוא לא באובר קלוק.. ד"א הזיכרון גם מומהר ל 450 מגה הרץ (400 אורגינל)
-
- 2 תגובות
- 591 צפיות
-


