אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
בבקשה אם מישהו יכול להביא לי קישור לראות תוצאות של 9800PRO וגם של FX5900 ......תודה
-
- 1 תגובה
- 593 צפיות
-
-
חשבתי על משהו כמו TT Big Typhoon אבל ראיתי ש-V1 עוקף אותו אני מחפש משהו להגיע עם המעבד עד ככה 3.7
-
- 7 תגובות
- 593 צפיות
-
-
יש לי מעבד Intel Pentium 4 וליבת Prescott המעבד עובד בסטוק על 2.8GHZ ואני עכשיו בOC 3.2GHZ ואני יעשה בדיקות עוד מאט. יש לי לוח אם Asus P4S800D : -איפה אם בכלל אני יכול להוריד מכפלה? -עד איזה מעלות אני יכול להגיע עם המעבד הזה בלי לסכן אותו יותר מדי? *יש לי קירור סטוק..
-
- 0 תגובות
- 593 צפיות
-
-
הם עובדים אצלי ב 2.8v ב 2235 430 mhz אפשר יותר? עם יותר מתח אולי?
-
- 6 תגובות
- 593 צפיות
-
-
אני רוצה לבצע אוברקלוק למעבד שלי שהוא אינטל 2.4 של נורטהוד לוח אם אוקטק ריינו 2 סוקט 478 אני רוצה לבצע oc למעבד אבל שאני מעלה ב fsb אפילו שתיים המחשב שלי אחר כמה דקות שאני משתמש בו קורס , רציתי לדעת איך אפשר לעלות מתח למעבד בביוס וכמה לעלות .?
-
- 3 תגובות
- 593 צפיות
-
-
אני מנסה לעשות OC למחשב שלי ואני מחפש אינפורמציה לגבי העבודה עם ה DRAM בביוס אני אשמח אם מישהו יוכל להסביר קצת מה הולך שם מה זה ה CAS ו ה RAS ואיך משחקים שם עם ה TIMING מה העקרונות לתיקונים שם (עדיף יותר קלוק או פחות ומה זה משנה) ? ומה המתחים המומלצים לעבוד איתם ב DRAM כי כרגע המחשב שלי מכוון ל 3.4V תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 593 צפיות
-
-
http://www.xbitlabs.com/articles/coolers/display/zalman-scythe_11.html נינג'ה מאכזב וביג טייפון מככב.
-
- 5 תגובות
- 593 צפיות
-
-
החלטתי לעשות אוברקלוקינג למחשב המפרט המקורי הוא כזה: אינטל פנטיום 4 2.8 ג'יגה HT 800 MHZ לוח אסוס P4S800 זיכרון : 3 סטיקים של 256 כל אחד אבל אחד מהם הוא 400MHZ והשניים האחרים 266MHZ כרטיס מסךFX 5200 של NVIDIA מארז מידי עם ספק של 400 V אוקי אז ככה. אחרי שבדקתי את טמפרטורת המעבד ( 29.5 מעלות במצב סטטי ו32.5 במאמץ ) נכנסתי לביוס ושינתי את ה cpu external frequency מ 200/33 העליתי ל 228/38 . המכפלה היא 14 את הcpu vcore שמתי על 1.6000V ואת ה ddr voltage adjustment שמתי על 2.7V המהירות של המעבד עלתה מ 2.8 ג'יגה ל 3.19 ג'יגה . הטמפרטורות לא השתנו כמעט בכלל אחרי השינוי המחשב נראה יציב ועובד אחלה השאלות הם כאלו: 1. איך אני בודק אם אכן המחשב יציב וישרוד את השדר…
-
- 3 תגובות
- 593 צפיות
-
-
שלום יש לי מחשב חדש בערך בין 3-4 חודשים זה פנטיום 4 820(2.8 GHZ) ורציתי לדעת למה כתוב שהמאוורר של המעבד זז רק במהירות 1000-1100 סל"ד אפילו המאורר של הסוקט 478 עושה לי 2700 סל"ד במנוחה! והמעלות בסדר או לא ?
-
- 13 תגובות
- 593 צפיות
-
-
אני צריך אם אתם מכירים את האתרי מודינג עם מדריכים כאלו שווים וזה אולי לא רק מודינג למחשב אבל הרוב כן אז תודה לכולם
-
- 2 תגובות
- 593 צפיות
-
-
אחרי שאני מקרר את הזכרונות ואת הלוח אם את מה ואיך אני צריך להגדיר כדי לעשות OC?
-
- 1 תגובה
- 592 צפיות
-
-
מה שיש באתר ישן מאד, צריך משהו חדש שמתאים למעבדים של היום.
-
- 1 תגובה
- 592 צפיות
-
-
יש לי P4 2GHZ עם 1GB זיכרון 2.5cls (שתי יחידות של 512MB של קינגסרון) המעבד עובד ב 400MHZ (סוקט 478). לוח אם של אסוס כפי שצויין בכותרת. כ. מסך Gaindward FX5200 שכנראה יוחלף ל 6600 בשביל קידוד HD חומרתי . הכל יושב בתוך מארז באך של TT . חשוב שהמחשב יהיה שקט (מה שהוא עכשיו עם הקירור המקורי של interl למעבד). כמה "מיץ" אפשר עוד לסחוט מהמעבד , עד כמה OC ניתן לעשות ובאיזה קרור מומלץ להשתמש? תודה רבה.
-
- 10 תגובות
- 592 צפיות
-
-
אתמול הגיע אלי הרכיב הנ"ל, ראשית אומר שקניתי בגלל שהיה זול ולא מתוך צורך ממשי. זו תמונה של האריזה שלו - אני קניתי את זה מנחושת. אני יודע שאין שום צורך ממשי בHEATSPEADER לזיכרונות ללא איורור טוב במארז. אך אם המארז צריך להראות טוב זו סיבה מצויינת לקנות את המוצר חוץ מביצועי קירור לא רעים. לכןמהבדיקות עולה כי בכל סוג של עומס על הזיכרון הטמפ' שלו לא עולה על 23 מעלות. אם זה תורם להעלאת הביצועים אני לא יכול להגיד כי לא שמתי לב לשום שינוי, אך למי שלא היה HSP על הזיכרון זה הפיתרון הטוב ביותר. ההתקנה נוחה מאוד וישנו פד טרמי על כל צד של HSP וכן קליפס נוח שמורכב על שני המודולים של ה HSP. ההתקנה לקחה לי דקה אחת בלבד והיתה קלה ביותר. לסיכום אם למישהו לא היה HSP על הזיכרון שיקנה…
-
- 2 תגובות
- 592 צפיות
-
-
הדבר החשוב ביותר עבורי הוא שהקירור יהיה הכי שקט שאפשר, וגם שתהיה אפשרות להחליף את המאוורר עצמו. בגלל שמדובר במחשב ישן אני מעדיף את המינימום ההכרחי - אלא אם תתקנו אותי. (נראה לי לא לעניין להשקיע 215 שקל על נינגה פלוס עבור 478) מה דעתם ועל איזה קרור אתם ממליצים. ריפר.
-
- 5 תגובות
- 592 צפיות
-
-
שלום לפורום המכובד אני חדש בפורום הזה ומעניין אותי ללמוד קצת על האוברקלוקינג. אני בקרוב אשדרג את המחשב ובינתיים חשבתי להתאמן על המעבד הישן. הייתי מעוניין לדעת האם הביצועים ישופרו משמעותית. אני מתכוון לקרוא את החומר בפורום אבל אם אין למערכת יכולת לאוברקלוקינג, אוותר מראש. צירפתי קצת תמונות מ-CPU-Z. ספק כח Corsair CX400 כרטיס מסך 4670 תודה ליאור [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 592 צפיות
-
-
אם אני עושה אוברקלוק למעבד ומוסיף קצת מתח מעל לסטוק כמה שנים בערך הוא יחזיק מעמד????
-
- 8 תגובות
- 592 צפיות
-
-
אם אני ישים אינפניטי במארז שבכותרת אני יהרוס את הסירקולציה במארז..? והאם המקס אורב מומלץ??האם הוא שקט??? כמה DBA הוא..? האם הוא יחזיק לי Q6600 על 3.2 בטמפרטורות טובות כשוהא לא על המקס..
-
- 1 תגובה
- 592 צפיות
-
-
שלום אני רוצה לעשות OC למערכת שלי עד שאני יקנה מעבד נורמלי בנויה מ לוח ABIT KD7A מעבד AMD Athlon XP 1800 מאורר מעבד CoolerMaster X-Dream מגיע ל 5000rpm אבל עובד על ה4800 בדר"כ מישהו יכול להגיד לי לכמה אני יכול להגיע? הגדרות מקוריות 133x11.5 = 1533 מישהו יכול לתת לי את ההגדרות הטובות ביותר שאפשר להגיע, בלי לשרוף את המעבד? כרגע אני עם 133x13.5 = 1800 בבקשה עזרה 512 Memory 1 slot - Kingston Gainward Geforce FX 5200 128 bit 128 DDR DVI י
-
- 3 תגובות
- 592 צפיות
-
-
יש לי מעבד INTEL P4 2.4 לפני משהו כמו חצי שנה הפרדתי את המעבד מHeatsink מאז הטמפרטורה של המעבד היא משהו כמו 50 מעלות במעסד הוא עם המאוור המקורי השאלה היא האם לקנות משחה טרמיתחדשה והיא תוריד את המעלות אושבעצם 50 מעלות זה בסדר?!
-
- 2 תגובות
- 592 צפיות
-
-
יש לי מעבד פנטיום 3 ישן שנישאר לי עדיין ואני חושב שהוא גם עובד... אז ככה איזה לוח כדי לי ליקנות כדי לעשות עליו oc?????
-
- 5 תגובות
- 592 צפיות
-
-
קניתי הארדקנו 2 ושמתי חיישן אחד על הכרטיס מסך מאחורה איפה שהליבה שלו! ואת השני אני רוצה לשים שימדוד את המעבד, איפה לשים בדיוק? נ.ב רציתי לראות על כמה הטמפרטורה של הכרטיס מסך הקודם שלי (GEFORCE 2 MX 400) וראיתי שהמעלות הם כאלו: תנוחה:48 מעלות מאמץ:51~ מעלות בחדר היה 29~ זה בסדר? תודה! מתן!
-
- 5 תגובות
- 592 צפיות
-
-
שלום לכולם על איזו תוכנה אתם ממליצים לי לעבוד כשאני בודק ביצועי מחשב כגון תקינות חומרה (אם יש דבר כזה) וטמפרטורות שונות ומה שנלווה לזאת. תודה
-
- 3 תגובות
- 592 צפיות
-
-
אני רושם את זה כאן מכיוון שאני רוצה לבדוק את הטמפרטורות של ההרדיסק במאמץ רוב הזמן אני משחק במשחקים יחסית כבדים ואני רוצה לדעת על כמה מעלות ההרדיסק יושב
-
- 5 תגובות
- 592 צפיות
-
-
חברה כמו שאתם רואים יש לי 4870 TOXIC אני משתמש ב דרייבר 9.2 אני לא מצליח לשנות את המהירות של המאורר של הכרטיס מסך ..... מה יכולה להיות הבעיה לכך ?
-
- 3 תגובות
- 592 צפיות
-


