אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
אוקיי אני רוצה לעשות OC למעבד,אני צריך הסבר איך עושים למעבד ועם איזה תוכנות,יש לי מעבד Intel p4 2.40 ghz זה אפשרי להעלות אותו ל 2.6? אגב ליבה Northwood תודה. והאם יש סיכון שאני מעלה אותו ל2.6?אין לי קירור עליו או משהו אני רק רוצה לעשות OC קטנטן.. תודה מראש.
-
- 34 תגובות
- 2k צפיות
-
-
ראיתי באיזו תמונה של בן אדם אחד שעשה מודינג והוא שם על החוטים במקום הניר הדבק המגעיל הזה (כמו השם שלו) שם מן פלסטיק כזה שמכסה את החוטים.... ראיתי את זה כבר מזמן אבל רציתי לשנות משהו במחשב שלי לכן אני רוצה לשאול איך עושים את זה .
-
- 17 תגובות
- 2k צפיות
-
-
מה שאני צריך ממנו שיהיה שקט... הוא לא הולך לקרר משהו באופן ישיר,אלא להכניס/להוציא אוויר דרך שרוול למאורר של המעבד,או להיות בגג של מארז HTPC,תלוי. בקיצור האם הוא עונה על הדרישות שלי? http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=182&CatCode=130 אה ואיך הוא מתחבר? מולקסים?
-
- 43 תגובות
- 2k צפיות
-
-
לא מפחיד להתקין קירור כזה ( שוקל כמעט קילו ) בצורה אנכית ללוח ? אין סכנה שהלוח ישבר ? בכל זאת משקל כזה לאורך זמן.
-
- 23 תגובות
- 2k צפיות
-
-
אני משתמש בAS3 בשילוב עם וואנטק האירוופלוו (לוח ABIT IC-7 ) והטמפ' ממש לא טובות! כשאני בווינדווס ושומע מוזיקה עם איי סי קיו ותוכנות לבדיקת טמפ' וכאלה אני על 42-43 שאני מפעיל משחק אני מגיע גם ל55! למה זה ככה ? יש לי סינק נחמד של וואנטק וAS3 יכול להיות שהחיישן שלי דפוק? איך אני יכול לבדוק טמפ' אמיתית? האם AS5 יעשה את ההבדל? (יש לי מאוור 120 אחורי שמגיע עם המארז ו120 קידמי של וואנטק עם 53 CFM מעט מאוד). מצטער על השאלות המרובות אני פשוט כבר לא יודע מה לעשות כדי להוריד את הטמפ'. המון תודה!
-
- 33 תגובות
- 2k צפיות
-
-
אתה אמרת : לגבי השיפור באחוזים. זה שמעבד מסויים בא מהמפעל ב166 לא אומר כלום כי הוא זהה לחלוטין למעבד שבא ב133. ובדרך כלל מי שמגיע לבאס כזה גבוה הבעיה היא לא המעבד כי המכפלה פתוחה, אלא הלוח והזכרון. אז הטיעון שלך לא קביל לגמרי. אך עדיין ילקח בחשבון אני שאלתי: אז תן לי להבין משהו ( שכנראה אני לא מבין ).. אם יש לי לוח אשר תומך במכפלה עד 12.5. אז אני אקנה AXP1600 ( מכפלה 10.5 ) ופשוט אפתח את המכפלה וישים אותה על 12.5 אז בעצם יש לי מעבד בדיוק כמו של חבר שלי שקנה AXP2000. אז למה בעצם חברות מאפשרות פתיחת מכפלה אם זה כל כך פשוט ? ואם כמו שאמרת, אין הבדל בין המעבד עם באס 133 למעבד 166 אז למה לא לקנות AXP1600 ולשם אותו על לוח שתומך ב- 166 FSB וחבל על הכסף של AXP2600 וכו'... אנא …
-
- 32 תגובות
- 2k צפיות
-
-
הכותרת אומרת הכל.. וסליחה שפתחתי אשכול בפורום קירור .. פשוט אם הייתי יודע מה זה GPU אז הייתי יודע איפה לשים את זה..
-
- 1 תגובה
- 2k צפיות
-
-
מה אתם אומרים על המערכת קירור מים "ביג ווטר" http://www.thermaltake.com/watercooling/cl-w0005-01BigWaterSE/cl-w0005-01.htm עם ההיט אקסנג'ר "וולקנו 4005" http://www.thermaltake.com/watercooling/cl-w0037Volcano4005/cl-w0037.htm נראה קטלני נכון ?! כאילו זה גם קירור מים, גם פאסיבי וגם אקטיבי !!! יוצא בסביבות ה900 שקל... מיש'ו ניסה ?! יש למיש'ו ביקורות על זה ?! תודה רבה
-
- 37 תגובות
- 2k צפיות
-
-
אני עובד עם התוכנה ATI TOOLS זה מה שמופיעה לי בהתחלה http://img387.imageshack.us/img387/4927/14vx.jpg עכשיו הכרטיס מסך שלי הוא Sapphire (ATI) Radeon X550 256MB TV, DVI, PCI-E? עכשיו שווה לי לעשות אובר קלוק זה ישפר תביצועים ודבר שני אני ממחש חושש לעשות אובר קלוקק ניכנסתי לתוכנה אטי טוולס והעלתי את כל הדברים סתצם הכי למעלה בשביל הקטע ואז היה טין כזה אתם יודעים צליל של המחשב כמעט חטתי התקף לב חשבתי ששרפתי תכרטיס מסך אז עם אני יעלה לו תביצועם קצת הוא ישר במקום ישרףף המלצות ומישהו מוכן להסביר לי מזה שתי הקווים שמה שאפשר להעלות מהה כל אחד נותן ?תודה על עזרתכם פורום שולט
-
- 28 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שאמור להתלבש על SLK-800 עבור מעבד פנטיום 3 866 מה"צ אני לא מחפש את הכי שקט אלא מאורר איכותי שלא ימות לי אחרי חודש כמו המאורר המעפן הקיים (המחשב עובד 16 שעות ביממה!!) אני מחפש מאורר שיחייה הרבה זמן יעמוד בעומס יתן קירור טוב אבל לא יפיל את החרסינה במטבח צריך את המלצתכם!
-
- 18 תגובות
- 2k צפיות
-
-
כמה אני יוכל להעלות את מהירות המעבד בלי לעלות מתח וגם כמה הסיכון שהמחשב שלי ייהרס ב-OC ? מעוניין בשביל תוספת ביצועים במשחקים תודה לעוזרים !
-
- 11 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום התקנתי את התוכנה speedfan כדי לבדוק את הטמפ' והמאווררים אני מצרף תמונה של תוצאות במאמץ של המחשב תוכלו להגיד לי מה בדיוק התוצאות? האם הטמפרטורה בסדר? ולמה רואים שרק 2 מאווררים עובדים?
-
- 4 תגובות
- 2k צפיות
-
-
תגידו באיזה FSB אתם מישתמשים במחשב ? סתם מיתוך התענינות כללית וגם כדי לראות לאן אנשים מצליחים לדחוף את המחשבים שלהם.
-
שלום, יש לי את המערכת הנ"ל עם לוח X58 של אינטל. על מהעבד יושב הקירור הסטנדרטי. מדובר במארז Antec Three Hundred עם מאוורר 12 ס"מ אחורי מוציא ומאוורר 14 ס"מ עלי מוציא. בשניהם שמתי אותם על LOW - הנמוך מבין השלושה האפשריים. בנוסף, חיברתי מאוורר 12 ס"מ צדדי, זה שמעל כרטיס המסך שמכניס אוויר ומקבל הספק ישירות מהספק ולכן עובד על המקסימום שלו. יש דיסק קשיח אחד בלבד וכרטיס 9800GT. במצב רגיל שאני ב-desktop ולא עושה משהו מיוחד. טמפרטורת הלוח היא 41 וטמפרטורת AUX היא 40. ארבעת הליבות הם בטמפרטורת 48 עד 50 בערך. הטמפרטורות במעבד לא גבוהות מדי?
-
- 19 תגובות
- 2k צפיות
-
-
היי אז קניתי לא מזמן מחשב חדש: core i7 6700k hyperx savage 2400hz 32g noctua nh d15 asus z170 pro gaming בין היתר... ניסיתי להמהיר לבד את המערכת הפעלתי על ידיד מעקב אחר מדריכים שונים באינטרנט(אין עדכני באתר וזה הניסיון הראשון שלי בנושא) הרצתי את בדיקות של realbanch ו aida64 והם לא מצאו לי בעיות אולם עדיין המחשב נופל(לרוב במשחקים אבל גם בלי סיבה מיוחדת) ונתקע. אשמח לעזרתכם בנושא
-
- 1 תגובה
- 2k צפיות
-
-
מישהו יכול להביא לי מדריך לאוברקלוק אם אפשר למעבדים החדשים קראתי הכול באתר ולא הבנתי כלום אז אל תביאו לי אותו תודה מראש לעוזרים@@@!!!!!
-
- 5 תגובות
- 2k צפיות
-
-
ובכן ניסיתי להגיע ל4000 (לפני זה היה לי 3800 ,עשו לי בחנות OC) אבל בCPU-Z הוא מראה לי עכשיו 2600 MHZ , ובSUPERPI קיבלתי יותר גרוע ממה שהיה עם ה3800 (לא בהרבה , אבל גרוע...) לפני זה היה לי 12.044 ועכשיו זה יצא 12.124... הרצתי אבל S&M , הוא רשם לי הכל PASSED , הטמפרטורה המקסימלית הייתה 53 (לפי REAL TEMP) (אבל זה היה כאשר הוא היה על 4000MHZ , הוא כל הזמן השתנה , והראה לי 2600 והטמפרוטה שלו, ואז פתאום 3330 והטמפרוטה ו4000 ף כל פעם הוא גם החליף מכפלה , 6 ,7.5,9...) ואז כשהוא רשם הכל PASSED הוא עבר לזכורונות , הוא השלים את המבחן הראשון , אח"כ שני לא יודע אני הלכתי לחדר אחר וכשחזרתי המחשב עשה ריסטרט, לא יודע למה , אולי ככה צריך =\ הנה CPU-Z : הרסתי משהו? אגב, אני יכו…
-
- 27 תגובות
- 2k צפיות
-
-
איזה קירור עדיף מבניהם ל OC ? ולמה אין ביקורות רציניות של ה Thermaltake Frio Extreme מצאתי ביקורות לא רציניות בכלל המחיר של ה Frio הוא 95 $ לעומת ה Nocua שנמכר ב 290 שקל בארץ
-
- 10 תגובות
- 2k צפיות
-
-
-
יש לי כרטיס מסך מדגם ASUS V7700 GeForce2 GTS 64MB שכרגע עובד על Engine Speed 203Mhz Memory Speed 342Mhz יש למישהו הערכה/מושג עד כמה אני יכול להאיץ את המהירות? על המעבד הגראפי יש מאוורר וגם המארז מאוורר דיי טוב, חום הכרטיס בד"כ עומד על 51 מעלות מה החום המקסימלי לפני שאני אומר ביי לכרטיס?
-
- 9 תגובות
- 2k צפיות
-
-
היי , יש לי AMD 64 3200 , כ.מסך 6600GT (של XFX) לוח אם abit kn8 ultra , בתוכנה של nvidia ניתן לבחור OC אוט' , שביצעתי בדיקה ב 3D MARK קיבלתי ציון 7817 והיה רשום: NVIDIA GeForce 6600 GT 299 MHz / 1002 MHz שבחרתי OC אוט' בכרטיס מסך (והמד גלילה עלה ) קיבלתי ציון נמוך יותר 7383 והיה רשום: NVIDIA GeForce 6600 GT 299 MHz / 1229 MHz 2 הבדיקות היו מלאות (כל המבחנים) , למה קיבלתי תוצאה פחות טובה ? ומה כדי לעשות בכדי לקבל שיפור משמעותי בביצועים ?
-
- 36 תגובות
- 2k צפיות
-
-
-
-
הייתי שמח לשמוע מה דעתכם על מאווררים של חברת PAPST בבקשה רק למי שיש ניסיון איתם
-
- 20 תגובות
- 2k צפיות
-
-
מאוורר הסטוק רועש והמעבד מתחמם לו בשקט לטמפרטורות של 65-70 מ"צ. מעבד a10-k7850 TDP 95W מארז: Antec NSK2480B לוח אם: Gigabyte GA-F2A88XM-HD3 מחפש קירור שקט ופשוט שיכנס במארז ולא יעשה חור בכיס, עדיפות לרכישה בחיפה אבל גם אינטרנט/חו"ל אפשרי. הבנתי שScyth Shuriken Rev.B אמור להתאים, יש המלצות נוספות? בתודה מראש... ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ אני רואה שיש שני דגמים של Noctua שיתאימו NH-C14 / NH-L12 האם המחיר הכפול שווה, האם יש בעייה בהתקנה עם מאוורר אחד? ה(א|ע)רות, המלצות, ביקורות, משהו...
-
- 1 תגובה
- 2k צפיות
-


