עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by Mr.Pepo,

    שלום יש לי לוח אם של GIGABYTE לפרטים נוספים אפשר לראות במפרט מחשב טמפ' ה NB שלי מגיעה ל55 מעלות במנוחה זה נורמאלי?? אני רואה אצל חברים שלי משהו כמו 38 ומטה ולי יש מעל ל50 הקירור שיש לי הוא היטסינק ומאוורר קטן אני חושב להחליף את הגריז הטרמי בארטיק סילבר 3 ולבדוק שוב את הטמפ האם המעשה הזה נכון?? או שלהשאיר את הNB כמו שהוא

    • 18 תגובות
    • 2.1k צפיות
  2. Started by ravid,

    איפה אפשר לקנות לד טוב לא מהאינטרנט ובטח שלא מחו"ל בבקשה חנויות לאלקטרוניקה זה טוב? ???

    • 18 תגובות
    • 2.1k צפיות
  3. Started by Ben-Dor,

    למכירה בארץ כרגע מצאתי בקושי בחו"ל אבל אין לי איך להזמין כי הם לא יביאו לי את זה לארץ אני לא מצליח להבין איך לעשות לי אחד המדריך פה קשה מאוד בשבילי חיפשתי הרבה מידע באינטרנט ועדיין זה קשה .

    • 17 תגובות
    • 2.1k צפיות
  4. Started by SlimShady_1,

    http://photos.walla.co.il/liozsosko הטאוור אשכרה מפחיד לא תיארתי לעצמי שהוא יהיה כזה כבד אבל שטויות כנסו ותהנו מהתמונות בינתיים יש לי עוד חבילה בדרך ככה עוד שבוע שבועיים יגיע ואז אני ישים הכל

    • 30 תגובות
    • 2.1k צפיות
  5. Started by YNT,

    שלום אני מתחיל במודינג קטן ומעוניין להחליף את הנורה האדומה במארז שמתחברת ללוח ומראה את מצנ הHD ב"לד" אפשר הדרכה צריך נגדים איזה לד ? מה מי מו .... תודה, יאיר

    • 21 תגובות
    • 2.1k צפיות
  6. Started by Bug2000,

    :

    • 17 תגובות
    • 2.1k צפיות
  7. Started by ricoh,

    יש לי לוח אם ASUS P3V 133 ואין לי אפשרות לראות את הטמפ' של המעבד בביוס רק את סביבת לוח האם גם בתוכנה שקיבלתי עם הלוח שוב טמפ' המעבד N/A איך בכל זאת אוכל לראות את הטמפ'?

    • 15 תגובות
    • 2.1k צפיות
  8. Started by EpoXi,

    שלום. אני רוצה להתחיל לבצע המהרה למעבד. זה המפרט שלי: לוח אם: GIGABYTE GA-MA785GMT-UD2H ראם: KINGSTON DDR3 1333MHZ 2GB X2 מעבד: AMD Athlon 2 X4 630 ספק: SEASONIC 500W כ.מסך: ATI HD4770 SAPPHIRE קירור: Arctic Cooling FREEZER 64 PRO במארז ישנם 2 מאווררים של 12CM אחד מכניס אוויר מקדימה ואחד מוציאה אוויר מאחורה (האחורי מחובר ללוח אם והקדמי לספק). קראתי את המדריך להמהרה של המעבד שיש בנעוץ והבנתי בכלליות את הנושא אבל את התהליך עצמו בפירוט לא כל כך. כשאני נכנס לביוס איזה אופציות צריך לכבות בדיוק ? האם אותן אופציות שמצוינות במדיך משנת 2006 עדיין זהות? מעבר לFSB ,מכפלה ומחלק, ראיתי שאנשים מדברים על דברים נוספים בזמן הOC כמו למשל תזמונים של הזכרונות שעל זה לא מוזכר במדריך או כל כמה…

    • 7 תגובות
    • 2.1k צפיות
  9. יש לי כרגע: Intel® Pentium 4 1.5 Ghz Inatel® garibaldi860GB 256mb RD RAM Samsung +128 RD RAM samsung out APELKER ATX for P4 7200 RPM ATA 100 40GB Seagate Riva TNT Ultra 32MB Creative live valu pci CTX F TRINITRON "SONY"0.25 DP 17" microsoft internet keyboard Microsoft Internrt Explorer Ver 3.0A +mouse skatZ Windows Xp pro Ver 2002 fUnc sUrface 1030 [orginal side] ונראה לי שהגיע הזמן לשידרוג... אז כפי שכתוב במפרט יש לי 256 ועוד128 מחוץ למחשב לא בשימוש אבל חדש מה נראה לכם שווה לשים עוד כסף לקנות עוד 128 ואז יהייה לי 512 [למה אר די רם עובד בזוגות] ועכשיו לכרטיס מסך [כסף לא בעייה]נראה לי רדאון 9800 128 הכי זול שיש וגם המחשב שלי חם אש[ממש אני יכול לבשל עליו סט…

    • 19 תגובות
    • 2.1k צפיות
  10. Started by Shay3601,

    Core i7 920 מה הטמפרטורה שאסור לחרוג ממנה? P6T DELUXE מה הטמפרטורה שאסור לחרוג ממנה? תודה! הטמפרטורה אצלי ללא מאמץ בתמונה למטה תיראו. ועוד עם קירור COOLER MASTER V10 צריך את עזרתכם. [attachment deleted by admin]

    • 35 תגובות
    • 2.1k צפיות
  11. Started by KF,

    שלום.. יש לי E8400 על 4050mhz הכל טוב ויפה.. אבל אחרי כיבוי ממושך כשאני מפעיל את המחשב הכל חוזר לקדמותו. מה הבעיה? המתח של המעבד 1.375,לזכרונות שמתי +0.1V 5-5-5-15 ולאחר כיבוי ממושך הOC חוזר לקדמותו. כנ"ל עם מתח למעבד 1.40V ביחד עם הנתונים הנ"ל ואותה הבעיה. בנוסף ניסיתי את האופציה של1.375 עם הוספת מתח לזכרונות 0.1V + MCH +FSB . מישהו יודע מה הבעיה? כביכול הכל יציב ואין לי בעיות של אי יציבות כשמחשב בעומס או משהו אחר.. תודה.

    • 34 תגובות
    • 2.1k צפיות
  12. Started by jioht games,

    לי אין מספיק ידע במחשבים כדי לדעת כול מיני דברים מי שיכול שיכתוב בתגובות מה כדי להחליף במחשב שהיה יותר זול או עם כדי לבנות ולעשות אוברקלוקינג בשביל המחשב שאני יבנה או עם כדי בכלל לעשות את זה אני מוכן להוסיף על המחשב עצמו 1000 שח ובשביל האוברקלוקינג עוד 2000 שח לי נראה שכדי כבר לקנות\לבנות מחשב יותר טוב מצורף המפרט של המחשב שלי תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 2.1k צפיות
  13. Started by OR007,

    אני מחפש רדיאטר קטן ככל האפשר, איפה הם נמצאים בד"כ ?, אמרו לי שבמערכות מזגן של רכב יש, אבל גם הם גדולים מידי. מישהו יכול לתת לי עוד מקומות לבדוק בהם ?

    • 11 תגובות
    • 2.1k צפיות
  14. Started by Boomer,

    יש לי AMD Athlon XP 1600 ותמיד הוא היה לי על 54 מעלות בערך... עכשיו הסתכלתי ושמתי לב שהוא ממש רותח!!! 64 מעלות המעבד והלוח אם על 51!!! זה מוזר, קצת חם בחד אצלי אבל בטח שלא צריך להיות הבדל של 10 מעלות מלפני כמה חודשים. גם המחשב פתוח רק כמה שעות עכשיו. יש לי את התוכנה Speedfan וכתוב שם: Warning - VIA8233 sensors are disabled. מה זה אומר? (אני יודע טוב אנגלית רק לא יודע מה הכוונה...)

    • 19 תגובות
    • 2.1k צפיות
  15. Started by The_Byter,

    כל היום קרור קרור קרור... מה יותר טוב, מה כדאי, מה הכי קר.... קבלו את bowman1964 מ http://www.xtremesystems.org הבן אדם עשה את זה ! הקרור (הקבוע) הכי יעיל על הכדור ! שלוש יחידות קרור (מעבד,גשר צפוני וכרטיס מסך) מקוררות ע"י גז. מתחת למינוס 40 במאמץ למעבד ולכרטיס מסך. 1700+ @ 2957MHz.

    • 23 תגובות
    • 2.1k צפיות
  16. שלום, מזה כמה חודשים שיש לי מארז FRACTAL DESIGN DEFINE R3 לא שיניתי את מערך המאוררים שלו מאז שהוא יצא מהקופסא - יש לו מאורר אחד מקדימה ואחד מאחורה (שניהם 120מ"מ) אני רוצה להוסיף לו מאורר אחד או שניים בשביל לשפר את הקירור של החלקים בזמן מאמץ יש לי במארז מעבד i7 2600K ללא OC ועליו קירור Mugen 2 rev. B וכרטיס מסך SAPPHIRE 6950 אני אשמח לקבל המלצות לגבי שדרוג הקירור, דגמים של מאוררים מומלצים ואיפה הייתם מוסיפים אותם במארז. יש לי עכשיו הרבה מקומות פנויים למאוררים במארז אבל אני לא רוצה לשים יותר מידי מאוררים (1 או 2 מקסימום) בגלל היבט של רעש. תודה

    • 14 תגובות
    • 2.1k צפיות
  17. Started by ^DaRk-MiNd^,

    ובכן אין לי שום ניסיון עם אוברקלוקינג אבל אני רוצה לנסות על הסלרון כדי שיוכל לשרוד עוד קצת כמחשב צד הלוח אם מבוסס via apolo pro ובביוס ראיתי שהוא כרגע 66X5.5 כשאפשר להעלות את שניהם האם פשוט להעלות אותם ? באיזה קצב ? את ה66 או את השני ? האם אני אצטרך קירור ואם כן איזה ?

    • 18 תגובות
    • 2.1k צפיות
  18. Started by MoSQuiTo,

    ביום ראשון שעבר הזמנתי לדים מהאתר www.LSDiodes.com ביום שני בבוקר ההזמנה יצאה מארה"ב וכבר היום היא הגיעה.... אני ממש מרוצה מהצורה בה נשלחה החבילה- במהירות ובמקצועיות!! המחירים בארץ לא מתקרבים למחירים שמציע האתר.... וגם ההזמנה עלתה רק 2$ שזה אפילו יותר נמוך ממשלוח בארץ... הזמנתי 30 לדים וקיבלתי במתנה 4 לדים (בונוס כמות הקניה) כלומר קיבלתי בסך הכל 34 לדים ושילמתי בסך הכל 21$ כולל משלוח!!! לדעתי ממש משתלם! (מה שרשוב בכתב יד בהזמנה זה מה שקיבלתי בונוס...) זוהי המעטפה כולה איך שקיבלתי אותה:

    • 43 תגובות
    • 2.1k צפיות
  19. Started by EcSm,

    http://tms.co.il/product/5259 הם כרגע נמצאים על 825MHz. יש מצב ליותר? כמה בערך? משהו שאני צריך לדעת?

    • 31 תגובות
    • 2.1k צפיות
  20. מה אני אגיד.... מעבד חזק,הסטמפינג הנ"ל סוגר 3 גיגה בקירור אוויר ובגז מגיע עד 3.3 בערך,מדובר בהשקעה פנטסטית בהתחשב במחיר שלו. לרוץ ולקנות אם אתם נופלים על סטמפינג טוב,שיפור אדיר מהווינצ'סטר שהיה לי. AMD RULES סופר פי 32M - יציב כמו סלע... [attachment deleted by admin]

    • 35 תגובות
    • 2.1k צפיות
  21. קניתי מעבד חדש והוא התלכלך לי טיפה מהמשכה הטרמית בחלקו התחתון,זה בעיה?

    • 23 תגובות
    • 2.1k צפיות
  22. Started by lgmtk,

    שלום, לאחרונה התחלתי לנסות להמהיר את הQ6600 שברשותי (מפרט מלא בצד). העברתי את הFSB ל400 מ-266, ונעלתי את הPCI E על 100 ואת הDRAM על 800 (ה1066 עשה בעיות). עכשיו, כמו שניתן לראות בתמונה, הFSB שלי הוא1600, מה שאמור להיות בלתי אפשרי מבחינת הלוח אם שלי בכלל, כי הוא אמור להיות במקסימום 1066. יש לציין שהRATIO שלי הוא 1:1 והטמפ' בסדר גמור. השאלה שלי היא האם זה נורמלי שהFSB כ"כ גבוה? [attachment deleted by admin]

    • 20 תגובות
    • 2.1k צפיות
  23. Started by shanibh,

    טוב, עשיתי קצת עריכה המפרט: מעבד: Q6700 לוח אם: Gigabyte GA-P35C-DS3R כרטיס מסך: 8800GTS 320MB BFG, או OC או OC2 עוד לא הוחלט זכרונות: DOMINATOR CORSAIR 2x1024 CL4 HD: ברקודה 7200.10 חצי טרה צורב DVD , לא הוחלט עדיין איזה מארז: כנראה ה-P150, חלט מהבחירה תלוי בתשובות של הת'רד הזה 1. הטוניק יצליח להכנס למארז הזה? אם לא, מה כן בשביל ה-CPU? 2. מה המאווררים הכי מומלצים עבור הפרונט , אני מבין שצריך שניים של 90 מ"מ, המליצו לי בחנות על SCYTH? איך הם? עדיף אחרים? תודה

    • 31 תגובות
    • 2.1k צפיות
  24. שלום תכנון מערכת קירור המיים שלי מתקדם, והגעתי לשלב שבו אני צריך לבחור משאבה ובלוק קירור לכרטיס מסך (בסוף וויתרתי על הבלוק למעבד בגלל שהטמפ' שלו מעולה ובגלל שהלוח מגביל באובר). אני מקווה למצוא בלוק שיעלה פחות מ200 ש"ח, אולי אפילו 150. קיים? כמו כן, רציתי לשאול מהי כמות הליטרים בשעה המינימלית שתתאים למערכת קירור? האופציות כולן של אטמן: 600 ליטר - 30 ש"ח. 800 ליטר - 50 ש"ח. 1200 ליטר - 80 ש"ח. 2000 ליטר - 115 ש"ח. השאיפה היא להגיעה לעלות מינימלית בביצועים שעולים על ביצועיו של קירור אוויר. תודה, Zzzz

    • 32 תגובות
    • 2.1k צפיות
  25. Started by Fenomeno,

    או קיי.. ככה, 1.6A- אין לי כרגע את הBATCH\תאריך אריזה. Abit IT7- אבדוק בימים הקרובים ע"י איזו חברה הוא יוצר (אביט משתמשת בשתי חבורת לייצור הלוחות שלה), REV1. Corsair XMS3200C2 מעבד במתח סטוק: FSB של עד 153 (למעשה 153.5), מה שנותן 2456 מה"צ. 1.58V: FSB של עד 161 1.6V- 162 1.625-3V- 164. אמממ..הערונת- המהירויות שצויינות כאן\מתחים מתייחסים עלבוד הביציבות מלאה..לא לפוסט, אני יכול לעושת פוסט ב170 על 1.6V... קצת תמונות: CpuZ- WCpuid Sandra- mem badwidth bufferd Sandra- mem bandwith unbufferd Winbond H\W doctor 3dm score: http://service.madonion.com/compare?2k1=4941323

    • 31 תגובות
    • 2.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים