המשחק שככל הנראה תורגם להכי הרבה מערכות ממוחשבות בהיסטוריה כובש עוד חזית
יכול להיות שיש לו תחרות צמודה מצד טטריס ופונג, אבל אי אפשר להכחיש את העובדה ש-Doom, משחק הפעולה הקלאסי משנת 1993, הוא אחד מאלה שזכו להכי הרבה 'עיבודים' טכנולוגיים מאז ומעולם. מכשירים סלולריים, שעונים חכמים, מחשבונים גראפיים, מצלמות דיגיטליות ואפילו מדפסות – כמעט כל מוצר בשוק שהכיל מסך ברזולוציה של יותר מכמה פיקסלים בודדים ודרך לגשת אליו זכה להריץ את הכותר של id Software, כמעין הוכחת יכולת חביבה ומדליקה.
עכשיו, אחרי שמומחי הפירוקים ברשת חשפו כי החומרה המפעילה את פס ה-Touch Bar הייחודי שבניידי ה-MacBook Pro החדשים של אפל זהה כמעט לגמרי לחומרה שנמצאת בשעוניה החכמים של החברה – מודר שעונה לשם אדם בל עשה את המתבקש והצליח להפעיל את Doom במלואו על בסיס אותו מסך OLED שמובנה במקלדת.
ההצלחה הטכנית ראויה לציון, אך היישום עצמו הוא כנראה אחד מהכי חסרי תועלת עד היום – בשל העובדה שה-Touch Bar הוא אמצעי תצוגה מלבני במיוחד של 2,170×60 פיקסלים, עם יחס גובה-רוחב של יותר מ-36:1, התוצאה מרוחה ובלתי שחיקה לגמרי. במקרה הזה, כנראה שטטריס (אשר נע אופקית) היה יכול להוות המחשה טובה יותר לפוטנציאל.
אותו מודר הציג יישום נוסף ובו רק הממשק של המשחק Doom מופיע על גבי ה-Touch Bar בעוד שהמסך הראשי של הנייד מציג את האקשן עצמו, אך כנראה שגם יישום זה לא ממש יעיל, וידרוש מהמשתמש להוריד מבטו אל איזור המקלדת בכל פעם שירצה לבדוק את מצב התחמושת שלו.
במילים אחרות, נראה שניתן לקבוע רשמית – ה-Touch Bar ניתן לתכנות עצמי ולמודינג בתור מכונה נפרדת, אך מוטב שתשקיעו את זמנכם ומאמציכם במוצרים קצת יותר פרקטיים.