Microlab SOLO 8 ו-9 הגיעו לשוק - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Microlab SOLO 8 ו-9 הגיעו לשוק


RayZ

Recommended Posts

אני חושב שהידיעה הזו לא תעניין רק אותי אלא את כל חובבי הסאונד :)

אז קצת רקע למי שלא מעודכן- סדרות הרמקולים למחשב של מיקרולאב נכנסו בשנים האחרונות לשוק ובלטו בביצועי פחות אופייניים לרמקולי מחשב טיפוסיים ויותר למערכות רציניות בשל שיותר ראוי להקרא אודיופילי. כמה מהרמקולים הללו גם קרעו את הביקורות פה באתר.

הדוגמה הכי בולטת היא סדרת הסולו, סדרת רמקולי סטריאו טהורים שבראשן עד היום היו הסולו 7 ו-6 שקיבלו פה ביקורת חמה באתר, ואם אפשר דעה אישית- הסולו 7, בהתייחס לעד ידיעה זו, הם הרמקולים עם הסטריאו הכי איכותי שאפשר למצוא למחשב, ומניסיון אישי הם נשמעים כמו מערכות מדפיים רציניות עם מגבר כשמחברים אותם לכרטיס קול נורמלי.

וזה למה הידיעה שמיקרולאב החליטה להרחיב את הקטגוריה היא מעניינת, כי כבעל סולו 7 הייתי בטוח שהגבולות כבר נחצו, אבל מסתבר שלא.

להלן הסולו 9 ו-8 בהתאמה:

http://www.microlab-global.com/product/stereo-speaker-solo9c.html

http://www.microlab-global.com/product/stereo-speaker-solo8c.html

כמו שזה נראה, הסולו 9 פחות או יותר עשויים בצורה זהה לסולו 7 אבל אני נגד להסתכל על הקנקן בלבד. מה שגם הם כוללים סוף סוף שליטת ווליום, באס וטרבל על היחידה עצמם ומבטלת את התלות בשלט (העקב אכילס של 7 שבאו עם שלט גרוע). אפרופו שלט, הם גם כוללים שלט חדש, בתקווה לאחד אמין יותר. מבחינת השאר, הנתונים פחות זהים: עוצמה מוצהרת של 140RMS (בהשוואה ל-110 בסולו 7), חיבור אופטי וחיבור . אני מניח שישנם גם שינויים בביצועי הסאונד עצמו.

אצל הסולו 8 העניינים טיפה יותר שונים מהסולו 6 מבחינת המבנה והם כוללים בדומה לסולו 7 ו-9 עוד אלמנט נוסף למידריינג', אם כי קטן יותר מה שנותן לרמקולים עצמם מימדיים פחות גדולים. עוצמת שמע מוצהרת של 110RMS בדומה לסולו 7, ובהשוואה ל-100RMS בסולו 6. גם הם כוללים יחידת שליטה על הרמקול הימני, שלט חדש ואותן היציאות הדיגיטליות.

אין כרגע שמץ בנוגע למחירים כמובן, אבל אני מניח שיהיה ניתן לראות אותם בארץ בחודשים הקרובים ואז העניינים יתבהרו.

בגלל שאני עובד עם 2 מערכות בבית, והמערכת השניה זקוקה לזוג סטריאו איכותי כמו הסולו 7 שיש לי כרגע, סביר מאוד להניח שבקרוב אניח את ידי על הסולו 9 כרמקולים למערכת הראשית - לכן ברגע שאעשה זאת אני מבטיח ביקורת מקיפה מאוד והשוואתית בפורום ביקורות :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

הכל תלוי באקוסטיקה ובמרחק... לפני שעברתי דירה הסולו 7 שלי היו בחדר קטן במרחק של בקושי מטר אחד מהשני ונשמעו מאוד עמומים ללא העלאה של הטרבל ל-3. עכשיו כשהם בשטח פתוח במרחק של 2 מטר אחד מהשני אני מרגיש שהם מאוזנים מספיק מבלי להעלות את הטרבל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא להאמין איזה חוצפן האנטולי הזה :alcoholic1:

האמת שהיא שכפי שכתבתי בביקורת, ה-Solo6/7 הם בהחלט מרשימים למחירם. בהחלט לא הייתי מתנגד לבדוק גם את ה-8/9 ולתת את דעתי אם היא מעניינת מישהו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...