שירות "קונים בשבילך באמזון" מ BUY2USA - נעל שונה ממה שהזמנתי - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שירות "קונים בשבילך באמזון" מ BUY2USA - נעל שונה ממה שהזמנתי


-LosNir-

Recommended Posts

היי,

הזמנתי באמצעות השירות של BUY2USA "קונים בשבילך באמזון" 3 זוגות נעליים מכמה דגמים שונים.

הבוקר הגיע הזוג הראשון, והוא שונה בצורה מהותית ממה שהזמנתי.

הזמנתי את הנעל Caterpillar Movement Oxford בצבע Chocolate ובמידה US 11.5 M, אך קיבלתי נעל בצבע שחור במידה 10!

הצבע נורא חשוב לי מכיוון "שננעלתי" עליו וזו הסיבה שהזמנתי את הנעל באמזון (לא היה את הצבע במקומות אחרים), והמידה עוד יותר, מכיוון שמידה 10 נורא לוחצת עלי.

הנציגה בשירות הלקוחות אמרה שכל מה שניתן לעשות זה לשלוח את הנעליים חזרה לארה"ב על חשבוני, וכמובן שלא אקבל גם החזר על עלות השילוח של הנעליים לארץ. כל זה היה מקובל מבחינתי אם הייתי קונה מהם רק שירות שילוח, אך השתמשתי בשירות "קונים בשבילך", ובעצם כל העסקה התבצעה דרכם - שילמתי ישירות ל BUY2USA את הסכום הסופי, וטכנית הם אלו שסיפקו לי את הנעליים.

האם ניתן לעשות משהו בנידון? לדרוש החלפה על חשבונם?

אמנם זאת לא טעות שלהם, אבל בתור עסק שמכר לי מוצר, מן הראוי שיבדקו מה הגיע מהספק שלהם.

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זוהי באמת אפשרות.. אמנם אני לא בטוח אם זה תקף על ביגוד.

http://www.consumers.org.il/category/remote-purchase

רכשתי מקרר באתר , אולם ספקו לי מקרר שונה (בצבע ובגודל). אתר האינטרנט מסכים לבטל את העסקה אולם דורש תשלום דמי ביטול של 5% ובנוסף תשלום בגין הוצאות הובלה לצורך אספקת המוצר והחזרתו לספק. האם הדרישה חוקית?

במקרה בו הצרכן מבקש לבטל את העסקה מפני שהמוצר פגום או מפני שהמוצר שסופק שונה מזה שהוזמן (אי התאמה), המוכר לא יכול לדרוש תשלום בגין ביטול העסקה, הובלה, או החזרת המוצר. כל מה שעל הצרכן לעשות הוא לשלוח הודעת ביטול ולציין כי המוצר פגום או שונה מזה שהוזמן, לפי המקרה.

במקרה בו הביטול נעשה שלא בעקבות פגם או אי התאמה, על הצרכן לשלם דמי ביטול בשיעור 5% מסכום העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם. המוכר לא יוכל לדרוש את עלות ההובלה לאספקת המוצר לצרכן (בהנחה שמחיר ההובלה כלול במחיר העסקה), אולם הצרכן צריך לדאוג להחזרת המוצר למוכר, ובתוך כך לשאת בהוצאות המשלוח.

מישהו מוכן לעזור בלנסח מכתב? :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הכל תקף, כי לא קיבלת את מה שהזמנת.

שלח להם מכתב רשום שאתה מבטל עסקה עקב אי הספקת הסחורה שהוזמנה וסירובם לתקן את את המעוות, ודרוש את כספך בחזרה. (חובה בכתב על פי חוק)

אם הם יסרבו לאחר מכן - בית המשפט לתביעות קטנות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אמנם זאת לא טעות שלהם

ברור שזאת טעות שלהם, על מה אתה מדבר?

אתה ביצעת דרכם עיסקה עם שירות של רכישת מוצר. סיפקת להם את הלינק הנכון וכל הפרטים הנכונים (אני יוצא מנקודת הנחה שזה כתוב איפשהו וניתן להוכחה) - אבל קיבלת מוצר אחר.

מי אשם בטעות - הם או - אותך זה לא צריך לעניין וחבל שבכלל נכנסת לפינה הזאת.

תפנה אליהם שוב ותגיד להם שהזמנת מוצר X וקיבלת מוצר Y, ושיתקנו את הטעות על חשבונם המלא (!) או שיחזירו לך את כל הכסף. זה הכל, חד וחלק.

כמו כן אני מציע לך לפנות אליהם לא באופן פרטי (אימייל) אלא דרך עמוד הפייסבוק שלהם. זה יגרום לתגובה הרבה יותר שירותית לדעתי.

אבל זה כמובן בתנאי שאתה לא יוצא גם שם סמרטוט ו"מודה" ש"הם לא אשמים", כי ברור שזאת אחריותם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז את התלונות שלך תפנה ל-buy2usa ותפתח dispute במקרה הצורך.

אני לא רוצה לפתוח Dispute ב כי הפתרון שלהם הוא על הפנים. המדיניות שלהם זה לשלוח את המוצר חזרה אליהם על חשבוני, ולא לקבל זייכוי על המשלוח הראשוני אלי - בקיצור, בדיוק מה שאמרו לי בשירות לקוחות.

Milford,

אני יוצא מנקודת הנחה שמדובר בטעות של (יש לי פרינט סקרין שהם ששלחו מההזמנה שהם בצעו - כל הפרטים נכונים), אך כמו שאמרתי זה לא צריך לעניין אותי מי הספק שלהם ואיפה נפלה הטעות - הם אמורים לספק לי מוצר זהה למה שהזמנתי, וזה לא קרה.

אז אני מבין שיש לי קייס מוצק. אחלה.

כתבתי גם על בעמוד שלהם בפייסבוק היום בבוקר, והתגובה שקיבלתי:

BUY2 תודה ניר, אנחנו בוחנים את הפרטים של הפנייה שלך, ונשיב בהקדם האפשרי
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא רוצה לפתוח Dispute ב כי הפתרון שלהם הוא על הפנים. המדיניות שלהם זה לשלוח את המוצר חזרה אליהם על חשבוני, ולא לקבל זייכוי על המשלוח הראשוני אלי - בקיצור, בדיוק מה שאמרו לי בשירות לקוחות.

נו.. הטעות שלך שאתה חושב שאתה צריך לשלוח את זה לחו"ל. אבל לא קנית את זה בחו"ל, אלא בארץ. ולשם אתה צריך לשלוח.

או שאתה מתכוון - לשלוח אל paypal? מעולם לא קניתי דרך , אך זה לא נשמע לי הגיוני.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

PayPal יבקשו ממני לשלוח חזרה את הנעליים לכתובת שממנה הן הגיעו, כלומר מרכז המיון של BUY2USA בניו גרז'י ארה"ב, ועל חשבוני כמובן. אין טעם לפנות בכלל לפייפל, סתם בירוקרטיה מיותרת ופתרון הרבה פחות הולם (אני מפסיד את מחיר המשלוח פעמיים), במיוחד כשהעסקה התבצעה בארץ ואני מוגן ע"פ חוק הגנת הצרכן שגם נותנים פתרון הולם הרבה יותר (החזר כספי *מלא*, כולל שילוח המוצר חזרה על חשבון העסק) ופשוט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...