benor פורסם 2011 במאי 11 Share פורסם 2011 במאי 11 למי שנוסע ברכבות, וזה רלוונטי אליו.ההודעה באתר הרכבת:http://www.rail.co.il/he/Pages/homepage.aspxhttp://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4067474,00.htmlhttp://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4067449,00.html קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
guycnaan פורסם 2011 במאי 12 Share פורסם 2011 במאי 12 אני תופס את ראשי ולא מאמין לחוצפה של כמה אנשים במנגנונים הללו. זכותם לבצע שביתה, אבל כך להחליט עליה באמצע הלילה בלי הודעה מוקדמת? לפעמים צר לי שאין זו מדינה דיקטטורית והיו יכולים לנער כמה רעות חולות כמו רכבת ישראל ורשות הנמלים על עשרות מחדליהם והמשכורות והתנאים המנופחים שלהם. הפרטה עכשיו! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
davidreznic פורסם 2011 במאי 12 Share פורסם 2011 במאי 12 אם מישהו צריך לשבות פה אלה נוסעי הרכבת, ולא העובדים קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
XTZ-Mike פורסם 2011 במאי 12 Share פורסם 2011 במאי 12 לא מבין למה כולם מתעקשים לכתוב עם שגיאות כתיב- זה רקבת ישראל ולא רכבת ישראל....צריך להכריז על ארגון של עובדי הרקבת כארגון פשע ולעצור את כולם... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
atomic rooster פורסם 2011 במאי 12 Share פורסם 2011 במאי 12 הפרטה, ויפה שעה אחת קודם. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
menihen16 פורסם 2011 במאי 12 Share פורסם 2011 במאי 12 הפרטה תעזור לכולנו !!!!הסינים האלה (נדמה לי שסינים הם אלה שהולכים לרכוש את רכבת ישראל), יעשו לנו רק טוב, יביאו את הטכנולוגיה שלהם. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
YogiBear פורסם 2011 במאי 12 Share פורסם 2011 במאי 12 כאחד שמשתמש ברכבת באופן כמעט יומיומי אני חייב לציין שזה פשוט ביזיון מה שהולך במדינה הזו.... אירגונים שובתים על ימין ועל שמאל, ולמה? בגלל עימותים וויכוחים פנימיים שלהם. ובסוף... כמו תמיד- אנחנו אוכלים אותה! נמאס מהשחיתות שרובצת את המדינה ברחביי אירגונים שונים, "רקבת ישראל", חברת חשמל, רשות הנמלים ולא חסרים עוד ארגונים חזקם ובולטים. רוצים הפרטה עכשיו! (לפעמים עצוב לראות בארצנו את המונופוליות של חברות מסוימות שמשליטות "טרור" בתחומם. :-\ ) הערה: הגיעו "לפשרה", או איזשהו הסכם בעקבותיו הרכבות חזרו לפעול משעה 14:00 אאל"ט. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
TicTacToe פורסם 2011 במאי 12 Share פורסם 2011 במאי 12 זה מה שקורה כשהם החברה היחידה שמספקת שירות לכל המדינה.הם מרשים לעצמם משום שאין כלל תחרות או סטנדרטים - "אנחנו היחידים שמספקים להם את שירותי הרכבת הם תלויים בנו ואין להם ברירה מלבד להענות לדרישותינו".הפרטה מיד ופיתורין של כל אותם יפי נפש.לא רק שהמערכת הזאת מרשה לעצמה יותר מדי אנחנו נחשפים גם לניהול קלוקל ותאונות שקורות לעיתים תכופות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
lev-27 פורסם 2011 במאי 12 Share פורסם 2011 במאי 12 מה תעזור לך הפרטה? איך תעשה תחרות? יש בקושי 3 מסילות. נגיד איזה טייקון יקנה את הרכבת אתה חושב שפתאום תקבל שירות ברמה של יפן? בחלום. תקבל רכבת בינונית עם עובדים בשכר מינימום. הפרטה זה לא תמיד הפיתרון הטוב ביותר. בבריטניה הפריטו את הרכבת ורק רע יצא מזה. אתם שוכחים שהרכבת הוזנחה במשך עשרות שנים ורק בשנים האחרונות נתנו להם תקציב. בזמן הזה בנו תחנות חדשות, הניחו מסילות חדשות, הזמינו רכש חדש. שינויים לוקחים זמן. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
shemiraz פורסם 2011 במאי 12 Share פורסם 2011 במאי 12 אוכלי חינם מושחתים הרכבת לא מגיעה אף פעם בזמן,תאונות בלי סוף ,מינויי קרובים... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
vic07 פורסם 2011 במאי 12 Share פורסם 2011 במאי 12 אני רוצה לדעת רק שלושה דברים לגבי ראש הוועד שנעצרה אתמול:1. מה תפקידה ברכבת מלבד היותה ראש וועד העובדים?2. איזה שכר היא מקבלת תמורת תפקיד זה?3. כמה קרובי משפחה שלה מועסקים שם? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
guycnaan פורסם 2011 במאי 13 Share פורסם 2011 במאי 13 מה תעזור לך הפרטה? איך תעשה תחרות? יש בקושי 3 מסילות. נגיד איזה טייקון יקנה את הרכבת אתה חושב שפתאום תקבל שירות ברמה של יפן? בחלום. תקבל רכבת בינונית עם עובדים בשכר מינימום. הפרטה זה לא תמיד הפיתרון הטוב ביותר. בבריטניה הפריטו את הרכבת ורק רע יצא מזה. אתם שוכחים שהרכבת הוזנחה במשך עשרות שנים ורק בשנים האחרונות נתנו להם תקציב. בזמן הזה בנו תחנות חדשות, הניחו מסילות חדשות, הזמינו רכש חדש. שינויים לוקחים זמן.אין ספר שהבעיה המרכזית היא בהיעדר תקציבים מהמדינה. אבל לא הגיוני שנהג קטר מחורבן יקבל 30 אלף לחודש וכמוהו מאות יועצי שקר ודרגי ביניים שלא מקדמים את הגוף הזה לשום מקום. הרכבת מלאה בליקויים תחבורתיים שהם תוצר של הזנחה פושעת של עצמה בתור אירגון. היא משקרת כל הזמן בדוחו"ת על דיוק בזמנים ומקבלת על זה מליונים מהממשלה, ודואגת לשירות תת רמה במחירים לא שווי נפש. אז הם עושים המון כסף ולא משקיעים חזרה.המצב הוא לגמרי WIN-WIN, אי אפשר לרדת יותר נמוך מתאונות קטלניות, שחיתות מסואבת וועד עובדים שיכול לתפוס תמדינה בביצים. מקומם של כל אלה במדינת עולם שלישי. ולכן הפרטה,כי לפחות לא ישלמו את כספי המיסים שלנו לפקידים כלומניקים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
menihen16 פורסם 2011 במאי 13 Share פורסם 2011 במאי 13 קודם כל נהג קטר, זה לא "נהג קטר מחורבן", תדבר יפה !וממתי הם מקבלים 30K שקל בחודש ?!?!?!?!?!?!?מנסיון, נהגי קטר לא מקבלים מעל 15K שקל (לא שזה קצת), אבל זה לא 30K.אחי עובד ברכבת ישראל, ואני תמיד מתעניין בכל מה שקורה שם. אחד הנהגים (שאני מכיר) שם משתכר בכ13 אלף שקלים בחודש. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ALÞHA פורסם 2011 במאי 13 Share פורסם 2011 במאי 13 בקצב הזה טייסי אל-על יתחילו לקנא... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
menihen16 פורסם 2011 במאי 13 Share פורסם 2011 במאי 13 יש לך שמץ לגבי השכר שלהם ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.