עבור לתוכן

Eidos מפתחת משחק המשך לסידרת המופת DEUS EX

Featured Replies

פורסם

סוף סוף יש הכרזה רשמית כולל עדכון על מצב הפיתוח :D

http://www.gamasutra.com/php-bin/news_index.php?story=16365

http://www.gamespot.com/news/6183347.html?tag=latestnews;title;1

טיזר ראשון:

http://www.eidosmontreal.com/en/games.html

הסברים על מה רואים בפריימים המהירים בסרטון:

http://en.wikipedia.org/wiki/Deus_Ex_3

:jump: :jump:

  • תגובות 34
  • צפיות 3.3k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

:D

me is liking diz niooz :xyxthumbs:

פורסם

מה זה המשחק הזה? על מה זה מסופר? מה סגנון המשחק (FPS?)

פורסם

זה קצת מסובך.

אבל אני אסכם את זה קצת - זה אחד המשחקים הטובים ביותר שנוצרו 8) [בייחוד הראשון :P ]

זהו FPS [או מגוף שלישי, לא זוכר] אשר משלב אלמנטים של משחק תפקידים.

אתה יכול לפתח את הדמות שלך בכל צורה שאתה רוצה, האקר, לוחם והמון תכונות מיוחדות אחרות.

פורסם

יי! אידוס מונטריאול מפתחת את זה! ביתם של משחקים מצוינים כמו ...אה.. או מפתחים מצוינים כמו...

אה שיט, הם סטודיו חדש שלא עשה כלום עד עכשיו...

איך זה עובד עליכם בכל פעם? מישהו חופר זכויות לשם של משחק טוב, נותן אותו למפתחת חסרת שם וחסרת ניסיון וכולכם קופצים כאילו המשיח הגיע

בגלל שטויות כאלה המשכונים הם כל כך פופלאריים... אף אחד בחיים לא ישקיע בIP ורעיונות חדשם כאפשר למכור דאוס אקס 23234

פורסם
  • מחבר

זה לא FPS, זה RPG שמשתמש במנוע של unreal.

DX נחשב בעיני רבים לאחד המשחקים הכי טובים אי פעם. (משתווה בעיני רק לcivilization)

http://www.gamespot.com/pc/rpg/deusex/review.html?om_act=convert&om_clk=gssummary&tag=summary;review

זהו FPS [או מגוף שלישי, לא זוכר] אשר משלב אלמנטים של משחק תפקידים.

אתה יכול לפתח את הדמות שלך בכל צורה שאתה רוצה, האקר, לוחם והמון תכונות מיוחדות אחרות.

זה הרבה יותר מאשר לפתח את הדמות. אתה יכול לשחק את המשחק בסגנון שונה לחלוטין בכל אחד מהכיוונים האלה של הפיתוח.

דברים שאתה רואה היום במשחקים כמו חופש תנועה בעולם, איטרקציה עם חפצים, אפשרות לפתור מצבים בדרכים שונות וההשפעה של הפתרון על המשך העלילה כולם מבוססים על DX שעשה זאת לראשונה, ובצורה יוצאת מן הכלל.

המשחק השני בסדרה הוא נפילה. מיקרופוסט שילמו המון כסף למפתחים ע"מ שהמשחק יצא במקביל גם לXBOX ובגלל שהBOX הראשון חלש יחסית למחשבים (אפילו של אותה תקופה) המשחק יצא ממש מוגבל.

גרפיקה נחותה בגלל מגבלת האיחסון של הXBOX - מסכי טעינה בכל רגע (מגבלת הזיכרון של הBOX) וממשק שליטה גרוע שמתאים רק לBOX ולא לPC.

יש להם הרבה מה לתקן במשחק השלישי.

נדב - זה לא אומר כלום.

The Witcher זה משחק של סטודיו פולני עלום שם והוא אחד מהמשחקים הכי טובים של השנים האחרונות.

פורסם

הבעיה היא שהמפתחים איבדו את הנשמה בשני. זה לא קשור לבוקס או למגבלה שהייתה לו, למעשה הוא רץ לבוקס חלק יותר מאשר על רוב המחשבים של אותה תקופה.

דה ויצ'ר, אם אתה לא יודע, פותח במשך 5 שנים ויותר על ידי חברה שקיימת מ94 (והו, בדיקה קצרה בויקי העלתה שהיא אפילו מאד ידועה בפולין, ועבדה על תירגומים לפולנית של בלדורס גייט וטורמנט, מהRPG הטובים ביותר של כל הזמנים, בדגש על טורמנט שהוא משחק שכמעט טקסט בייסד). חברה לא חייבת להיות בעלת שם כדי להוציא משחק טוב, אבל היא כן צריכה ניסיון והיא כן לעמוד מאחורי המשחק שלה ולדאוג שהוא ייצא כמו שצריך.

לחפור IP בעל שם ולזרוק אותו על חברה חדשה לחלוטין (ואני בספק שאידוס יתנו להם את כל הזמן שבעולם בשביל להבטיח שהמשחק יצא כמו שצריך) זה פשוט ניסיון לסחוט כסף ממותג

פורסם
  • מחבר

תרגום לא שווה לבנית משחק.

וברור שלקחו להם 5 שנים - זה המשחק הראשון שלהם.

(ומה הקשר כמה זמן הוא היה בפיתוח??)

צוות הפיתוח של SC2 מונה כ40 איש.

ולעומת זאת DX3

"Were pretty much on track on our business plan if not ahead," D'Astous said. "Right now we're almost 80 people. Our business plan is over three years we have three phases of expansion. The ultimate goal is, by 2009 we should be 350 people."

http://www.gamasutra.com/php-bin/news_index.php?story=16365

פורסם

מישהו הודיע למור שובל ? 8)

פורסם

שיחקת בטורמנט? לתרגם אותו בצורה טובה קרוב כמעט ללבנות אותו מאפס. זה נותן המון ניסיון בפיתוח RPG. בנוסף הם קנו את המנוע של דה ויצ'ר מביו וור, נכון לא ערובה להצלחה, אבל ערכת הכלים של ביו וור היא אחת החזקות והטובות שיש לRPG, ביחד עם המחויבות שלהם וזמן הפיתוח הארוך (שגם הוא לא ערובה להצלחה, אבל בהחלט משפר את הסיכויים שהפוליש של המשחק יהיה ברמה טובה) יצא להם משחק ממש טוב.

איך שלא תסובב את זה הם לא באו משום מקום אל הפסגה. מדובר על אנשים עם ניסיון בפיתוח משחקים, עם ניסיון בעבודה על RPG וכתיבה.

אידוס מונטריאול היא חברה שהוקמה השנה, שכרגע היא לא יותר מאסופת אנשים. אם יתנו להם מספיק זמן ותמיכה וקיים הניצוץ של מה שדרוש, יכול לצאת משחק טוב. אבל זו לא הפעם הראשונה ולא השניה שמפיצה חופרת איזה IP מוצלח מעברה ומנסה לסחוט ממנו כסף ואני חושד שאן בדיוק המקרה.

נ.ב. מה קשור מספר האנשים..? ואלב היא רק 150 למשל. חברות הפיתוח המוצלחות באמת הם בדר"כ יחסית מעט אנשים

פורסם
  • מחבר

מספר אנשים - כי אמרת שלא יתנו להם זמן (ז"א משאבים) להשקיע בזה כמו שצריך.

ודווקא המנוע שThe Witcher משתמש בו הוא נפילה. לא סתם רק שני משחקים עובדים איתו :-X

פורסם

להיפך, הרבה אנשים מאפשרים להשלים משחק (לא לעשות אותו טוב) בזמן קצר וכך להריווח מהייפ וקישור לסרטים לדוגמא יותר מהר (עם הרבה אנשים אפשר לסיים משחק מבוסס סרט בדיוק בזמן ליצאת הסרט)

ערכת הכלים של נוורוינטר היא אחת הפופלאריות בתחום המודים, לא סתם יש מיליארדי מודים לNWN

בא נסכם את זה ככה, נכון שלא תופתע בכלל בכלל אם המשחק יצא גרוע? אני יודע, כולנו אהבנו את DX וכולנו רוצים להאמין באגדת הפיות שאידוס מנסה למכור. המציאות הכואבת היא שכשהאנשים המקוריים כבר לא מעורבים נדיר שמשחק המשך יוצא מספיק טוב בשביל לשאת את השם

פורסם

ואין מה לעשות בינתיים אלא רק להמתין בסבלנות ולהביא עדכונים מפעם לפעם אולי בכל זאת לא תהיה נפילה ידועה מראש.

מענין לדעת למה לוקח כ"כ הרבה זמן לפתח משחק המשך למשחקים מדהימים ,גם אם לא ע"י המפתחים המקוריים.

פורסם

בניגוד למשחקים שהם לא המשכים, שאותם מפתחים בשבועיים?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים