חנויות מחשבים שכדאי להתרחק מהן. (נא לציין גם למה! לא סתם להשמיץ*) - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חנויות מחשבים שכדאי להתרחק מהן. (נא לציין גם למה! לא סתם להשמיץ*)


mute

Recommended Posts

אשמח אם תוכלו לתת פה ביקורות על חנויות שכדאי להתרחק מהן...

אבל לא סתם להשמיץ חנות ולהגיד "כן היא חנות מסריחה"

אני מניח שאני אתחיל

החנות היא KSP

הסיפור שהיה כך היה,

רציתי לקנות מספר חלקים למחשב,

הייתי בסניף רעננה, וכמעט סגרתי עיסקה

סגרנו על מעבד + לוח + מארז.

כמובן בדקתי בקשר לאחריות

ואמרו לי על המעבד + לוח 3 שנים.

( לוח 965 S3 של גיגבייט מעבד E6300 )

כמה ימים לאחר מכן הייתי בתל אביב והחלטתי לעשות את הקניה.

ונכנסתי לסניף של עזריאלי,

ביקשתי מהמוכר את החלקים

שילמתי והכל ולאחר מכן שאלתי איפה מצויין שעל החלקים יש 3 שנים.

רק לציין שאת המעבד קיבלתי בלי קופסא בלי כלום ערום בלי הגנה ומאוורר מסכן. אז זה עוד "החלקתי"

ואז המוכר בא ואומר לי שאין 3 שנים אחריות ואם אני רוצה 3 שנים אני צריך להוסיף עוד 10 אחוז למחיר.

והיו אז צעקות, ובלגן...וביטול עיסקה ובלי בושה גם בסוף חייבו אותי על דמי ביטול על עיסקה של 30 שניות.

בקיצור למקום הזה אני לא נכנס יותר. ומציע להרבה מאוד אנשים לא להתקרב לשם. או לפחות לסניף של עזריאלי,עם המוכר הכלב החוצפן.

בחיים לא קיבלתי יחס כזה גרוע מבית עסק. פשוט היה מגעיל לדבר איתו!

(מקווה שזה בסדר...אם לא אז תנעלו ...)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 402
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

באתר שלהם מצווין בפירוש את העניין של האחריות,חבל שלא ביררת לעומק

לקוחות נכבדים.

להלן מדיניות האחריות למוצרים שנקנו בחברת KSP החל מ 25.03.05.

1. האחריות למוצרי KSP היא ל 3 שנים מיום הרכישה לפי הפירוט הבא:

1. מעבדים ו AMD

2. דיסקים קשיחים של כל היצרנים

3. מסכים של כל היצרנים

2. האחריות לשאר מוצרי KSP היא לשנה אחת , למעט לגבי מקלדות ,עכברים ,רמקולים (עד 50 ש"ח) ,מאווררים וציוד מתכלה אחר , לגביהם קיימת אחריות מופחתת של שבוע עד 3 חודשים לפי הפירוט הנמצא בסניפים.

למקלדות ועכברים מתוצרת -שנה אחריות .

3. בעת קניית מוצר באחד מסניפי KSP ניתן להרחיב את האחריות משנה אחת לשנתיים או שלוש שנים (מיום הרכישה) למוצרים הבאים בתוספת תשלום

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חבוב, Retail זה BOX.

ו KSP לא נותנים אפילו את הקירור המקורי, הם נותנים קירור אומלל של Spire

אני גם לא מתקרב ל KSP יותר. קניתי שם , אחרי חצי שנה הלכה הסוללה.

התקשרתי (המחשב עדיין באחריות, רוצה חדשה!)

קיבלתי את השורה הבאה:

"על המחשב יש אחריות של שנה, על הסוללה 3 חודשים"

ואיפה לעזאזל זה כתוב? בשום מקום.

תיזהרו מהשורה הבאה: "XXX שומרת לעצמה הזכות לשנות את פרטי האחריות בכל עת"

גם ניסיתי לעשות אצלם הזמנה של לוח, מארז, מעבד וספק

הם מרחו אותי עם "אין X אבל יש Y במקום, כדאי לך"

כן. בטח. כדאי לי מארז של "Gamer" במקום של Compucase, וספק של JSP TECH במקום של HEC

הם רמאים, נקודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא אומר שהחנות לא אשמה..

אבל אני ממליץ לך פעם הבאה לבדוק את הדברים יותר לעומק לפני הקניה.

מוכרים מטבעם קצת "שוכחים" לפעמים או באמת מתבלבלים..כולם בני אדם.שואלים מס' אנשים לגבי האחריות ולא רק מוכר אחד

גם לפני הקניה,היית שואל "יש על זה 3 שנות אחריות נכון?" וככה היית מונע את כל הבלאגן

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אישית גם לא מחבב את ksp, יש לי גם רומן איתם בכמה מיקרים.

מקרה אחד שנורא מעצבן אותי עד היום:

קניתי לוח אם יקר של , לאחר 4 חודשים המקלדת ps2 לא מזוהה, התקשרתי אליהם, הסברתי את הבעיה, המוכר העביר אותי למנהל המכירות שהסביר לי שבגלל שהשתמשתי במחשב בברוטליות שברתי את המגדל ps2 ואין על זה אחריות.... לאחר 30 דקות של ויכוח שבהן הסברתי שאני מרכיב מחשבים מגיל 6 ואין שום סיכוי ששברתי משהו, עדיין נעניתי בשלילה (לא מוכנים אפילו לבדוק!) למרות שהתקלה בפירוש אמורה להיות באחריות.... שום דבר לא עזר. לקחתי את המחשב למעבדה באופן עצמאי. נשרף שם סליל L4, התיקון לקח 5 דקות, הטכנאי אמר שזו תקלה נפוצה מאוד ופשוטה לתיקון.

הטענה העקרונית היא שהם *מ א ו ד* לא נחמדים, אז מה אם זו המדיניות שלהם והיא כתובה, זו מדיניות מחורבנת "אנטי לקוחות"!

פעם ביטלתם עיסקה ב-zigzag? כל הכסף במקום בלי שאלות ועוד עם חיוך "תודה שקניתה אצלנו".

אני לא מצפה משירות להיות מושלם אבל לכל הפחות אדיב, זו לא בקשה מוגזמת.

עריכה\הוספה: אם בסניף אחד יש שלוש שנים אחריות זה יותר מסביר שבכל הסניפים יהיו שלוש שנות אחריות, שימור לקוחות בסיסי היה מורה לאיש מכירות (במקרה הצורך) לחרוג ממנהגו ולכבד אחריות שניתנת בסניף אחר. ההתנהגות שלהם לא נורמלית. הם מנצלים את המעמד של לקוח שמאוד רוצה להפעיל כבר את המחשב. זה בהחלט לא התנהגות נחמדה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פעם ביטלתם עיסקה ב-zigzag? כל הכסף במקום בלי שאלות ועוד עם חיוך "תודה שקניתה אצלנו".

שירות כמו בזיגזגז לא תמצא בשום מקום אחר נקודה

הבעיה היחידה איתם שהם יקרים יחסית

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין על זיגזג. שירות מדהים, לא עושים בעיות באחריות...

רק המחיר :( צריך פשוט לעצום את העיניים כשמוצאים את הכרטיס אשראי. ובסוף שוכחים את ה-Xטרה ששלמתם.

בתור אחד שקנה אצלם מחשב...

אני יכול להגיד לך שבסופו של דבר השירות הזה שווה כל שקל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אכן. כל פעם שקניתי שם הייתי מרוצה. רק הבעיה היא מבחר לא טוב ומחיר גבוה (שאליו אני תמיד צריך להוסיף 40 שקל משלוח).

אני לא מסכים עם הביקורת של פותח הת'רד נגד KSP. היית באמת צריך לברר יותר טוב לגבי האחריות. במחסן הם מבקשים ממך לחתום על טופס שכולל את כתב האחריות, היית יכול להציץ שם. KSP בגדול, עם כל החסרונות שלהם, לא מסתירים מידע. הם לא מוכרים FX5200 ואומרים למי שקונה את זה שזה כרטיס מדהים.

אני לא מבין גם את הטענה על זה שהם מוכרים OEM (לא ריטייל :lol:). קודם כל, שוב- לא מסתירים את זה. המעבד עולה לך שם כמעט תמיד פחות מבשאר המקומות (בעיקר במקרים של INTEL). אז אתה גם רוצה שהמעבד יעלה לך 100 שקל פחות וגם יבוא באריזה? זה דיי סביר. הרבה מקומות מוכרים גרסת OEM במחיר מפוחת. ההבדל הוא שרוב המקומות לא מביאים איתו מאוורר והם דווקא כן. (spire לא כל כך רעים, אז למה להגיד סתם? אפשר לחשוב שהמאוורר שבא עם המעבד טוב יותר).

בקשר לזה שעלה לך ביטול- זה מעצבן.

בקשר לטענה השניה נגד KSP- מוצדקת. זו חוצפה ממדרגה ראשונה. איך לעזעזל הוא קבע שזה נזק פיזי בלי לראות את זה בכלל?

האמת שבגדול לא היו חנויות שקניתי מהן וממש איכזבו אותי. כנראה שזה קשור לכך שבדר"כ פשוט אין צורך לנצל אחריות....

במחשב הנוכחי שלי הייתי צריך לחליף שני חלקים- ספק (מלמיר) וHD (מאייבורי :o).

שניהם הביאו לי שירות מצויין והחליפו לי בלי הרבה בעיות (בלמיר לקח קצת זמן כי הם היו תלויים ביבואן...).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני קניתי מKSP זוג 256 מגה ורמקולים...הם אמנם זולים,אבל המוכר היה די מעצבן ולא אדיב...

בכל מקרה החנות שאני רוצה לדבר עליה היא פנדה מחשבים.

אז הסיפור שלי:

רציתי לקנות כרטיס מסך חדש,לכן ביקשתי פה עזרה וקיבלתי המלצות לכרטיס GF7600GS שנמכר בחנות הזו.ביצעתי הזמנה דרך האינטרנט והיה כתוב שהמוצר צריך להגיע תצוך 14 ימי עבודה,אם כי קראתי את התקנון שלהם וראיתי שרשום שבמקרה שהמוצר לא במלאי זה יכול לקחת יותר זמן.הסכמתי והזמנתי.

לאחר 9 ימי עסקים הם כבר גבו לי תשלום ראשון,למרות שהמוצר לא הגיע לביתי.כתבתי להם והם הסבירו כל מיני שטויות לא נכונות,אבל הסכמתי.

אחרי שעברו 14 ימי עבודה עוד לא קיבלתי את המוצר,אז הודעתי להם ושאלתי מתי המוצר יגיע,והם יצרו איתי קשר ואמרו שהמוצר יגיע למחרת,או בתחילת השבוע.

לא הגיע כלום,והתקשרתי אליהם שוב,והם שוב הבטיחו לי שהמוצר יגיע בקרוב.בקיצור,כל פעם המציאו תירוצים טיפשיים וסיבות מטומטמות,והבטיחו שהמוצר יגיע ביום X או ביום Y כל פעם.בסוף ביטלתי את העסקה והם החזירו לי את הכסף.

לא עיצבן אותי שהמוצר לא הגיע,עיצבן אותי שהם שיקרו לי כל פעם.רמאים.

אחר- כך קניתי אחד יותר טוב מפלונטר,חנות פשוט מצויינת!הכרטיס הגיע 4 ימים מיום ההזמנה!וברור לי שאני אמשיך לקנות שם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המוכרים ב KSP לא אדיבים, זה נכון. זה פס יצור, לא חנות.

אני רק יכול לציין שהם לא רמאים. ראיתי אנשים שבאו לקנות שם מחשב והמוכרים אמרו להם בבירור- "שמע, ה 5200 (לדוגמה, לא זוכר בדיוק) הוא כרטיס חלש. אם תרצה כרטיס חזק למשחקים אתה תצטרך להחליף אותו" וכו'. כנ"ל לגבי כרטיסים אחרים. אם הם לא ידעו- הם אמרו שהם לא יודעים.

לגבי פנדה- יש הרבה סיפורים כאלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...