duk4u פורסם 2006 בספטמבר 20 Share פורסם 2006 בספטמבר 20 http://www.nrg.co.il/online/16/ART1/481/759.html קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milford Cubicle פורסם 2006 בספטמבר 20 Share פורסם 2006 בספטמבר 20 איזו חוצפה, זה בעצם אומר שאי-אפשר לעשות חיבור אינטרנט בכבלים בלי לעשות גם מנוי בטלוויזיה, אחרת יאשימו אותך בקיומו של "חיבור פיראטי" המאפשר לך לקלוט ערוצי טלוויזיה ללא ממיר (החיבור של האינטרנט והטלוויזיה הוא אותו חיבור בדיוק)... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
mrbig פורסם 2006 בספטמבר 20 Share פורסם 2006 בספטמבר 20 אני באופן אישי התחברתי פיראטי לכבלים (סטודנט עני)אחרי שנתיים שבהם נהנתי חינם הופיע אצלי נציג ודרש שאתחבר ולא יתבעו אותיהחוזה שהוא דרש היה אמור להיות חתום לשנה. והוא היה חבילת בסיס בלבד בתשלום רגיל -אחרי משא ומתן החוזה שודרג גם בתוכן וגם במחירואחרי לבטים רבים חתמתי.. (לא רציתי לחתום כי נסחטתי על ידם)זהו -סיפור אישי שליבסה"כ גנבתי מהם ,והם דפקו אותי בחזרה... אז אנחנו תיקו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
bla7 פורסם 2006 בספטמבר 20 Share פורסם 2006 בספטמבר 20 אבל איך הם ידעו שאתה מחובר פירטית? זה בסה"כ חיבור אנלוגי. הם גילו דליפת עוצמה, או משהו כזה? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
mrbig פורסם 2006 בספטמבר 20 Share פורסם 2006 בספטמבר 20 לא ולא הם ראו את החוט שלי מחובר למרכזיה של הבנייןיש מישהו שפשוט עובר בניין בניין ומסתכל (זו בעצם הדרך היחידה לתפוס) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ROTFL פורסם 2006 בספטמבר 20 Share פורסם 2006 בספטמבר 20 זה שהם **** זה לא חדש - לא?הנה הסיפור האישי שלי מול חברת *** האלו:"סיימתי כרגע אחד מכמה וכמה שיחות מתסכלות שהיו לי עם נציגי שירות הלקוחות של הכבלים והחלטתי לשתף אתכם על מנת שתבינו את רמת השירות שמקבל שם לקוח. הזמנתי שירות טלוויזיה בכלים של HOT. הגיע טכנאי וסידר נקודה וממיר (הטכנאי התבקש מראש לסדר את שלושת הנקודות בבית שיתאימו לממיר, שילמנו על כך אך בדיעבד התברר שרק נקודה אחת הותאמה לממיר - דבר שעדיין מחכה להיפטר). אחרי לכתו של הטכנאי התגלה שחלק נכבד מהערוצים לא נקלט. תיאמנו שוב הגעתו של טכנאי שהגיע ובדק ומצא שיש צורך במגבר. הטכנאי הכריז כי אין ברשותו מיידית מגבר וכי הוא ישוב לפתור את הבעייה "בהקדם". עבר לו שבוע שלם ואין קול ואין עונה - ובטח לא טכנאי שיפתור את הבעייה. שיחה נוספת לשירות לקוחות של החברה (והמתנה ארוכה כרגיל על הקוו לנציג) והסבר הדילמה לנציגה הוביל לשיחה יזומה של טכנאי אחר שטען בלהט שלא הוא היה אצלי ושבשביל לפתור את הבעייה אני צריך לפנות לטכנאי שהיה אצלי (מה שמוביל לשאלה - את מי מעניין לעזאזל איזה טכנאי היה אצלי ולמה אני צריך להתחיל לאתר מי מהטכנאים של החברה היה אצלי... למה לא פשוט לשלוח מישהו זמין שיפתור את הבעייה במקום לחפש אשמים?!). שיחה נוספת לנציגי שירות של החברה מוביל לשליחת טכנאי נוסף ששוכח לציין שיש צורך בנקודת חשמל בארון תקשורת (ארון תקשורת שלהם להזכירכם) מה ששוב מוביל לדחייה בפיתרון של הבעייה. כרגע המצב הוא כזה, אני משלם על שירות ומקבל שירות חלקי, אני צריך להזמין חשמלאי שיצור נקודת חשמל כאשר עלות הזמנת החשמלאי נופלת עליי בשביל לקבל את השירות עליו אני כבר משלם - נשמע למישהו סביר כהוא זה?! לא יודע מה איתכם, אבל עם הכבלים אני אישית סיימתי את הרומן הקצר ועז הרגשות שהתנהל עד עכשיו - נקווה שב YES יודעים לתת שירות מעט יותר טוב."הנה עוד:http://mymoney.nana.co.il/Article/?ArticleID=370151&sid=130 קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ofeky1 פורסם 2006 בספטמבר 20 Share פורסם 2006 בספטמבר 20 אולי הוט חרא של חברה אבל לדעתי יש להם ערוצים ושרותים שהם יותר מגוונים ממה שYES מציעה!!ואני לא מדבר על הטכנאים והשירות הזה של הטכנאים אלא על הערוצים והתוכניות קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
AC/DC פורסם 2006 בספטמבר 20 Share פורסם 2006 בספטמבר 20 ובטח יש לך גם הוט ? לא חסר דברים לראות ביס והשירות פשוט ליגה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
bluemail פורסם 2006 בספטמבר 20 Share פורסם 2006 בספטמבר 20 הכתבה רק מחזק את דעתי נגד **** קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milford Cubicle פורסם 2006 בספטמבר 20 Share פורסם 2006 בספטמבר 20 מעכשיו הבא שמשתמש פה בקללות מורחק מהפורום ללא אזהרה.אגב, שירות גרוע יש בכל החברות...http://mymoney.nana.co.il/Article/?ArticleID=371547&TypeID=1&sid=130 קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
mrbig פורסם 2006 בספטמבר 20 Share פורסם 2006 בספטמבר 20 לא מדובר פה על שירות מדובר על סחיטה לשמהאני לא צדיק אבל הם סוחטים ותחת חסות חוקית לכאורה.הסיבה היחידה שעשיתי מה שהם כופפו אותי לעשות היא כי פחדתי מתביעה משפטית. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
WHITE_ZOMBIE4 פורסם 2006 בספטמבר 20 Share פורסם 2006 בספטמבר 20 מצחיקים ההוט האלה התקשרתי לשדרוג תשתית מ0.75 מגה ביט ל1.5 מגה ביט והם אומרים לי שיחזרו אליי עד 3 ימים בספק עושים את זה בשנייה ואצלהם צריך לחכות כמה ימים :\ וגם ההתנהגות של המזכירה הייתה מגעילה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
B.D.B פורסם 2006 בספטמבר 20 Share פורסם 2006 בספטמבר 20 [ltr]the fuck is wrong with israeli web masters, can't write for shit. when it doesn't even work on IE you know something is seriously wrong. I do get the nrgtv logo, but that's it.[/ltr] קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
evman007 פורסם 2006 בספטמבר 21 Share פורסם 2006 בספטמבר 21 לכל חברה בשוק יש לפעמים קטעים מרגיזים.מזכיר לי שאבא שלי לא ידע לקנות באיזו רשת לרכוש סלולארי.אמרתי לו,כולם ידפקו אותך,כל אחד פשוט ישרת אותך במשהו אחר יותר טוב,אבל בסוף,ידפקו אותך.כולם זבל תזכרו את זה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
bla7 פורסם 2006 בספטמבר 25 Share פורסם 2006 בספטמבר 25 אני לא יודע לגבי שירות של ממירים וכדומה (האמת, לא התעסקתי עם זה אף פעם).אבל פעם הייתי בבית כשהגיע טכנאי להתקין קו טלפון (צריך להתקין מודם מיוחד שמאפשר את זה, ומהווה ממשק בין הטלפון לכבלים). הוא היה מאוד יצירתי, סובלני וחכם ועשה עבודה מקצועית ביותר (לדעתי).יכול להיות שזה עניין של מזל, "על מי נופלים". קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.