צריך עזרה בויכוח על הכח של הכרטיס מסך ב360 לאומת הכרטיס בPS3 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

צריך עזרה בויכוח על הכח של הכרטיס מסך ב360 לאומת הכרטיס בPS3


stone cold

Recommended Posts

בעיקבות הרבה ויכוחים שאני טוען שהכרטיסים +- דומים בכח

וביגלל זה המישחקים יהיו דומים בין 2 הקונסולות

ויש כאלה שטוענים שהכרטיס בPS3 יהיה משמעותי יותר חזק אני צריך שהמבינים באמת יחליטו עד כמה שאפשר

מה ההבדלים בין 2 הקונסולות ותיזכרו מדברים פה רק על הכח הגרפי ולא על אף דברים אחרים

360

http://en.wikipedia.org/wiki/XBOX360#Graphics_processing_unit

Graphics processing unit

Xbox 360 GPU; note the smaller eDRAM die to the left of the main Xenos die

Enlarge

Xbox 360 GPU; note the smaller eDRAM die to the left of the main Xenos die

The "Xenos" GPU is a custom chip designed by ATI. (Developed under the name "C1", sometimes "R500")[15] The chip contains two separate silicon dies: the parent GPU and the daughter eDRAM.

* 338 million transistors total (232 million parent shader die+105 million EDRAM daughter die)

* 500 MHz parent GPU (90 nm TSMC process, 232 million transistors)

* 500 MHz 10 MiB daughter Embedded DRAM framebuffer (90 nm process, 105 million transistors)

o NEC designed eDRAM die includes additional logic for color, alpha blending, Z/stencil buffering, and anti-aliasing.

o 105 million transistors [16]

o 8 render output units

* 48-way parallel floating-point dynamically-scheduled shader pipelines

o Unified shader architecture (each pipeline is capable of running either pixel or vertex shaders)

o Support for a superset of DirectX 9.0 and Shader Model 3.0

o MEMEXPORT shader function

o 2 shader ALU operations per pipeline per cycle (1 vec4 and 1 scalar, co-issued)

o 160 programmable shader operations per cycle (48 ALUs x 2 ops + 16 texture fetch + 32 control flow + 16 vertex fetch)[17]

o 120 billion shader operations per second

o 240 GFLOPS programmable[17]

* 16 filtered or unfiltered texture samples per clock

* Maximum polygon performance: 500 million triangles per second

* Texel fillrate: 8 gigatexel per second fillrate (16 textures x 500 MHz)

* Pixel fillrate: 16 gigasamples per second fillrate using 4X multisample anti aliasing (MSAA), or 32 gigasamples using Z-only operation; 4 gigapixels per second without MSAA (8 ROPs x 500 MHz)[15]

* Dot product operations: 24 billion per second or 33.6 billion per second theoretical maximum when summed with CPU operations

* Cooling: Both the GPU and CPU of the console have heatsinks. The CPU's heatsink uses heatpipe technology, to efficiently conduct heat from the CPU to the fins of the heatsink.[18] The heatsinks are actively cooled by a pair of 60 mm exhaust fans that push the air out of the case (negative case pressure).

PS3

http://en.wikipedia.org/wiki/PS3#Graphics_processing_unit_.28GPU.29

Graphics processing unit (GPU)

Main article: RSX 'Reality Synthesizer'

The rear of the 20 GB PlayStation 3 as it was shown at E3 2006. AC IN, AV MULTI OUT, DIGITAL OUT and an RJ-45 network port are visible.

Enlarge

The rear of the 20 GB PlayStation 3 as it was shown at E3 2006. AC IN, AV MULTI OUT, DIGITAL OUT and an RJ-45 network port are visible.

* Based on NVIDIA NV47 architecture

* Clocked at 550 MHz

* 128-bit memory interface

* 211.2 GFLOPS programmable (384 FLOPS per clock), 1.8 TFLOPS total

* Multi-way programmable parallel floating point shader pipelines

* 136 shader operations per clock ( * 550 Mhz = 74.8 billion / second, 100 billion with CPU)

* 24 2D texture lookups per clock ( * 550 Mhz = 13.2 billion / second)

* 33 billion dot products per second (51 billion dot products with CPU)

* 128-bit precision offers rendering of scenes with High dynamic range rendering

* S3TC 5 to 1 texture compression site

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפי מה שאני יודע הכרטיס מסך של ה 360 לא אמור להיות חזק בהרבה מ 1900XTX אם לא באותה רמה בדיוק

אבל בגלל שזו קונסולה הוא פחות מוגבל או משהו כזה , חוץ מזה שיש את מעבד ה CELL ה תלת ליבתי הזה שהוא גם עוזר

אבל שתי הקונסולות לדעתי הולכות להיות די צמודות בכח הגרפי שלהם , לא נראה לי שיהיה איזשהו יתרון גדול ל PS3...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בתיאוריה הכרטיס של ה360 חזק יותר בגלל מספר גורמים

1. יש לו שיידרים אוניברסליים והמון מהם.

2. יש לו ליבת עזר

3. יש לו 10 מגה של ממש ממש ממש מהיר צמוד אליו

4. הוא חולק את הזיכרון עם המערכת, כלומר לכרטיס זמין 512 מגה (בפועל קצת פחות כי יש אזורים ששמורים למערכת)

5. הוא מסוגל לעשות HDR+FSAA

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפי מה שאני יודע הכרטיס מסך של ה 360 לא אמור להיות חזק בהרבה מ 1900XTX אם לא באותה רמה בדיוק

אבל בגלל שזו קונסולה הוא פחות מוגבל או משהו כזה , חוץ מזה שיש את מעבד ה CELL ה תלת ליבתי הזה שהוא גם עוזר

אבל שתי הקונסולות לדעתי הולכות להיות די צמודות בכח הגרפי שלהם , לא נראה לי שיהיה איזשהו יתרון גדול ל PS3...

הCELL זה המעבד של הPS3 ויש לו מרכזית אחת ו7 ליבות קטנות

ל360 יש מעבד תלת ליבתי שכל דומה

וגם לי לא ניראה שיהיה הבדלים גדולים ביגלל המיגבלות של כרטיסי המסך וביגלל זה פתחתי תדיון

שאנשים מבינים יגידו למה ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עוד דיון על מי יותר חזק?

למה שלא תמשיכו את זה בפורום משחקים? :smile1:

אז זה מה שאני אומר, לפי הנתונים היבשים אי אפשר לדעת הכל.

מכיוון שאי אפשר להפעיל בנצ'ים על הקונסולות (או שאפשר??) אנחנו לא נדע בטוח מה טוב יותר.

ומצד שני, את מי זה מעניין? ולמה?

ביקשו דעה מקצועית לא דעה פאנבויזית

זה לא עניין של דעה, אין דבר כזה "דעה" בחומרה ובביצועים, אז זה יכול להיות רק עובדה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

3DGod

פתחתי תדיון כדי לקבל הערכה מיקצועית לפי נתונים שכתבתי בהתחלה

אני יודע שהיא אפשר לתת מיספרים מדויקים כי אפילו מערכות ההפעלה שונות

אבל עד כמה שאפשר אתה מוזמן ליסתקל על הנתונים היבשים ולתת הערכה אם הכרטיסים +- באותו כח

או שיש מנצח ברור

וכמו שאמרתי הדיון הזה הוא לא על מי תנצח וכו אלה ויכוח כמה שיותר מדעי שאפשר על הכח הגרפי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...