כבר התרגלנו לזה שכשמגיע תורה של Treyarch לפתח עוד משחק בסדרה, יהיו שם גם זומבים. אבל עד כמה רחוק הולכים החבורה ב-Treyarch הפעם?
כל שנה, כשמגיע משחק חדש בסדרת Call Of Duty, אנחנו מחפשים מה עוד אפשר לחדש והאם בכלל יש עוד מה לחדש. אז ל-Treyarch יש תשובה בשבילנו. אחרי שנחשפנו לעלילה של המצב לשחקן יחיד שתשלב את העתיד עם העבר, נחשף גם מצב הזומבים החדש ,שסוף סוף זוכה לחשיפה מלאה.
מצב הזומבים החדש יכלול שלושה סוגי משחק:
'Tranzit' – מצב שיחשוף אותנו לעולם רחב שבו נוכל הסתובב בחופשיות בקו-אופ של עד ארבעה שחקנים. התנועה במשחק תוכל להתבצע ברגל או באמצעי התחבורה היחיד שיהיה זמין – אוטובוס.
המצב יכלול ארבעה דמויות חדשות, סוגים חדשים של זומבים, נשקים חדשים שיהיו באווירה העתידנית שמציגה המערכה לשחקן יחיד ועוד. כנראה תהיה כלולה גם מערכת "Crafting" שבעזרתה נוכל ליצור פריטים חדשים מחפצים שנאסוף.
הישרדות (Survival) – מצב זה יציג סגנון משחק דומה לזה שהיה עד עכשיו – השחקנים יאלצו להתמודד מול הזומבים במפה בעלת שטח קטן יחסית. המפות ילקחו מהשטח הרחב במצב Tranzit ויעוצבו במיוחד למצב הישרדות כך שיתאימו לארבעה שחקנים ואף פחות.
'Grief' – מצב חדש שיכלול עד שמונה שחקנים בו זמנית שמתבסס על מצב הישרדות ומכיל אלמנטים תחרותיים. במצב זה שתי קבוצות של ארבעה שחקנים יותקפו ע"י גלים של זומבים ויתחרו בינהם על מי תשרוד יותר. הקבוצות לא יוכלו לתקוף אחת את השנייה.
מצב הזומבים נבנה בסגנון מולטיפלייר ויכלול עוד כמה פיצ'רים חדשים כמו סטטיסטיקה שתראה לנו כמה זומבים הרגנו, טבלה שתראה לנו נתונים שונים לכל מצב וכל מפה, שיפור מערכת שיבוץ השחקנים לפי הרמה שלהם ואופציה למשחק מותאם ע"פ בחירת השחקן. בנוסף יכללו הרבה הפתעות (Easter Eggs) שנוכל למצוא.
כפי שאתם רואים מצב הזומבים קיבל דגש מאוד גדול ו-Treyarch פיתחה אותו לרמה שלא ראינו במשחקים הקודמים. האם כל זה יספיק לרצות את השחקנים? ועד כמה מצב זה יהיה פופולארי ליד מצב המולטיפלייר המפורסם? אתם מוזמנים לשתף אותנו בדעותיכם.