מנהל סטודיו הפיתוח המפורסם של חברת Bethesda מבהיר את הכיוון עבור המשחק המסתורי Starfield
בין שלל המשחקים שהציגה Bethesda בתחילת החודש שעבר בלט השם Starfield, גם בשל היותו מותג חדש ראשון מאז שנת 1994 שמפותח בחברה, על ידי אותו צוות שאחראי על משחקי The Elder Scrolls האדירים – וגם משום שכותר זה הוגדר בתור "שלב הביניים" שמפריד בינינו לבין בואו של Elder Scrolls 6.
במעמד ההשקה קיבלנו רק טיזר קטן שהבהיר כי מדובר במשחק פעולה-תפקידים שיקח אותנו אל כוכבי לכת חדשים, אך שילובו יחד עם התבטאות של טוד האוורד, מנהל Bethesda Game Studios הנודע, על כך ש-Starfield מיועד להוות את חוויית הדור הבא, שלחה את הרשת לנחשול של נסיונות ניחוש אודות עיתוי ההשקה המיועד – גם של המשחק הזה אבל גם (ואולי אפילו בעיקר) של Elder Scrolls שיגיע אחריו.
כעת, האוורד סיפק הסבר רשמי לדבריו אותם אמר על הבמה בתערוכת E3 – חוויית הדור הבא מתייחסת גם למשחקיות עצמה, שצפויה לספק לשחקנים עולם (או יקום) גדול יותר מאי פעם עם אינספור הרפתקאות ועיסוקים שונים, אבל גם לפלטפורמות שעבורן יהיה הכותר יהיה זמין: Starfield אכן מפותח עבור דור קונסולות ביתיות חדש, אך צפוי לזכות לגרסאות ותמיכה גם בדור הנוכחי שזמין בשוק.
השקה של משחק בתקופת בין המיצרים בין דור מבוסס ופופולרי של מכשירים לבין דור חדש, משוכלל ויוקרתי יותר שיאפשר להגשים פוטנציאל טכני מתקדם הרבה יותר עשויה להיות רעיון חכם ומוצלח מאוד – רק תשאלו את Rockstar Games ו-GTA V אשר הפך לאחד מסיפורי ההצלחה הגדולים בהיסטוריה בין היתר תודות למהלך דומה.
המידע הטרי הצנוע הזה מצביע כנראה על השקה של Starfield לא לפני שנת 2020, בהתאם להערכות כי קונסולות חדשות לא יגיעו בשנה הבאה – וזה משהו שמאפשר להניח בזהירות כי את היורש המובטח ל-Skyrim לא נראה לפני שנת 2022, כלומר עוד ארבע שנות המתנה או יותר מהיום, ו-11 שנות המתנה בסך הכל. אאוץ׳.