משחק הלהיט הגדול של Bethesda יציג תמיכה בכלי מודינג ייעודיים שלה במקביל לבואן של חבילות הרחבת התוכן הראשונות
מרגישים שכבר מיציתם את המרחבים הוירטואליים הצחיחים ב-Fallout 4? יש לנו חדשות טובות עבורכם – בקרוב נתחיל לראות מודים משמעותיים ומושקעים הרבה יותר עבור משחק התפקידים-פעולה הנודע.
מוביל הפיתוח של המשחק בבת'סדה, טוד האוורד, הצהיר בראיון שערך כי הכלים הייעודיים, אשר הפכו לחלק בלתי נפרד מכותרים כמו Oblivion, Fallout 3 ו-Skyrim ולמנוע העיקרי ששומר עליהם לגיטימיים שנים אחרי שהושקו, יושקו עבור המחשבים האישיים בחלון זמנים בין חבילת התוכן הראשונה עבור Fallout 4 (שתגיע במרץ ותיקרא Automatron) לבין החבילה השנייה – באיזור חודש אפריל.
ישנו מספר בלתי מבוטל של מודים שונים ומשונים עבור Fallout 4 כבר היום, אך מודים אלו מבוססים לרוב על שינויים ויזואליים מינוריים יחסית, בעוד שכלי המודינג שיגיעו בהמשך יאפשרו יצירה של תכנים מתקדמים משמעותית, שיוכלו להשפיע על המראה והמשחקיות של הכותר המצליח מהקצה אל הקצה – קחו לדוגמא את המוד Skywind, אשר עדיין נמצא בפיתוח ומתיימר ליצור מחדש את המשחק השלישי בסדרת The Elder Scrolls (גם היא של בת'סדה, כמובן) בתוך Skyrim, שהוא המשחק החמישי בסדרה, בהתבסס על כלי המודינג שלו.
בקרוב נוכל לראות מודים שמוסיפים יותר מערימות של חתולים וחרבות אור למשחק
במילים אחרות – יהיה מעניין לכל החובבים של Fallout 4.