לאחר מספר רכישות שביצעה החברה, בנוסף לכמה עובדים יוצאי דופן ששכרה החברה, נראה שהחברה מתכננת לפלוש לתחום נוסף מחיי הבידור שלנו: משחקים.
לפני מספר ימים שכרה אפל את ריצ'ארד טברשם (Teverham), שהיה מנהל בכיר בקבוצת ה-Xbox בחטיבת הבידור של מיקרוסופט. כמה שבועות לפני זה, הגיע לעבוד אצל אפל לא אחר מאשר רוברט דרבין (Drebin), שהיה מעורב באופן אישי בפיתוח מעבד ההוליווד: הליבה הגראפית המניעה את ה-Wii המפורסם מבית נינטנדו, וה-Xenos, העומד מאחורי ה-Xbox 360. אפל לא עצרה שם, ואספה אליה גם את רז'ה קודורי (Raja Koduri), מומחה לגראפיקה ול-GPGPU (שימוש בכרטיס המסך לחישובים כללים), גם הוא בעברו הקרוב מאוד עבד ב-ATI, ואחראי במידה רבה להצלחות האחרונות שקטפה בשוק כרטיסי המסך. אחרון ברשימה הוא מארק פפרמסטר (Mark Papermaster), עד לפני שנה סגן נשיא בחטיבת שרתי הלהב של IBM.
אם תוסיפו לזה את רכישת PA Semi, חברה שעד רכישתה על ידי אפל התמחה בתכנון מעבדים לארכיטקטורת ה-Power של IBM, תגיעו למסקנה הבלתי נמנעת שאפל מתכננת קונסולת משחקים. כפי שהוכיח בעבר ה-Wii המפורסם של נינטנדו, קונסולה לא חייבת חומרה חזקה במיוחד בכדי להצליח בשוק, מספיק שתהיה חדשנית וידידותית מאוד למשתמש (או למשתמשת).
EA על הכוונת
בשביל שהקונסולה תצליח, זקוקה אפל לא רק למוחות החומרה הטובים בעולם, אבל גם לכמה אנשים שידאגו לצד התוכנתי של העניין. אחרי הכל, איש איננו מעוניין לקנות קונסולה שאינה נתמכת על ידי אף משחק, ואיש איננו מעוניין לקנות משחק שאינו נתמך על ידי הקונסולה שהציב בגאווה בסלון. לפני ש-NVIDIA קנו אותם, זה מה שהכשיל את AGEIA.
שמועות רומזות כי יתכן ובכדי לטפל בצד המשחקים של העניין, מתכוונת אפל לרכוש גם את Electronic Arts. למרות שהאחרונה פיתחה משחקים כמעט בלעדית ל-DirectX של מיקרוסופט, יתכן ורכישה שלה על ידי אפל תיצור לקונסולה בסיס צרכנים. בכל מקרה, רכישתה של EA על ידי אפל, המפתחת כמעט בלעדית משחקים לחלונות, תזעזע לא רק את שוק הקונסולות אליו אפל קורצת, אלא גם את שוק המחשבים האישיים.