האירוע הגדול לו כולם חיכו סוף סוף הגיע – כיסוי חי של אירוע השקת כרטיסי Geforce חדשים לחלוטין לגיימרים
מתחילים ב-19:00 – במת NVIDIA נפתחת בתערוכת Gamescom שבגרמניה לאירוע הגדול ביותר של אוהבי החומרה. האירוע מיועד בעיקר לעיתונאים ומשודר בשידור חי ב-Twitch.
האירוע נקרא BeForTheGame והוא מכין את קהל החומרה והצרכנים לקראת השקה של סדרת כרטיסי מסך חדשה לחלוטין. אנו כאן נעדכן את החדשה עם כל המידע החשוב והרלוונטי לגיימרים שרוצים להתחדש בכרטיסי המסך המתקדמים בעולם.
20:50 – באיחור אופנתי יש לנו השקה רשמית של ה-RTX 20 החדשים. להתראות GTX, היה נחמד. המחירים? לחלוטין בשמיים. זו ההשקה היקרה ביותר בכל הזמנים ל-NVIDIA.
מחיר של 500 דולר לאח הקטן בשם RTX 2070 ו-700 לאחיו ה-RTX 2080. הגדול שבחבורה הוא ה-RTX 2080 Ti עם תג מחיר מעלף של 1000 דולר (!).
20:15 – יש לנו השקה רשמית באתר NVIDIA עוד לפני ההצגה הראשונה על הבמה:
מדובר במחירים הרשמיים לגרסת המייסדים של NVIDIA. צפויות לצאת גרסאות אחרות במחירים מעט נמוכים יותר. בכל זאת, המחירים הללו הם פשוט עצומים. חייו של כרטיס המסך Geforce GTX 1070 טרם הסתיימו שכן עלותו פחות מ-400 דולרים בהשוואה ל-600 שמבקשים עבור ה-RTX 2070.
19:58 – הדגמה נוספת של גרפיקה ממוחשבת בזמן אמת. מה שאתם רואים לא רונדר מראש אלא רץ על מכונה בעלת כרטיס Turing בודד:
19:40 – מספרים! לחישוב סצנות מורכבות של אורות ה-Turing הוא עוצמתי ביותר, חזק מארבעה Volta והרבה יותר מ-Pascal. ארבעה כרטיסי Volta עוצמתיים הריצו את הדמו הזה של מלחמת הכוכבים. היום? Turing אחד מביס אותם. חשוב כמובן לזכור את הכוכבית שאומרת שמדובר בשימוש Ray Tracing.
19:37 – "זה השבב המתקדם ביותר שבנינו, עבדנו עליו עשר שנים שלמות". ה-Turing של NVIDIA הוא מפלצת עיבוד נדירה בעולם המיקרו שבבים עם הרכבה שעשוי מ-18 מיליארד טרנזיסטורים.
19:36 – בדיחה על חשבונינו. רוצים סופר שרת למשחקים? בבקשה! רק 60 אלף דולר.
19:30 – דגש גדול על חשיבות תאורה וצללים מצאותיים כמה שאפשר עם הדגמת מלחמת הכוכבים:
19:23 – חייבים להתקדם. אנחנו מהירים יותר ממעבדים בהאצת ליבות. אנחנו תמיד בעליה ומנצחים את חוק מור.
19:17 – מנכ"ל אנוידיה מר ג'נסן הואנג עולה לבמה. אומר שכל המפרטים המודלפים טועים והוא מודע להדלפות (!). נעשה דגש גדול על הסבר של מהו Ray Trace – או כיצד עובדת תאורה אמיתית לחלוטין בגרפיקה ממוחשבת. מדובר על איך שעצמים שמקבלים אור חייבים להקרין גם אור בעצמם לפי צורתם, החומר והצבע.
19:12 – סוף כל סוף מתחילים – הסבר על תולדות הגרפיקה הממוחשבת פותח את הכנס הזה. נשאלת השאלה כמה עוצמה צריך בשביל לדמות תאורה באופן המציאותי ביותר בשימוש Ray Trace? התשובה? המון, כמות שלא הייתה זמינה. זאת, נשאל לפני 40 שנים כמעט.
19:05 – באתר כעת מעל ל-140,000 צופים ובאולם כמה עשרות עיתונאים. עדיין ממתינים לתחילת האירוע בבמה המרכזית. נראה כי מושכים מעט זמן עד להתחלת הכנס.