פורסם 2002 ביולי 923 שנים אני לא ממש יודע אז כך: עם כותבים לי שהמוצר (כרטיס מסך ) תומך dx 8 אז הוא לא יכול לתמוך ב-dx8.1 ו-dx9
פורסם 2002 ביולי 923 שנים בפשטות, הכוונה היא שהוא לא כולל את המאפיינים שלהם, הוא יפעל איתם אבל לא יכלול בתוכו האצה לכל הדברים החדשים שלהם...
פורסם 2002 ביולי 923 שנים אבל הוא יציג את מה שהתוכנה מציעה , אבל פשוט יקח לו הרבה יותר זמן לחשב את זה?
פורסם 2002 ביולי 923 שנים לא...קח לדוגמא DirectX 8.0, הוא כולל בתוכו את ה Pixel & Vertex Shaders (תעשה חיפוש פה בפורום, תמצא מה הם עושים).עכשיו, כרטיס שאין לו תמיכה בשני מאפיינים אלו (כמו הקיירו שלי, לדוגמא) פשוט לא יציג חלקים בסצינה אשר נוצרו ע"י שימוש ב Pixel shaders.לדוגמא, ראית את סצנת ה Nature ב 3DMark2001?הקיירו מריץ את זה בצורה סבירה (בהתחשב ביכולותיו המוגבלות מראש) אבל הוא לא מראה את המים שנוצרו בעזרת Pixel shaders.
פורסם 2002 ביולי 923 שנים כן , ראיתי את הnature , בין הסירטונים האוהבים עלי.זאת אומרת שבמקום מים אתה פשוט רואה שחור?
פורסם 2002 ביולי 923 שנים במקרה שלי (עם הג'יפורס 2 MX), הסצינה הזאת לא מוצגת בכלל... התוכנה מדלגת על האבחון הזה ועוברת לבא בתור.
פורסם 2002 ביולי 923 שנים מה לעזאזל....?! אם אני קונה GEFORCE 4 TI 4200 הוא לא יתמוך בDX9?!!?!??!! :o
פורסם 2002 ביולי 923 שנים מצטער אבל לא, הכי קרוב היום לDX9 זה הPRAHLIAH 512 ( לא בטוח שכתבתי נכון ) שהוא תומך חלקית בDX9 אבל בקרוב יוצא הR300 ואז ניראה מזה באמת.
פורסם 2002 ביולי 923 שנים אז... מה הפאק הזה?! והדריברים לא מוסיפים תמיכה?! חוץ מזה, איזה אופציות חדשות יש לו בכלל?
פורסם 2002 ביולי 923 שנים לא... קח לדוגמא DirectX 8.0, הוא כולל בתוכו את ה Pixel & Vertex Shaders (תעשה חיפוש פה בפורום, תמצא מה הם עושים). עכשיו, כרטיס שאין לו תמיכה בשני מאפיינים אלו (כמו הקיירו שלי, לדוגמא) פשוט לא יציג חלקים בסצינה אשר נוצרו ע"י שימוש ב Pixel shaders. לדוגמא, ראית את סצנת ה Nature ב 3DMark2001? הקיירו מריץ את זה בצורה סבירה (בהתחשב ביכולותיו המוגבלות מראש) אבל הוא לא מראה את המים שנוצרו בעזרת Pixel shaders. הקיירו 2 מריץ את זה בכלל ?
פורסם 2002 ביולי 923 שנים כן , ראיתי את הnature , בין הסירטונים האוהבים עלי. זאת אומרת שבמקום מים אתה פשוט רואה שחור? לא, אני לא רואה שחור אני פשוט רואה שקוף, כאילו שהסצנה נחתכה באמצע קובי: אמולצית TnL ו Pixel Shader בעזרת תוכנה חיצונית מאפשרים להריץ את הסצנה (אם 3DMark לא רואה שיש Pixel shader היא מדלגת)
פורסם 2002 ביולי 923 שנים אז למה משחקים דורשים שנתקין DX נגיד 8.1 כי הם תומכים בזה , אבל אם הכרטיס שלי לא תומך , זה אומר שאני לא חייב להתקים את התוכנה?ויש לי עוד שאלה , קראתי איפה שהוא באתר מתי שהוא שיש תוכנת בדיקה לכרטיסי מסך והקיירו 2 מנצח שם בלי בעיה את הטי 4600 (אם אני לא טועה) בגלל שהוא בנוי ככה שהוא לא מחשב את הפיסקלים שמוסתרים על ידי פיסקלים אחרים (הסירטון הוא סירטון של כפר עם הרבה בתים ופיסקלים מוסתרים) , השאלה שלי היא , הרי גם לטי 4600 יש את הדבר הזה , נראה לי שזה קשור לציר הZ , קראתי על זה בסיקור של יובל , אז למה הקיירו עדיין מנצח בלי שום בעיה , הטכנולוגיה שלו היתה כל כך טובה?
פורסם 2002 ביולי 923 שנים א)אתה צריך את התוכנה במידה והמשחק דורש מאפיין של DirectX שאינו נמצא בכרטיס שלך ולא פועל כתוצאה ישירה מהעדר מאפיין זה, לדוגמא Spiderman: The Movie אינו פועל על כרטיסי קיירו ללא השימוש בתוכנה (שנקראת 3D Analyze). ב)שיטת הסרת הפיקסלים המוסתרים בכרטיסי הג'יפורס נחותה בהרבה משיטת הסרת הפיקסלים המוסתרים בקיירו. למעשה, אם אתה משווה את מהירויות השעון והליבה של שני הכרטיסים תגלה שמהירותו של הקיירו היא 175/175 בעוד שהמהירות של הג'יפורס גבוהה בהרבה. כל הרעיון שעומד מאחורי הקיירו, ושמאפשר לו להציג ביצועים סבירים בכל המשחקים גם היום הוא שהוא יודע לטפל בפיקסלים מוסתרים בצורה הרבה יותר טובה מכל כרטיס אחר שקיים היום בשוק, ואם Kyro III היה יוצא אין לי ספק שהוא היה מהווה תחרות ראויה גם ל Geforce 3 Ti500, רק חבל שהוא לא יוצא וכנראה גם לא ייצא בזמן הקרוב
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.