פורסם 2005 באפריל 320 שנים לא הכי בטוח שזה המקום אבל זה הכי קרובלמה כל כך קשה לסנטז קול? ראיתי לאחרונה את "איך עשו את סטאר וורז: ריפבליק קומנדו" וכל הקולות שמה הוקלטו, לדוגמא החרקים החייזרים קול הפסיעות שלהם זה שני חצאי כרוב שטיפפו איתם על משטח חיתוך כזה, אז נשאלת השאלה, למה גרפיקה, שלכאורה הרבה יותר מסובכת, אפשר לייצר לגמרי במחשב, בעוד גם קולות פשוטים עדיין צריך ל"ייצר" עם חפצים?
פורסם 2005 באפריל 320 שנים אולי שבשביל להשקיע ב 2-3 FOLEY ARTISTS הרבה יותר זול בשביל לייצר אפקטים של צליל, מאשר להשקיע בטכנולוגיה לדמות את זה במחשב (בניגוד לגרפיקה שבד"כ הרבה יותר יקר לבצע)...http://en.wikipedia.org/wiki/Foley_artisthttp://en.wikipedia.org/wiki/Audio_effect
פורסם 2005 באפריל 320 שנים לא נראה לי שיש צורך לסנתז קול, זה ממש פשוט ליצור עם חפצים ביתיים קולות שונים לסרטים ולהקליט אותם.אנימצייה ממוחשבת היא ממש יקרה (ובד"כ לא מציאותית) ככה שזו לא דוגמא כל כך טובה...
פורסם 2005 באפריל 320 שנים טכנולוגיית הסאונד מפתחת מאוד בשנים האחרונות, במיוחד מאז שהגיעו הDSPים.אתה יכול לדגום לDSP איזהשהוא צליל, והוא שומר את ההתנהגות הפיזיקלית שלו (הרי צליל זה סה"כ תנועת אוויר עם תכונות מאוד מסויימות, לכל צליל התכונות שלו) באיזשהיא צורה מתמטית. אבל לייצר מאפס זה מאוד מסובך, דורש הרבה חישובים, וקשה לגרום למחשב להמציא גלי קול מאפס.זה יגיע יום אחד, כמו שלפני מעט מאוד שנים גרפיקה עדין הייתה בחיתולים - ומאז שהמעבדים התחילו לעלות למהירויות חישוב היסטריות הגרפיקה רק הולכת ומשתפרת.וכמובן שהטיעון של IceBreak הגיוני מאוד, עדין זול יותר פשוט להקליט.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.