כמה טוב להיות שוב Blue Collar - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כמה טוב להיות שוב Blue Collar


Merrymoon

Recommended Posts

מה זה אומר? זה אומר שסוף סוף יש לי עבודה שוב, ולא סתם, עכשיו אני טכנאית וטרינר רשמית ועובדת במקצוע הזה. טוב, אז תעודה עוד לא קיבלתי אבל לעבוד אני מתחילה מחר במרפאה במרכז הוד-השרון. פיפיקקי, לא אכפת לי. טוב להיות שוב עובדת. מה זה אומר? זה אומר שאני אזניח טיפה את הפורום ואדבר יותר שטויות כשכבר אדבר, אבל למי אכפת, זה אומר שאני יכולה לשלם את חשבון האינטרנט שלי ו... חברס', במרפאה שלי המחירים נמוכים מהמחיר המומלץ לצרכן ויש לנו המון . המרפאה חדשה דנדשה ומאד משוכללת ומאובזרת והפתיחה הראשמית, ב-1 באפריל (נדמה לי), לא אהיה שם כי אני אלמד ואח"כ אסתלק לירושלים אבל... אתם מוזמנים לבקר (אם אתם גרים קרוב). אני שם מ-4 עד 8, 5 ימים בשבוע, בשבילכם ובשביל היצורים שאתם מחזיקים בבית.

סוף סוף יש לי עבודה!!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז ביבי צדק אחוז האבטלה ירד חחח

לא לא, הרופא סתם היה נואש בשעות הערב.

רגע אז את עוברת לירושלים (עיר הדוסים)?

לא סתם לעיר הדוסים, לגילה! סתם סתם... יש לי חברים שם שאני נוסעת אליהם לסופי שבוע. יש שם נוף מדהים, אנחנו עושים "שלום" לצלפים מהמרפסת. חוצמזה, המשקאות שם בפאבים זולים פי 2 כמעט מבת"א ואפשר ללכת לחפש תיירים גרמנים בעיר העתיקה ולשיר להם שירים של LANDSER בגרמנית רק כדי לראות את התגובה על הפרצוף שלהם. מוצלץ!  :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יא, נו באמת, אני לא כזאת אלימה... וגם יש דברים יותר מעניינים לעשות בירושלים מלחפש את גילי ולנסות להתנקש בו. חוצמזה, הנרדים מ-RDND כבר עובדים על זה, לא? :silly:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זו דווקא עיר מאוד מעניינת ומתפרקת... לא אשכח את ימי הגדולה שלי, כשהייתי ממש צעיר עם ריחות לוואי.

היינו באיזה אימון באיזור, הייתי צריך להתקין איזו אנטנה מעפנה על אחד גגות האלומיניום בשכונות החרדיות שם, כל הגג היה רופף. התרוממתי והרגשתי ת'דגנרט מתמוטט עוד שניה ואני ביחד איתו.

במיידית תפסתי קו מתח גבוה ונאחזתי בו. למזלי (מן הסתם), הוא היה מנותק, אחרת הייתי חוטף אותה ב 10,000 וולט לגבה השמאלית ככה.

ובחזרה לת'ראד...

ברכותיי, דריה ! :yelclap:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא בטוח שאם היה לי כלב הייתי רוצה להביא אותו לאיזור שלך :|

:P

ולמה זה בדיוק? אם אפשר לדעת?... חוצמזה, אני לא עושה הרבה בפועל, בשביל זה יש רופא, כאילו, דהה. ::)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...