שאלת תם -מדוע AMD - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלת תם -מדוע AMD


Yoel26

Recommended Posts

אהלן יואל, ברוך בואך לפורום.

מהשאלה שלך אני מבין שאתה די חדש בפורום ובתחום החומרה. אני מציע לך לבצע חיפוש בפורום, בחדשות שלנו וכמובן גם בגוגל ולחפש ביקורות והשוואות על שני המעבדים. תאמין לי שלא חסרים.

עכשיו, בקצרה, לשאלתך. לפי השוואות רבות שפורסמו באתרי חומרה מוכרים בעולם מעבדי Athlon 64 של נמצאים עדיפים על מעבדי Pentium 4 של אינטל במגוון רחב של מבחני ביצועים אשר מעסיקים בעיקר את המשתמש הביתי [הרצת משחקים, כיווץ RAR, שימוש באופיס ועוד]. בנוסף לכך, אם משווים שני מעבדים בעלי PR שווה [למשל, +Athlon 64 3200 למול Pentium 4 3.2GHz] המחיר של מעבד ה- יהיה זול יותר באופן משמעותי. כמו-כן, מעבדי ה-Pentium 4 האחרונים של אינטל מבוססים על ליבה בשם פרסקוט אשר ידועה בבעיה של פליטת חום גבוהה הנובעת מדליפת זרם, זאת בעוד אצל המעבדים נוטים לעבוד בטמפרטורות נוחות מאוד ויש הנוהגים לומר אפילו "קרירות" למדי.

זו תשובה ממש על קצה המזלג בלי לינקים להשוואות ובלי התפלספויות. אתה מוזמן לקרוא יותר ולחפש. נכון לעכשיו אם כן, למשתמש ביתי ממוצע מחפש מחשב Mid-End או אפילו High-End כמעט בכל אתר חומרה ממליצים בעיקר על . המצב יכול בהחלט להשתנות עוד חצי שנה אם וכאשר תתקן את בעיית החום שלה, תוריד מחירים ועוד או אם AMD תתקל בבעיות חום בליבות חדשות יותר. למשל, לקראת 2006 שתי החברות עומדות לעבור ליצור בתהליך יצור של 65ננומטר. אולי תצליח יותר ו-AMD פחות ומאזן הכוחות בשוק ישתנה לטובתה. כרגע, למי שמבין במעבדים ומחשבים, העדיפות נוטה לכיוון של AMD.

מקווה שזה מספק בתור התחלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...