בעייה של Delay בלחיצת כפתור ימני. - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעייה של Delay בלחיצת כפתור ימני.


GunBlade

Recommended Posts

היי!

יש לי בעייה חדשה שמעולם לא נתקלתי בה בעבר. כשאני מבצע פעולות מסויימות במערכת ההפעלה שלי, מהסוג האלמנטרי ביותר כדוגמת: לחיצה על מקש ימני על כפתור ה-Start, או בלחיצה של מקש ימני על איזשהו קובץ, או סתם לנסות למחוק איזהשהו קובץ, נוצר Delay של בערך 7 שניות בין הלחיצה עד להופעת התפריט או הדיאלוג המתאים. בזמן הזה אי אפשר לעשות דבר, הסמן הופך לשעון חול והמחשב כמו ניתקע, למרות שאם הוא מבצע איזושהי פעולה היא לא נפסקת, אבל השליטה שלי על המחשב אובדת לאותן 7 שניות, שבהן אני צריך לחכות עד להופעת התפריט.

המפרט הטכני - מעבד Athelon 1.2 , Windows98 SE. אם צריך עוד פירוט אז אתן אותו.

למי שיכול, תעזרו לי בבקשה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תנסה לנקות את ה Registry ... אם אתה לא רוצה לעשות את זה ידנית יש תוכנות שעושות את זה, תחפש אחת כזאת (אני אישית לא מכיר).

תסיר תוכנות שאתה לא משתמש בהן. - זה כל מה שאני יכול להמליץ לך...

אבל בכל זאת, אני חושב שבסופו של דבר תצטרך להתקין מחדש... כמה זה עם 98 :AR15:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באמת שהבנתי שאפשר לתקן באמצעות התקנה מחדש, זו הצעה סטאנדרטית של כל טכנאי פי סי.

אבל היות ומדובר במחשב האישי שלי ולא במחשב של איזושהי חברה - כלומר מותקנות הרבה תוכנות ואין לי כרגע Image מוכן בשביל להוריד על ההרד דיסק, ותהליך של התקנה מחדש יהיה ארוך ומייגע כדי להחזיר את המחשב למצבו הנוכחי רק בלי הבעייה, אני מעדיף לעבור קודם כל על אפשרויות לתקן את זה.

מישהו כן יודע איך אפשר לעשות את זה בלי התקנה מחדש?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למצואמ את הפתרון לבעיה שלך זה כמו לחפש מחט בערמת שחת ככה זה במערכות 9x הן לא יציבות ועם הזמן הן נוטות לקרוס פתרון זה להתקין מחדש לא שווה את הזמן לנבור ולחפש את הפתרון לבעיה.דרך אגב למה שלא תעבור למערכת יותר יציבה וטובה יותר כמו 2000 או xp

ותחסוך לך כאבי ראש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

או קיי, עברנו כבר על פתרון ההתקנה מחדש. אני לא הולך להתקין מחדש. זה פתרון שקיים בצד למקרה חרום בלבד ואני מודע אליו עוד לפני הפעם הראשונה שהמומחים פה גילו לי אותו. אני יודע שאפשר להתקין מחדש. אני יודע שקיימת האפשרות ואני אפילו יודע שיש דיסק של Windows98 שאפשר לשים בתוך כונן ה סי די שאם מפעילים אותו אז הוא מתקין מחדש את מערכת ההפעלה.

אני מחפש פיתרון שלא ידרוש ממני התקנה מחדש של מערכת ההפעלה.

נשארתי עם Windows98 מסיבות טכניות בלבד, (שאין טעם שאפרט כי זה לא ישכנע את מעריצי המושבעים), ואני מן הסתם אמשיך עם מערכת ההפעלה הזאת גם כשיצא הדור הבא של מערכת ההפעלה של מאותן סיבות בדיוק.

אני לא מבקש פיתרון ספציפי, אבל איך אני יכול לאתר את הבעייה? את התקלה עצמה? יש תוכנות מומלצות לניקיון ה Registery? או משהו אחר שניתן לגלות במצעותו כל מני שינויים דראסטיים שנעשו לאחרונה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...