עבור לתוכן

מידע נוסף על המנוע הגרפי של אנריל 3

Featured Replies

פורסם

אני מאמיין שגם הMID END יוכלו להסתדר עם המנוע כרטיסים כמו ה6600GT\R9800P

*עריכה:

# GPU - Xenon's GPU is a generation beyond the ATI X800. Its clock speed is 500 MHz and it supports Shader 3.0. The final GPU will be more powerful than anything on the market today; in game terms, it would handle a game like Half-Life 2 with ease.

עם המישחקים ירצו חלק ב X800 בעל מעבד 3GHZ אז בטוח גם המידל אנד יסתדר עם המנוע אולי לא על HIGE אבל על רמה בינונית יריץ טוב מאוד.

פורסם

סתם שאלה יש מצב שהמנוע הגרפי הזה לא ירוץ על GT 6800ומעלה או X800PRO בHIGH או אפילו בMedium ?

פורסם

אני מאמיין שגם הMID END יוכלו להסתדר עם המנוע כרטיסים כמו ה6600GT\R9800P

*עריכה:

# GPU - Xenon's GPU is a generation beyond the ATI X800. Its clock speed is 500 MHz and it supports Shader 3.0. The final GPU will be more powerful than anything on the market today; in game terms, it would handle a game like Half-Life 2 with ease.

עם המישחקים ירצו חלק ב X800 בעל מעבד 3GHZ אז בטוח גם המידל אנד יסתדר עם המנוע אולי לא על HIGE אבל על רמה בינונית יריץ טוב מאוד.

כנראה שהאנימציה בחתימה שלך דפקה לך את הראש.. בכל מקרה רשום שיהיה לו כרטיס NEXT GENERATION, משהו יותר טוב מה X800 שיש היום.. (וגם יש לו POWERPC בפנים).

THEGODX, PLEASE REMOVE THE FU@$ ANNOYING ANIMATION YOU HAVE AT YOUR SIGNUTURE, OK ? TNX !!!

פורסם

3 מעבדי PowerPC ליתר דיוק..

פורסם

או שתקרא את כל העמוד ותתבלבל בין כל הפרטים הטכניים, או שתמצא את הסרטון ברשת. יש שם שתי תמונות, של מפלצת של 5000 פוליגונים ברמת פירוט אפסי, ואותה מפלצת ברמת פירוט של 2 מיליון פוליגונים, וההבדל הוא עצום. בפועל מה שהמנוע מריץ זה ה5000 פוליז, כשעל זה הוא מלביש תאורה והצללה של 2 מיליון פוליז, בנוסף לטקסטורות מחמיאות שמשתמשות בכל מיני פיצ'רים שהיו קיימים בשוק כבר הרבה זמן (תגובה של חומרים שונים לאור וכו') אבל משחקים לא השתמשו בהם.

והקיר באמת שטוח. חלק לחלוטין. הלבנים לא יוצאות החוצה. אתה צריך לראות את כל הדמו.

כמו כן הצללים הרכים לא באמת רכים כי יש החזרה של אור שמטשטשת את גבולות הצל מחפצים אחרים, זה פשוט שהדמות רחוקה מהקיר אז הצל נראה בהיר יותר ומטושטש יותר.

כל הרעיון של המנוע זה להשתמש בטכניקות פשוטות כדי להפוך את העולם למציאותי יותר תוך שימוש בטכנולוגיות קיימות ומניפולציות שהופכות עולם מאוד פשוט טכנית למאוד מורכב ויזואלית, וזו הסיבה שהמנוע כן ירוץ על הליבות של היום ברמה סבירה ++ (HIGH END).

לזה קוראים normal mapping טקסטורות עם ווקטור שנשמרות מגוף עשיר פוליגונים על מנת להצליל גוף דל בפוליגונים.

הדמויים המתקדמים בGDC רצו על רמת פירוט ביינונית על 1280*960(הרז' של המקרן שבו השתמשו) על סביבות ה30fps על שני 6800U בSLI אל תצפו להריץ משחקים

מבוססים UE3 על הכרטיסים שלכם, כרטיס high end אחרי שנתיים זה משקולת נייר לא יותר מזה.

בקשר לצצלים זה מאוד דומה למה שרואים כיום בFarcry/SWRC/FEAR זה פשוט שני צלליות עם שקופיות שונה שהיחס בינהם תלוי במרחק בין מקור האור, הגוף המצליל והגוף המוצלל.


המעבד הגראפי של הXBOX יהיה מאוד שונה ממה שיש היום, זה הR400 המקורי, זה לא SM3.0 זה הרבה מעבר לזה.

פורסם

זה לפני אופטימיזציות של המנוע והדרייברים. אתה יודע כמה הדברים האלה לביליים.

פורסם

המנוע עבר מספיק אופטימזציות כי בהשקה של הGF6 שני מפלצות מסכנות רצו על 20fps, אל תצפו מחשבים שיצאו באמצע 2004 להריץ משחקים שיצאו ב2007.

פורסם

המנוע עבר מספיק אופטימזציות כי בהשקה של הGF6 שני מפלצות מסכנות רצו על 20fps, אל תצפו מחשבים שיצאו באמצע 2004 להריץ משחקים שיצאו ב2007.

ב 2007 אני ישדרג את המערכת שלי...(כרטיס מסך\מעבד\לוח)

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים