עבור לתוכן

אתיקה וצרכנות בתחום התמיכה הטכנית למחשבים

Featured Replies

פורסם

הנה מקרה שעלה, תנו דעתם

מחשב באחריות מלאה כולל ווינדוס אקספי מקורי. האחריות המקיפה הינה לשנה ואילו שאר החלקים להם ממשיכה האחריות ממשיכה כדרכה (HD MONITOR ETC)

השאלה היא כזאת

האם לאחר שנת האחריות ניתן / רצוי / אתי , לגבות כסף עבור העבודה נטו? ואילו על ההחלפה עצמה של החלק, משלוח וכו' לא לגבות?

או האם במקרה בו נופל דיסק קשיח וכמו שידוע לכל האחריות היא ל3 שנים, לא אתי ולא צרכני לקחת סכום על חלק באחריות שלקח איתו מערכת עובדת?

תנו דעתכם ואם ישנם עוד סוגיות בבקשה תוסיפו

הת'רד לא נועד לירידה על חנויות / טכנאים ושאר משתמשים בפורום על דעתם האישית.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים