פורסם 2005 במרץ 1720 שנים הקלאצ' הזה עוד יהרוג אותייי.כזה מעצבןעוד שאלה: בהילוך ראשון אם אני אעוריד רגליים מהדוושות האוטו יסע לאטואם אני על ניוטרל והרגליים לא על שום דוושה ?
פורסם 2005 במרץ 1720 שנים על ניוטרל המנוע מנותק לגמרי מהגלגלים.. האוטו יזוז רק אם יש שיפוע בכביש... יענו רק הגלגלים..המנוע כבה מפני שיש לו סיבוב מינימאלי.. וכאשר הגלגלים לא "רוצים" לזוז אז הם חוסמים תמנוע.. והוא כבה..אני פנוי לכל שאלה..
פורסם 2005 במרץ 1820 שנים אם הבנתי נכון את הניסוח שלך, בירידות מתמשכות (ירידה מהרים למשל) האוטו מן הסתם יאיץ ויאיץ הודות לכח המשיכה, עד שיגיע למהירות שתהיה מהירה מדי ותרצה להאיט. רוב הנהגים הלא מנוסים ילחצו על הברקס שיאט אותם, אך החיכוך האדיר שנוצר בגלגלים פשוט שורף את הברקסים ולאורך זמן עלול להרוס אותם= אין ברקסים= אין איך לעצור= תאונה ברוב המקרים.לכן, מומלץ לרדת להילוך נמוך יותר שימנע מהאוטו להאיץ ולהאיץ. עדיף שהמנוע יסתובב במהירות ובטורים גבוהים (5,6 אלף סיבובים בדקה) מאשר להמשיך ולחכך את הגלגלים. בגיר אוטומטי ניתן לרדת להילוך 2 או אפילו L במקרים קיצוניים, ויש המשלבים OverDrive ( Hold ).
פורסם 2005 במרץ 1820 שנים ביטול ה OVERDRIVE לא נותן כלום כשאתה על הילוך שני או ראשון באוטומטהOVERDRIVE זה ההילוך האחרון שמטרתו לשמור על המהירות רק בסל"ד נמוך יותרברגע שאתה שם הילוך שני (למשל) האוטו לא יגיע אף פעם להילוך האחרון ולכן ביטולו לא יתן כלום
פורסם 2005 במרץ 1820 שנים זה לא בדיוק ככה, Overdrive זהו לא הילוך נוסף. זוהי פשוט הוראה למשוך את ההילוך.
פורסם 2005 במרץ 1820 שנים לא זה לא.(לא משנה ידני או אוטומט)בכל מכונית ההילוך האחרון הוא OVERDRIVEשמטרתו להוריד את הטורים ושמירה על המהירותביטולו פשוט מגביל אותך להילוך אחד נמוך יותראבל כשאתה מוריד ל L או 2 המגבלה של הOVERDRIVE כבר לא אפקטיביתהמגבלה האפקטיבית היא של ההילוך ששמת
פורסם 2005 במרץ 1820 שנים איפה שמעת שאוברדרייב זה למשוך הילוך?זה מצב חיסכון בדלך לנסיעה באוטוסטרדות שמרבית הנסיעה מתבצעת באותה מהירות ללא עצירות
פורסם 2005 במרץ 1820 שנים ההגדרה לאובר דרייב משתנה ממכונית למכונית - כל יצרן קורא לכל תכונה בשם אחר.אצלי באוטו זה כאילו ההילוך ה-4, אבל באופן טבעי זה מופעל, כך שלחיצה על OD בעצם מגבילה את המנוע לשלישי (הורדת הילוך).אבל כבר שמעתי על מכוניות שבהן OD זה חצי הילוך (אבל גם כן אחרי שלישי, במקום רביעי), ואולי יש מכוניות שבהן OD זה השם של ה-mode כוח של האוטו, ומשהו אחר מוריד את ההילוך.אצלי למשל יש כפתור של power, snow וכאלה...
פורסם 2005 במרץ 1820 שנים ההגדרה לאובר דרייב משתנה ממכונית למכונית - כל יצרן קורא לכל תכונה בשם אחר.אצלי באוטו זה כאילו ההילוך ה-4, אבל באופן טבעי זה מופעל, כך שלחיצה על OD בעצם מגבילה את המנוע לשלישי (הורדת הילוך).אבל כבר שמעתי על מכוניות שבהן OD זה חצי הילוך (אבל גם כן אחרי שלישי, במקום רביעי), ואולי יש מכוניות שבהן OD זה השם של ה-mode כוח של האוטו, ומשהו אחר מוריד את ההילוך.אצלי למשל יש כפתור של power, snow וכאלה...אופל?
פורסם 2005 במרץ 1920 שנים http://en.wikipedia.org/wiki/Overdriveאני חושב שזה ממצה את הענייןAn overdrive transmission in automotive and mechanical engineering is a form of gearbox and transmission with a gear ratio that causes the driven wheels to rotate at a higher Rpm than the engine, at a low torque. The advantage is a higher MPG ratio.MPG-miles per gallon
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.