גיליתי דרך להסליב חוטים ללא קנייה מחנות! - אלקטרוניקה ומודינג - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

גיליתי דרך להסליב חוטים ללא קנייה מחנות!


cool_boy-PP

Recommended Posts

טוב אנשים אתם פשוט לא תאמינו אבל היום ישבתי בבית ראיתי אקזיט ותוך כדי עולה לי רעיון להסליב את החוטים של הספק....אבל עם מה??...עם שק פשוט של תפוזים שקונים בחנות!! :yelclap:

כן כן!!יש את השקים האלה האדומים אז יש להם רשת כזאת שמאוד מאוד דומה לרשת של הסליבים אז פשוט מה שעשיתי זה ככה ...לוקחים שק תפוזים מומלץ של החברה הזאת שחכתי איך קוראים לה שיש לה את השקים האדומים האלה הקיצר לוקחים חתיכה לפי האורך ומודדים גוזרים ופה מגיעים לחלק המעניין....מה??איזה חלק???...החלק שבו אתם מגלים שגזרתם את השק אבל יש בו כאלה פרימות של חוטים וזה ממש אבל ממש לא אסטתי ונותן מראה מגעיל....אז מה עושים??פשוט לוקחים מצית עוברים רק לאורך כל ה"סליב" שגזרתם מהשק אחרי זה עוטפים את הכבל של הספק ושמים בהתחלה ובסוף איזיליוברד (רק בשביל המראה היפה....)ובאמצע שמים כמה גומיות קטנות כאלה בצבע שחור שאפשר לקנות בכל חנות ויוצא .....חבל"ז ...אני לא האמנתי לתוצאה שיצאה לי ....כן כן אתם אומרים שזה לא יצא יפה ושזה יפרם תוך שנייה אבל כשאתם עוברים עם המצית לאורך ה"סליב" זה פשוט נותן לו גוון אחיד כזה ובאמת שחבל"ז.....אני ממליץ שתנסו בעצמכם תראו את התוצאה ותגידו איך יצא.....!! :xyxthumbs: ברגע שתהיה לי אני יביא אבל באמת במציאות זה יצא לי יפה מאוד אבל אם אתם רוצים שייצא לכם יפה אז ממש תעברו עם המצית על כל חוט קטן ותראו שזה יוצא פגז....טוב אחים שלי אני הולך לשון ...עייף רצח .....יאללה לילה טוב ותגיבו אני רוצה לשמוע תגובות איך הרעיון?....לילה טוב אנשים! :silly:  :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא שק של תפוחי אדמה לא יוצא יפה.....(גם לא בצבע אדום....) אני מקווה שהיום יהיה לי זמן לצלם את זה עם המצלמת אינטרנט(עד שיגיע לי הסוני החדשה...) אז ככה שזה יצא קצת באיכות גרועה אבל לא משנה רק בשביל להמחיש לכם את הרעיון של איך זה יצא......אם זה מוצא חן בעינכם תנסו בעצמכם....חסרון שיש לדבר הזה ושמתי לב אליו רק היום הוא שהוא פשוט לא כל כך חזק אבל אם אתם עושים עם המצית זה אמור לעבוד מצויין!

JohnClark

כן בהחלט מקורי ..... :xyxthumbs:לא יודע איך הגעתי לשק של תפוזים :screwy: .....אבל סבבה!

דרך אגב זה גם נקרא או שלא (אולי אני יצלם לכם גם איך מתקדם העכבר האלחוטי(שבקרוב יהיה חוטי ללא בטריות.....) :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוי באמת בשביל 60-80 שקל?

אתה גם מקבל סליב באיכות גבוהה, גם הרבה מאוד סליב בגדלים שונים שמאפשר פשוט לעשות כל כבל במחשב כולל IDE מוסלבים(מי שרוצה לראות את הIDE המוסלב שלי מוזמן לבקש) וזה גם רגיש UV...!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

*45 ש'ח באתר של הדובים.

בניגוד לSuB שאצלו הסליבים היו עגולים מראש אצלך הם בלי צורה והרבה פחות צפופים.

לדעתי זה יצא די גרוע אם יצא בכלל.

בכל מקרה אתה מוזמן לנסות ולחזור עם תוצאות...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוי באמת בשביל 60-80 שקל?

אתה גם מקבל סליב באיכות גבוהה, גם הרבה מאוד סליב בגדלים שונים שמאפשר פשוט לעשות כל כבל במחשב כולל IDE מוסלבים(מי שרוצה לראות את הIDE המוסלב שלי מוזמן לבקש) וזה גם רגיש UV...!

:bash::nono: יש לי ערכת הסלבה של VENTEC זה לא הרעיון.....הרעיון במודינג(לא שאני בא ללמד אותך או משהו כזה כי אני עדיין חדש בתחום....)הוא ליצור דברים משלך זותאומרת לעשות דברים בדרך אחרת מאשר קנוי כמו פאן באס מי שעושה פאן באס עושה את זה בשבילו ובשביל היצירתיות שלו ....... :xyxthumbs:

זה נשמע ממש עלוב.

אל תעלב, אולי בתמונות זה יראה יותר טוב מהתיאור.

חחחחח....לא נעלבתי אחי....בתמונות שאני יביא (המצלמה עכשיו אצל חבר שלי אני צריך תמצמת שלו אז אני ילך אליו או מחר או היום ......ואני כבר יעדכן....)זה יראה טוב חכו ותראו ואל תשערו סתם אבל באמת מי שרוצה שזה יצא לו יפה וצמוד צריך כמו שאמרתי לעבור ביסודיות (כן אני נשמע כמו המורה המעפן שלי לפיזיקה.....חחח)עם המצית ואחרי זה לקנות חבילה קטנה של גומיות שחורות (אפשר גם עם אזיקונים קטנים אבל בכל זאת כל אחד ואיך שהוא רוצה.....)שעולה 2 שקל ואיזיליוברד בסוף של הכבל של הספק ובהתחלה ויש לכם סליב....וצריך השקעה של בערך 5 דקות וזהו.... ;D :jump::xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה בסדר אל תלמד אותי על .

הרעיון עלוב וכך גם התוצאות, יש הרבה מאוד דברים במודינג שאתה פשוט לא יכול ליצור לבד ואם כן זה יצא ממש גרוע, יש דברים שכדאי ואפשר ורצוי לקנות מוכן.

חוץ מזה שעם סליבינג רק לשים אותו זה משימה לא קלה מספיק גדולה וקשה בשביל להיקרא , יש מספיק מגע אישי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...