די! מספיק עם זה! - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

די! מספיק עם זה!


shuy

Recommended Posts

חשד: רצח הצעיר ברכסים - בשל ריב על חנייה 

אישום: הבן תקף את אמו במברג

מטפלת מחולון נאשמת שהתעללה בתינוקת

צחי יעקב שנדקר על שהחזיר שטר של 100 ש"ח לבעליו מת מפצעיו

וזה רק מהשבוע האחרון

אנשים יותר דתיים ממני יגידו שדור המבול כבר הגיע

אז כמה שווים חיים של בנאדם בימינו אנו, מסתבר שלא הרבה, בכל מקרה פחות ממאה שקל.   :pissed:

תסתכלו למה הפכנו? ? ? ? ?  :'(

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

:pissed:

זאת הפכה להיות מכת מדינה בימינו,

אם בגלל 100 שקל, או בגלל ריב על מי ייצא ראשון מחניה הורגים אדם, אז למה הפכנו?

הפכנו? :P :P כל הנושא הזה הוא לדעתי צביעות אחת גדולה. מה, בארה"ב ילד בתיכון לא בא עם רובה ורוצח תלמידים ומורים? ברוסיה טרוריסטים לא משתלטים על ביה"ס עם מאות ילדים קטנים ומאיימים לפוצץ אותו? אין כזה דבר ניאו-נאצים וכת השטן? בצרפת לא מחללים קברים של יהודים? פלסטינאים לא עושים פיגועי טרור בישראל? בבוסניה וסודן אין מלחמות-אזרחים?

אין כאן שום עניין של "הפכנו". זה חלק מהטבע של האנושות. יש אנשים כאלה שמתנהגים ככה, אנשים "רעים", ויש אנשים טובים. וזה לא מעיד על אף אחד מלבד על אותם אנשים באופן ספציפי. אין גזעים בעולם. זה לא שהגזע היהודי\ישראלי הפך להיות רע כי גילו כמה פושעים, וזה לא שבספרד, איטליה, קנדה או שוויץ דברים כאלו לא קורים. בטח שהם קורים. כל הזמן. זה מאפיין מסויים של האנושות - שיש אנשים "רעים" בה. רק סוג הפשע משתנה בדרך-כלל בהתאם לתרבות. איש "רע" כאן ירצח על 100 שקל, איש "רע" בארה"ב יביא קלצ'ניקוב לביה"ס ואיש רע צ'צני\באסקי\פלסטינאי יעשה פיגוע טרור גם ובעיקר נגד חפים מפשע.

לכן הת'רד הזה מיותר. זה לא שאדם שהיה רוצח בנסיבות מסוימות על 100 שקל ייקרא את הת'רד הזה ויפנים את זה. הוא לא ייתביש, הוא לא ישנה את דרכיו כמובן. הזעזוע שאנשים מביעים כאן הוא חסר תועלת ומיותר. ניתן להזדעזע, אבל מהסיבות הנכונות. לא בגלל ש"הפכנו לכאלה" כי כמובן אני ואתם לא נהפכנו לרוצחים בגלל רצח זה או אחר שקרה, אלא בגלל מהות הפשע עצמו. לא בגלל מה שהוא כביכול מעיד עלינו (והוא ממש לא), אלא בגלל תוכנו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...