התקנה מחדש של outlook express - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התקנה מחדש של outlook express


ysar

Recommended Posts

אני משתמש ב- outlook express,כמעט הכל בסדר. אבל כשאני מנסה לפתוח את ה- adress book יש שגיאה:

the address book failed to load. outlook express is incorrectly configured, please re-install.

כרגע אני עובד עם XP וגרסה 6 של OE,אבל הבעיה היתה קיימת גם קודם עם WIN2000,למעשה מהיום שקיבלתי אותו(לא חדש ). ניסיתי דרך control panel-add/remove component סימנתי אותו להסרה ואז התקנה מחדש, זה לא שינה כלום (גם לא נראה שבאמת הסיר והתקין ממש, זה לקח שניות ספורות כל תהליך).איך אני מסיר ומתקין מחדש באמת (יש לי דיסק של הווינדוס).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני רואה שאתה הולך לפתור לי את כל הבעיות :yelclap: דרך אגב אין קשר בין הסיפור עם הווינדס לזה, כמו שאמרתי זה היה שם קודם. אבא שלי החליף לפטופ ואני קיבלתי את הקודם, אז עכשיו אני קצת עובד עליו ויש כמה ענינים לסדר בו...

לעניננו: אין קובץ .wab שם, מה שכן יש אותו בתוך התיקייה של ה- OE. אי אפשר לפתוח אותו משם, יש error.ניסיתי להביא קובץ .wab ממחשב אחר (שעובד כמובן) הוא גם לא נפתח במחשב הזה(כשמקליקים עליו, לא דרך OE). במחשב אחר אם מנסים זה פשוט נפתח בחלון חדש. אי אפשר פשוט להסיר ולהתקין את התכנה כולה?

אם כבר אני פה יש בעיה אחרת - כשאני עושה בדיקה של norton systemworks אני מקבל שגיאה שחסר קובץ בשם : mscoree.dll. זה גם לפני וגם אחרי שדרוג מ- WIN2K ל - WINXP.זה משהו שאני רוצה / יכול לסדר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...