ערוץ הספורט משדר קרבות אדם ! - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ערוץ הספורט משדר קרבות אדם !


NOSTREDAMUS

Recommended Posts

שלום רב חברים, ביום ה' שעבר דפדפתי בין הערוצים בשעה 23:30 שלפתע אני רואה בערוץ 5 קרב לחימה משולבת אלים במיוחד!

מה שצד את עיני זאת הכתובת בעברית על במת האגרוף! לאחר מס' שניות אני שומע את הקריין המשולהב מסביר על תוכן הקרב ואז מתחיל אחד חדש: שני נערים, שני 17 עם מבט מפחיד בעיניים עולים לבמה, ללא כפפות, ללא מגינים קרב מגע מלא ואלים ביותר! לאחר 5 דקות של קרה היה ניתן להבחין באחד היריבים שמהלומות תחילת הקרב בצלעותיו ורגליו כנראה והשפיעו עליו.

בתור מי שהיה חניך קרב מגע מעל 4 שנים (חגורה ירוקה) אני אומר לכם ללא ספק, הקרב אמיתי, הכאב אמיתי והנזק שיכול לגרם מקרב כזה עלול להיות בלתי הפיך עד רמה של מוות! (ניפוץ השיניים אל תוך קנה הנשימה, שבירת מפרקת, דחיסת גשר האף אל תוך המח וכו').

אני לא מצליח להבין, איך יתכן שקם איגוד לחימה משולבת שחניכיו הם קטינים, מארגן תחרויות קרב מגע אלים בצורה מזעזעת, ללא הגנה כנראה בניגוד לחוק ולכל מוסכמה אתית של ארגון אומנויות לחימה מכובד והדבר עוד משודר בערוץ הספורט ?!

הנה אתר הארגון.

http://www.cma-box.co.il/page_About.asp

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני בספק אם בעיטות לפנים, אגרופים לצלעות ולחימה ללא כל מיגון הם חוקיים בארץ.

אני יודע ש"קרבות אדם" כמו קרבות בין הם אסורים בארץ ע"פ חוק, אם מה שראיתי לא מוגדר קרבות אדם אז מה נחשב לקרבות אדם ?!

הם היו יכולים להגיע בקלות לשבירת עצמות על מה אתה מדבר ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם באיגרוף רגיל נשברות צלעות משמע שמכות לצלעות הן חוקיות לגמרי. התוכנית משודרת בשעה סבירה יחסית, אם כי אפשר גם יותר מאוחר, אבל אם תשאל אותי - מה שקורה במסדרונות בית הספר של הנערים האלו (או אפילו שלכם) בוודאי גרוע בהרבה. מאז ומעולם היינו גזע צמא דם, עוד מימי הקולוסאומים בהם אדם נלחם באדם עד מוות לשם בידור בלבד. קרבות גרועים מזה מתנהלים הרחק מעיניי הצופים. בינתיים כל עוד הכל מבוצע בהסכמה מלאה ולמשתתפים מוגש טיפול רפואי ללא דיחוי במהלך/אחרי הקרב, זה בסדר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין כמו ה K1 ...

בכל אופן, עכשיו היתה כתבה בנשיונל ג'אוגרפיק על נהגי פורמולה 1 ועל הדרכים שהמארגנים מנסים להפוך את הספורט הזה ליותר בטיחותי ופחות קטלני לנהגים...

וזה יהיה בקרוב אצלנו! 350 קמ"ש לתוך קיר זה כן יהיה חוקי ?

המדינה שלנו מנסה להתקרב לספורט העולמי, וסוג זה או אחר של קרבות או מירוצי מכוניות זה חלק מזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל אם תשאל אותי - מה שקורה במסדרונות בית הספר של הנערים האלו (או אפילו שלכם) בוודאי גרוע בהרבה.   מאז ומעולם היינו גזע צמא דם, עוד מימי הקולוסאומים בהם אדם נלחם באדם עד מוות לשם בידור בלבד

מה הקשר? גם מאז ותמיד אנשים רצחו אנשים אחרים והיכו אחרים, כי טבע האדם נוטה לאלימות, ושהיא אינה מרוסנת ושהאדם הוא אלים במיוחד ואינו חושב על התוצאות (גם אלו שנוגעות לבסוף אליו, כמו עונש מאסר על רצח, או עונש מוות במדינות מסוימות), מקרים כמו רצח ואונס מתבצעים. אז מה? צריך לתת לגיטימציה לזה? נכון שבימי הקולוסאומים בני-אדם נלחמו אחד בשני, אבל כמעט תמיד היו אלו פושעים שנאסרו וזה היה עונשם. אומנם עונש פרמיטיבי שכרוך בהתנהגות לא מוסרית בעליל, אבל צריך גם לזכור לפני כמה שנים זה קרה.

ובמסדרונות בי"הס, לפחות אצלי, אין אלימות בכלל (באמת). ואומנם סביר להניח שברוב ביה"ס בארץ יש אלימות, אבל עדיין, הגורמים האלימים שנתפסים (מן הסתם) מוענשים, ולהתנהגות זאת אין לגיטימציה חוקית.

לא ראיתי את הקרבות, אבל התגובה שלך לא עניינית לטעמי. נכון שלבני-אדם יש את יצר האלימות, אבל זה לא אומר שמותר להשתמש בה, ועל זה מדובר כאן. על שנותן לגיטימציה לאלימות לא מבוקרת (אם ניקח את דבריו של פותח הת'רד כנכונים).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה משווה אלימות כספורט (בדיוק כמו קראטה והיאבקות ואגרוף) לאלימות בבי"ס? התחרויות האלו מתנהלות תחת פיקוח, בהסכמה מלאה של המשתתפים ובראש צלול. אלימות אינה כזאת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז מה אם יש הסכמה ? לזהכירך גם הייתה הסכמה של נערה ששכבה עם גבר בן 41 שהיא הכירה בצ'אט.

איזה פיקוח יש בדיוק ? של הועד לספורט ? נו באמת! איזה פיקוח ? של רופא שיכול לאבחן עצם שבורה ? לא אמור להיות כל כך אלים! לכן באגרוף יש כפפות רכות ומגיני שיניים ואני חושב שגם אשכים. זה לא שאין כלל מיגון ומדובר במכות ישירות ובעיטות, אם אחד הנערים ישבור חצי מהשיניים בפה או ירסק פיקת ברך זה משנה אם היה פיקוח ?! ........

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בתור אחד שמתעסק בזה כל יום כל היום (לא לחימה משולבת, ג'ו ג'יטסו), אתה טועה.

1. קרבות בידיים חשופות לא מתנהלים עם אגרופים לפנים

2. אין מתחרה חסר ניסיון שעולה לזירה, כל מתחרה יודע בדיוק למה הוא עולה ויש לו בדר"כ ניסיון מאחוריו ומדובר בחברה חזקים מאוד שלא נשברים מהר.

3. זה לא , זה אומנות לחימה.

4. המאמן שלי ואחיו משתתפים בערב הקרבות הבא (שייערך ב19.2 ברעננה) :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא איזה איגרוף לא חוקי ששני אנשים פשוט מפוצצים את הצורה אחד לשני...

זה אולי נראה אלים אבל יש הרבה מחשבה מאחורי כל מכה, והיא מאד מדויקת ומכוונת ככה שהפגיעה תהיה מינימלית

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...