עצומת "אור ירוק" למלחמה לתאונות הדרכים - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עצומת "אור ירוק" למלחמה לתאונות הדרכים


maverick

Recommended Posts

עמותת אור ירוק היא עמותה למלחמה בתאונות הדרכים בארץ. הם עושים עצומה בכדי להביא לממשלה על מנת שתילחם בתאונות הדרכים. אנא הקדישו כמה דקות ותיצטרפו למאבק.

http://www.oryarok.co.il/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בדרך חזרה מהיום סיירות, תפסו אותי כמה חיילים במרכזית חיפה והחתימו אותי על זה, תוך כדי שהם אומרים ברקע "תחתום, תחתום, כאילו שאתה לא הולך אחר לנסוע 120 בעיר". לא ממש הבנתי מה הקשר בין חיילנו המגינים על המדינה לעצומה הזאת, אבל אני תרמתי את חלקי :silly:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קיבלתי את הגלויות הביתה והקדשתי כמה דקות לקרוא את זה. באמת הכל טוב ויפה אבל למה אנחנו צריכים עצומה בשביל לשמור על חוקים קיימים? אחר כך מחצית מהאנשים שחותמים על זה ממשיכים לעקוף בצורה מסוכנת על הכביש ולדהורבאמת על 120 בתוך העיר. מה שכן, אני מקווה שבעזרת העצומה הזאת הממשלה ומשרד התחבורה יתעוררו וישפצו כבישים, ישימו שילוט היכן שצרייך וכיו"ב, למרות שגם זה מחובתם גם כך. :-\

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה דעתכם על עצומה לקרוא לממשלה לעשות דברים טובים?

הקולות בעצומה הזאת מאודות זולים וחסרי משמעות, כל מה שצריך זה לכתוב שם, גיל ומקום מגורים ויש לך קול לעצומה שהמטרה שלה "לשפר את 'תרבות הנהיגה' על הכביש"- עכשיו איזה בנאדם שחושב בהגיון התנגד למניעת הרג מיותר? לפחות זה מה שאני הבנתי, בערך- לי אישית עדיין לא ברור על מה בכלל חותמיםבעצומה הזאת.

אם זה היה ספציפית לאיזה חוק מסויים, כמו למשל להוריד את המהירות המותרת(לא שאני תומך בזה) - אז היה לזה סוג של משמעות כשיש גם מישהוא שמתנגד לזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש להם תוכנית כוללת כלשהיא שמתמקדת בשיפור איכות מורי הנהיגה, שיפור איכות הדרכים והחמרת העונשים

העצומה זה כדי לקדם את התכונית בממשלה שהמלחמה בתאונות דרכים היא לא על סדר היום שלה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קיבלתי את הגלויות הביתה והקדשתי כמה דקות לקרוא את זה. באמת הכל טוב ויפה אבל למה אנחנו צריכים עצומה בשביל לשמור על חוקים קיימים?

אני חושב שמטרת העצומה היא ליצור לחץ חברתי, שיגרום לרשות השופטת לנהוג בחומרה יתרה נגד עברייני תנועה ולרשות המחוקקת ליצור מע' חוקים טובה יותר. אני גם חושב שצריך שיהיו עונשי מינימום על עבירות מסויימות ולא רק עונשי מקסימום. כך לא יהיה שיקול דעת (מוטעה לדעתי) של שופטים בעונשים המגוכחים שהם נותנים על עבירות תנועה.

כך למשל אדם שהרג מישהו בתאונת דרכים (וברור שזה לא בכוונה) הוא מקבל עונש מגוחך של עבודות שירות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ועדיין, התנהגות מסויימת, גם בנהיגה, מושרשת באנשים בחיק ארצינו ויש באמת תחושה מאכזבת כזאת שאחרי שהאמנה הזאת תעבור לא יקרה כאן שום נס ואנשים ימשיכו להתנהג כמו חיות על הכביש. אולי אם אפשר היה להביא את כל הנהגים במדינה ל"ייעוץ" כמו שמביאים אלכוהוליסטים או זוגות במשבר... הממממ... אוליי עליתי על משהו? :smile1:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חוקים קשוחים עם אכיפה קשוחה יורידו בוודאות את תאונות הדרכים

אנשים שהרגו אנשים אחרים בנהיגה פרועה ותחת סמים (לא טעות, עבירה על החוק במודע שלקחה חיים) צריך לתת להם עונש של 10+ שנים

צריך להוריד את האנשים הממש מסוכנים מהכביש

והפחות מסוכנים כבר יתחילו להרגע כשיראו את העונשים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ועדיין, התנהגות מסויימת, גם בנהיגה, מושרשת באנשים בחיק ארצינו ויש באמת תחושה מאכזבת כזאת שאחרי שהאמנה הזאת תעבור לא יקרה כאן שום נס ואנשים ימשיכו להתנהג כמו חיות על הכביש. אולי אם אפשר היה להביא את כל הנהגים במדינה ל"ייעוץ" כמו שמביאים אלכוהוליסטים או זוגות במשבר... הממממ... אוליי עליתי על משהו?  :smile1:

מעניין שבמדינות אחרות זה עבד אז למה לא פה? התבוסתנות הזאת לא תוביל לשום מקום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

10 שנים על הריגה בתאונת דרכים? הצחקתם אותי, על אונס קטינים נותנים פה פחות ועוד משחררים מוקדם.

עבד מקום אחר? לא, זה לא עבד במקום אחר כי במקום אחר לא היו צריכים את זה, כי במקום אחר הכביש הוא לא מסלול מירוצים ויודעים זאת טוב מאד. תאונות הדרכים בארצינו הן מחדל ייחודי לנו שהוא תוצאה של תרבות נהיגה פרועה ולכן הטיפול צרייך להיות בהתאם - חינוך לנהיגה אחראית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבורות שלך בנושא גורמת לך להגיד דברים מופרכים לחלוטין. אנחנו לא המדינה היחידה עם בעיות בכבישים. בצרפת ואנגליה היו בעיות יותר חמורות משלנו ועובדה שהן במגמת ירידה במספר תאונות הדרכים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבורות שלך בנושא גורמת לך להגיד דברים מופרכים לחלוטין. אנחנו לא המדינה היחידה עם בעיות בכבישים. בצרפת ואנגליה היו בעיות יותר חמורות משלנו ועובדה שהן במגמת ירידה במספר תאונות הדרכים

בורות? שלי? הממממ, not very likely. תראו מי שקורא לי בורה... אני רואה שלא היית הרבה בחו"ל (או מתעדכן הרבה) אבל באנגליה הסיבה העיקרית לריבוי תאונות הדרכים היא נהיגה בשכרות. אנשים שם שותים פי כמה וכמה מישראלי ממוצע ששותה בסופי שבוע וחגים, שם מקובל ללכת אחרי העבודה ב-5 למה שנקרא a pint or three ולא פעם האדם גם עולה לאוטו כשהוא לא במצב מי יודע מה או שתוי לגמרי. בצרפת הסיבות דומות אם כי לא בצורה כה קיצונית. הסיבות המשניות הן מזג אויר - אנגליה כמדינה מאד גשומה וכבישיה חלקלקים ועוד שמחוץ לערים הגדולות ובדרך לפרוורים הכבישים הרבה פעמים צרים ופשוט מוצפים בעונות הגשומות ביותר.

שאר הסיבות הן עייפות, הסחת דעת של הנהג, התעסקות בחפצים (מפות, פלאפונים וכו'), דיבור עם הנוסעים, אכילה/שתיה תוך כדי נהיגה, התעסקות עם ילדים או בע"ח היושבים במושב האחורי או עקב נסיון להשיב דבר מה שנפל לרצפת הרכב. סיבות אחרות הן תקלות טכניות ברכב עצמו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדיין לפני 10 שנים שיעור תאונות הדרכים באנגליה וצרפת היה פי 3.5 ומאצלנו, ועכשיו הוא ברמה נמוכה יותר מאצלנו בגלל ששינו את החוקים ככה שהעונשים יהיו רציניים יותר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...