פורסם 2002 ביוני 2124 שנים יש דיסקים חדשים לצריבה של יותר מה 700 MB {לא כל כך חדשים אבל עדיין }וכאן השאלה האם כדי לצרוב עליהם צריך תוכנה מיוחדת ואם כן אז אזו ?או האם כל תוכנת צריבה פשוטה יכולה לעשות זאת ?
פורסם 2002 ביוני 2124 שנים א. צריך צורב שתומך בזה (רובם המכריע)ב. רב תוכנות הצריבה (נירו ואיזי סיד בטוח) תומכות בפונקציה הזו - זה נקרא OVERBURNING
פורסם 2002 ביוני 2324 שנים תעדכן לגירסה הכי עדכנית של התוכנה... אם זה לא זה, תבדוק את הדיסק בצורב אחר, יכול להיות שהצורב שלך הוא מהמתי מעט שלא יודעים לעבוד עם דיסקים לא "סטנדרטיים"
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.