אין זיהוי של כונן הCD-RW ע"י Nero.. - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אין זיהוי של כונן הCD-RW ע"י Nero..


1_Nike_1

Recommended Posts

כונן הCD-RW שלי אינו מופיע תחת Choose Recorder. יש שם רק את ה-Image Recorder. ופשוט כך, אני לא יכול לצרוב. הבחנתי בכך כשהתקנתי את הגרסא האחרונה של Nero ונאמר לי שעליי להתקין את Nero BurnRights כדי לקבל גישה מה-Administrator של המחשב שאני יכול לצרוב, ולאחר יציאה מחלון ההודעה הזו הבחנתי בחלון הצריבה שאין לי אפשרות לבחור מהירות צריבה והשדה של המהירות הינו ריק (לבן). אז ראשית, אני הוא ה-System Administrator ואין באפשרותי לבקש ממנו הרשאה לצריבה כי זהו אני ואני מזוהה איתו ולא עם שום משתמש אחר, ולמען האמת גם לא קיימים משתמשים אחרים במערכת שלי. :P

ניסיתי להתקין את ה-BurnRights הזה שהורדתי מהאתר של Nero וזה כלל לא עזר. דרך ה-BurnRights בחרתי שיתן אפשרות לכל המשתמשים לצרוב ולא רק למנהל. זה עדיין לא עזר. אפילו ניסיתי להפעיל את משתמש האורח ולצרוב דרכו וזה לא נחל הצלחה. הסרתי את Nero והתקנתי כמה גרסאות ישנות יותר, בניהן 6.3.1.17 ו-6.6.0.1 לעומת 6.6.0.3 האחרונה למיטב ידיעתי, וגם זאת ללא הועיל. והרעיון הוא שהכונן אכן קורא תקליטורים כשאני ניגש ל-My Computer. >:(

יש רעיונות? - אגב, אני חושב שזה התחיל כשהתקנתי את הגרסא האחרונה של התוכנה. עד שיענו לי אני אנסה תוכנות אחרות של צריבה. תודה מראש! ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצטער על ההקפצה, אני מודע לכך שזה בניגוד לכללי הפורום אבל אני מבטיח שזו הראשונה והאחרונה. ודי בצדק, משום שכבר מההתחלה הת'רד שקע ואני רואה שכולם שמו עליו זין ובקושי אנשים אפילו קראו אותו. למען האמת, זה יהיה עדיף מאשר שאני אנסח שוב את ההודעה שלי ואפתח ת'רד חדש, ואז סתם יהיו שני ת'רדים באותו נושא ואז אני לא אעבור על הכללים.

קיצררררר שמישהו יעזור לי בבקשה.. בתודה מראש!! :P

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצלחתי לצרוב עם CDRWin ואכן הבעיה היא עם Nero. כפי שאמרתי כבר, אני יכול להכניס תקליטור כלשהו ולתפעל אותו דרך הכונן ב-My Computer. באשר לנסיונות לפיתרון הבעיה, הפעלתי מחדש ונכנסתי למערכת הפעלה אחרת שמזמן לא השתמשתי בה ובפעם האחרונה שהייתי בה, דווקא הכל עבד כשורה. 98SE. ולהפתעתי נוכחתי לגלות שהבעיה מופיעה גם שם, והרי שם לא התנקתי שום גרסא נוספת של Nero ולא נעליים, זו הגרסא שהייתה מותקנת שם מזמן בתקופה בה הייתי מתשתמש ב98SE.

הבעיה היא Nero ולא כונן הCD-RW. זה מה שברור לי. למישהו יש רעיון לפיתרון הבעיה? אני מאוד רוצה לחזור להשתמש ב-Nero כתוכנת הצריבות שלי.

וכן, תוכנות אחרות אכן מזהות את הכונן. אני תיכף אנסה ASPI. :P

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב, אני הולך עם ראש בקיר ומנסה להבין מה הבעיה כשכבר נאמר לי בהודעת שגיאה מלכתחילה מהי, ותיארתי זאת קודם. כשאני מפעיל את Nero נאמר לי כך במפורש ואני מצטט "Please ask your system administrator to install 'Nero BurnRights'. Burn premission can be granted to some or all users with this tool. Nero BurnRights can be downloaded from www.nero.com."

לאחר התקנה של Nero BurnRights, הישום נפתח מיד ויכלתי לראות כי תחת 'Local user group with burn rights' נבחר 'Administratos- Only administrators have burn rights." אמרתי סבבה, אבל זה לא עבד. שיניתי את זה לאחר מכן ל'Everybody- Everybody has burn rights' וזה גם כן לא עזר. יש עוד אופציות וכל מיני קשקושים שם וניסית הכל ושום דבר לא עזר. זה ממשיך לזיין בשכל שאני אגיד לאדמין שיכנס ל-BurnRights ויתן לי גישה לצריבה.

זה ברור לי שהבעיה היא בתוכנה ולא בכונן התקליטורים, אז אין טעם להתעסק בדרייברים ובתוכנות אחרות לצריבה. יש למישהו רעיון כיצד אוכל לשוב ולהשתמש ב-Nero? :(

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...