עבור לתוכן

Gigabyte חברה טובה?

Featured Replies

פורסם

הזמנתי מחשב ובו כרטיס מסך 6800GT של ג'יגהבייט.

והיום אמרו לי שהמאווררים שלהם כושלים מהר ואי אפשר לסמוך עליהם.

רציתי לדעת אם לשנות את ההזמנה כל עוד אפשר.

- תודה.

פורסם

עדיף לקנות מחברה רצינית כמו Albatron\Leadtek\Gainward\MSI ...

יש כמה שמועות לא טובות על סדרת כרטיסי ה6800 של Gigabyte.

פורסם

אתה טוען שgigabyte לא חברה רצינית?

יש כמה שמועות לא טובות על סדרת כרטיסי ה6800 של Gigabyte.

כמו מה? שמועות זה לא דבר אמין במיוחד

והיום אמרו לי שהמאווררים שלהם כושלים מהר ואי אפשר לסמוך עליהם.

כל מאורר יכול להפסיק להסתובב אם יתמלא באבק

רציתי לדעת אם לשנות את ההזמנה כל עוד אפשר.

כל עוד הדגם הוא GV-N68T256DH אין סיבה ,האחר מוחלש

פורסם

אכן, הייתה לה היסטוריה של מאוררים כושלים, וכרטיסים מתפגרים, במיוחד בסדרת הmaya "האגדית".

כיום אני לא חושב שיש ממה לחשוש, מקסימות יש אחריות, אתה מקבל על הכרטיס שלוש שנים, כן?

פורסם
  • מחבר

אכן, הייתה לה היסטוריה של מאוררים כושלים, וכרטיסים מתפגרים, במיוחד בסדרת הmaya "האגדית".

כיום אני לא חושב שיש ממה לחשוש, מקסימות יש אחריות, אתה מקבל על הכרטיס שלוש שנים, כן?

כן, שלוש שנים.

אבל עדיין אני לא רוצה להסתמך על זה. אז יחליפו לי לכרטיס זהה וגם הוא יתפגר?

בכל מקרה, אני לא רוצה להשקיע הרבה כסף ולגלות כרטיס שיהרס אחריי שבועיים.

אגב, ron26, הכרטיס שאני קונה (נכון לעכשיו) הוא הדגם שציינת.

פורסם

מקסימות יש אחריות, אתה מקבל על הכרטיס שלוש שנים, כן?

בו אני אפתיע אותך - האחריות לא חלה על מאווררים בשום מוצר (כרטיסי מסך, לוחות אם - המאורר על הגשר הצפוני באם יש וכו).

אני אישית נתקלתי בכמה וכמה כרטיסי ג'יגהבייט שהמאווררים שלהן כשלו,ו לא כרטיסים זולים כלל ועיקר.

פורסם

אחריות בכרטיסי מסך חלה גם על מערכת הקירור שלהם, החלפתי כבר בעבר כרטיסים שבהם המאורר כשל. אחריות צריכה לחול על כל חלק שאחראי על פעולה תקינה של רכיב מסויים, אם חנות מסויימת מסרב להענות לכך - לא לקנות ממנה.

פורסם
  • מחבר

בדקתי בתקנון האתר של פנדה (משם אני קונה) והאחריות אינה חלה על מאווררים.

פורסם

זה לא תקף לכרטיסי מסך,

פורסם
  • מחבר

זה לא תקף לכרטיסי מסך,

"אין אחריות על מאווררים , כולל מאווררים על ציפסט או כרטיס מסך."

ציטוט מהתקנון שלהם.

וגם אם הייתה, אני לא רוצה להסתמך על אחריות.

אני אבקש להחליף ל Leadtak או ל  XFX.

פורסם

בדקתי בתקנון האתר של פנדה (משם אני קונה) והאחריות אינה חלה על מאווררים.

מדובר על מאווררים למארז!

"אין אחריות על מאווררים , כולל מאווררים על ציפסט או כרטיס מסך."

ציטוט מהתקנון שלהם.

וגם אם הייתה, אני לא רוצה להסתמך על אחריות.

אני אבקש להחליף ל Leadtak או ל XFX.

מפתיע..... :o

פעם ראשונה שאני רואה דבר כזה... בעקרון כן צריך להחליף. זה בטח גם תלוי בזמן שעבר מאז שקנית אותו...

פורסם

אני חושב שהכוונה היא לקירור שהוא צד שלישי (לדוגמא NVS) ולא לקירור סטוק.

בכל מקרה אם זה תקף גם על קירור סטוק,לא הייתי ממליץ לך לקנות מחנות כזו.

נסה את zigzag2000\noa computers

פורסם

אני חושב שהכוונה היא לקירור שהוא צד שלישי (לדוגמא NVS) ולא לקירור סטוק.

בכל מקרה אם זה תקף גם על קירור סטוק,לא הייתי ממליץ לך לקנות מחנות כזו.

נסה את zigzag2000\noa computers

Damn straight!

פורסם
  • מחבר

מדובר על מאווררים למארז!

מפתיע.....       :o   

פעם ראשונה שאני רואה דבר כזה... בעקרון כן צריך להחליף. זה בטח גם תלוי בזמן שעבר מאז שקנית אותו...

עוד לא קניתי.

הזמנתי את המחשב, הם אמרו שהם בודקים זמינות במלאי וירכיבו אותו. עוד לא שילמתי מקדמה בכלל.

ולפנדה יש מבחר גדול ומחירים סבירים. לאחרונה שמעתי פה על המקרה עם חברת השליחויות שלהם, אבל במילא אני מעדיף לקחת אותו בעצמי. אני לא מאמין שאני אקנה ממקום אחר כבר.

פורסם

לא חבל לשלם כ'כ הרבה כסף ולקבל אחריות ששווה ל*צונזר*

תאמין לי שכדאי לשלם עוד כמה עשרות שקלים ולקבל שירות ואחריות אמינים.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים