פורסם 2004 בדצמבר 1120 שנים הזמנתי מחשב ובו כרטיס מסך 6800GT של ג'יגהבייט.והיום אמרו לי שהמאווררים שלהם כושלים מהר ואי אפשר לסמוך עליהם.רציתי לדעת אם לשנות את ההזמנה כל עוד אפשר.- תודה.
פורסם 2004 בדצמבר 1120 שנים עדיף לקנות מחברה רצינית כמו Albatron\Leadtek\Gainward\MSI ...יש כמה שמועות לא טובות על סדרת כרטיסי ה6800 של Gigabyte.
פורסם 2004 בדצמבר 1120 שנים אתה טוען שgigabyte לא חברה רצינית?יש כמה שמועות לא טובות על סדרת כרטיסי ה6800 של Gigabyte.כמו מה? שמועות זה לא דבר אמין במיוחדוהיום אמרו לי שהמאווררים שלהם כושלים מהר ואי אפשר לסמוך עליהם.כל מאורר יכול להפסיק להסתובב אם יתמלא באבקרציתי לדעת אם לשנות את ההזמנה כל עוד אפשר.כל עוד הדגם הוא GV-N68T256DH אין סיבה ,האחר מוחלש
פורסם 2004 בדצמבר 1120 שנים אכן, הייתה לה היסטוריה של מאוררים כושלים, וכרטיסים מתפגרים, במיוחד בסדרת הmaya "האגדית". כיום אני לא חושב שיש ממה לחשוש, מקסימות יש אחריות, אתה מקבל על הכרטיס שלוש שנים, כן?
פורסם 2004 בדצמבר 1120 שנים מחבר אכן, הייתה לה היסטוריה של מאוררים כושלים, וכרטיסים מתפגרים, במיוחד בסדרת הmaya "האגדית". כיום אני לא חושב שיש ממה לחשוש, מקסימות יש אחריות, אתה מקבל על הכרטיס שלוש שנים, כן?כן, שלוש שנים.אבל עדיין אני לא רוצה להסתמך על זה. אז יחליפו לי לכרטיס זהה וגם הוא יתפגר?בכל מקרה, אני לא רוצה להשקיע הרבה כסף ולגלות כרטיס שיהרס אחריי שבועיים.אגב, ron26, הכרטיס שאני קונה (נכון לעכשיו) הוא הדגם שציינת.
פורסם 2004 בדצמבר 1120 שנים מקסימות יש אחריות, אתה מקבל על הכרטיס שלוש שנים, כן?בו אני אפתיע אותך - האחריות לא חלה על מאווררים בשום מוצר (כרטיסי מסך, לוחות אם - המאורר על הגשר הצפוני באם יש וכו).אני אישית נתקלתי בכמה וכמה כרטיסי ג'יגהבייט שהמאווררים שלהן כשלו,ו לא כרטיסים זולים כלל ועיקר.
פורסם 2004 בדצמבר 1120 שנים אחריות בכרטיסי מסך חלה גם על מערכת הקירור שלהם, החלפתי כבר בעבר כרטיסים שבהם המאורר כשל. אחריות צריכה לחול על כל חלק שאחראי על פעולה תקינה של רכיב מסויים, אם חנות מסויימת מסרב להענות לכך - לא לקנות ממנה.
פורסם 2004 בדצמבר 1120 שנים מחבר בדקתי בתקנון האתר של פנדה (משם אני קונה) והאחריות אינה חלה על מאווררים.
פורסם 2004 בדצמבר 1120 שנים מחבר זה לא תקף לכרטיסי מסך, "אין אחריות על מאווררים , כולל מאווררים על ציפסט או כרטיס מסך."ציטוט מהתקנון שלהם.וגם אם הייתה, אני לא רוצה להסתמך על אחריות.אני אבקש להחליף ל Leadtak או ל XFX.
פורסם 2004 בדצמבר 1120 שנים בדקתי בתקנון האתר של פנדה (משם אני קונה) והאחריות אינה חלה על מאווררים. מדובר על מאווררים למארז! "אין אחריות על מאווררים , כולל מאווררים על ציפסט או כרטיס מסך." ציטוט מהתקנון שלהם. וגם אם הייתה, אני לא רוצה להסתמך על אחריות. אני אבקש להחליף ל Leadtak או ל XFX. מפתיע..... פעם ראשונה שאני רואה דבר כזה... בעקרון כן צריך להחליף. זה בטח גם תלוי בזמן שעבר מאז שקנית אותו...
פורסם 2004 בדצמבר 1120 שנים אני חושב שהכוונה היא לקירור שהוא צד שלישי (לדוגמא NVS) ולא לקירור סטוק.בכל מקרה אם זה תקף גם על קירור סטוק,לא הייתי ממליץ לך לקנות מחנות כזו.נסה את zigzag2000\noa computers
פורסם 2004 בדצמבר 1120 שנים אני חושב שהכוונה היא לקירור שהוא צד שלישי (לדוגמא NVS) ולא לקירור סטוק.בכל מקרה אם זה תקף גם על קירור סטוק,לא הייתי ממליץ לך לקנות מחנות כזו.נסה את zigzag2000\noa computersDamn straight!
פורסם 2004 בדצמבר 1120 שנים מחבר מדובר על מאווררים למארז! מפתיע..... פעם ראשונה שאני רואה דבר כזה... בעקרון כן צריך להחליף. זה בטח גם תלוי בזמן שעבר מאז שקנית אותו... עוד לא קניתי. הזמנתי את המחשב, הם אמרו שהם בודקים זמינות במלאי וירכיבו אותו. עוד לא שילמתי מקדמה בכלל. ולפנדה יש מבחר גדול ומחירים סבירים. לאחרונה שמעתי פה על המקרה עם חברת השליחויות שלהם, אבל במילא אני מעדיף לקחת אותו בעצמי. אני לא מאמין שאני אקנה ממקום אחר כבר.
פורסם 2004 בדצמבר 1120 שנים לא חבל לשלם כ'כ הרבה כסף ולקבל אחריות ששווה ל*צונזר*תאמין לי שכדאי לשלם עוד כמה עשרות שקלים ולקבל שירות ואחריות אמינים.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.