פורסם 2004 בדצמבר 920 שנים קודם כל,לא קשור לפורום הזה בכלל...!!!שמישהו יעבירשנית,(ותקנו אותי אם אני טועה,וכנראה שאני טועה)וקטור הוא כוח שמאופיין ע"י גודל, כיוון ויחידות(לפחות זאת ההגדרה שאני זוכר מפיזיקה)
פורסם 2004 בדצמבר 920 שנים מחבר וואי איזה מהירותקודם כל תודה ואני חושב שזה כן קשור לפה כי אני רואה את זה בהסבר על 3Dc
פורסם 2004 בדצמבר 920 שנים מפות נורמאל זה טקסטורות מיוחדות שכל פיקסל שלהם הוא בעל ווקטור תלת מיימדי. הדבר הזה הוא שיכלול של הבאמפ מאפינג, ומאפשר הצללה בזמן אמת של אובייקטים טקסטוריים על גופים שטוחים, למשל קיר לבנים שהוא שטוח לגמרי מבחינת הגאומטרית, אבל האינטרקציה בינו לבין מקורות הארה דינאמיים, היא כמו לקיר שכל לבנה שלו "קיימת" במציאות. יש דמויים נחמדים שמראים צללים דינאמיים של לבנים על קירות שבפועל שטוחים לגמרי.
פורסם 2004 בדצמבר 920 שנים מחבר אהה הבנתיאני חושב שאני מכיר את זה מסטודיו מקסעריכה:יש לך לינק לדמו כזה?
פורסם 2004 בדצמבר 920 שנים מחבר אין לא מצאתיושאלהלמה הדמו שיש באתר הזה של המושן בלור רץ על ה-MX אבל בניד פור ספיד אי אפשר להריץ את האפקט עם ה-MX?
פורסם 2004 בדצמבר 920 שנים כח וכיווןאם משהו זז לכיוון כלשהו הוא וקטוראם יש לו רק כח ואין כיוון זה סקאלר או ליתר דיוק משהו עם כמות ובלי כיוון
פורסם 2004 בדצמבר 920 שנים אין לא מצאתיושאלהלמה הדמו שיש באתר הזה של המושן בלור רץ על ה-MX אבל בניד פור ספיד אי אפשר להריץ את האפקט עם ה-MX?כי הוא OpenGL ולא DirectX.הנה הדמו, הוא לא ירוץ על 4MXhttp://www.humus.ca/index.php?page=3D&ID=38
פורסם 2004 בדצמבר 920 שנים סתם לשם הבהרה, יש גם מושג "וקטור" במדעי מחשב שזה שונה מה"וקטור" שלומדים בפיסיקה ומתמטיקה:http://en.wikipedia.org/wiki/Vectorמראה את ההבדלים.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.