עבור לתוכן

6600gt vs 6800gt , x800pro או במילים אחרות 1600*1200 עם פילטרים וללא

Featured Replies

פורסם

ELSA RX800Pro VIVO עולה 2500 ש"ח, בפלאש ביוס שלוקח 5 דקות יש לך XT-PE.

GF6600GT לא מספיק ולא יספיק ל1200X1600.

  • תגובות 39
  • צפיות 2.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

ELSA RX800Pro VIVO עולה 2500 ש"ח, בפלאש ביוס שלוקח 5 דקות יש לך XT-PE.

GF6600GT לא מספיק ולא יספיק ל1200X1600.

פשששששששששששששששששש

יפה...

אולי תתן לו לינק שידע מאיפה...

כי זה באמת שווה. :xyxthumbs:

ותנו לו הוראות איך לעשות את זה ...

ועם הוא ידפק אחר כך ולא ירצו לממש לו את האחריות

תתנו לו על זה כסף

:lol: :lol:

סתם צוחק

עם זה כרטיס מסך שהוכח שעובד עם סופט מוד אז קח אותו :xyxthumbs:

2500 בהחלט מציאה . (לביינתים )

פורסם

ברו'גק פוט יש מדריך מצויין לפלאש ביוס של כרטיסי מסך.

בעקרון, RX800P VIVO זה XT-PE (ליבה עם סטפינג AD GExxxxx.1) שצרבו לו ביוס של Pro, ככה שאם אתה קנית Pro VIVO וצרבת אותו לXT-PE ולחבר שלך יש XT-PE שנקנה כXT-PE יהיה לשניהם אותם ביצועים.

ודוגמא צודק, לGF6600GT יש מנוע גאומטרי עלוב, יש לו 3 יחידות ורטקס בדיוק כמו לR9600SE, אני לא אומר שהוא ברמה של R9600SE, אני רק רוצה להמחיש כמה שהוא גרוע בגאומטריה.

פורסם

אומנם יש לו מעבד גאומטרי "גרוע" אבל ה"גרוע" הזה יותר חזק מה 9800XT.

:nixweiss:

אולי ה 6600GT לא מיועד בשבילו כי הוא רוצה לשחק 1600x1200

אבל עדין אי אפשר להגיד שה 6600GT ב 1300 שקל זה לא הכרטיס הכי משתלם כיום לגיימר הממוצע שרוצה את דום3 ו Hl2 ירוצו לו חלק

עם קצת פילטרים. (1024x768 AAx2 AFX16\8)

פורסם

בביצועים במשחקים הוא לפעמים כן עוקף את הR9800XT, אבל דיברתי ספציפית על גאומטריה.

אני כבר הייתי מעדיף את הRX700XT שבין השאר יש לו מנוע גאומטרי שחזק פי 2 מהGF6600GT, אבל זה כבר דיון אחר :smile1:

פורסם

אפשר הסבר מה זה המנוע הגאומטרי? :-\

פורסם

בביצועים במשחקים הוא לפעמים כן עוקף את הR9800XT, אבל דיברתי ספציפית על גאומטריה.

אני כבר הייתי מעדיף את הRX700XT שבין השאר יש לו מנוע גאומטרי שחזק פי 2 מהGF6600GT, אבל זה כבר דיון אחר :smile1:

זה שאתה מעדיף זה לא עוזר לך כי יש את זה רק ל pci-e

גם אני מעדיף אבל זה לא עוזר לי נכון?

לדעתי אפילו עם יהיה x700xt ב AGP עדין עדיף ה 6600GT כי בו אתה נהנה מ 2 העולמות של ה d3d ו opengl .

זאת אומרת ביצועים גבוהים ב doom3 (במנוע של דום 3 שכבד ומסורבל ) וב HL2 (מנוע ה סורס שהוא גם ככה מנוע קל ואיכותי)

למורות ש 2 הכרטיסים האלו מצויינים , למכורי hl2 שרוצים את הביצועים גבוהים במשחק הזה נטו הייתי ממליץ את ה x700.

פורסם

עוד פעם השטויות של OpenGL? כאשר ל6600 תיהיה תמיכה בOpenGL2.0 נדבר.

DOOM3 הוצג לראשונה על חומרת ATi שהייתה הבחירה של קארמאק, אבל אז nVIDIA פתחה את פנקס הצ'קים שהיה שמן מאוד בשנת 2002 ואת המשך הסיפור אתם יודעים.

פורסם

כאשר יהיו משחקים שצריכים opengl 2.0 נדבר.

:lol:

אולי יש סיבה גם ל nvidia שלא הוציאו עדין תמיכה ב opengl 2.0

:nixweiss:

פורסם

כן הסיבה פשוטה הם דחפו כלכך הרבה חרא לתוך הליבות שלהם, ובשביל תמיכה ב16 צ"ע הם זרקו OGL2.0 החוצה, ליבות הNV40/45 תוכננו ל12 צ"ע בהתחלה.

תמיכה בOGL2.0 הייתה מצריכה אותם לעבור את גבול ה300 מיל' טרנזיסטורים, דבר שהיה גורם לליבות שלהם לעלות כמו כרטיס שלם, ושלא נדבר על ה~100W תפוקת חום וצריכת חשמל.

ורק תשים לב לצביעות שלך, אותו דבר אפשר להגיד על SM3.0 אבל לאאאאאאאאאאא הרי זה של nVIDIA איך יכול להיות שזה שימושי בערך כמו נעל בית בתור נשק בCS...

הדבר העצוב הוא שהיא גוררת את ATi לתמוך בSM3.0, ללא כל הפרופוגנדה בקשר לSM3.0 שnVIDIA מפציצה בה את הצרכנים, ATi בחיים לא הייתה מוסיפה תמיכה, אלא מדלגת עליו, והייתה ממשיכה לשפר את טכנ' הR500 במטרה להוציא את כרטיס הDXnext המושלם.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים